DAS Rechtsbijstand reviews

12-12-2018

Waardeloos, Zakelijke verzekering.

Hallo allemaal, Bij deze wil ik mijn ervaring met DAS Rechtsbijstand en Incasso met u delen. Ik was jaren zakelijk verzekerd bij de DAS. Dit was een goed gevoel om iets achter mijn rug te hebben als er iets mis zou gaan. In 18 jaar dat mijn bedrijf bestaat heb ik 3 keer een verzoek gedaan aan DAS Incasso. Na veel martellen met mijn tussen persoon heb ik daarvan 1 keer mijn geld ontvangen. Met daarbij toch nog een rekening van diverse kosten. Ondanks dat ik een soort van premium verzekerd was. Bij de laatste 2 verzoeken heb ik vrij wel niets meer ontvangen en moest met regelmaat zelf bellen hoe de stand van zaken was en verder. Kort om de laatste 2 verzoeken hebben zij niet veel voor mij als verzekerde gedaan. Erger nog het laatste verzoek om hulp bij incasso wist DAS mij binnen 3 weken te vertellen dat de klant niemand betaalde en dat ik een bedrag van ca 700 Euro moest gaan betalen om door te zetten anders konden zij mij niet verder helpen. Let wel het bedrag van de factuur was ongeveer 300 Euro. Ondanks 18 jaar verzekerd te zijn met een maandelijkse premie van ca 40 Euro. Schande DAS dat jullie zo met kleine ondernemers om gaan. Met vriendelijke groet aan alle ondernemers, Eric de Krosse

26-11-2018

Spookaanmaningen van DAS.

Ongelooflijk slechte ervaringen met DAS. Zij zenden namens opdrachtgever aanmaning. Deze is niet terecht, dit met bewijsstukken onderbouwd. Na ruim half jaar opnieuw deze aanmaningen. Wederom met bewijsstukken aangetoond dat dit niet terecht is. Vervolgens toch vele nieuwe aanmaningen gekregen, het leek er echt op dat zij voor opdrachtgever routinematig 1x per week even de voortgang van het dossier moesten borgen zonder echt reacties te lezen. Toen werd het heel stil. Vervolgens heb ik meerdere malen gevraagd om uitsluitsel gevraagd maar dit krijg ik in het geheel niet, los van excuses.

Blij dat ik mijn dossier goed op orde had.

Ben benieuwd of er nog keer reactie komt.

Ongelooflijk beroerde vertegenwoordiging namens opdrachtgever kan ik u melden.

21-11-2018

Das niet goed geregeld

Das incasso belooft veel maar doet zeer weinig. Ze delegeren alles door en zonder overleg met de opdrachtgever worden er extra kosten gemaakt die vervolgens op de opdrachtgever verhaalt worden als Das het dossier zelf sluit omdat er zogenaamd niets te halen valt ( dit ondanks een gerechtelijke titel ) Zelf de zaak opgelost en de schuldenaar heeft netjes afbetaald. Das houd zich verder het recht voor om gerechtelijke titels zelf te houden en niet door te sturen naar de opdrachtgever!

16-11-2018

Weggegooid geld

Ze reageren niet, schuiven zaken aan de kant. Waardeloos bedrijf!

Camran
12-11-2018

Slecht,slecht en slecht

Duurt 7 weken en 3 jurist en door DAS mijn zaak was te zwak en word dicht. nooit meer met DAS

Carlos
08-11-2018

Absolute disaster Rechtsbijstand

Since months my so-called legal advisor is trying to prolong procedures after another in order to avoid going to court although I have full legal potential on my side. After I escalated to klacht team, nothing really changed, still the same method in trying to convince the victim that going to court is not needed and wait to lose my right against my unfair employer! What a shame!

Stijn
01-10-2018

Bizar, asociaal hoe ze met je omgaan.

Op het moment dat je rechtsbijstand nodig hebt zit je in de shit. Dan denk je, deze mensen zijn er om mij te helpen. Ik betaal al 10 jaar lang elke maand netjes mijn premie. De juristen zijn niet te bereiken, je belt met het secretariaat en deze proberen je door te verbinden met de jurist (dit is nog nooit ((en ik heb vaak gebeld)) in 1 keer gelukt. Dan laat je een terugbelverzoek achter met spoed en zou je uiterlijk de volgende dag voor het middag uur terug gebeld moeten worden. Dit gebeurt ook niet waardoor je zelf weer moet bellen en weer het secretariaat aan de lijn krijgt en de cirkel opnieuw begint. Dan is er een jurist ziek, dat kan het zijn ook mensen. Dan moet de zaak (in mijn ogen) overgenomen worden door een tijdelijke plaatsvervanger. Dit wordt in het systeem gezet en een week later heb je nog niks van ze gehoord. Kortom: ze laten je gewoon wegrotten terwijl je al in de shit zit. Bizar dat een bedrijf zo omgaat met de mensen die hun salaris betalen. Als deze zaak achter de rug is, sluit ik mijn rechtsbijstand ook direct over naar een ander bedrijf want dit kan echt niet. Niet mee in zee gaan!

Ko
20-09-2018

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar Afhandeling niet accuraat en volgens procedure. Voor een dienstverlening, zou ik u een andere instelling adviseren. DAS trekt makkelijk uw buidel leeg.

Nelly
22-08-2018

Geldklopperij

Ik had 2 jaar een rechtsbijstand verzekering bij das. Toen ik rechtsbijstand nodig had hebben ze mij niet geholpen. Ze proberen er meteen onderuit te komen en verdiepen zich niet eens in de zaak. Ze maken het zich er makkelijk af via de mail, ze reageerde niet op mijn emails en werden boos als ik ze belde. Je hebt echt helemaal niks aan je verzekering.

