Simpel.nl reviews

02-01-2019

Simkaart

Simkaart gaat kapot terwijl hij in telefoon zit. Geeft alleen maar aan plaats sim. Gebeld gemaild en ge whatts app. Voor 15 euro kun je een nieuwe krijgen. De goedkoopste willen zijn maar een service van lik mijn vestje. Ze moeten ergens hun geld vandaan halen

Bob
14-12-2018

WEES GEWAARSCHUWD.

Abonnementje voor een euro leuk. Grrrrr

Maar ze vergeten er bij te vertellen als je binnen europa ben binnen je bundel, heb je geen bereik zowel telefoon als internet.

Ga je de grens over buiten europa prima dekking MAAR dan val je direct in de prijzen.

In buitenland aan gekomen telefoon lag in de kluis gelijk 30 euro aan mijn broek dit is nu al twee keer gebeurt.

Terwijl ik een BEN telefoon ook bij mij had daar geen kosten doe er je voordeel mee, bij BEN word je niet belazerd.Met ook een goedkoop abonnement.

Of de instelling op de website staat niet goed of je telefoon is niet goed ingesteld het is NOOIT simpel zijn fout standaard altijd de klant is fout en als je te veel vragen stel gooien ze de telefoon erop.

Muriel
11-12-2018

Van simpel tot onmogelijk

Ik was heel blij als klant met simpel totdat ik 2 maanden terug besloot over te stappen naar Ben omdat ik een nieuwe mobiel nodig had.

Vorige maand is mijn nummer overgezet. Sindsdien werkt mijn simkaart van Simpel niet meer. Ben heeft aangegeven dat met de overzetting mijn andere abonnement automatisch is gestopt.

Volgens simpel werkt dat niet zo omdat ik sinds oktober bij hun in de “wacht sta”. Aangezien mijn nummer nogsteeds beheerd word door Tmobile is mijn abonnement niet opgezegd.

Gevolg is dat ik voor december een rekening moet betalen vab Simpel van een abonnement waarvan ik niet eens gebruik kan maken omdat ze mijn nummer niet in bezit hebben.

Aangezien Ben en Simpel beide van Tmobile zijn betekend dit dat mijn simpel abonnement nooit beeindigd kan worden.

Adil
11-12-2018

1 euro zeg klopt niet

Niet doen mensen.oplichtrij .je betaalt geen 1 euro maar erg te veel geld

Inge
07-12-2018

Super tevreden klant!

Prima provider.onbeperkt bellen 5 gb voor tientje per maand. Nooit over je gebruik als je je plafond instelt. Gewoon simpel app downloaden.nooit meer ergens anders heen.

Rachel
03-11-2018

Geen bereik

Zodra ik bij mijn moeder ben bijna geen bereik gesprekken zijn mensen niet verstaan of vallen weg

me moeder en haar buurvrouw en mijn vriendin die achter me moeder woont alle 4 hebben we hetzelfde probleem

contact gehad met simpel heel gesprek gehad alles doorgegeven dus me moeders postcode en welke momenten ik mensen niet hoorde zou binnen 5 dagen terug gebeld worden krijg ik een mail dat ze vanaf me thuislocatie hebben gekeken en geen storingen hebben ontdekt en als dat probleem aanhoud ik tijd locatie en nummer moet doorgeven dus wat ik de eerste keer al heb gedaan en woon op mezelf dus mijn thuislocatie is niet de postcode die ik doorgaf en op hen belletje zit ik ook nog te wachten

25-10-2018

Goed en goedkoop

Nooit een probleem gehad waar ik de servicedesk voor nodig had, dus ik kan klachten daarover niet beoordelen. Ik ervaar alleen maar een behoorlijke dekking en alles functioneert naar behoren. Ik heb wel eens gehad dat een gesprek zomaar beëindigde, of dat ik een hinderlijke echo hoorde. Ik neem aan dat dat bij andere maatschappijen ook voorkomt, of dat het zelfs aan de telefoon zelf ligt.

