eGlobal Central reviews

Periode2021

Eva
10-06-2019

Heel bagger en slecht

Het is nu al een anderhalve maand geleden dat ik een bestelling van meer dan €100,- heb besteld (behoorlijk veel geld dus). Toch is het pakketje er nogsteeds niet. Ook is de Tracking Link al een maand niet geüpdatet. Ik heb al 2 mailtje gestuurd en kreeg alleen maar een 'sorry voor het ongemak' en 'hij wordt nu gecontroleerd door de duane'. Echt heel slecht. Zeker een afrader!

07-06-2019

Eu mega boom 3

Ik wilde een zwarte eu mega boom 3 hebben.

Deze was overal 179 euro en bij hun 129 euro

keus was makkelijk. besteld en 8 dagen later

was hij binnen

volgens track met koerier dpd

wel verzekerd laten opgesturen koste 2,73 euro ongeveer

bedankt ik zal zeker weer bestellen.

31-05-2019

Afrader, zeker NIET doen!

WAARDELOOS 'bedrijf' nauwelijks contact mee op te nemen, zeer slechte service en afhandeling. Absolute afrader, wees verstandig en geef een paar euro meer uit en bestel bij een Nederlandse webshop.

Robin
31-05-2019

Besteld en na 3 weken navraag doen wordt geannuleerd

Voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Tot tweemaal toe navraag gedaan per email. Antwoord eerst was "bestelling gaat binnen een paar werkdagen de deur uit" en als laatste antwoord "de zending is vertraagd maar gaat binnen een paar werkdagen de deur uit". Krijg ik opeens een aantal dagen later een email dat de order is geannuleerd met daarin 5 mogelijke redenen opgesomd. Blijkbaar moet ik zelf maar één van de redenen uitkiezen. Nou geen goeie ervaring dus.

27-05-2019

Al 3 weken wachten, geen reactie meer

Samsung telefoon besteld nu 3 weken geleden, krijg geen reactie meer op mijn vragen, 2 keer hebben ze geantwoord met een standaard bericht, tenminste zo komt het op mij over, beetje vertraging noemen ze het. Ik heb er steeds minder vertrouwen in en ik weet ook niet of ik een restitutie aan kan vragen. Komt op mij over als onbetrouwbaar en weinig tot geen service. Ik bestel vaak producten, maar dit heb ik nooit meegemaakt, ik zou hier nooit meer iets bestellen en raad het aan iedereen af.

Sidy
25-05-2019

Ik wacht al bijna 3 weken op Apple Airpods Oortjes! Track and tracé is blijven hangen 3 weken geleden, vanaf dat moment geen info! Nooit meer voor mijn bij dit bedrijf bestellen! Vraag mijn geld via Paypal terug. oplichters.:

Jelle
16-05-2019

Als er problemen zijn heb je ook echt problemen

Ik heb een camera bij EGlobalcentral besteld met verzekerde verzending. Helaas is het pakketje kwijt geraakt maar ze blijven maar geen/slecht reactie geven en oplossingen uitstellen. Ik ben nu 3 maanden verder en nog steeds geen camera of geld terug. Verzekerde verzending stelt dus niets voor

Alfred
11-05-2019

Perfecte levering en support

Dure camera aangeschaft. (wél Engelstalig) (gemiddeld 200 euro netto goedkoper dan bij andere webschops in Belgie en Nederland . ) Dus de moeite.

Na 8 werkdagen geleverd in originele verpakking en compleet! Men had zelfs een extra Europese stekker bijgevoegd, maar die was ook niet juist, maar ok . kan ik mee leven.Tweemaal "ticket" naar support gestuurd, tweemaal snel beantwoord!

Minpunten: nooit een tracking nr gekregen, zoeken met ID Bestelbon op de website gaf nooit resultaat, zodoende "stressvol" afwachten en heb gedurende deze dagen geen enkele keer mijn bestelling op mijn account bij hen zien verschijnen? (Werk aan de winkel dus voor die webmaster! )

Verkeerde indruk daar het een "nederlandse" website is met Hollandse vlag inbegrepen, terwijl het een "proxy" is voor een Hongkong bedrijf, dat waarschijnlijk voor garantie niet onder de Europese wetgeving valt. Indien ik de Algemene Voorwaarden had uitgelezen, stond dit ergens wel vermeld, en had ik deze aankoop bij hen niet gedaan, een dure camera koop ik liever hier, dus nu maar afwachten dat hij niet faalt binnen een (?) of twee jaar. Stressvol is ook de vele negatieve commentaren, die ik pas NA mijn bestelling gelezen had. Ik denk echter dat er vele "fake" berichten tussen zitten, misschien gebracht door andere bedrijven? Ik weet het echt niet. Maar voor mij liep dit order vlekkeloos !

Alfred

Roger
08-05-2019

NOOIT MEER

Na bijna 4 weken nog steeds geen telefoon. Tijdens de bestelling was de status van de telefoon "op voorraad". Alleen ontwijkende antwoorden via email. Emails met exact dezelfde inhoud je op het internet vinden, geadresseerd aan andere gedupeerde klanten. De firma is gevestigd in hongkong en niet in nederland zoals de naam doet vermoeden. Ons advies; lees alle feedback eerst op het internet alvorens een bestelling te doen. Wij zullen hier nooit meer iets bestellen!

30-04-2019

Geen iPad geleverd

Heeft er iemand een telefoon nr in Nederland van deze firma ik heb 1;5 maand een iPad besteld maar die is niet geleverd en krijg telkens dezelfde e-mails terug

Sam
19-04-2019

Niet doen! Fraudeurs!

