DAS Rechtsbijstand reviews

Basia
10-01-2017

Zo SLECHT DAS

Wij zijn op dit moment bezig met heel belangrijk procedure om geld terug krijgen voor uitgevoerde werk.Drama SERVICE ten eerste werken daar mensen die niet weten waar het over gaat,ze nemen geen tijd om in verdiepen, brieven schijven moet je zelf na 3 keer conceptbrief maken begrijpen ze nog niets van. Heel traag, geen antwoorden,nooit terug bellen, als je zelf belt zijn die personen wie je nodig hebt nooit aanwezig.Dat gaat zo ver dat je andere advocaat moet nemen om conceptbrief te maken dat ze pas begrijpen , dat is belachelijk onprofessioneel en schandalig.Z.S.M vanaf .nooit meer

Joan
19-12-2016

Slordig bedrijf vol met fouten

Doen weinig tot niks. Communicatie bar slecht. Wanneer je opgeeft maandelijkse machtiging te geven, en zij maken de fout en vervolgens niks afschrijven. Is het jouw schuld dat je te laat bent en krijg je er ook nog een boete van incasso bovenop. Omdat ik bij het afsluiten niets heb meegekregen dat ik er 1 jaar aan vast zat, heb ik noodgedwongen elke maand 60 euro weg kunnen gooien. Vervolgens krijg ik 2 tot 3 toe te horen dat mijn bijstand was geblokkeerd omdat er geen betalingen binnen kwamen. Na bewijzen te hebben opgestuurd, kreeg ik geen excuses niks. Maar wel elke maand dreigende brieven binnen krijgen ten onrechte. En elke medewerker zei wat anders. Kortom een zootje.

Ed
16-12-2016

Weggegooid geld

Meer dan 2 jaar lid geweest bij DAS Rechtsbijstand met een hoge premie, twee keer zak aangemeld beide word genegeerd van DAS de oorzaak was: uw zak valt niet onder dekking. waardeloos.

Christa
15-11-2016

Doen niks

Heel slecht! Was er 2 jaar verzekerd. Toen ik recentelijk hulp bij ontslag door een reorganisatie nodig had waren ze er niet. Er stond groots op de site dat deze hulp in het standaardpakket zit. Dagen lang ben ik met allerlei telefonistes aan de lijn, die er totaal geen verstand van hebben. Dan krijg ik ook nog is te horen dat ze mij doorverwijzen naar een flex bureau waar ik gewoon zelf de kosten moet betalen! Heel kwalijk. Ik heb mijn verzekering meteen opgezegd en zelf een advocaat genomen. Deze kwam wel meteen in actie. Rekende een lager bedrag en kreeg veel meer voor elkaar. Echt. Wat een bull die DAS. Daar heb ik dan 2 jaar voor betaald. Voor niks!

Joop
04-11-2016

Wij van WCeend.

Na een lange periode van 2 jaar door vakantie,s en zwangerschapsverlof word de zaak afgesloten ,na het advies van 1 medisch specialist.Op een uitvoerige brief van mijn kant komt na 1 dag al een antwoord dat ze de zaak sluiten. Het lijkt mij onmogelijk dat je een verweer in een dag inhoudelijk kunt behandelen, als de zaak een looptijd heeft van 2 jaar.

Kortom, zonde van de tijd en moeite

03-11-2016

Ik onderschrijf alle kritiek, niets wordt opgelost

Zeer slecht bedrijf. Slechte service. DAS Incasso zou 9K binnenhalen aan openstaande vorderingen. Het enige wat ze hebben gedaan is een dikke nota gestuurd naar mijn bedrijf. Ik dacht er goed aan te doen dit uit handen te geven. Ik sta gewoon voor lul tegenover mijn klant!

Wat een belachelijke bende is het daar. Echt amateurs!

Diana
21-10-2016

Ben superblij met DAS

Had jaren gezeur met mijn buren, totdat ik DAS heb ingeschakeld. Ben heel erg goed door DAS geholpen. Het probleem dat jaren voortduurde was binnen een maand opgelost.

29-09-2016

Communicatie is traag en triest

Betreft; rechtsbijstandsverzekering.

Spoedgevalletje. Reageerde initieel snel met de opmerking dat er binnen 24 uur telefonisch contact opgenomen zou worden. Niet gebeurd maar wel 2 dagen later een brief met de opmerking dat er getoetst gaat worden of het valt binnen de verzekering nr er dan binnen 6(!) werkdagen contact opgenomen zou worden. Gereageerd dat dat mosterd na de maaltijd is. 2 dagen later bericht, is niet verzekerd. Was het echter wel maar ze hadden de verkeerde informatie. Kosten meer dan een week bij een spoedgeval waar binnen 5 dagen gereageerd moest worden. Slechte service, geen aanrader. Verzekering opgezegd. Wel spijtig 5 jaar lang betaald voor iets wat niet werkt!