Roel
14-08-2018

Niet goed ook geld terug?

Na 18 jaar premie en eigen bijdrage van 100 euro te hebben betaald mag je toch hopen dat ze iets voor je kunnen betekenen.Dus niet, briefje schrijven en overkomen als maatschappelijke organisatie. Na geruime tijd waren we het zat,Das opgezegd en maar hopen dat de Arag geen maatschappelijke insteek heeft maar opkomt voor de belangen van de cliënt.

Carla
05-08-2018

Zeer goed vertegenwoordigd.

Nadat de opstart van mijn zaak, het toewijzen van een juriste, iets langer duurde dan ik gehoopt had, ben ik zeer goed vertegenwoordigd door een zeer kundige juriste van DAS. Het resultaat heeft niet alleen mijn aan mijn verwachtingen voldaan, maar deze ruimschoots overtroffen. Op basis van deze ervaring wil ik DAS zeker aanbevelen.

01-08-2018

Meedenkend en doortastend

Vorig jaar mei een auto gekocht die na een dag al problemen gaf. Na controle bleek deze auto reeds total loss te zijn geweest. Na advies van Das een brief gestuurd naar de verkoper. Daarna heeft Das de zaak meteen overgenomen en nu na een jaar volhouden en keurige strakke brieven heeft de verkoper toegegeven en alles terug betaald. Alle lof voor de jurist die de juiste weg bewandeld heeft en mij van alle communicatie op de hoogte hield, adviseerde en mee leefde. Elk antwoord op een vraag van mij kant werd binnen 1 tot 2 dagen beantwoord. Geweldige kerel.

Hester
14-07-2018

Perfect geholpen

Ik heb werkelijk een geweldige ervaring met dit bedrijf. Ik ben ongelofelijk kundig en goed en persoonlijk en professioneel geholpen.

Rudi
11-07-2018

Conflict medische aansprakelijkheid

Das lijkt een aparte afdeling/functionaris te hebben om je beroep op rechtsbijstand af te wijzen. Verder zijn ook de "senior" adviseurs juristen die hum titel in de avondschool behaald lijken te hebben, met eenbehoorlijke attitude. De advocaten bereik je niet! Ik raad de verzekering af, zonde van je geld.

Jean-Paul
29-06-2018

Dossiersschuivers!

Mooie verhalen als ze je als klant willen binnen halen maar als je ze nodig hebt voegen ze niks toe. Uiteindelijk alsnog alles zelf kunnen doen en na 1,5 jaar ondanks DAS en dus niet dankzij, mijn gelijk gehaald. Het boeit ze niet zijn druk met zichzelf en verschuilen zich lekker achter elkaar

Ivo
30-05-2018

Je denkt dat je rechtsbijstand hebt maar .

Zoals het geadverteerd wordt, denk je dat je aanspraak kan maken bij een geschil over een gekochte auto. DAS wil je alleen bijstaan bij een aanschaf met garantie bij een merkdealer, kortom, waar dit soort problemen altijd wel opgelost worden zonder tussenkomst.

Wel word je nog even verwezen naar een flexibele vorm van rechtsbijstand bij DAS waar het WEL kan.

B.
25-05-2018

Teleurstellende ervaring

Ook ik betaal al jaren premie en vraag me nu af waarvoor?! Mijn juriste lijkt achter de tegenpartij te staan. Zij geeft steeds aan dat wij ons moeten schikken, terwijl het geschil, het niet leveren van producten, nu al bijna een jaar voortsleept. De juriste stelt zich op als bemiddelaar en niet als behartiger van mijn zaak. Zeer teleurstellend. Ik had beter een reguliere advocaat kunnen inhuren. Het lijkt of DAS bang is om verdere stappen te ondernemen.

JAN
19-05-2018

Arrogantie met slecht oog voor klant

De Das advocaat meende zelf te kunnen bepalen wanneer er een reactie naar de wederpartij gestuurd moest worden. Hij bepaalde wel wanneer en vond de termijn,zoals gesteld door de wederpartij, ondergeschikt aan zijn behandeling van het dossier. Daarnaast werd een correrpondentie tussen hem en wederpartij te laat gemeld. Kortom voldeed deze advocaat geheel niet aan de verwachting. Kon men niet putten uit opgedane ervaring binnen DAS en vond ik hen zeker niet pro actief. Ja, je kreeg in email gemeld dat hij op vakantie was maar wanneer hij weer terug zou komen werd niet gemeld. Zoals gemeld.onvoldoende klant gerichtheid en onvoldoende dossier ervaring. Jammer.

09-05-2018

Ongelooflijk goed geholpen

Al eerder hebben wij een beroep op DAS rechtsbijstand moeten doen. Toen waren we al ongelooflijk geholpen door hun hulp en bijstand. Nu moesten wij wederom aankloppen voor hulp. We troffen een zeer empathische juriste die de zaak direct oppakte en ons enorm uit de nood heeft geholpen. Dikke vette 10 voor DAS

Nadya
05-05-2018

Allerslechtste service en klanten dienstverlening

We betalen al jaaaaaaren rechtsbijstandsverzekering en nooit een conflict gehad. Bij een dreigend conflict met onze buren hebben we beroep gedaan op das waarbij ze aangeven geen verstand te hebben van een situatie waarin we ons bevinden. We wilden eigen advocaat inschakelen waar we conform polis rechten op hebben. Ze trekken zich nu terug en geven aan enkel procedure kosten te vergoeden in bepaalde gevallen. Medewerkers spreken zichzelf tegen, zijn onbereikbaar. Slechtere verzekering kan k me niet inbeelden.