Johan van Beek
07-01-2014

Voorwaarden zijn onbegrijpelijk

Na een schademelding kreeg ik bericht dat ze mij telefonisch niet konden bereiken. Geen probleem, daarom heb ik teruggebeld voor een telefonische afspraak. Ik zou teruggebeld worden op een afgesproken tijdstip, maar deze afspraak werd niet nagekomen. Vervolgens nog 2 keer moeten bellen om uiteindelijk te horen te krijgen dat ik de schade niet vergoed kreeg. Mij was eerder verteld dat de schade volgens de polisvoorwaarden niet was uitgesloten en dat ik de schade maar gewoon moest melden. Conclusie: de voorwaarden zijn zo onbegrijpelijk dat de eigen medewerkers het niet meer snappen en de telefonische bereikbaarheid is slecht, waarbij gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Zodra de premie is betaald, ben je niet meer belangrijk als klant. Jammer.

03-09-2012

Fijn word er gewoon 1250 van je rekening afgeschreven terwijl dat over 12 maanden verdeeld moet worden, word pas binnen 3 dagen terug gestort, zit je die 3 dagen zonder geld, daarbij komt ook nog dat ik nu dik rood sta. en unive heeft geen oplossing, wat een service!