Simpel.nl reviews

Jacqueline
29-08-2021

Geen ontvangst op de begane grond

Al jaren tevreden klant bij simpel, alleen sinds kort ervaren wij een probleem op de begane grond in ons huis heeft niemand met een simpel abonnement ontvangst. Heb gebeld en moest vanalles doen om te kijken of het daar aan lag. Maar het probleem is dat iedereen die hier komt met een simpel abonnement geen ontvangst heeft en dus niet bellen of gebeld worden. Nu zou ik mijn sim kaart moeten vervangen maar dan zou iedereen dat moeten doen. Op andere locaties hebben wij wel gewoon bereik. Wat is er gebeurd met de zendmast?

Ivo
26-08-2021

Onbekende kosten

Ik heb 2 jaar simpel nu. Ik ben overgestappen op een andere provider, want simpel.nl is simpelweg bar slecht. Ik heb 2 maal zeker €30+ kosten gehad, omdat ik zogenaamd “naar het buitenland (egypte)” had gebeld. En ik “buiten mijn bundel” ben gegaan. In beide gevallen is het onjuist. Het bellen heb ik nooit gedaan. En het buiten mijn bundel gaan heb ik nooit een melding gehad. Klantenservice weigert, en het is verschrikkelijk allemaal.

22-08-2021

Matige dekking.

Telefoongesprekken haperen of vallen weg in centrum Heerhugowaard.

Dina Izzadin
14-08-2021

Zeer slechte service. Simoel laat mij 10 dagen wachten op een vervangende simkaart en laat me hier €15,- voor betalen. Ik heb een klacht ingediend maar dan nog weigeren ze.

Een medewerker zei zelfs 'met zulkelage abonnementskosten kunnen we niet de aller beste service verzorgen'.

Lianne
10-08-2021

Hele slechte ontvangst - GEEN ABONNEMENT NEMEN!

Overgestapt naar Simpel omdat zij claimen het beste netwerk te hebben. Sindsdien kan ik geen normaal telefoongesprek meer voeren, omdat de ontvangst zoooooooooooooooo slecht is, dat de andere kant mij niet kan verstaan of andersom. Voorheen nooit last van gehad.

Ik moet helaas nog tot dec, maar zal blij zijn als ik er vanaf ben

Aalaoui
04-08-2021

Sjonge wat slecht!

Zoals hier bij andere ervaringen te lezen: erg slechte klantenservice. Jullie kunnen hiervoor een prijs winnen hoor, voor de slechtse klantenservice.

Dit is het meest ingewikkelde proces voor een nieuwe klant. Mij ben je kwijt. En als je geen hoofdpijn en stres wilt blijf je weg bij Simpel, want het is eerder moeilijk moeilijk moeilijk.

Joep
16-07-2021

Buitenbundelkosten

Net als de rest zat ik een filmpje te kijken en kreeg bericht bundel is op. (€10) ik debk kijk even filmpje af nu €50! Extra buitenbundel kosten, wat vragen jullie per mb? Euro per mb?

Marin
13-07-2021

Ze kunnen het beter Ingewikkeld.nl noemen!

Ik zou willen dat ik nooit een Simpel simkaart had besteld: heb nu ruim 2 uur besteed (over 5 weken) aan bellen met Simpel - en nog steeds is mijn kwestie niet opgelost. Gewoon slecht!

Waar het op neerkomt: Ik wil geen klant zijn van Simpel - ik heb 2 simkaarten besteld en betaald, maar nooit geactiveerd. Ik was (door 2x onverwachts overlijden in de familie in één week) nét te laat met de 14 dagen opzegtermijn. Helaas krijg ik hierover nul op het rekest van Simpel. Ik "doneer" nu, 2 jaar lang, maandelijks een bedrag aan Simpel zonder dat ik er iets voor terug krijg. Da's dan wél weer lekker makkelijk geld verdienen voor Simpel.

Nu gaat waarschijnlijk iemand van Simpel hierop reageren met: "Ja meneer het is allemaal uw eigen schuld" - Contractueel: Ja. Maar wees nou een mens: hoe moeilijk is het nou om twee 10-euro abonnementjes te annuleren die nooit zijn geactiveerd?

Mannietje
17-06-2021

Extra kosten internet

Simpel maakt misbruik van de situatie als je buiten je bundel komt. Een abonnement van 11 euro is uiteindelijk 56 euro geworden. Simpel is verder totaal niet flexibel.

Alie
16-06-2021

Belachelijk hoge kosten buiten bundel

Ineens zou ik voor een abonnement wat normaal gesproken 4 euro per maand is buiten mijn bundel zijn gegaan. Volgens medewerker klantenservice door uitvallen WiFi?! Nu een rekening van 50 euro extra. Sorry hoor maar dat zijn wel extreem hoge bedragen dan ineens. Terwijl je nooit buiten de bundel komt normaal gesproken. Lijkt idd wel maffia praktijken op deze manier.

