Franky
12-08-2015

Zeer service gericht, echt TOP

Ik heb meerdere malen contact gehad met Univé, zowel om de reisverzekering af te sluiten als voor informatie toen ik in het buitenland zat en uiteindelijk ook met het indienen van een claim. Ten alle tijden ben ik zeer net en goed te woord gestaan en kreeg ik het gevoel dat ze mij als persoon serieus namen, zeer professioneel dus. Daarbij bieden ze een zeer goede dekking voor de prijs naar mijn idee. Ik zou deze verzekering aan iedereen aanraden.

Eva
26-05-2015

Nog nooit zo slecht behandeld

Op 02-03-2015 heb ik een doorlopende reisverzekering afgesloten bij Unive. Hiervan heb ik op 03-03-2015 een bevestiging gehad. In die e-mail stond mijn client nummer en dat de polis en de verzekeringsvoorwaarden zouden worden thuis gestuurd.

Ruim een maand later, op 13-04-2015, heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik nog steeds geen polis en verzekeringsvoorwaarden had ontvangen. Ook was er nog niets geïncasseerd. De werknemer die ik aan de telefoon had vertelde mij dat de aanvraag niet op een juiste manier verwerkt was en dat de aanvraag nu op de juiste manier zou worden verwerkt en ik de papieren toegezonden zou krijgen.

Op 29-04-2015 had ik nog steeds geen papieren gekregen, dus heb ik opnieuw gebeld. Dit maal werd mij verteld dat de aanvraag gewoon was doorgekomen, maar de e-mail met papieren niet. Ik zou de polis en verzekeringspapieren meteen die dag nog via e-mail toegezonden krijgen.

Op 13-05-2015 had ik nog steeds niet ontvangen. Wel is er op 12-05-2015 met terugwerkende kracht geld van mijn rekening geschreven. Ik kan mij ook niet aanmelden voor 'mijn Unive', omdat mijn klantnummer niet herkend wordt.

Ik heb een klacht ingezonden via de vraag/reactie mogelijkheid, en hier een bevestiging van gekregen. Vandaag, 26-05-2015 heb ik hier nog steeds geen antwoord op gehad en de telefoon in telkens enorm lang in gesprek.

Ik vind het ronduit schandalig dat er zo met klanten omgegaan wordt. In eerste instantie heb ik 2 keer moeten vragen om mijn polis en verzekeringsvoorwaarden, die mij al 3 keer beloofd zijn maar ik nog steeds niet heb ontvangen, maar er wordt wel van mij verwacht dat ik met terugwerkende kracht betaal.

Ik raad iedereen ten zeerste af om een verzekering bij Unive af te sluiten!

Pascal veneman
17-03-2015

Lang wachten

Ben tijdje terug weekendje weg geweest. Hierbij is mijn laptop kapot gegaan vanwege struikel partij. Ik heb een doorlopende reisverzekering en heb deze 2 jaar terug opgehoogd naar comfort op aanraden van unive. Nu 2 weken geleden schade door gegeven. Ik zou dezelfde dag nog bevestiging krijgen van schade melding. Maar niks gehoord. Vorige week gebeld en gevraagd hoe het ging met de schade afhandeling, was er nog steeds niks mee gedaan, maar deze week zal ik nog bericht krijgen. We zijn inmiddels weer een week verder en heb nog steeds niks gehoord.

je zou toch denken dat wanneer er bepaalde beloftes worden gedaan, daf deze dan ook na worden gekomen. Ik zit nu inmiddels 3 weken zonder een laptop terwijl ik deze hard nodig heb. Bij de vraag of ik dan een vervangend iets kon aanschaffen om iig weer verder te kunnen. Werd gezegd dat ik eerst schademelding en de behandeling ervan moest afwachten.

Wanneer je al jaren verzekerd bent en qua elektronica tot 3500 verzekerd bent en dan schade hebt van zon 800 euro word er heel moeilijk gedaan. En dit terwijl ik al die jaren premie er voor heb betaald om juist dit te voorkomen dat je zonder spullen komt te zitten die je kostbaar zijn.

Jessica Meijer
28-12-2014

Geweldige service

Voor mijn studie ben ik een half jaar naar het buitenland geweest. Door privé omstandigheden moest ik tussendoor naar huis en door de goeie service kon ik dezelfde dag nog terug naar Nederland. Het was perfect geregeld en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

Wendy, Schiedam
20-10-2014

Betrokken, degelijk en betrouwbaar

Een week in een Spaans ziekenhuis gelegen. Dagelijks gebeld, gerust gesteld, alle vragen die ik had kunnen stellen, de arts van de verzekeraar die inhoudelijk meekeek met de behandeling in het ziekenhuis. Goede bereikbaarheid en altijd netjes teruggebeld. Ik heb er geen aandelen, maar ik ben fan! Afgezien van het feit dat mijn doorlopende reisverzekering de enorm hoge rekening van een privé ziekenhuis vergoed, heb ik het ook heel fijn gevonden dat werkelijk alles je uit handen wordt genomen. Rolstoelassistentie op vliegveld van vertrek en aankomst en 3 stoelen in het vliegtuig zelf. Super!

Angelique
12-10-2014

Zeer correct

Ik heb een doorlopende reisverzekering bij unive, gedurende mijn reis ben uk bestolen en ook ben ik naar het ziekenhuis gemoeten waardoor ik een deel van mijn vakantie moest annuleren. Al deze problemen heeft unive netjes vergoed! Zeer goede service, snelle en correcte uitbetaling. Ik zou iedereen aanraden deze verzekering af te sluiten!

Manon
02-10-2014

Snel en vriendelijk

Kortlopende reisverzekering afgesloten. Ik had kosten gemaakt in het ziekenhuis, en nadat ik persoonlijk geholpen ben met in een Unive kantoor het formulier invullen had ik snel een bericht terug dat ik mijn geld kreeg, en het stond al direct op de bank. :)

Izaak
29-09-2014

Uitmuntende service

Kortlopende reisverzekering voor 3e jaar op een rij afgesloten bij Univé. Op vakantie portemonnee verdwenen met flink wat inhoud. Dit hebben ze eerlijk (en erg coulant) afgehandeld. Super service! Als het aan mij ligt nooit meer iets anders dan Univé.

Yvonne kuikman
05-07-2014

Geweldige dienstverlening.

Dochter belandt in ziekenhuis in Australië. Alarmcentrale van Univé gebeld. Uitstekend geholpen goed op de hoogte gehouden en de terugreis fantastisch geregeld. Niets dan lof.

Caro
11-11-2013

Nooit wat geclaimed, maar kwam er achter dat de premie gestaag was opgelopen in een paar jaar tijd. Annuleren met een maand opzegtermijn dat vind ik geen probleem, staat ook in de kleine lettertjes. Maar dat ik bijna 14 euro administratiekosten daarvoor moest betalen en zij dit in diezelfde kleine lettertjes "onder inhouding van een billijke vergoeding" noemen, vond ik toch wel heel erg overdreven. Om de polis op te starten betaal je administratie kosten, om een wijziging door te voeren betaal je administratie kosten en nu dus ook om op te zeggen. Die goedkoopste verzekering volgens de Independer is dus een dure grap geworden.