eGlobal Central reviews

Periode2021

Joost
26-01-2021

Geen EU stekker

Product wordt niet met een EU stekker geleverd. Dit lijkt me misleidend, aangezien het nergens staat aangeven.

Vladimir
26-01-2021

Fraude met douane

Een koptelefoon besteld op de website, aangehouden door de douane omdat eGlobal de documenten verkeerd invult. Zo was het artikel met waarde €19.99 euro gedeclareerd om import taxen te omzeilen terwijl het artikel €250 euro gekost heeft. Verspil je tijd en geld hier niet aan!

21-01-2021

Geduld is een schone zaak

Op 6 januari 2021 een Chromecast met android tv besteld. Op 20 januari 2021 bestelde ontvangen. Niet binnen de beloofde 4 tot 8 dagen. Product is vanuit VS naar duitsland gestuurd en dan via DPD DE naar NL. Ik denk zelf zodra product uit China komt e.e.a. vaak mis gaat. Hierdoor een veel lagere prijs en geen extra douanekosten. Ik raad een ieder aan kijk goed wat je besteld en bestel met creditcard of paypal

Roy
27-12-2020

Voorkom frustratie en bestel hier niets.

In het verleden vaker besteld bij Egolbal maar nu niet meer tevreden. De lage prijzen zijn top en als je gelukt hebt wordt je product binnen 4 weken bezorgd. De 10 werkdagen of 24 werkuren wordt nooit gehaald.

Ook NIET kopen met een black friday of cyber monday aanbieding want 9 van de 10 keer wordt je product door hun geannuleerd met een standaard mail met 4 opties waarom deze geannuleerd is. Dit terwijl het product volgens de website altijd voorradig is geweest.

Op 30-11-2020 (cyber monday aanbieding) een Samsung S20 FE besteld. Omdat deze op 21-12-2020 nog op Verwerken stond een mail gestuurd. Geen reactie. Na 3 mails kreeg ik ineens een email dat de order geannuleerd werd met de volgende reden:

1. Volgens uw verzoek - We begrijpen uw zorgen en zien u graag terug in de toekomst.

2. Niet-beschikbaarheid van voorraad - We willen niet dat u langer zou wachten.

3. Beveiligingsverificatie kon niet binnen 5 werkdagen voltooid worden.

4. Geen reactie op onze e-mails - we horen graag van u!

Alle 4 niet kloppend want ik heb niet gevraagd om een terugbetaling maar om een statusupdate wanneer er verzonden werd, het product is altijd in voorraad geweest, verificatie is gewoon gelukt want direct daarop kreeg ik een melding dat het bedrag terug gestort werd via Paypal dus er was gewoon netjes betaald en "geen reactie op e-mail" klopt ook niet want er is maar 1 keer door Eglobal teruggemaild dat de order wat langer op zich liet wachten ivm drukte.

De 2e order die we een aantal dagen erna gedaan hebben staat ook al 21 dagen open en heeft sinds 24-12-2020 de status Packing & Delivering soon gekregen. Ben erg benieuwd of die gaat komen.

Mijn advies is om hier niet meer te kopen ook al zijn de prijzen erg laag. Doet u dat wel dan met paypal betalen zodat je mogelijk je geld terug kunt krijgen.

Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.

U bent gewaarschuwd.

26-12-2020

. behoorlijk traag

23 november bestelling gedaan

(14 dagen later)

7 december "Label Created" for UPS

met tracking-code

Al die tijd totaal geen info met deze code bij UPS dan behalve "Label Created" ofwel aangemeld bij UPS.

(plus 16 dagen later)

23 december verzonden, "Shipped"

24 december ontvangen

(totaal 31 dagen)

Steve
21-12-2020

Aankoop I-PAD

Na 1 maand nog niets ontvangen!

Krijg geen reacties op mails!

GLS vervoer weet van niets over de levering van een pakje!

Deze bedrijven moet men blokkeren!

Zodat ze andere mensen ook niet kunnen oplichten!

Prescilla
16-12-2020

Waar kan je een ticket aanmaken bij eglobal central nl?

Ik heb een ipad besteld bij deze webwinkel en zou, na de vele negatieve reacties over deze site, mijn bestelling willen annuleren. Alleen kan dit enkel via het aanmaken van een ticket. Iemand die hier reeds ervaring mee heeft en me hierin kan begeleiden?

Bedankt voor de hulp!

Mvg, Prescilla

Henriette
16-12-2020

Na 7 weken pakket zoek. Klantenservice is zeer slecht!

Ik wacht al 7 weken op een Ipad en toebehoren. Het pakket is kwijt en niemand weet waar het is. Eglobal reageert niet. Meer dan 500 euro weg. Mensen, koop hier nooit!

Alex
15-12-2020

Zeer tevreden

Ik heb hier verschillende camera's en lenzen gekocht en alles is netjes geleverd. Soms moet je tot een maand wachten dus niet denken dat het de volgende dag geleverd wordt. Onlangs een tablet gekocht en 5 weken later werd het bezorgd. Ik had eens een groothoeklens besteld en die werd 3 dagen later bezorgd dus dat varieert nogal.

Harrie
14-12-2020

Je moet even geduld hebben.

Heb een nieuwe Samsung besteld. ben € 200 goedkoper uit. Dus dat wachten waard, Er zat alleen geen Europese oplader bij maar dat mag de pret niet drukken voor die prijs. Geduld hebben is het motto maar na 3,5 week werd mijn bestelling geleverd.

eGlobal Centrale NL is een betrouwbare leverancier.

Wouter
14-12-2020

Waaaay to late

Purchased a package with them beginning of this month, haven't heard a thing from them while they promised earlier delivery. On the verge of contacting paypal to get my money back.