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is dit een bedrijf in Hongkong, wees gewaarschuwd! Ik ben erg verrast om positieve revieuws te lezen over eGlobal. Ik heb bijna twee maanden geleden besteld en betaald en nog steeds geen levering. Via de track en trace krijg ik al bijna twee maanden dezelfde melding, namelijk dat mijn bestelling is aangemeld bij DHL. Je kunt ze niet bellen en in reactie’s op mijn mail is het overduidelijk dat ze liegen vanwege de tegenstrijdige antwoorden in de verschillende mails of ze reageren helemaal niet. In de laatste mail verwijzen naar de kleine lettertjes over de verzendmethode. Niet klantvriendelijk en ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid. Ik denk dat het toeval is als het wel goed gaat.

Fred
19-04-2019

Douane gedoe

Kijk goed waar de spullen vandaan komen. De prijzen zijn belachelijk laag, en ook ik ging er voor. Een Sony wh-1000-3 kocht ik er. Binnen 8 dagen was ie in nederland dus dat ging voorspoedig. Maar toen begon het. Een brief van PostNL. Het pakket lag bij de douane, of je even online wilde inloggen om de gegevens door te geven aldaar. Ineens zit je met PostNL in conclaaf.

In totaal duurde het dik 4 weken voordat ik de hoofdtelefoon had. Een hoop stress en ik ben ik nu nog steeds aan het wachten van de terugbetaling van Eglobal op mijn douane kosten. een kleine 80 euro. Eglobal maakt heel slim gebruik van het feit dat men bij de douane in Nederland de toestroom van pakketen uit aziatiese landen niet aan kan. Heb je pech, dan heb je dus ook goed pech. Maar ik vind wel dat hun website niet helemaal juist is in hun informatie vooraf. Je denkt namelijk dat het spul niet in china ligt, maar dat ze het op voorraad hebben hier, in Nederland. En dat is zeker niet het geval.

Berti
17-04-2019

Douane bedrag netjes terug gekregen

Na al een paar keer mn pakketjes netjes binnen te hebben gekregen, kreeg ik deze keer een brief van de douane. De rekening van de douane kon ik opsturen naar eglobalcentral en het geld heb ik teruggekregen. Het kostte even wat tijd en energie, maat het is prima afgehandeld

10-04-2019

Bestelling Nokia 7.1

Beste mensen,

goede ervaringen met deze site heb een Nokia 7.1 besteld en keurig ontvangen en werkt perfect.Echt een aanrader!

Dirk
01-04-2019

Waardeloos, zit inmiddels al 4 weken op mijn spullen te wachten en krijg enkel slappe excuus mails. Ze maken nergens op hun website kenbaar dat de kans bestaat zoals in mijn geval dat je zending door de Douane eruit gevist wordt. Vervolgens kun je eerst zelf de BTW en invoerkosten gaan betalen die je vervolgens bij eGlobal mag gaan proberen te verhalen. Voor mij eens maar nooit meer bij deze Chinese Toko!

15-03-2019

Netjes geleverd! Goede track and trace.

Na wat aarzeling door de slechte verhalen op deze site over eGlobalCentral, besloot ik toch de gok te wagen en een lens te kopen. Maar dan wel de betaling via PayPal, voor een beetje zekerheid.

Maar alle zorgen bleken overbodig: Na 8 dagen werd het pakket keurig geleverd. Elke dag kon ik keurig volgen waar het pakket zich bevond, al waren dat wel steeds redelijk nietszeggende teksten. ('Your parcel will shortly arrive at te depot')

Ook over DPD, dat kennelijk de bezorging vanuit het Verenigd koninkrijk naar Nederland verzorgde, zijn vele slechte reviews te vinden, maar heeft in mijn geval zijn werk gewoon goed gedaan.

14-03-2019

Top ! echte aanrader!

Snelle service en prima volgsysteem!

Olympus TG5 en onderwaterhuis origineel en bijna 200 euro goedkoper dan in Nederland.

Ook Canon lenzen en andere artikelen top en snel geleverd.

Fred
12-03-2019

Louter positieve ervaringen gehad!

Heb bij E-global I-pads, Gopro 7 black, Dyson stofzuiger besteld, en alles keurig op tijd ontvangen. Echt geen enkel negatief punt. Okee, aziatische stekker, maar adapter zit erbij.

Joop
09-03-2019

Lost lever probleem niet op

Na meerder goede ervaringen is het toch een keer misgegaan, globaal heeft een fout gemaakt in het leveradres en het pakketje is niet aan gekomen. Echter lossen ze het niet op en is het pakketje schijnbaar al 5 maanden onderweg naar Hong Kong. Dit kunnen ze niet bewijzen met een track en trace code. Echter kan ik tot nu to fluiten naar mijn geld of bestelling.

Jetske
07-03-2019

Telefoon kapot na 14 dagen, geen garantie

Begin december een mobiel gekocht en deze kwam pas half januari aan, ondanks beloftes op de website. Hij lag aan de oplader en vertoonde een raar scherm en ging daarna (definitief) uit. Er was niks mee gebeurd en we stuurden hem terug (zelf betalen!) en na 2 weken kregen we te horen dat het scherm kapot door druk van buitenaf dus geen garantie en je moet geld overmaken als je hem terug wilt. Het is hun woord tegenover die van jou. Wij hebben niks met dit toestel gedaan maar daar hebben ze geen boodschap aan. Geld weg.

Goedkoop=duurkoop. Koop hier niet, wees verstandig (en duurder uit) maar doe het bij een betrouwbare verkoper in NL!