eGlobal Central reviews

Periode2021

Kamiel
14-09-2018

Beter dan verwachtingen

Hier heb ik mijn Xiaomi mi a1 besteld voor een héél goede prijs. Hij was in 7 dagen bezorgt, dat is beter dan eenderlwelke chinese winkel waar ik al van besteld heb.

13-09-2018

Geweldige service

Had eerst mijn twijfels wel of niet doen, toch de stap genomen en gewoon alles geleverd zonder enige problemen. Aanrader!

Nicolas

Retours en terugbetaling

Je souhaite partager ici une expérience très positive concernant le retour et remboursement. J'ai en effet souhaité retourner un Fuji xt2 à peine acheté chez eux pour un Fuji xh1. Et bien aucun soucis! 1) j'avais reçu très vite le premier appareil photo (cad 1 semaine calendrier ). Le 2 e aussi. 2) dans la communication, bien qu'il y avait chaque fois un ou plusieurs jours d'attente entre chaque mail, il n'y avait eu aucune résistance ou chipotage. Tout a été parfaitement expliqué, suivi et remboursé! 3) Le colis à mis tout un temps pour faire Le traject retour (3 semaines), mais ca c'est la poste, et les vacances estivales. 4) En plus j'avais oublié de retirer la carte SD fraîchement installé dans le xt2. Et bien aucun soucis, je l'air récupérer aussi ensuite. Bref bon prix, du vrai matos. Un service clientèle disponible et expédition rapide (c.-à-d. 1 bonne semaine)

Arjan
12-09-2018

Vanuit HongKong en dan binnen een week binnen

Echt een aanrader, natuurlijk zijn we in nederland gewend om iets binnen 24 uur in huis te hebben, maar dat is gewoon onmogelijk als je ziet waar het vandaan moet komen.

Goedkoop, maar langzaam

De beste prijs voor mijn Samsung A6 plus. tientjes goedkoper dan in Nederland, maar omdat het uit Hongkong komt moest ik wel 8 dagen wachten.

Maar netjes, onbeschadigd gearriveerd zoals beloofd na 8 dagen

Joris

Aanbieding=aangebodene

Wat ik besteld heb,werd ook geleverd overeenkomstig de op voorhand vooropgestelde levertijd en prijs. Het geleverde beantwoordt volledig aan wat ik verwacht had. Schitterend!

KOOP HIER NIET!

Koop hier niet. Als je niet tevreden bent met je aankoop krijg je nooit meer je geld terug. Rechtsbijstand kan niks doen omdat het een bedrijf in Hongkong is. Ik stuurde een onbeschadigde telefoon terug. Vervolgens accepteren ze hem niet omdat er een kras op zou zitten. Die kras zat er niet op toen ik hem verstuurde. NIET KOPEN! Vervolgens sturen ze de telefoon terug (kost je ook weer 20 euro) en krijg ik een onbeschadigde telefoon terug? Kortom, ze liegen alles bij elkaar om maar niet aan hun eigen voorwaarden te voldoen. Dan maar voor een paar tientjes meer gewoon in Nederland iets kopen.

Linda
11-09-2018

Onbetrouwbaar

- telefoon ging binnen 6 maanden stuk - ondanks dat ik filmpjes had waarop duidelijk te zien was dat de telefoon stuk was + een onafhankelike technicus die dit bevestigd had, beweerde eglobal dat de telefoon bij aankomst niet stuk was waardoor ik voor alle verzendkosten moest opdraaien. Vervolgens werd de adapter niet mee teruggestuurd en werd gezegd dat ze deze nooit ontvangen hadden terwijl deze in hetzelfde pakketje zat. Kortom: onbetrouwbare, louche partij.

Henny
11-09-2018

Eos camera canon 800D

Super tevreden over mijn EOS camera Canon 800D. Goed contact en snel geleverd voor een leuke prijs. Top, een aanrader.

Eelke
10-09-2018

Lage prijs voor een telefoon die in eigen land nog niet te koop is

De nieuwste Nokia aangeschaft. Afhandeling en levering zoals afgesproken. Nu heb ik, voor een heel aantrekkelijke prijs, een prima telefoon, die ik in Nederland nog niiet eens leverbaar is.

Ro
09-09-2018

Snel geld en prima product

Ik was wat arwanend maar deze site. Voor de zekerheid met creditcard besteld. (Een gopro). Maar de levering was keurig snel en go pro ook helemaal goed. Ik zal zeker nog een meer bestellen bij eglobal. En. Ik wordt niet betaald voor deze revieuw!

Prima

Prima product, werk perfect, netjes verpakt

Prima

Ongeveer een week na de bestelling werd het aangeleverd en ondertussen werden we op de hoogte gehouden van de voortgang.

Mmm
08-09-2018

SCAM!

Ik had op die site apple wireless airpods besteld via bankoverschrijving omdat ik geen mastercard had sindsdien GEEN informatie ontvangen over mijn bestelling en mijn geld ben ik waarschijnlijk ook kwijt VERMIJD! deze site!

Hao
08-09-2018

Fast and reliable

Bought an Ipad and case. Delivered in about two weeks. Package in an intact condition.

Sjef
07-09-2018

Helemaal TOP !

Zocht voor mijn dochter een Oneplus 5T. Heb deze uiteindelijk NIEUW bij eGlobal Central gekocht voor de prijs op de 2eHands markt. En dat met 2 jaar garantie en snelle levering. Daarnaast zeer duidelijke communicatie en perfecte opvolging van transport. Absolute aanrader! Dank je wel!

Roger
07-09-2018

Tevreden

2 afzonderlijke bestellingen (augustus). Ipad en Logitech Megaboom. Mooie prijs en correcte levering binnen de vooropgestelde tijd. Bestellingen goed op te volgen via site. Zeer tevreden voor afhandeling.

Rienk
06-09-2018

Samsung Galaxy A6

Zeker het wachten waard. kan pakje volgen via het tracking link. Product netjes geleverd. Levertijd viel uiteindelijk mee ongeveer één week levertijd. Enigste min puntje is de adapter deze had een afwijkende stekker en moest vervangen worden. Aanrader

05-09-2018

UE Megaboom

Goedkoper dan bij de meest vooraanstaande webshops.

05-09-2018

Canon BG-E20 Batterijgrip

Beste prijs, maar levering vanuit Hong Kong (mogelijkerwijs dus geen garantie /service door fabrikant in Nederland). Pakket was redelijk snel geleverd, BTW of douane rechten worden voldaan door eGlobaL De prijs op de website is duus het uiteindelijke bedrag dat je betaalt.