Lucia
15-08-2016

Wat DAS rechtsbijstandverzekering!?

Ben al vanaf januari bezig om mijn rechtsbijstandsverzekering DAS aan het werk te krijgen om mijn gelijk te halen in een aansprakelijkheids-kwesitie. Alles aangeleverd, inclusief duidelijke foto's over de gehele situatie, situatie beschreven en al hun formulieren ingevuld en opgestuurd en daarna nogmaals herhaaldelijk uitgebreid getelefoneerd en gemaild. Ik ben alleen maar druk om DAS in beweging te krijgen, maar dat is na ruim een half jaar nog steeds niet gelukt! Ze laten niets van zich horen en als je hen dan wederom aanspoort actie te ondernemen dan gaan ze zich bij collega's nog even beraden (nog 1 moment a.u.b.!) en hoor je wederom niets meer.

Wat heb je aan zo'n aansprakelijkheidsverzekering? Alleen maar ergenis en elk jaar een dikke jaarpremie!

Patricia
28-06-2016

Alleen maar op 100% winst uit voor eigen partij

Amateurs, onbeschoft en reageren niet op vragen van de tegenpartij.

Ineke
13-06-2016

DAS criminele organisatie!

DAS is niet alleen incompetent naar de DAS verzekerde toe, maar vertoont ook nog eens crimineel gedrag naar de tegenpartij.

In mijn geval hebben DAS verzekerden, afpersers, die mij een NIET DAS verzekerde scrupuleus dachten te kunnen dagvaarden in het buitenland, in het Nederlands via een buitenlandse rechtbank. Ondanks alle tegenbewijzen die ik kon aanvoeren en dat de aanklacht onterecht was is het toch een zaak geworden in Nederland en er is vonnis gesproken, natuurlijk in mijn nadeel. DAS heeft niets uitgezocht, ook niet waar ik woonde. Ik moest bij de rechtbank in Nederland navragen wanneer rechter uitspraak deed, was al gebeurd, maar was geweigerd door de rechtbank in het buitenland. Weer in het Nederlands. Deze zaak is onrechtmatig omdat deze niet in het buitenland gemeld is. De rechtbank in Nederland heeft zijn excuses al aangeboden en betreurt de gang van zaken. De DAS heeft een totale misplaatste arrogantie, want die beweerd nu dat ik me aan dit vonnis moet houden en dat IK degene ben die de DAS een excuus verschuldigd is en niet andersom.....

Ik verdenk de DAS ervan dat zij in Nederland een andere dagvaarding ingestuurd hebben dan ze mij in het buitenland hadden doen toekomen. Ook waren de zogenaamde DAS bewijzen gemanipuleerd en zelfs het vonnis!

Er wordt op dit forum gesteld dat je beter een advocaat kunt nemen, maar vergewis je er eerst van dat deze advocaat geen DAS achtergrond heeft!. zoals in mijn geval, want dan kom je van de regen in de drup.

Ik heb geen goed woord over voor de DAS. Op dit forum is al genoeg gezegd. Heb dezelfde onbeschofte behandeling gekregen en ben niet eens een DAS verzekerde..

Nou moet ik ze ook nog een "ster" geven, ik zou ze liever wat anders geven, dan zagen ze sterretjes...

Degenen die hier sterren uitdelen en positief zijn op dit forum zijn gewoon DAS medewerkers.

Rene
11-06-2016

Voel me 'bekocht'

Na ongeval( kettingbotsing) hulp ingeschakeld van DAS.

Ik ben zeer ontevreden op de manier hoe zij mijn zaak hebben behandeld.

De woorden die zij gebruiken in mail gericht aan mij. Woorden als 'eigen schuld' kwamen vaak naar voren. Ik heb behoorlijk veel letselschade(whiplash, kruisbandlaesie, drie ribben gebroken, knieschijf gescheurd)

De bestuurder van auto achter mij heeft totaal schuld bekend. Maar tot op heden alleen een bedrag van 750 euro ontvangen(50% dagwaarde auto) Letselschade...Totaal niets ontvangen.

Heb een brief gestuurd naar TV programma RADAR.

Zij nemen de zaal zeer serieus op. Krijgt dus een vervolg.

Inmiddels contact gezocht met andere echte specialisten. Hopelijk kunnen zij wel iets betekenen voor me.

