DAS Rechtsbijstand reviews

Twee
20-03-2016

Aan het lijntje gehouden

Na een week wachten, vervolgens vier keer bellen op een dag, nadat ik zelfs een casemanager kreeg toegewezen, krijg ik te horen dat ze mijn zaak niet kunnen behandelen. En ik had maar drie weken de tijd om te reageren.

Daar betaal je dan voor. Om aan het lijntje te worden gehouden. Wij gaan de DAS stopzetten. Flut bedrijf

Edwin
17-02-2016

Afgescheept

had een aantal jaar geleden een onterechte factuur van een bedrijf ontvangen + aanmaningen. DAS heeft niets ondernomen en gezegd dat 'dit soort dingen nu eenmaal gebeuren'...

Nicole
13-02-2016

Lakse mensen

Autoschade begin december.. nu medio februari nog steeds geen geld ontvangen en Das zit helemaal niet bovenop de zaak en is zeer slecht bereikbaar (houden zich niet aan afspraken met terugbellen etc.) Telkens krijg ik een brief met een update nadat ik 3 weken heb gewacht op een reactie, daarin staat weer dat ze nog niks hebben van de tegenpartij en dat ik weer 3 weken moet wachten. Ik word er helemaal gek van!

20-01-2016

Totaal niet klantgericht

Eerst wordt aangegeven dat een zaak haalbaar is. Komt puntje bij paaltje wordt er teruggetrokken. Stukken die opgevraagd zouden worden bij de politie zijn na maanden nog niet opgevraagd. Ook de overdracht van behandelaar naar behandelaar (zijn inmiddels 3 behandelaars met deze zaak bezig geweest) heeft slecht plaatsgevonden.

20-01-2016

Onprofessioneel en klantonvriendelijk

Rots
19-01-2016

Meteen verzekering stop gezet

Rechtsbijstandsverzekering is alleen voor te betalen.

Net als iemand anders die ik ken heeft al 4000 euro verkwanseld door das na 4 jaar zeggen ze gewoon we hebben de papieren niet meer.

Il
07-01-2016

Te gek voor woorden

17jaar heb ik een rechtbijstand verzekering bij DAS.

Nog nooit nodig gehad, tot november j.l.

Echter hetgeen wat DAS voor mij gedaan heeft, had ik zelf van internet kunnen halen, of bij jurofoon kostenloos gekregen.

Alle jaren betaal ik een jaarpremie in 1keer.

Dit is om en nabij €300,-.

Ze hebben mij èènmalig juridisch advies gegeven, waarbij ikzelf alles heb uit moeten zoeken.

En dan nog een rekening sturen voor een eigen bijdrage van €100,- die eerder thuis was als ikzelf.

Zal mij zeker gaan beraden op een andere maatschapij die goedkoper is, en die het wel aanpakt.

Kortom 1 grote schande voor 1 zaak in 17 jaar tijd.

Winny
07-01-2016

Das doet niet wat je vraagt

rond 2004 verhuurde ik nog kamers in almere-haven

bussum utrecht denhaag rotterdam en had ik das gevraagd voor juridische administratie

als een huurder niet betaalt of onbeschoft blijkt of

niet een contract nakomt of leugens gegevens

in een contract inbrengt of valse contracten erop nahoudt,

of dubbele contracten hanteert, of niet wil vertrekken

uit wraakzucht , vijandigheid en/of andere misdadigheid

bijvoorbeeld detentie nijd e.d.

u begrijpt als u verhuurt heeft welke gruwelen we bedoelen t.a.v. een gezond financieel klimaat

blijkt Das alleen maar ''de boot af te houden'' pappen en nathouden kastje naar de muur etc. toe te passen

en niet daadwerkelijk stappen te ondernemen om

je bij te staan in een perikelen sfeer, waarbij toen nog

geschillen moesten worden beprocedeerd in een rechtbank waarvan je beter het woord kon veranderen

in te-link bank gezien de valsheid in geschrifte en leugens van die valse andersdenkenden die tegenpartij zijn.

