09-10-2012

Wat ik tot nu toe met Ditzo heb meegemaakt bevalt me uitstekend,adequaat handelen,vriendelijke mensen per telefoon net zoals met de e-mail,ik had dit jaren eerder moeten weten dan was ik natuurlijk veel eerder over gestapt,ik had jullie reclame wel eens op de t.v. gezien maar daar wordt je gewoonweg overspoelt met reclame

over het een of het ander.Het enige wat ik erg vervelende is en dat is buiten jullie schuld is dat die Roy Data zo vervelend doet.Gisteren heb ik weer mijn oude verzekeringsmaatschappij gebeld wat er nu aan de hand is want bij de een heb ik 30 vrije jaren opgebouwd en bij de ander 35 en nu had ik ze gisteren weer aan de telefoon en nu zeggen ze weer dat ik 34 jaar zonder schade rijd.Ze hebben me beloofd dat ze er haast achter zouden zetten,zodat we eindelijk weten waar we aan toe zijn,ik zal za eind van de middag nog eens bellen om te horen hoeveel schadevrije jaren ik in de 41 jaar dat ik auto rijd heb opgebouw.Maar daar kunnen jullie niets aan doen,verder ben ik echt dik tevreden ook over de service die jullie verlenen,hartelijk dank daarvoor met een vriendelijke groet van Astrid Schouten

09-10-2012

-Op de datum ingang verzekering had ik de papieren niet binnen.

-Bij navraag helpdesk erg onverschillige benadering.

-wachtwoord voor mijn Ditzo is niet ontvangen.

-krijg de papieren binnen met daarbij de schadepas, die meteen doormidden scheurt.

- een dag erna krijg ik een mail dat het telefoonnummer is gewijzigd!

Kortom, geeft geen goed gevoel. Hoe is het als ik schade heb

Overweeg al weer op te stappen.

09-10-2012

Jammer is dat ik meer dan 30 jaar (38 jaar) schadevrij heb gereden en de Ohra, bij wie ik verzekerd was 21 jaren aan u heeft doorgegeven. Bij wie ik daarvoor was verzekerd weet ik niet meer en valt ook niet te achterhalen. Dat was bij ohra ook niet belangrijk, want ik zat bij hen al lang op de maximale korting. Echter, uw organisatie hanteert 30 jaar en dat kost mij dus geld. Zeker omdat die schadevrije jaren ook aan andere verzekeringen die ik afsloot, zijn gekoppeld. Voor de rest vond ik de snelheid perfect en is alles keurig per email binnengekomen.

Mogelijk kunt u nog eens kijken naar dit manko en zo ja, dan verneem ik graag.

09-10-2012

ik vind ditzo goede vezekering altyd vriendelijk aan de telefoon ik ben vezekerd met mijn auto ook mijn zoon gewoon altyd goed bij schade gelijk word alles goed geregeld topie mvg fam dorchain

Beste Ditzo,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterstevreden ben over ditzo. ik heb met mijn vorige auto een inbraakschade meegemaakt, en de snelheid waarbij dit is opgelost door jullie is perfect.

Met vreindelijke groet,

Twig

09-10-2012

Snel een reactie op mijn vragen

perfect de verzekering afgesloten

09-10-2012

vooraf bij het afsluiten van de verzekering eerst telefonisch informatie ingewonnen. gebeld met gratis telefoonnummer (nu niet meer geloof ik) maar direct een aardige man aan de lijn gehad, die kennis van zaken had. Dus toen de verzekering via internet afgesloten. Alles is perfect gegaan. Ook de ontvangen informatie bij de polis is duidelijk en ruim voldoende. Dus geen een minpunt. Daarnaast ook een uitstekende prijs, en daar ging ik in eerste instantie voor. Maar ook de service is perfect. Ik heb gelukkig nog geen schade gehad, maar hopelijk dan ook nog goede service. Zo niet, dan raken ze me kwijt als klant.

09-10-2012

ja wat zal ik zeggen ,,eigenlijk heb ik niet veel te zeggen

het was 1 telefoontje en Ditzo deed alles ,van mijn oude verzekering naar Ditzo

makkelijker kan niet .

perfect geen omkijken meer naar gehad

groet

Mevr ekelschot

09-10-2012

Had een verzekering voor de auto afgesloten en de autovrijschade jaren opgegeven. Kreeg een keurige mail dat ik was aangemeld voor een bedrag van 7,80 per maand,

Later kreeg ik een mail dat ik drie euro meer premie moest betalen omdat zij mij slechts 22 jaren schade vrij gaven dus een korting van 61 %. Was van Unive overgestapt (die gaf 75% korting bij 32 jaar schadevrij) naar Ditzo omdat het zoveel in premie scheelt. Vindt het een vreemde gang van zaken. Eerst toestemmen, polis sturen, dan terug draaien. Tja zo kan iedereen zijn zaakjes goedkoop verkopen.

09-10-2012

Het was allemaal snel en eenvoudig en goed geregeld. En voordelig!

het invullen en aanvragen via het internet verliep probleemloos, de reactie was snel en enkele dagen later per post de papieren.

Heb verder gelukkig nog geen gebruik hoeven maken van deze verzekering, dus daar kan ik niets over melden!

21-09-2012

Alles snel en uitstekend geregeld. Wachten alleen nog steeds op de bijstelling vd schadevrije jaren vd auto verzekering.

18-09-2012

Mijn ervaring met Ditzo was Positief, de schade afhandeling liep soepel, mits je gbruik maakt van de bij hun aangesloten herstellers.

Inmiddels is Ditzo ook gewend aan de Datzo mentaliteit en meent dus alle beloftes te kunnen breken met hun eerste klanten. Doordat e een 3tal schades in twee maanden tijd hebben plaatsgevonden zijn zij van mening een eigen Risico toe te passen van Maar liefst 500 euro.