Michèl
01-10-2018

Slecht bereik

Ja ook ik moet alles maar aan tonen, lastig als je geen bereik hebt. Bij vorige provider ging alles prima. Hoe kon ik zo stom zijn, die € dingen mogen ze van mij houden. Het gaat niemand aan met wie ik bel of door wie ik gebeld wordt. Als alles goed is waarom zou je er dan van af willen. Mijn klacht gaat naar de geschillen commissie

Benjamin
26-09-2018

Bijna nergens bereik

Beste vriend, doe het niet! Bijna nergens bereik. Slechte en chaotische klantenservice, je loopt letterlijk een gebouw binnen en je hebt geen bereik! Belachelijk. Geen cent waard! Niet in hun malafide oplichterij intrappen!

24-09-2018

Prima provider en ook nog eens goedkoop

Ik heb 2 abonnementen bij Simpel van 4 euro. Bij Hollands nieuwe betaalde ik voor hetzelfde 11 euro en bij Simyo 8 euro. Tot nu toe (3/4 jaar) gaat alles zoals het hoort. Ik ben zeer tevreden. Prima bereik. Niks minder dan bij de andere providers. Alleen de prijs is minstens de helft minder.

Ik geef geen 10 want de aansluitkosten vond ik wel aan de hoge kant.

Britt
30-07-2018

Onredelijke provider

Belachelijke provider! Slechtste keuze die ik ooit heb kunnen maken helaas.Zelf ben ik nog maar net een klant bij simpel en heb ik dit nog nooit mee gemaakt. Klantenservice is onbeschoft doen niks met je klacht of willen er überhaupt naar luisteren. Ze lichten je op waar je bij staat. Je zal namelijk nooit ergens lezen en/of een melding krijgen dat je internet doorloopt terwijl je mbs op zijn en natuurlijk dus door blijft betalen. (Wat voor mij nieuw is) Ipv vele andere providers die je abbonemt direct stop zetten na je verbruik of het netjes melden in een sms wacht simpel er mee tot je €50 lichter bent. Belachelijk als zeg ik het zelf, zo komt het geld wel binnen. Dus 1 tip mocht je toch voor deze vreselijke provider kiezen: zet je internet uit! Binnen 1,5 uur ben je namelijk €50 lichter.

Oes
09-07-2018

Gebakken lucht

Sinds de overgang van mijn abonnement op 2 februari vaker geen dan wel bereik. Eerst nog even aangekeken, het bereik bleef slecht. Vanaf begin april heb ik contact met klantenservice van Simpel, zij vragen het onmogelijke voor onderzoek dit beantwoord ik keurig. Voor oplossingen of reacties vragen zij steeds 5 werkdagen. Inmiddels is het juli, nog steeds verlengen zij met 5 werkdagen. Geen enkele telefonische toezegging komen zij na.

Op mijn bericht dat ik ontbinding van mijn contract in verband met het in gebreke blijven van beloofde diensten als gevolg van een wanprestatie van hun zijde, blijft het stil bij Simpel.

Verkopen zij lucht? JA!

Ap
04-07-2018

Bundelverandering doe het niet

Let op bij Simpel, Heb je een gunstig abonnement afgesloten en wil je bijvoorbeeld voor vakantie meer GB en neem je tijdelijk een ander abonnement, dan kun je niet meer terug naar je oude, gunstige , abonnement. Veranderen is dus altijd in je nadeel en dan zit je nog jaren vast aan een duur abonnement. Kies liever een andere provider die dit wel mogelijk maakt.

Buddy
07-06-2018

Misleiding informatie website Simpel.nl

Bij Simpel kan iedereen het abonnement in de EU (zone 1) gebruiken zonder extra kosten. Dit betekent dat bellen, sms'en en internetten niet meer standaard buiten de bundel valt, maar dat belminuten, sms'jes en MB's van je bundeltegoed af gaan. Als je bundel op is wordt het verbruik tegen het reguliere buitenbundeltarief in rekening gebracht, net zoals in Nederland.Aan de hand van het telefoon gesprek heb ik Simpel.nl dit laten weten dat ze klanten misleiden hiermee. Je mag dus niet naar het buitenland bellen vanuit Nederland! Dit kost 0,51 CENT!

