DAS Rechtsbijstand reviews

24-04-2018

Ver van wegblijven! Incapabel, niet klantvriendelijk

Zeer onklantvriendelijke medewerkers. Weten de essentie van een vraagstuk er niet uit te pikken, geven enkel antwoord op niet gestelde vragen en weten tussentijds vooral diep te zuchten en op hooghartige toon te kennen te geven geen respect te hebben voor de andere kant van de lijn. Weten zich niet in te leven en geven aan geen kennis te hebben van ondernemerschap. Dat zijn tenslotte hooguit hun klanten, waarom zou je je daarin willen interesseren. Ik wil mijn premie terug en NOOIT meer met deze lui vermoeid worden. Tijdverspilling.

Ethereo
27-03-2018

Afrader voor zakelijke klanten

Als zakelijke klant contact gezocht vanwege een openstaande vordering. Uiteindelijk heeft DAS niets voor ons betekend, maar wel een rekening gestuurd met provisiekosten. Bij het vragen naar uitleg verschuilen ze zich steeds achter voorwaarden. Het no cure, no pay beleid is een wassen neus. Dit kunnen ze beter veranderen in no cure, toch betalen. Gratis tip, kies als ondernemer voor Arag. Hier hebben wij veel beter ervaringen mee.

Wil
17-03-2018

Schrijven tot in het oneindige briefjes en verder niets!

Ik ben via het KLPD collectief verzekerd bij DAS via Reaal. Een toch vrij eenvoudige zaak die een kind kan winnen, maar helaas je hebt een advocaat nodig in de rechtszaal, kunnen ze niet aan. Ze zijn meesters in het schrijven van briefjes, en blijven dat ook doen tot in het oneindige, maar verder doen ze niets, ze hadden m.i. allang een procedure moeten starten, maar niet gedaan, nu maar gewoon een advocaat in de arm genomen en wellicht dat er een toevoeging inzit, maar dat hangt erom gezien inkomen. Ook mijn advocaat geeft aan dat het maandelijks bedrag wat je betaald aan hun, weggegooid geld is, ze kunnen of willen niets.

10-03-2018

Geen bijstand als het nodig is

Ik heb ervarne dat ze eeuwig rond de pot draaien en vooral geen rechtszaak willen starten. Ze correponderen eindeloos met de verzekerde en nauwelijks met d etegenpartij. En dat over en weer corresponderen vreet het budget wel op. Zo hadden ze al zonder enige nuttige bijdrage al bijna de heft van het budget verkwanseld door gekakel met de verzekerde. DAS is meer een bijstand voor d etegenpartij dan voor de verzekerde. DAS werkt voornamelijk voor eigen voordeel. Dus geen kosten maken en als het er op aan komt de klant nog laten opdraaien voor de kosten want als het budget op is moet de klant de verdere kosten zelf betalen.

Ahmed
23-01-2018

Slechte service Das Rechtbijstand.

Ik heb een probleem met de waarborg fonds, ik heb de hulp bij Das maar helaas, na de contact met Mevrouw ik heb alle documenten nodig gevraagd, zij ze ik ga diep in jou verhaal en ik neem contact met jou, later krijg ik een e-mail van iemand anders die zij dat mijn zaak staat nu in de archief omdat ik niet verzeker ben,ik heb die man gelijk gebeld om te uitleggen maar die man was zo Onvriendelijk en heeft geen tijd om naar mij verhaal te horen. Ik heb daarna gevraag of ik mijn origineel documenten kan krijgen maar helaas nog geen reactie.

19-01-2018

Maandelijks betalen aan das

Maandelijks betalen aan das . Heb je ze nodig kunnen ze niks voor je doen . Das advies service geeft zelfs nog verkeerd advies . Jullie moeten je schamen

Marieke
26-10-2017

Zaak verloren door hun fout!

Wat een zootje! Een zaak die al bijna tien jaar liep verloren door een grove fout van hun kant (bewijsstukken kwijt geraakt). Ze geven hun fout toe en wilden een deel vergoeden. Dit heb ik afgewezen omdat de geleden schade veel hoger ligt. En nu na een intern onderzoek van hun kant vinden ze dat ik nergens recht op heb en voelen ze zich niet genoodzaakt ook maar iets te vergoeden aan ons. Echt waar?! Ik ben zo boos!

Op deze reactie kreeg ik overigens pas na 8 maanden een reactie, nadat ik 2 weken geleden een klacht had ingedient. Die maanden ervoor waren ze of telefonisch niet bereikbaar of ze belden niet terug of als ik toch eindelijk iemand aan de lijn had, werd ik afgewimpeld.

Ik dacht dat Das er was om je te helpen, maar ik had veel beter zelf een advocaat kunnen nemen. Ze hebben me alleen maar heel heel veel geld en frustratie gekost. Raar dat dat allemaal zomaar kan.

Ik ga uitzoeken welke stappen ik nu moet en kan ondernemen. Een fout maken kan gebeuren, maar neem dan wel je verantwoordelijkheid en laat niet de klant de dupe worden!

Voor mij nooit meer Das!