Constant
16-06-2021

Administratie is een chaos

Ik heb 2 abonnementen gehad bij Simpel. Ik had ook voor € 0,50 per maand een plafond afgesloten. Abonnementen opgezegd en nu blijven de mails maar binnenstromen dat ik de € 0,50 nog moet betalen. Ik heb hun 3 maal de bankafschriften gestuurd van mijn bankrekening dat alles betaald is. Ik heb 2 maal betaald om van het gezeik af te zijn. De klantenservice doet geen ruk. Ze kijken even op hun scherm en zeggen dat de rekening nog open staat. Steeds weer andere mensen. Niemand zoekt uit hoe het zit. Begin niet aan deze club. Bovendien mijn ervaring is slechte dekking. Wees gewaarschuwd!

Hugo
12-06-2021

Waardeloze provider

Abonnement hier afgesloten omdat het goedkoop was. De reden voor de lage prijs werd meteen duidelijk omdat het abonnement niet werkte vanaf dag 1. Anderhalve maand niet gebruik kunnen maken van bellen en internet, slechts een terugbetaling van 1 maand ontvangen. Verder schiet je gemakkelijk over je bundel heen omdat er geen waarschuwing of limiet is op je MB's, wat resulteert in plotse torenhoge prijzen. Om dit limiet in te stellen moet je maandelijks extra geld betalen bij Simpel.

Betty
08-06-2021

Klantonvriendelijk

Je kan niet eens een normale vraag stellen of je word daar behandeld als een klein kind. Heb het helemaal gehad met simpel. Zodra mijn abonnement afloopt ga ik daar weg. Helaas duurt dat nog even. liever bij een ander meer betalen.

Job
05-06-2021

Klantonvriendelijk

Rekenen bizarre kosten voor buiten de bundel bellen of internetten en laten de klant boeten voor miscommunicatie en nalatigheid. Reclameren bij klantenservice levert weinig meer op dan generieke eigen schuld teksten.

“Kunnen niets voor u doen”

AS
10-05-2021

Onterecht extra kosten buiten de bundel

Kreeg een rekening van €50,- extra, omdat ik buiten de bundel zou zijn gegaan met internet.

Dit was echter ‘s avonds laat en ‘s nachts.

Sowieso gebruik ik bijna nooit internet op mijn telefoon en als dit het geval is, is dit nooit in de avond, zeker niet ‘s nachts en geen 6 uur lang!

Krijg van de klantenservice een reactie dat de WiFi uitgevallen kan zijn en dat de telefoon dan automatisch overgaat op internet en als hij dan net een update heeft . wel heel toevallig en een erg lange update .

Diane
02-05-2021

Hoge kusten buiten bundel

Bij 2 verschillende abonnement hoge kosten gekregen. Abonnement van 10 euro rekening van 60 euro en abonnement voor kindje 2,50 kosten 40 euro. Bij beide stond de wifi tijdelijk uit.

Mijn dochter kreeg wel een sms midden in de nacht tot 2 x toe. Dat 80% van de bundel en 100% gebruikt was. Dit heb ik nooit gezien. Wie stuurt zoiets midden in de nacht. Ik kreeg pas een mail toen het over de 40 euro ging. Ze was gewoon thuis. Doordat de wifi per ongeluk uit stond onnodige kosten.

Bij andere abonnementen kan je gewoon verder internetten met lagere snelheid. Blokkeren is ook prima, maar als je 2.50 per maand betaald dat is per jaar 30 euro en dan betaal je nu in een maand 42,50? Dat is meer dan een jaar abonnementskosten. Lekker simpel, dat lijkt het, maar als ik eerder een mail had gekregen had ik de wifi kunnen aanzetten. Pas bij 40 euro waarschuwen per mail is belachelijk. Simpel verdiend hier veels te veel geld mee. En er zijn te weinig mensen die dit melden.

In 1 avond waren de kosten 30 euro. Dat gaat toch nergens over?

Ik ga overal deze review plaatsen zodat mensen gewaarschuwd zijn.

Stel gelijk een plafond in of ga gewoon voor een betere en eerlijkere profider. Malafide gedoe.

08-04-2021

Lange wachtijden servicedesk die Simpel van je bundel aftrekt

Buj het bellen naar de simpel service desk omdat de factuur noet klopt sta je minstens 15 minuten in de wacht tegen normaal tarief. De hulp die je nodig hebt van s simpel ivm hun fout in de factuur moet je dus ook nog zelf betalen. Beltijd naar sumpek servicedesk gaat van je simpelbelbundel af.

Mooi verdienmodel van simpel zeker als ze je iedere keer 15 minuten laten wachten.

Nb: ik heb na 15 min maar opgehangen want je hoort in dexwachtrij van simpelservicedesk niet hoe lsng je nog moet wachten

Anjo
23-02-2021

De slimme kleinverbruiker bespaart!

Natuurlijk zijn er de social-gastronomen die aan 10 gb per maand niet genoeg hebben. Ik heb 250 mb en da's zat, de rest doet de WiFi thuis! Eigen toestel ingesteld met waarschuwing èn plafond, onbeperkt bellen er bij en voor nog geen100 eu in twee jaar komt Jan Splinter door de winter. Flauw dat de dubbele data reclame me onnodig naar de site lokt maar in juni krijg ik wel weer wat korting. O ja, (bijna) overal in nl prima dekking!

Fleur
22-02-2021

Opgelicht

50 euro Kosten in rekening gebracht, zonder reden. Klantenservice doet er niets aan om het recht te zetten

Xxxx
16-02-2021

Simpel abonnement opzeggen

Slechte klantenservice, geen hulp. Nooit daar afsluiten!