Omdat ik teveel perikelen kreeg aangedaan in een zogenaamde hotspot sfeer in rotterdam heeft Das

mijn abonnement opgezegd.

Ik kon er toch echt niets aan doen dat daar toen nog hotspot perikelen waren. Ik heb niet tevoren geweten

dat er misdadigers en zwaar criminelen op een woning

af kwamen met valse leugens om zonder de huur te betalen te verblijven ten zeerste tegen de zin van de wettige woning eigenaar in.

Als je weet hoe misdadig die types zijn waar ik het over heb, kom je niet met huurwet genoegdoening, hoor

dat is verregaande belachelijk.

Maar van Das kon ik maar heel soms op aan,

meestal had ik een vermoeden van onbekwaamheid an die juristen die daar bij werkten.

Aangezien ik zelf echt universitair gestudeerd ben

en ook nog in rechtskunde weet ik als geen ander

wat vakbekwaamheid inhoudt.

En velen met mij.

Dus Das wou niet voor ons doen wat verlangd mocht worden.

Roy
23-12-2015

Waardeloos bedrijf!

Ik voelde me niet serieus genomen (wat ik al meteen in het begin had aangegeven maar in de loop van tijd niet veranderd is) ik vond het ook erg hinderlijk dat ik overal achteraan moest gaan ik snap dat je documenten moet aanleveren maar als je zelfs het Cao moet doorsturen dan denk ik wel bij mezelf wie is hier nou de jurist?!

Ik kreeg ook sterk het gevoel dat DAS snel van me af wilden omdat er bij elk voorstel werd gevraagd of ik er mee akkoord ging want ja dat was de makkelijkste oplossing en dan was de zaak gesloten, maar dan moest ik elke keer weer met tegen argumenten komen om te bewijzen dat het verhaal van de tegen partij niet klopte en dat bevestigde DAS dan ook maar of ik dan wel nog dingen wou uitzoeken en op de mail wou zetten (weer het verhaal wie is de jurist?!) Kortom je moet overal zelf achteraan gaan en DAS wil zo snel mogelijk van je af want dan kost het hun geen geld meer maar wel de premie elke maand van je rekening afhalen want daar zijn ze dan wel weer goed in! Waardeloos bedrijf!

Marian
25-11-2015

Gedegen en betrouwbaar

Prima ervaring: aanvaarding van een onduidelijke zaak, en uiteen rafelen van die zaak met goed resultaat.

Persoonlijk en betrokken contact.

Totaal zeer positieve ervaring.

Ilsa
29-10-2015

Onvriendelijk, Onbehulpzaam personeel!

Na een jaar een klant te zijn geweest van DAS, had ik hun hulp nodig. De zaak was niet kant en klaar, maar naar mijn idee is dat waar je rechtsbijstandsverzekering je bij hoort te staan. Mijn zaak werd direct afgewezen met de mededeling dat ik mijn klacht bij de verkeerde instelling had gedaan, volgens DAS was deze instelling niet verantwoordelijk. Ik ben uiteindelijk zelf nogmaals achter dit probleem aan gegaan bij de instelling en die gaf aan hier wel verantwoordelijk voor te zijn, ook gaven ze hun fout toe, maar zagen het niet zitten om mij een vergoeding te geven. Dit had ik allemaal als bewijs, maar nog steeds vond DAS dat de zaak niet haalbaar was. De verzekering van mijn partner heeft aangegeven dat er waarschijnlijk wel wat getouwtrek nodig zal zijn en dat daarom de kosten hoger zullen uitvallen voor hen en daarom mijn partner een coulance aanbieden. Zo hoor je dat op te lossen. Met deze informatie wilde DAS mij nog steeds niet helpen! Voordat de vrouw aan de telefoon mijn bewijs had gezien zei ze letterlijk dat het lulkoek was dat mijn partner's deel wel vergoed was. Ik kon mijn oren niet geloven. Daarnaast zei ze ook dat ze mij niet kon geloven op mijn mooie woorden. Ik heb een officiële klacht ingediend tegen het onbeschofte taalgebruik van deze persoon en heb mijn verzekering per direct opgezegd bij DAS!

