Simpel.nl reviews

18-09-2019

Prima, alleen app geeft vaak niet thuis.

Prima, alleen app geeft vaak niet thuis

Nick
31-08-2019

Schandalig Simpel!

Schandalig Simpel!

Heb nu twee keer in twee maanden tijd twee grote facturen gekregen, deze kosten waren méér dan 50 euro per stuk! Ik ben hierover gaan bellen naar Simpel.

Ze kwamen met een antwoord aanzetten dat ik 300 GB in EEN dag had gespendeerd! Ik heb die dag niks anders gedaan als op een normale dag (dit houd ongeveer 1 a 2 keer op internet en een paar snapchats verstuurd en op whatsapp gezeten, meer ook niet!), dus dit zou NOOIT maar dan ook NOOIT 300 GB hebben kunnen verbruiken!

Ook heb ik op mijn mobiele telefoon een limiet ingesteld zodat ik hier niet overheen kan gaan. Maar toch op een of andere manier ben ik 2 keer in 2 maanden tijd 300 GB over mijn limiet gegaan in EEN dag zoals Simpel dit verwoord had. Terwijl mijn aantal GB gewoon nog steeds op 1,8 GB in de Simpel app stond, dus hij gaf niet aan dat ik over mijn limiet was gegaan (hier had Simpel verder geen antwoord op gegeven hoe dit kan).

Tot slot heb ik elke cent aan Simpel moeten betalen, waarvan ik niet eens weet waarvoor ik heb moeten betalen.?!

Dit vind ik zéér slecht van Simpel!

Lydia
01-08-2019

Super slechte klantenservice

Bij problemen met simkaart niet geholpen. Eindeloos in de wacht, verbinding verbroken, opnieuw in de wacht. tenslotte moet ik mijn probleem bewijzen door 3 voorbeelden te geven van pogingen die ik heb gedaan op verschillende locaties en moet ik vermelden: postcode, nummer, provider, tijdstip en welke melding ik kreeg . Tevens advies om telefoon regelmatig aan en uit te zetten omdat hij het misschien weer zou gaan doen. Dag later mail die vraagt weer 3 voorbeelden te noemen met alle specificaties daarbij voordat ze verder gaan met kijken wat er aan de hand kan zijn. Geen mogelijkheid om de mail te beantwoorden, geen vermelding hoe ik deze info bij hun kan krijgen

Lilian
12-07-2019

Weer helemaal klaar met die klantenservice

Weer helemaal klaar met die klantenservice niemand die echt naar je probleem luistert en je verder helpt. Het is echt overal hetzelfde

Bob
12-07-2019

Iedere keer klopt de rekening niet…

Iedere keer klopt de rekening niet…

Iedere keer klopt de rekening niet eurotje hier eurotje daar dan krijg je een vaag verhaal over de ene sessie is de andere niet en de ene MB is ander dan de andere MB tot dat je helemaal dol er van word en dan word er gevraagd begrijp u het nu? laat maar betaal wel die paar euro en dat zijn dan sessies Ha ha ha ha ha ha.

Susan
06-07-2019

Misleiding bij nieuw contract!

Ik kon mijn 1-jarig contract verlengen. Er stond heel mooi bijgeschreven dat bij verlenging de eerste 3 maanden je abonnement gratis is! Eenmaal afgesloten lees ik in de mail dat alleen de eerste maand gratis is. Contact gezocht met de klantenservice, het komt omdat ik een 1-jarig contract heb afgesloten. Dit is pure misleiding van de klanten. Want dat staat nergens beschreven. Je komt er pas achter als je het abonnement hebt afgesloten. Dit heb ik ook teruggegeven aan de klantenservice. Ze erkende dat het inderdaad verder nergens staat. Bewuste misleiding dus! Erg jammer hoe ze met hun klanten omgaan!

Daniel
26-06-2019

Oplichting en slechte klantenservice.

