eGlobal Central303 ervaringen

Floor
23-03-2020

What the heck

Na precies een maand kwam mijn telefoon , samsung a50 voor 228 euro- o.k. het duurde even maar dat scheelt toch in de prijs!?

Philip
21-03-2020

Nooit geleverd ondanks volledige tracking

Eind vorig jaar een GoPro7 besteld en zou volgens hen in december geleverd worden. Op een dag krijg ik via DPD de melding dat pakje geleverd is en de tracking gaf hetzelfde aan. Probleem, nergens een pakje gezien of ontvangen. Handtekening op afleveringsbewijs kwam helemaal niet overeen met de handtekening die er zou moeten zijn. Na diverse contacten met hen, maar blijven beweren dat afgeleverd is. Eglobal heeft dan blijkbaar contact gehad met DPD maar een duidelijk antwoord kwam er niet. Nog meerdere malen met hen contact gehad en toen verwezen ze plots naar speciale verzendingsvoorwaarden. Mijn klacht werd geklasseerd, kreeg € 22 terug en Case Closed en ik € 300 armer. Nu de vraag is wel, wie treft hier de schuld, EGlobal of de Koerierdienst DPD. Ook daar contact mee gehad, maar die communicatie was nog erger en die begrepen het volgens mij helemaal niet.

Laurens
18-03-2020

Onbetrouwbaar

Na enkele bestellingen geplaatst te hebben die prima geleverd zijn, onlangs weer een lens van E1000,- besteld. Prima geleverd, maar wel importkosten. Zouden vergoed worden, was het laatste bericht. Daarna blijft het stil en wordt er niet meer gereageerd. Zeer slechte service aan een -tot voor kort tevreden- klant.

Robin
11-03-2020

Laptop niet ontvangen

Ik wacht al 25 dagen op mijn bestelde laptop, en krijg alleen geautomatiseerde berichten. De 'support'-afdeling stuurde me 2x als reactie exact dezelfde mail dat ze het had uitgezocht er dat een een kleine vertraging is. Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat hij nog aankomt. Maar annuleren kan niet of pas na levering. Nu claim ingediend via Paypal.

Marysia
Marysia
10-03-2020

WEBSHOP NIET TE VERTROUWEN ‼

Vertrouw deze webshop niet!

Wat ze beloven, alles wat ze doen of beter gezegd is dat ze niks doen, is een groot grap.

Ze bezorgen artikelen niet en dan antwoorden ze ook niet eens op je e-mails.

Maand gelden telefoon toestel besteld die binnen 6-8 werkdagen zou bezorgd moeten zijn en pas paar dagen gelden e-mail gekregen dat bestelling is verzonden en nog een paar dagen later dat het wordt ingepakt.

Natuurlijk nog niks gekregen‼

Fleurenzo
09-03-2020

Garantievoorwaarden zijn zeer klantonvriendelijk

VR Headset gekocht voor de PlayStation 4, levering duurde ten eerste veel te lang.
Apparaat binnen 6 maanden al defect en wanneer je je wilt beroepen op de garantie wordt er verwezen naar punt 6 van de voorwaarden dat de VR onder gadget accessoires valt en hierop geen garantie wordt gegeven, echt een lachertje weer dit, behalve voor mijn zoon van 12 die hier financieel flink mee het schip in is gegaan, eGlobal Central is niet aan te raden en daarbij twijfelachtig of ze originele producten verkopen, mogelijk toch allemaal Chinese namaak rotzooi.

Brembo
Brembo
03-03-2020

Bestellingen komen nooit aan, wegblijven hier

Hetzelfde verhaal als al de andere hier, fototoestel besteld, levertijd zou 5tot 9 dagen zijn. Drie maand later nog steeds niets aangehad. Gelukkig via paypal mijn geld teruggekregen. De positieve commentaren schrijven ze zelf denk ik.
Een woord, oplichters. En een pluim voor paypal.

Patrick
Patrick
25-02-2020

Geschrokken van reviews maar mijn ervaring is anders.

16 februari Seiko horloge besteld, daarna pas reviews gelezen en geschrokken.
Gelukkig betaald met PayPal en creditcard dus maakte me nog niet al te veel zorgen.
Bevestiging gekregen dat pakket was verzonden.vervolgens elke dag een nieuwe "tracking update" welke op mij wel erg random overkwam.
Vervolgens update pakket is bij DPD.met goede tracking informatie en op 25 februari de levering keurig verpakt en zonder dat ik invoerbelasting heb hoeven betalen!
Ik ben dus zeer tevreden!

Geert
Geert
10-02-2020

Zeer mooie prijzen en betrouwbaar

Ik bestelde op 27/01 de Fuji 16-80mm F4 lens en deze werd netjes geleverd op 04/02. Zeker een aanrader.