Tony
30-09-2017

Met Das een tweede probleem erbij

10 jaar klant geweest bij Das. Telefonisch gaat het goed maar zo gauw het een zaak word zijn er de kleine letters dat het afgewezen word. Dus een flexwerker ingehuurd (385 euro) die er niets van maakte. Ten einde raad een advocaat ingehuurd die mij in het gelijk stelde maar dit koste wel duizenden euro's. Dus je kunt de premie beter op sparen en zelf naar een goede advocaat gaan. Ook waren we niet de eersten die van Das bij de advocaat aanklopten.

11-09-2017

Positieve ervaring met DAS

Heb conflict met werkgever, Das hierop gezet en wordt echt keurig behandeld, ziektegeld maar gedeeltelijk betaald, mediation met Das opgestart, gesprek gehad met iemand van Das en zaak is opgelost, nu weer met de werklocatie en bedrijfsauto probleem, dezelfde weg en nu een rechtzaak aangezegd als ze niet schikken.

al met al een zeer prettige ervaring en een bedrijf die ik mijn vertrouwen geeft.

Leon
24-07-2017

Wel Betalen, Geen Hulp Bij De: DAS>

Wel betalen, maar geen hulp, heb ik nu al vaker gemerkt, begin nooit aan een DAS rechtsbijstandsverzekering.

Hannele
05-07-2017

Wanneer u verzekering aansluit: " Verzekerd van een oplossing Ontslag, een geschil met een leverancier of een schadeclaim na een aanrijding: een juridisch conflict ligt al snel op de loer. Dagelijks helpen wij honderden klanten met een oplossing voor hun probleem. Met uw DAS Rechtsbijstandverzekering bent u verzekerd van een oplossing." Wanneer u een oplossing voor een zaak wil: 10 maanden zelf meer gewerkt op de zaak dan DAS en daarna. "U moet begrijpen dat een “oplossing’ voor uw probleem niet middels een overeenkomst met DAS kan worden afgedwongen. DAS heeft een inspanningsverplichting, en geen resultaatsverplichting."

Petra
29-06-2017

Ongelooflijk slechte service

Toen we hulp nodig hadden van het kastje naar de muur gestuurd, plots was iemand opvskantie, toen de volgende ziek. Geen idee wanneer hij beter is , maar we denken vrijdag. Ja maar dat is te laat voor ons zeiden wij. uiteindelijk een andere advocaat gezocht en aanbevolen gekregen; Rassers in Breda. Fantastisch , ik kon meteen terecht. Nadeel dit moest ik nu zelf gaan betalen! Maar ik heb het er voor over gehad! Ik krijg nog steeds geld van DAS omdat ze me toen niet op tijd konden helpen! En het is ruim anderhalf jaar later! Schandalig , ook nu wordt ik voor het deel waar ik nog recht op heb aan het lijntje gehouden. Ga nooit met deze lui in zee, ze doen niets voor je. En daar betaal je dan al jaren aan voor je rechtsbijstand verzekering. natuurlijk meteen opgezegd. Je kunt beter een spaarpotje maken voor zulke gevallen en een goede advocaat zoeken.

MW
01-06-2017

Perfect geholpen door Das juriste!

Ik had een zgn woekerkrediet. Al 11 jaar lang en vrijwel niets afbetaald. Na 11 jaar stond er nog 20.000,00 van de 22.000,00 open. Geklaagd bij kredietverstrekker maar die gaven niet thuis. Na tussenkomst van de Das juriste opeens wel. Dit bespaart me veel geld, want het openstaande bedrag is met 15.000,00 verlaagt. 75% dus. Heb je een wurgkrediet dan kan de juriste die mij geholpen heeft je van dienst zijn. En die werkt bij Das.

D.M
03-05-2017

DAS komt metterdaad

Ik kreeg een aanrijding veroorzaakte door een andere partij. DAS komt op voor mijn belang en probeerde de de schade van andere partij te verhalen. Het ging niet makkelijk. toch was DAS bereid mij te helpen mijn probleem te verkleinen. Ik had niet verwacht dat DAS mij zou helpen omdat ik geen recht had.

Na een paar keer heen en weer bellen heeft DAS mij toch geholpen en heeft ca ruim 40% van de totale schade vergoedt. Ik ben er zeer tevrede en dankbaar over deze afhandeling van DAS. Succes verder en ga zo door DAS.