Als je buiten je bundel gaat wat niet wordt aangegeven, als je 100 procent in werkelijkheid hebt bereikt sturen ze pas een sms waar in staat dat je 80 procent hebt bereikt en dat als je 100 procent hebt bereikt je niet meer kan internetten dus kreeg geen bericht met 100 procent behaald dus ik ging over mijn bundel heen wat dan weer 0,15 per mb kost dus dat loopt dan lekker op want je betaalt 150 euro per gb. Dit is een bekent probleem bij simpel en als je er dus over belt bij de klantenservice (wat ook verschrikkelijk lang duurt zodat je extra betaalt) word er gewoon opgehangen. Je wordt dus gewoon opgelicht als je buiten je bundel gaat omdat dit niet vermeld dat dit heel veel extra kosten met zich mee brengt. En daarbij als je om informatie vraagt krijg je domme antwoorden en word er opgehangen.

Ik kan geen aangifte tegen oplichting doen omdat ik als minderjarige het account heb aangemaakt anders had ik dat zeker weten gedaan. dus ik WAARSCHUW iedereen ervoor sluit geen abonnement bij simpel af want je wordt misleid met de goedkope aanbiedingen maar achteraf betaal je "perrongelijk" heel veel geld.

Mart
26-06-2019

Overschrijding internetbundel

Bij overschrijding internetbubbel betaal je 150 euro per Gb. Woekerprijs pas op.

Stijn
18-06-2019

Geweldig voor de prijs

Ik zit nu al zo’n half jaar bij simpel en heb geen problemen ondervonden (zowel met iphone 5 en XR). Ik zie dat veel mensen hier problemen hebben gehad met bereik, waar ik niks te klagen heb. Daarnaast is het geen grote verantwoordelijkheid om of het plafond in te stellen op 10 euro voor 0,50€ per maand (abbonement is dan nog steeds 4x goedkoper dan bij premium leveranciers) of zelf af en toe via de mijn simpel app je verbruik te checken, zeker dat laatste is zo gepiept. Ze moeten immers ergens wat op kunnen verdienen. Deze hoge buiten bundel tarieven worden gecompenseerd door de extreem lage binnen bundel tarieven, dus lekker doen maar wel je koppie gebruiken! Als je premium service wilt zoals buiten bundel lage snelheden, moet je naar een duurdere leverancier, je kan niet alles hebben voor de laagste prijs.

07-06-2019

Lage prijzen, maar niet heus

Voor elke mb boven je bundel betaal je €0,15, dus dat loopt lekker op. Voor 100 mb extra betaal je dan opeens €15. En om een limiet in te kunnen stellen moet je extra betalen, terwijl dat bij vrijwel alle andere providers gratis is.

Lou
07-06-2019

Waardeloos!

Factuur op tijd betaald maar niet via de ideal link die ze sturen. rekenen ze ineens 15 euro extra kosten daarvoor. Belachelijk!

Kevin
27-05-2019

GEEN tot slechte verbinding

Het is nu meer dan anderhalf maand geleden dat ik aangegeven heb dat ik geen/tot slecht bereik heb. Meerdere keren contact opgenomen met simpel.nl maar word van het kastje naar de muur gestuurd. Zojuist gaven ze aan dat er een dekkings onderzoek is gedaan door t-mobile zelf en dat daarin staat dat de dekking goed is. Wat opmerkelijk is want toen ik t-mobile zelf aan de lijn had gaven ze aan dat de verbinding niet goed is. Mogelijkheid tot afkopen van het abonnement is er niet. Ik zit dus nog anderhalf jaar vast een abonnement waarmee ik niet kan bellen. Om te janken dit.

Niek
25-05-2019

Dik te tevreden!

Al bijna twee jaar bij Simpel. Overgang vanaf TMobile ging heel gladjes. Nummer behouden. Nooit storingen gehad. Prima service bij vragen. Goede dekking.

Willie
17-05-2019

Bedonderd de Consument

Simpel tracht de consument te bedonderen , waar u de klachten van Simpel op YouTube kunt zien bij VARA Kassa waar Simpel Amsterdam de Nederlandse Consumenten weten te bedonderen bij niet functionerende Abonnementen maar willen wel incasseren bij niet functionerende praktijken.