Fritz
12-12-2020

Kopie shit uit China

Bestelling bij deze fijne club gedaan. Krijg ik een Logitech camera met een doosje waar 1x Logitech op staat en verder alleen maar Chinese characters. Om de zaak compleet te maken deed het ding het niet eens. Dus ziet er legitiem uit, maar is gewoon een scam-site

Bram
09-12-2020

Boevenorganisatie

Boevenorganisatie, er worden geen orders verzonden, ik wacht al 3 maanden op een pakket of geld. volgens koerier is de bestelling kwijt, maar ik krijg nog geen 10% van aankoopbedrag retour, volgens eglobal is dit risico voor mij!

05-12-2020

Ben zeer gelukkig met mijn bestelling!

Heb een I pad 2020 besteld op 27 november.Vandaag keurig geleverd.Ik weet dat het niet een snelle levering was maar oh.wat een pracht prijs! Dat maakt alles goed van het 2 weken wachten.Ik had wellicht te voorbarig contact opgenomen ivm de bestelling welke uit stond.Keurig de volgende dag antwoord.Er zat zelfs een prachtige hoes bij in de kleur zwart.Yes.5 december was dus echt een perfecte Sinterklaas dag.

Volgende keer ga ik zeker weer graag in zee.

Groet, John

26-11-2020

Keurig op tijd geleverd

Mijn vrouw heeft een Dyson besteld via eGlobal. Ondanks de vele negatieve ervaringen heeft de levering zonder enig probleem, binnen 6 dagen, plaatsgevonden. Via track & trace prima te volgen en volkomen tevreden over de levering dus!

Andy
24-11-2020

Op 1 november een ipad 2020 besteld

Op 1 november een Ipad 2020 versie besteld, zoals overal te lezen is wordt de leveringstermijn niet gehaald van 8 werkdagen maar daar was ik al op voorzien. Betaald met Paypal en verzendverzekering om mij toch in te dekken na alles wat ik al gelezen heb. Tot op 23 november een tracking die denk ik bij elke bestelling automatisch gegenereerd wordt tot er een effectieve tracking link is. Heeft een 10 tal dagen in delay gestaan en gisteren opeens een update met een DPD link dat het pakketje aangekomen is in het sorteercentrum in mijn buurt. Wel belangrijk om te vermelden is dat op 4 november de orderinformatie is doorgegeven aan DPD dus heeft er maar 1 dag over gegaan tot ze het order aangemeld hebben voor de lokale levering. In blijde verwachting dus en daarnet is mijn Ipad geleverd, goed verpakt (weliswaar met reisadapter maar dat hadden ze mij via mail meegedeeld). Tracking bij bestelling is dus waardeloos. Hou daar rekening mee en begin niet direct te panikeren als er enkele dagen over gaan waarin het pakket in delay staat. Voor mij was het wikken en wegen om voor 75 euro de kans te wagen maar al bij al hier toch en positieve ervaring!

Jannet
20-11-2020

Kijk uit bij eglobal central.nl te bestellen

Ik had begin deze week ipad besteld, bevestigd dat het betaald was.

Na 72 uur nog de bestelling in verwerking.

1 ticket aangemaakt dat ik de order wilde annuleren, dat kan als de order nog in verwerken staat.

Dus benieuwd of ik reactie krijgt.

De volgende dag zag ik teken als je hulp nodig had kan je een bericht achter laten.

Gelijk ordernummer met het verzoek mijn order te annuleren, met mijn reden erbij.

Half uur later kreeg ik een e-mail, dat de order geannuleerd is, en dat het geld terug gestort werd binnen 2 a 3 dagen.

Kreeg daarna een bevestiging met creditnota.

De reden dat ipad niet voorradig was, en het lang ging duren.

Duidelijk en netjes

Dezelfde dag was het geld terug gestuurd naar Paypal.

Het komt uit China en ik heb mijn les geleerd.

Dan maar iets duurder en garantie hier in Nederland

Peet
20-11-2020

Webshop in China ( DUS NIET NL )

Webshop uit China. beloofd snel te leveren, dit valt tegen. Communicatie is traag. NL heeft weinig met Nederland te maken.

Maar

Lage prijzen worden waargemaakt.

Er wordt een echte Oneplus Nord geleverd a € 326

(Coolblue €375 )

Met valse Varta documenten en een pakbon voor een Varta batterij van € 19,80. Ook in China weten ze dus dat er boven de € 21 invoerrechten en BTW betaald dient te worden.

Als de douane of DHL het pakje opent, hang je.

Nu je dat weet, kijk je misschien wel beter uit de volgende keer. Garantie is uiteraard een dingetje!

Wel griezelig om te zien dat je pakket woensdag nog in Hongkong is, en vrijdagochtend ineens in A'dam, en 's-middags in Rotterdam, en om 18.30 geleverd .

Verzending

Webshop uit China ( NIET uit NL ) traag, maar goedkoper

Klantenservice

mail wordt traag beantwoord, claim via Paypall ligt na een week nog stil. Telefoon werd na 3 weken wel geleverd, dus claim stopgezet.

Betalen via Paypall / Creditcard is goed voor je gemoedsrust

Google chromecast besteld

Google chromecast besteld, maar nooit geleverd.

gelukkig via paypal betaald, waar ik nu een claim heb aangemaakt. wordt vervolgd dus.

Platte
16-11-2020

One plus 8 gekocht

Heb 3 maanden geleden mijn one plus 8 aangekregen nu heb ik een zwart vlekje rond mijn camera wat daar niet hoort te zitten zeggen ze dat mijn fout is een fysieke schade en mijn garantie vervalt daar door maar zou niet weten hoe deze gebeurt is want heb direct mijn gsm bescherming toe gebracht ik raad deze site dus helemaal niet aan zijn goed om te verkopen maar service niks smeerlapperij is het