eGlobal Central reviews

Periode2021

Lisa
14-06-2017

Tevreden over de gopro hero 5

1 juni een go pro hero 5 besteld na wisselde reacties te hebben gelezen. Aangezien de go pro ongeveer 130 euro goedkoper was heb ik een gokje gewaagd. Na ongeveer 3 (werk)dagen ontving ik een betalingsbevestiging. En weer een aantal werk dagen ontving ik een track and trace code. Na 2 weken had ik de go pro binnen. Ik raad het bedrijf zeker aan je moet alleen een beetje geduld hebben voordat je pakketje ontvangt.

12-06-2017

Na 7 maanden nog niets en geen enkel contact mogelijk

Heb in november 2016 een tab en telfoon besteld. Niets geleverd gekregen en geen contact mogelijk. Mails en klachtenformulier geen geen reactie.

Cyrus
30-05-2017

Slechte service en levering

Ik heb een samsung Gear s3 besteld en ik heb na 25 dagen nog niet binnen , paar keer email opgestuurd maar helemaal gen juiste antwoord gekregen.

24-05-2017

Onder inspectie

LG Nexus 5x wit gekocht voor mijn vrouw voor 273 euro, helaas met I-deal betaald (af te raden, je bent op geen enkele manier verzekerd het geld is direct weg). Op 6 april het toestel ontvangen blijkt de camera defect te zijn. RMA aangemaakt. Na diverse hard resets (zelfs filmpje hiervan gemaakt en gedeeld op aangeven eglobal central) geen enkel resultaat dus conclusie eGlobal Central: DOA (Dead On Arrival) waarna telefoon geretourneerd via TNT. eglobal central vraagt daarna zelfs om de inloggegevens om zogenaamd te kunnen testen. Ik vermoed dat de defecte telefoon al naar het volgende slachtoffer is verzonden.Nu komen dit soort meldingen: "Sorry voor de vertraging, helaas is uw item nog onder controleproces. Wij zullen u op de hoogte brengen als we het resultaat van de inspectie weten.

Nogmaals, we zijn zeer sorry voor de vertraging en eventuele ongemak".

Ik raad u sterk af zaken te doen met deze organisatie.

16-05-2017

Levering volgens afspraak

Ik heb bij dit bedrijf 2 keer een dual sim gsm gekocht. Puur uit prijsvoordeel. De eerste keer een samsung s5 dual sim en vorig jaar sony xperia x dual sim. Ik weet dat dit bedrijf in Azie zit. Ik kies voor levering met verzekering DHL of UPS. Betalen met creditcard. Geleverd volgens afspraak binnen 1 a 2 weken. Track en trace. Klopte allemaal.

Nu ga ik voor de eerste keer retourneren.

Oursin
10-05-2017

TOP webwinkel

Levering binnen de aangegeven tijd. Camera besteld op 02-05-2017, direkt bevetsigingsmail ontvangen. Op 5 mei 2017 track&trace code ontvangen. 08 mei pakket in depot te Oldbury (GB) 09 mei in Best (NL) 10 mei om 5h15 in Berkel en Rodenrijs (NL) om 13 uur goed verpakt pakketje met de compact camera ontvangen (Schiedam). Kortom: bestelling en levering prima gegaan. NB.Camera kost 588 euro bij mediamarkt, heb ik voor 460 euro gekocht inclusief verzendkosten

23-04-2017

Opgelicht

Koop nooit bij Eglobal Central dikke oplichting gaande! had een LG V20 besteld maar is nooit aangekomen, koste: 428,- incl verzekering. na 4 weken nog niks binnen, daarnaast is er totaal geen communicatie mogelijk met dit bedrijf!

Mijn advies aan iedereen, koop hier niks!

Heb zelf aangifte gedaan van oplichting

Ersin
04-04-2017

Geretourd, maar nog steeds mijn geld niet teruggekeren

Ik had een huawei 6p besteld en die had ik met een barst erin geleverd gekregen, toen heb ik het terug opgestuurd en na 4 maanden heb ik nog steeds mijn telefoon niet terug en ik heb ze nu gevraagd om mijn geld terug te geven, maar ik krijg alleen, maar antwoorden terug van een ene Dominic W. van hun RMA "je telefoon is in reparatie en als we klaar zijn krijg je het van ons te horen" terwijl ik al een aantal keren heb aangeven dat ik mijn geld terug wil. dus ik heb na 4 maanden nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

RMA zaak 90046640 en 90058483

Karel
08-03-2017

Samsung Gear S3

Besteld op 02-03-2017 geleverd op 08-03. Binne 6 tot 8 dagen was de informatie klopte perfect. Ga er zeker weer bestellen.

Ed
10-01-2017

Product niet aangekomen en toch retourkosten

Door een fout van DPD is het product nooit aangekomen. Ik zit als klant tussen eGlobal en DPD de zaak uit te zoeken. Uiteindelijk krijg ik €30 retourkosten als ik na een maand aangeef dat ik van de bestelling af wil zien! Klantenservice poeiert je gewoon steeds af en een klacht over die zelfde klantenservice wordt door klanten service afgehandeld! Ik heb overigens sterk het gevoel dat klantenservice een geautomatiseerde beantwoordingsservice is.

Laurens
03-11-2016

Product besteld maar nooit ontvangen

Product besteld (MP3-speler) maar dat is inmiddels vier weken geleden en heb nog steeds niets ontvangen. Ze geven ook geen antwoord op mails dus ik ga nu het geld terugvragen via mijn creditcard. Koop hier niet, dit zijn oplichters!