Overweg om niet in zee te gaan met Simpel want hij wordt geheid misleid met een niet functionerende abonnement

05-05-2019

Sinds 20 april waardeloos

Het was goed. Eerste 7 maanden geen problemen. Nu meer dan 2 weken geen of zeer miniem bereik. Via twitter contact. Nieuwe simkaart gehad maar euvel blijft. Steeds weer vragen wat voor toestel je hebt. Steeds weerzelfde antwoord. Stappenplan meerdere keren doorlopen. Euvel blijft. Toestel geeft aan geen netwerk. Na een tweet even verbinding met het netwerk. Alsof ze op afstand het netwerk aan en uit kunnen zetten. Blijft zwaar irritant want je bent telefonisch voor niemand bereikbaar.

Marcia
22-04-2019

Top

Ik zit nu bijna een jaar bij Simpel. 4GB internet, onbeperkt bellen en 500 sms'jes. 10 euro p/m (eerste 6 maanden 1 euro)

Super tevreden. Één keer een hoge rekening gehad, maar dat lag niet aan de provider. De app is makkelijk in gebruik en overzichtelijk. Vandaag ook een plafond ingesteld om eventuele hoge rekeningen te voorkomen. Ik lees veel slechte ervaringen, zelf totaal geen last van gehad. Ik ben tevreden!

Jip
08-04-2019

Super

Sinds 2 jaar klant. In het begin een keer een hoge rekening gehad, dit is prima opgelost! Nu mijn abonnement verlengd met een mooie aanbieding. Ik ga het hele land door en heb altijd bereik.

Aad
18-03-2019

Geen restitutie prepaid tegoed bij einde prepaid dienst

Mijn vrouw en ik hebben 3 prepaid nummers bij Simpel. Wij hebben onze mobieltjes eigenlijk alleen voor noodgevallen. Wij bellen eigenlijk alleen de ene verplichte keer per 90 dagen mee. Door gehannes met de toestellen en/of de website van Simpel is ons gezamenlijk tegoed ruim € 71.

Deze week ging ik weer eens die ene keer in de 90 dagen bellen. Toen zag ik pas hun mededeling dat de prepaid dienst per 1 augustus 2019 stopt. Eventueel tegoed op die datum vervalt. Kan dus ook niet meegenomen worden voor een bijv. een sim-only abonnement van Simpel. In hun Algemene Voorwaarden staat letterlijk dat het prepaid tegoed ONBEPERKT HOUDBAAR is. Nu presteert Simpel het om ons tegoed per 1 augustus gewoon te STELEN. Een uitgebreid gemotiveerde klacht hierover per mail veranderde niets aan de kwestie. Dat werd ons telefonisch medegedeeld, per e-mail of brief was niet mogelijk. Zo simpel kan Simpel zijn. SCHURKEN.

Wesley
13-03-2019

Schandalig

Ga niet bij simpel. Het zijn een stel oplichters. Zodra je over je bundel heen gaat, krikken zij de prijs ineens flink op. Normaal betaal je per MB 0,002 cent. Zodra je perongeluk over je bundel gaat, betaal je per MB ineens 0,15 cent. Het is alsof je bij je lokale kroeg over je rekening heen gaat en ineens 70 euro voor je biertje moet afrekenen. Simpel wimpelt dit dan af met ''ja dat staat in de voorwaarde". Maar omdat iets in de voorwaarden staat, wil dat nog niet zeggen dat het dan maar acceptabel is. Lang verhaal kort: 600 MB over m'n bundel heen. Rekening van 112 euro af mogen tikken.

Nogmaals dus, het zijn een stel oplichters. Ga niet bij Simpel, maar kies voor een andere provider.

Kel
22-02-2019

Stap niet over naar Simpel.nl

Stap niet over naar Simpel.nl!

Gelokt door de 1 euro aanbieding. In werkelijkheid ben je altijd meer kwijt. De sms'jes waarin aangegeven wordt dat je bundel bijna op is komen veel te laat.

Zo betaal je 22.80 euros voor 302 MB

Belachelijk duur!

Ontzettend veel spijt dat ik bij T-Mobile weg ben gegaan