George
21-10-2015

Onervaren juristen die bij DAS werken zij doen maar wat en ten nadelig van de kl

Heb 4 zaken gehad en dit ondergebracht bij DAS en ja hoor alle 4 zaken verloren Ik had genoeg bewijs materiaal maar de juristen weten niet hoe zij hier mee om moeten gaan.

Voorbeeld een ex werknemer gaf bij mij op dat hij nog 50 overuren betaald aan hem moest worden daar was ik niet mee eens hij begon een rechtszaak en daar gaf hij op dat hij 70 overuren betaald nog moest worden.

Ik had bewijs materiaal wanneer hij overuren heeft gemaakt en kwam op 46 uur.

De rechtbank heeft de 70 uur die de ex werknemer bij de rechtbank heeft opgegeven ook aangenomen en de advocaat van DAS liep met zijn staart tussen zijn benen weg.

Nog een voorbeeld.

Ik had een touringcar gekocht op afbetaling binnen een half jaar heb ik deze totaal betaald bewijs materiaal bankafschriften ik wilde de touringcar ophalen wat bleek dat de verkoper de bus aan een andere koper heeft verkocht daar heb ik ook toevallig de factuur kunnen bemachtigen dus die bus is voor de tweede keer verkocht ik probeerde mijn geld terug te krijgen heb deze zaak gemeld bij DAS en ja hoor weer verlies ik deze zaak dan praten wij dan over geld bedragen van 60.000 euro.

En zo kan ik nog meer van de andere zaken vertellen.

In totaal heeft het mij 80.000 euro gekost en mijn bedrijf.

Daarvoor heb ik premie betaald aan DAS heb je ze nodig dan kost het je bedrijf.

Heeeel en heeel slechte ervaring met DAS.

Wil st
22-09-2015

Onbetrouwbaar

Heb das ingeschakeld voor een zaak tegen gemeente roermond

Werd geweigerd omdat ze er niet van konden winnen ze waren er niet capabel voor. Voordat ze informatie hadden gekregen al af gewezen, hebben meteen das afgezegd. In een woord waardeloos bedrijf.

Wes
15-09-2015

Waardeloos bedrijf met incapabele onbeschofte werknemers

Ik ben 4 jaar lid geweest bij DAS.Heb daar ook rond de 400 euro voor een all inclusive verzekering P/J betaald, maar elke keer als ik een beroep op ze deed, werd het afgewezen op een onbeschofte manier, als of ik altijd de domme was.

Voor de alimentatie, doen ze wel immediation geven ze aan.Op papier omzeilen ze de manier van het aanbieden van de

clausule, waardoor je het gevoel krijg, dat ze alles bij de scheiding vergoeden, maar goed, eenmaal beroep doen bij immediation, wat toch wat kan besparen in de kosten, wijzen ze weer de aanvraag om wat voor reden dan ook af.

Je kan beter een verzekering van rond de 12 Euro per maand nemen bij bv "ZELF " en voor echtscheidingen een goedkope adavocaat van internet, die zijn werk en de regels goed kent.

Ik heb MR Muijsson uit nieuwegein genomen.

Binnen 7 uur heeft hij een Contract met de nieuwe alimentatie regeliing kunnen forceren.Ik betaal nu 400 Euro minder per maanden de advocaat heeft mij maar rond de 700 euro gekost.

Bij de eerste procedure, kreeg ik in een keer te horen, dat ze geen echtscheidingen doen, dus kon ik een huisadvocaat a 250 euro P/U nemen.Ik kreeg er eentje van 20 jaar oud, die geen verstand van zaken had, en door haar te doen, moest ik 2 keer naar de rechtbank, omdat zij mij immediation, tijdens de rechtzaak forceerde, wat 200 P/U koste.Dat hoorde ik achteraf en DAS wilde natuurlijk dat niet vergoeden.Kost hun teveel. zij berekende reis kosten naar de rechtbank in Dordrecht 4 uur X 250+1000 euro dat X2.