BL
07-02-2020

Wat een ongelooflijk lullig bedrijf

Wat een ongelooflijk lullig bedrijf. Bestelde artikel was 2 weken te laat en kwam kapot (DOA) aan. Terug gestuurd, opgevolgd via mail wanneer het vervang artikel zou aankomen. Na een maand nog steeds niets ontvangen, nogmaals een mail met de vraag waar het blijft. Zeggen zij doodleuk dat de koerier zogezegd al zou langs zijn geweest en aangezien ik het niet in het postkantoor ben komen ophalen het terug naar Hong-Kong is gestuurd. Niets van waar, geen briefje of mail ontvangen dat ze zijn langs geweest, niets. Dan wouden ze mij 25 euro extra verzendingskosten aanrekenen om het opnieuw op te sturen. Ik zei dat ze dat in hun gat konden steken en het artikel gewoon moesten terug sturen of dat ik ze ging aangeven voor oplichting. Een paar dagen later kreeg een mail dat ze het geld terug hebben overgemaakt, weliswaar zonder de extra opleg van € 13,82 voor de verzekerde verzending. Ik heb het artikel nooit gekregen! Ik heb niet gevraagd om een refund. Het Artikel is momenteel ook 30 euro duurder dan toen ik bestelde. Wat een klootzakken. Nooit meer Eglobal central, vuile oplichters. Extreem slechte service. Als je graag van gokken houdt, ga er voor. Tijdverspilling.

Ruud
06-02-2020

Maanden wachten en nu geld kwijt?

Na 4 weken wachten beloofde mijn bestelling geannuleerd en kreeg email van klantenservice dat alles terug betaald zou worden bin 4 tot 6 weken. Ben nu 10 weken verder en nog steeds geen geld. Ik krijg de afgelopen 3 weken ook geen respons meer op emails. Nooit meer.

Ds
22-01-2020

Aangifte bij politie gedaan wegens oplichting door Eglobal

Na herhaaldelijk verzoek om toezending betaalde telefoon hebben wij na 2 maanden niets gekregen. Zelfs de bestelhistorie is uit hun systeem verwijderd.
Gelukkig heb ik email en printscreens
Bedrijf is niet uit NL , dus laat je niet misleiden.
NIET kopen bij hun
En zeker niet als je merkt dat je niet met een creditcard kunt betalen.

Cor
16-01-2020

Bestelling

Nooit iets bestellen daar oplichters zijn het veel beloven en niets na komen en achter af nog invoer rechten betalen ook oplichters

Paula
13-01-2020

Niet bestellen! Zie ook UK. Duizenden gedupeerden.

Eind oktober 2019 een samsung s9plus besteld a ongeveer 500 euro. Direct een trackandtrace code. Maar die is nep. Abrupt afgebroken. Zgn problemen in hongkong. Vervolgens. Maak je geen zorgen. Van gerda lanacken customer service. Eglobal is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoon, chat of wat dan ook. Inmiddels maanden later, het wordt teruggestort binnen 1 tot 14 dagen. Komt natuurlijk niet. Ik denk dat de eerste bestelling aankomt die je doet en daarna niet. Hieruit worden dan de lagere kosten betaald. Echte oplichters. Niet in trappen

Sander
11-01-2020

Bestelling mislukt

Eind november een bestelling gedaan , deze bestelling kreeg de status mislukt.
Maand later word er toch geld van mijn
Creditcard afgeschreven.
Nu al een week e-mails gestuurd , geen reactie .
Dit zijn geen praktijken.
Mijn advies. ,, Bestel hier nooit iets!.

Sven
06-01-2020

Raar maar goedgekomen

Raar,
Ik heb op deze site mijn xiaomi 9T bestelt en daarna de recenties gelezen. Ik dacht bij mezelf Oh ooow geld weg. Maar dit bleek niet waar te zijn na een tijdje wachten is mijn pakketje binnen gekomen geheel in goede staat. Ze kunnen duidelijk niet voldoen aan hun beloofde levertermijn maar je hebt je pakketje als nog. Overigens heb ik geen importkosten hoeven betalen ondanks dat het pakketje uit Hong Kong komt.

Conclusie:
Na enige tijd wachten heb ik mijn pakketje alsnog binnen gekregen en werkt prima heel blij mee, ik zou adviseren om goed te kijken wat je koopt en of het risico wat andere recenties zeggen waard is. Ik ben over het algemeen tevreden.

Elisa
03-01-2020

Wel betaald, niets ontvangen

Ik heb 29 nov 2019 een JBLCharge 4 besteld, nu, na 5 weken nog niets ontvangen en ik verwacht ook niets meer. Stom genoeg met Ideal betaald, niet goed opgelet. Wie in Nederland gaat deze oplichters aanpakken?

Frank
02-01-2020

Slechte ervaring

Op 5 november een telefoon gekocht en betaald en deze is nog steeds niet geleverd. na verschillende aanvragen waar de bestelling bleef en om terugbetaling van het overgemaakte geld nog steeds geen reactie

Seydi
26-12-2019

Na 3 weken zelfde excuus als mijn voorgangers

Ook dus Nintendo switch besteld bij die afzetters.
Zeer slechte levertijd en nog erger Klantendienst
Ik wacht nog steeds op ons zoontje zijn kerstgeschenk die we 3 weken geleden hebben besteld.
Blijkt dat eGlobal een dekmantel is voor een Chinees bedrijf en dat ze uw bestelling vanuit China shippen en het daarom zo lang duurt. Vaak komen electronica spullen ook gebroken aan.
NIET BESTELLEN!

Dorien
20-12-2019

Niet bestellen hier!

1 november Nintendo switch betaald via debat kaart. Ondertussen nog steeds niets ontvangen. Ze beloofde terugbetaling te doen. 14 werkdagen geduld. Maar ook weer niets. Ik geloof nooit mijn centen ooit terug te zien. In mijn ogen oplichterij. Dus neem geen risico en bestel hier nooit!

Welk cijfer geef jij eGlobal Central?