Ik snap dat schades niet bevorderlijk zijn voor de bonus cultuur en dat de manager van deze regio baalt van mijn schades, maar ik reed daar tegen hiervoor 17 jaar lang schadevrij. Dan ben je welkom en mag je betalen.

Reken maar eens uit, niet verzekeren was goedkoper geweest, maar dat mag niet.

Wie houd wie voor d gek

Datzo !

26-07-2012

Je auto verzekeren bij Ditzo gaat goed mits dat 1x je premie nite kan worden afgeschreven! je word er zonder pardon (wat de reden ook is en ookal ligt de nalatigheid en schuld bij beide partijen) uitgeflikkerd! met alle gevolgen van dien! boetes van RDW omdat je niet verzekerd bent terwijl jij als klant op een reactie zit te wachten van mail(tjes) en telefonische uitleg war ze op terug zouden komen.... Wat een DATZO mentaliteit! Als het erop aan komt voldoet dit bedrijf NIET aan de zorgplichten ben je een wegwerpartikel waar een polisnummer aan hangt.

24-07-2012

Ditzo lekker goedkoop MAAR: Kijk uit met ruitschade, 1 aanrijding gehad en 1 keer ruitschade (achteraf krijg je dan onderstaande mail)

Eigenrisico gaat naar eur 500 Als ik dat had geweten had ik die ruitschade zelf wel geregeld en was niet naar hun veel te dure autotaalglas (zij krijgen trouwens een creditnota van ongeveer 50%) gegaan. Ik heb nu gevraagd om alsnog zelf de ruitschade te betalen, met aftrek van de door hun gekregen korting maar daar wordt niet op ingegegaan.

Mail:

In je mail van 12 juni jl. geef je aan het niet eens te zijn met de aanzegging van een eigen risico bij een volgende schademelding.

Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen goed nieuws is voor jou. Het eigen risico is aangekondigd, omdat je binnen korte tijd meerdere schades hebt geclaimd. Dit betreft een waarschuwing en hebben je daarom de mail gestuurd. Voor ons is het nog geen aanleiding om de verzekering te beëindigen, maar hopen wel dat je minder schades gaat melden.

De volgende schades zijn ten laste van je polis gekomen. 06-sep-2011 is er een ruitvervangen en op 03-feb-2012 ben je tegen een tegenpartij op gereden.

Tenslotte willen wij je er nog op wijzen dat de polis bij Ditzo dagelijks opzegbaar is. Daarmee heb je op ieder moment de mogelijkheid om de polis zelf te beëindigen.

Helaas kunnen wij je nu geen beter nieuws brengen.

Met vriendelijke groet,

03-07-2012

Ditzo is ontzettend slecht in het afhandelen van schade. Daarnaast zijn ze gewoon ontzettend klantONvriendelijk. Goedkoop, makkelijk af te sluiten, bovenaan in bij de meeste zoekopdrachten, aan de voorkant geeft Ditzo bakken met geld uit. Maar aan de schadekant houden ze de hand op de knip. Ik zou mijn verzekering gewoon bij AllSecur sluiten...

09-06-2012

In 2011 twee maal schade gehad, Een tegenligger rijdt mijn spiegel eraf en rijd door en een schade met de caravan welke gekoppeld zat aan de auto op een camping, schade aan een elektrahuisje. Na tien maanden krijg ik een onpersoonlijke email met het bericht dat ik teveel schade heb veroorzaakt (22 jaar schadevrij), en dat bij de volgende schade ik een eigen risico krijg opgelegd van 500 euro en bij nog een schade de verzekering kan worden beeindigd. Niet erg klantvriendelijk dacht ik.

13-04-2012

Grappig dat ik hier positieve ervaringen van mensen lees over de premie. Je kan een verzekeraar pas echt beoordelen bij SCHADE. En daar betaal je die premie dus voor. En daar laat Ditzo dus de nodige (lees: alle) steken vallen. Ditzo behandeld schade langzaam, uitkeren duurt MAANDEN en daar kan je zelf keer op keer achteraan bellen. En als klap op de vuurpaal zijn de medewerkers van de schadeafdeling nog onaardig ook. Niet waar je op zit te wachten als je net schade hebt geleden.

Dus goedkoop: ja, redelijk maar niet verzekeren is goedkoper en werkt net zo goed.

10-04-2012

Het afsluiten van de verzekering gaat heel gemakkelijk. Schadeafhandeling verloopt bijzonder stroef en lang. Een aanrijdingsschade (niet onze schuld) heeft meer dan een half jaar geduurd. Er gaat veel fout in de communicatie. Wanneer je verschillende keren belt, krijg je verschillende personen aan de telefoon en moet je iedere keer het hele verhaal doen. Erg slecht.

Nu is al enkele maanden sprake van het incasseren van premies van verzekeringen die NIET van ons zijn. Over gebeld en gemaild, maar het wordt niet opgelost, dus maar steeds storneren. We kijken nu om naar een andere verzekeraar.

31-10-2011

Ik ben naar Ditzo overgegaan met mijn auto verzekering ik was nog niet twee maanden verzekerd

toen ik op de snelweg over iets heen ben gereden, mijn band en velg kapot ik heb dit de zelfde avond

per mail gemeld werd de volgende ochtend gebeld en het voorval vertelt ik kon de auto direct laten

maken bij een door hun aan gemeld schade huis, toevallig ook nog mijn auto daeler verder nergens

meer na hoeven kijken uitstekend geregeld door Ditzo.

04-09-2011

Overgestapt nadat mijn all-risk premie bij centraalbeheer werd verhoogd.

Ik betaal nu € 255 in plaats van €550 per jaar , dus de moeite waard zou ik zeggen.