Gerben Jan
10-04-2017

Van te voren al afgewezen en bij navraag halsstarrig

Twee keer ben ik door DAS aan de kant geschoven . De eerste keer had ik een DAS verzekering in mijn zorgpolis van DSW . DSW stond geen second opinie toe voor een ooglidcorrectie van mij. Ik ben 68 en is het dus geen schoonheidsoperatie maar een bittere noodzaak ( tranende ogen -hoofdpijn- slecht zien ) , Dus DAS ingeschakeld .Maar je raad het al . Alle die verzekerd zijn bij DSW krijgen die DAS in hun polis , dus daar verdient DAS een lekker kapitaaltje aan . Dan gaan ze toch niet tegen hun broodgever in beroep. Gooi je toch je eigen glazen in . Dus afgewezen omdat je die oogleden al langer had. Tweede geval : een verkeerd aangelegde riolering . Door niet op afschot liggen van de riolering in mijn appartement , is er in 2013 een nieuwe riolering aangelegd door de bouwondernemer . Na een aantal jaar blijkt dat er weer verstopping optreed en na onderzoek door een onafhankelijke installateur blijkt dat de nieuwe riolering zodanig is aangelegd dat hij te dik is en op sommige plekken horizontaal ligt en op sommige plekken zelfs omhoog loopt .Dus er kan niet anders dan dat hij heel langzaam vol gaat zitten. DAS ingeschakeld en wat denk je ?/ je had al een riolering probleem in 2013 dus het was een lopend conflict. Ik vind als iets nieuw is aangelegd dat dan een nieuwe periode aanvangt en niet dat een oude situatie die zogenaamd opgelost was gaat meetellen. Dus DAS schuift aan de kant. Ja zo verdien je je geld makkelijk om je te beroepen op een geval wat allang vervangen was . DAS schuift heel makkelijk aan de kant om maar niet je hersens te moeten gebruiken om in zaken te duiken .en dat terwijl je het bewijs met laser opnamen kunt aan tonen en het een duidelijke zaak is . Deze verzekering is weggegooid geld slechtste wat ik ooit meegemaakt heb

Rietstee
23-03-2017

Dossier bij das gesloten ,bij de rechter nog op de rol

Das sluit mijn dossier terwijl het bij de rechtbank nog op de rol staat.voor de eindafwikkeling ben je ineens advocaatloos.zeer,zeer slecht.jarenlang betaald voor niks.

Srv
17-03-2017

Plank volledig misgeslagen arbeidsrecht schadepost meer dan 100.000,- euro

Dossier over conflict werkgever werknemer. Werd direct geadviseerd ontslag op staande voet zonder enige voorkennis dossier. Dit is volledig verkeerd uitgepakt. Juridische adviseur van DAS was ervan overtuigd dat dit ontslag zo weer ingetrokken kon worden. Schadepost van minimaal 80.000,- maar waarschijnlijk oplopend ruim boven de 100.000,- daar ben je dan 30 jaar klant voor geweest. Dit was onze eerste en laatste ervaring met hen. Wordt vervolgd hoe DAS dit verder gaat afhandelen met ons. Slechte bereikbaarheid, verstoppertje spelen, ondeskundig. Wat een aanfluiting!

Jean-Paul
11-03-2017

Incasso dat ik zelf ook zou kunnen doen!

Een klant van mij moest een bedrag van E3500,- betalen. Na herinneringen etc. verstuurd te hebben was er nog niets betaald. In november DAS ingeschakeld en klant heeft toegegeven niets betaald te hebben. Betalingsafspraak hebben zij met de klant gemaakt dat deze E500,- per maand betaald. Hoor maar niets en bel DAS na 4 maanden maar eens op. Krijg te horen dat de klant niets heeft betaald en ze mij nog moesten informeren. Ik zou nu een gerechtsdeurwaarder eropaf kunnen laten sturen. Kost E1400,- en mocht de klant failliet gaan, moet ik dit zelf betalen. O ja, als ik zelf het bedrag kan incasseren moest ik er wel op letten dat ik E500,- extra incasseer. Dit moest ik dan afdragen aan DAS wegens incassokosten. Dus voor 1 brief en enkele telefoontjes hebben zij E500,- verdiend. Contract gaat dus opgezegd worden!

Miranda
06-03-2017

Traag en niet capabel

4 weken geleden een zaak aangemeld en afgelopen vrijdag eindelijk een eerste conceptbrief ontvangen. Vol met fouten en verkeerde aannames! Zelf maar gereageerd op de tegenpartij want we waren al 'over tijd' en DAS daar een kopie van gestuurd. Dit is de omgedraaide wereld, dat is hun werk toch? Voorbereiden, lezen en reageren, maar er komt niks uit.

Tony
10-01-2017

Ze dekken niks, terwijl je ALLE modules in je pakket hebt!

Ik ben jaren verzekerd, direct bij DAS rechtsbijstand, Dit is nu de derde keer dat ik een zaak aanmeld, waar ik WEL voor verzekerd ben, maar waar zij de snor drukken door te stellen dat dit NIET onder de dekking valt. Typisch gedrag van verzekeraars, premie innen, maar weigeren uit te keren. Het zijn zelf de grootste oplichters. Soms tref je wel iemand bij de eerste lijn, die vanuit een goed hart je advies probeert te geven. Maar zodra je een zaak aanmeld, wordt je keihard gewoon vertelt dat dit niet onder de dekking valt. Probeer het zelf maar eens! Meld maar eens een zaak aan bij DAS! Je zult zien dat ze je gewoon flessen waar je bij staat! En wat kun je hier tegen doen? NIKS! Gewoon zelf een advocaat betalen, die weten ze dan wel direct voor je te vinden! Waarschijnlijk gewoon vriendjes van DAS, zo verdienen ze dubbel!