Lu
09-06-2016

Ik onderschrijf alle kritiek, niets wordt opgelost

Ik weet eigenlijk op voorhand al dat het eigenlijk

geen zin zin heeft om ze te benaderen

07-06-2016

Prutsers

Ongemotiveerde en onkundige juristen;

Geen actieve en assertieve werkwijze;

Afwachtende houding;

Alles verloopt uiterst traag;

Juristen lopen achter de feiten aan;

Er worden onjuiste adviezen gegeven;

In twee gevallen werd door een jurist maar iets uit de duim gezogen en zelfs de grootste onzin verteld;

Juristen kunnen geen kritiek verdragen, heb je kritiek dan wordt er al helemaal niets meer voor je gedaan.

Wellicht komt het door het feit dat DAS verdient aan het innen van de verzekeringspremie en dat het verrichten van diensten uit hoofde van de verzekeringsovereenkomst geld kost. De boot moet dan maar afghouden worden. Daarnaast heb ik de indruk dat de juristen die bij DAS werken niet in een commerciële omgeving wensen of kunnen werken zoals dat bijvoorbeeld in de advocatuur het geval is. Hierdoor werken er bij DAS kennelijk enkel de kneusjes en de mensen die liever lui zijn dan moe.

Een en ander uit zich dan ook in een uitermate slechte dienstverlening.

01-06-2016

I rest my case

Ik kan alleen maar beamen wat anderen in deze reviews al geschreven hebben. Alles gaat enorm traaaaaaaag en je krijgt enkel nog reactie na het sturen van verschillende herinnering. Bovendien wordt er alles aan gedaan zodat het het voordeligst uitdraait voor de maatschappij zelf. Zo kreeg ik in mijn laatste zaak te horen om het in een zin samen te vatten dat ik in mijn volste recht was maar dat men mij toch aanraadde om de zaak te laten gaan en toch maar de mij ten onrechte aangerekende som te betalen. Ik was even sprakeloos toen ik het "advies" van DAS las. Waardeloze verzekeraar, je kan beter het geld opzij leggen voor als je eens een zaak hebt en dan rechtstreeks naar een advocaat stappen en je geld daaraan uitgeven. 1 ster omdat je nu eenmaal een ster MOET aanklikken maar zelfs dit is te veel eer.

Felie
25-05-2016

Niet aan beginnen, je kunt het echt beter zelf doen!

Het is niet te geloven hoe slecht dit is.... van begin tot eind een drama.

Alles is half, conceptbrief staan dingen in die niet kloppen die dan weer half worden aangepast en dan is de brief eindelijk goed en dan worden de stukke niet meegestuurd.

Het is werkelijk waar niet te geloven hoe slecht dit is. Je wordt gewoon tegengewerkt vanuit je eigen team.

Enige waar ze goed in zijn is in verweer gaan als je ze op hun onzorgvuldigheid aanspreekt, dan krijg je wel een enorme email waarin ze claimen alles zo goed te doen (een hele mooie cover your ass voor als je baas er later na een klacht om vraagt).

Als klap op de vuurpijl is er bij mij een brief uitgegaan die ik NIET geaccordeerd heb, "al mijn opmerkingen zouden zijn aangepast" helaas zaten er nog 2 grove fouten in en natuurlijk de VERKEERDE stukken toegevoegd.

Het heeft de situatie alleen maar verslechterd

Zeer vermoeiend

08-05-2016

Begin er niet aan

Ik kan alle slechte ervaringen hieronder onderschrijven.Slechte service,afspraken niet nakomen,gerechtelijke termijnen laten verlopen.Je kunt nog beter je zaak zelf doen,dan dat je DAS het laat dan.Het is dat ik 1 ster moet geven,maar zelfs die verdienen zen niet!

Oetze
03-05-2016

Dreigen de verzekering te beëindigen omdat ik 5 keer in een jaar gebeld heb...

Tot mijn verbazing krijg ik net een telefoontje van mn tussenpersoon dat DAS dreigt de rechtsbijstand verzekering op te zeggen omdat ik boven gemiddeld vaak gebeld heb voor advies... 5 keer in een JAAR... ONGELOFELIJKE EIKELS!

Dit kan toch niet waar zijn?! Ik zou zeggen succes ermee en ga direct naar een echte verzekering maatschappij.

Lieke
14-04-2016

Super geholpen

Das heeft mij super geholpen na het hebben van een verkeersongeluk waarna ik hersenletsel heb gehad. De tegenpartij weigerde de kosten te betalen terwijl de ander door rood was gereden. Das heeft er heel veel tijd aan besteed zodat ik mijn geld kreeg. Ik ben ze heel dankbaar! Ik zou zeker bij Das gaan!

20-03-2016

Nooit met Das in zee gaan!

Ze hebben geen echte juristen die de zaak behandelen. Ze laten alles hangen en zijn dan te laat met reageren. Met als gevolg dat je niets hebt. En dan nog nemen ze geen verantwoording. Ze zijn altijd ziek, niet aanwezig en bellen nooit terug.