Dit is MISLEIDING MENSEN! De persoon aan de telefoon was niet zo vriendelijk en was nogal geirriteerd toen ik hem erop wees dat die BOT compleet wat anders zegt dan hij. Was bijna in zee gegaan met de informatie wat de BOT mij vertelde.

Misleiding jammer.

23-05-2018

Wel vangen; geen kwaliteit!

Aangezien de dekking van Simpel mij zwaar tegen viel besloot in te stoppen met Simpel. Nadat ik mijn sim-only had stopgezet had ik nog een klein bedrag tegoed dat ik teveel heb betaald. Dit bedrag staat al open sinds februari! Na twee herinneringen nog steeds geen geld gezien. Voor vangen staan ze vooraan; terugbetalen komt waarschijnlijk niet voor in hun woordenboek.

19-05-2018

Ontzettend slechte klantenservice

Mijn telefoon heeft al een aantal weken op de display staan geen service en ze zijn nu al weken aan het uitzoeken waar dit aan ligt. Iig. Niet aan de telefoon wat die werkt op een anders simm kaartje perfect. Nooi meer een abbo van simpel.

Leon
17-02-2018

Ronduit slechte klantenservice

Weet nu uit eigen ervaring dat dit bedrijf goedkoop is maar zijn klanten ook goedkoop behandelt. Zeer ontevreden over de benaderingen al een aantal maal sinds afsluiten abonnement, het begon vrijwel direct met welles nietes over niet toegestuurde vouchers, en nu weer over verkeerd afsluiten van nieuw abonnement ( wellicht mijn fout) maar de vragen die ik hierover stelde werden ronduit onbeschoft afgedaan, per whats app wel weer vriendelijk geholpen door een medewerkster die excuus maakte voor het gedrag van haar 'collega' maar me niet verder kon helpen. Wilde t abonnement doorbetalen de komende twee jaar met evt een nieuw nummer en mijn huidige nummer meenemen voor een nieuw abonnement bij een andere provider, dit kan niet en sluit dus nu een nummer af bij Vodafone en krijg dan over 2 jaar mijn huidige nummer pas weer terug. Simpel? Ja Simpel zijn ze bij Simpel!

Bernard
22-12-2017

Wat een w a a r d e l o z e provider. Blijf weg bij Simpel!

Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand. Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app. Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen. De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven. Maar oh weh als je een paar minuten op Youtube zit dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider!

16-12-2017

Waardeloos. Ik wil mijn geld terug!

Simpel lost problemen niet op. Anno 2017 is het abnormaal als er wekenlang geen uitgaande gesprekken mogelijk zijn. Bij Simpel is dit wel normaal. Elke keer als ik vraag hoe lang het nog gaat duren voordat ik kan bellen dan weten ze dat niet. De technische dienst is ermee bezig. Wekenlang. Bestaat die technische dienst eigenlijk wel of is het gewoon een afpoeiermededeling? Ik heb nu mijn overeenkomst met Simpel ontbonden vanwege wanprestatie en wil mijn geld terug. Tot op heden nog geen cent gezien. Dat is nu simpel. Als alles goed gaat is er geen probleem maar zodra er iets niet goed gaat dan laat Simpel zijn klanten gewoon in de kou staan. Schandalig!

Jolanda
25-10-2017

Simpel super slecht

Simpel is lang niet zo simpel hoor! ik zit nu momenteel dankzij simpel met 3 abonnementen! want bij die simpele zielen heb ik een abonnement lopen maar omdat bellen en berichtjes krijgen nogal moeilijk is daar heb ik een tweede maandelijks opzegbare abonnement afgesloten maar omdat ik nummerbehoud had aangevraagd heb ik daar buiten mijn bel bundel gebeld dus kan ik daar niet meer mee bellen sterker nog ik moet zelfs een paar euro extra betalen omdat die simpele simpeltjes mijn abonnement helemaal niet stop gezet hebben! en ipv 9 november moet ik nu tot 24 november en daar ben ik het helemaal niet mee eens dus weeeeeer gebeld en dan kon ik beter een mail versturen nou dat heb ik gedaan maar nog niks van gehoord nu heb ik dus een derde abonnement moeten afsluiten om te bellen en te smsen hoezo simpel nou echt niet simpel hoor!