Die hele rechtzaak heeft mij rond de 10000 euro gekost.

Das.............Geld klopperij,Echt waar .Alleen maar buitenlandse en waaedeloose werknemers.

Mirjam van Reeuwijk
16-07-2015

TOP! De complimenten voor Mw. M.Noordermeer

Echt een uitvinding: hulp aanbieden per case - prepaid!

Ben zeer tevreden over deze hulp - met name de inzet van Mw. Miranda Noordermeer was erg goed. Heeft mij enorm geholpen. Echt aan te bevelen.

04-06-2015

Pas op!

Het contract afsluiten gaat goed, de premie incasseren ook tot aan het moment dat je een juridisch conflict dreigt te krijgen. Wanneer je opbelt word je om de oren geslagen met juridische kennis en word het gesprek zo gevoerd dat je het zelf maar moet aanpakken. "Kosten gestuurde aanpak heet dat" Wanneer je dan in de problemen komt en weer contact opneemt en het verhaal neerlegt zoals het gegaan is word je keihard geconfronteerd met de andere bedrijfs filosofie, als je ermee weg kunt komen naai ze dan en word het probleem bij jou als verzekeringsnemer neergelegd. Met veel tamtam word een schijnheilig gebaar gemaakt met een standaard briefje wat men nog voor je kan doen en je mag zelf verder de financiele schade incasseren die direct voortvloeit uit het conflict.

Waarom de titel pas op?

Omdat DAS er alles aan doet om onder de juridische assistentie en schade uit te komen en er niet voor terugdeinst om klanten te naaien.

07-05-2015

Ondeskundig, onprofessioneel en klantonvriendelijk bedrijf

Begin dit jaar een zaak bij DAS aangemeld i.v.m. een weigering van een aannemer om een overeenkomst na te komen. Vanuit juridisch oogpunt een eenvoudige en uitgemaakte zaak. Tot onze spijt bleek al snel dat de juridische bijstand aangeboden door DAS beneden de maat is. Wij zijn geconfronteerd met een ondeskundige, onprofessionele, klantonvriendelijke en onbetrouwbare “dienstverleners”. DAS-slecht!

DGN
20-04-2015

Onprofessioneel

Zij hebben zo genaamd vast contact personen waar je geen contact kan leggen.

Al 6 maanden behandelen ze dossier en telkens moet ik achter aan bellen.

Telkens krijg je service center ( een 3. partij call center naar mijn vermoeden)

Onprofessioneel omgang met de zaak.

Terug bellen duurt langer dan 5 dagen

Je moet vaker gaan bellen voor dat je een antwoord krijgt en dat antwoord is meestal wij gaan zo snel mogelijk met de dossier verder.

ZEER ZEER ZEER SLECHT! Ben er zeker weg. OHRA heeft al zijn rechtsbijstand onder dit waardeloze bedrijf gestopt tevens ook een waardeloze verzekeringsbedrijf OHRA!

Das rechtsbijstand, Das verzekeringen, DAS waarbij voor staat is een slechte zaak!

Ik kan het niet vertellen hoe waardeloos dit bedrijf is!

na 8 maanden nog geen concreet reactie of stappen!

Janine
18-03-2015

Ondeskundig en niet oplossingsgericht

Ondeskundige juriste. Werkt escalerend in plaats van oplossingsgericht. Standaardbrieven sturen. DAS probeert met zo weinig mogelijk inspanning zo veel mogelijk geld voor DAS binnen te halen. Niet bereid tot telefonisch overleg, alles moet via mail.

04-03-2015

Geldverspilling

We hebben net voor het eerst beroep willen doen op DAS. Mevr An P antwoordde dat ze in dit soort zaken niet voldoende ervaring hebben en ons niet kunnen/willen helpen! Dan suggereerde ze nog dat er mogelijks ook al iets afgespeeld had van voor we het contract hadden en dat nog een extra reden is om niets te hoeven doen. Grove leugen trouwens!