InShared reviews

3.8

11-05-2012

Geweigerd bij Inshared

Heb 6 maal online een autoverzekering proberen af te sluiten. Steeds aan het eind kreeg ik de melding dat ik op basis van deze gegevens niet te verzekeren ben. Na ruim 2 weken en 8 e-mails later krijg ik van InShared de melding: Uw aanvraag hebben wij afgewezen omdat Achmea u ooit een verzekering weigerde of uw verzekering beëindigde. Daarmee past uw risicoprofiel niet binnen de door ons gestelde acceptatiecriteria. Wat een pertinente leugen is! Ik rij al 20 jaar schade vrij, heb 80% no-claimkorting, maar wil een andere autoverzekering omdat de premie van mijn huidige verzekering fors omhoog is gegaan. Heb nu in 5 minuten tijd een verzekering afgesloten bij AllSecur, zonder problemen. InShared doet aan klantenselectie!

09-04-2012

Geen goede ervaring

Ik heb tot mijn spijt geen goede ervaringen met Inshared,heb 5 december2011 een aanrijding met een fietser veroorzaakt,mijn schuld,nog steeds is het niet afgewikkeld,zelfs na vele malen gebeld te hebben zowel mijn tegenpartij als ik zelf.Ook geen enkele reactie of ze het in behandeling hebben,wel wordt het steeds belooft...vind dit heel erg.

Heb spijt dat ik ben overgestapt ondanks de lagere premie...

26-03-2012

Zojuist mijn autoverzekering bij Delta Lloyd opgezegd en overgeplaatst naar Inshared. Dit scheelt mij maandelijks 20 euro! Natuurlijk mooi meegenomen. Mijn Inshared ervaring is dat het afsluiten makkelijk gaat en de premie voordelig is. Overigens ging het opzeggen bij Delta Lloyd ook zonder problemen.

05-03-2012

Telefonisch lastig te bereiken

Zaken afwikkelen via internet is handig en de premie zeer scherp, maar schade afhandelen duurt oneindig lang.

Op 24 november 2011 werd mijn geparkeerde auto licht beschadigd door een vrachtwagen, het is vandaag 5 maart 2012 en nog steeds

geen bericht. Ik heb ze telefonisch en per email benaderd en krijg steeds te horen dat ik moet afwachten en dat ze afhankelijk zijn van de tegenpartij,

maar het duurde 2 maanden voordat ze het dossier hadden afgedragen. Bizar!!

05-03-2012

inshared doet aan leeftijdsdiscriminatie

je kan bij hun geen auto verzekeren als je nog geen 25 jaar bent

hoe moet zo'n iemand zijn schadevrije jaren opbouwen.

je hebt ook nette rijders onder de 25 jaar

We all benefit, ja ja

chris

13-01-2012

Al twee jaar verzekerd bij Inshared

Ik ben al twee jaar verzekerd bij inshared tot zover ben ik altijd tevreden geweest maar ik ben op 18 november aangereden door een ander (buiten mijn schuld om) en ik zit nog steeds op mijn geld te wachten want mijn auto was total los verklaard.Het is dat mijngarage houder mij de nieuwe auto vast wou meegeven anders had ik nu al drie maanden zonder auto gezeten en niet naar mijn werk gekund (Avonddiensten in de zorg).Ik heb veel contact met inshared en ze hebben nu beloofd dat het binnen een week rond is.

27-12-2011

Tot nu toe prima ervaring. Ruitschade aangemeld via de website (Inshared werkt hoofdzakelijk via internet; wel zo makkelijk) en de volgende dag werd ik gebeld namen Inshared voor een schadeinspectie. Was in geval van ruitschade niet nodig maar wel zo zorgvuldig om de klant even te (laten)bellen. Via mijn e-mail kreeg ik een schadenummer en een ruitenherstelbedrijf (incl. NAW). Zelf afspraak maken met de ruitenhersteller. Wel zo handig!

Het gaat zoals ik wens / verwacht dus prima!

29-08-2011

Probeerde mijn auto te vezekeren bij Inshared,maar ik werd geweigerd.

Omdat zij hun eigen regels hanteren en niet iedereen verzekeren kreeg ik te horen.

Waarom ze mij weigeren weet ik tot op de dag van vandaag niet. Er wordt wel reklame gemaakt dat iedereen bij Inshared kan verzekeren maar dat is dus niet zo.

04-07-2011

Alles online geregeld

Ik heb niet alleen mijn autoverzekering afgesloten bij Inshared omdat deze goedkoop is. Ook omdat ik alles online kan regelen zo ook mijn schade.

Hier moest ik helaas gebruik van maken. Ik botste tegen een andere auto die van rechts kwam aan, ik had hem niet gezien. Gelukkig was iedereen oke, komt denk ik ook omdat we in een woonwijk reden met 20-30 km. Maar vooral onze auto had veel schade. Mijn ervaring met inshared is goed want inmiddels is het geclaimd bij inshared en is alles geregeld. Over twee weken kunnen we gewoon nog met de gerepareerde auto naar zuid-frankrijk!

02-07-2011

Ik bespaar veel per jaar

Echt ongelofelijk wat ik bespaar per jaar met inshared! ik betaalde vorheen bij de anwb meer dan 500 per jaar meer. Ook het afsluiten en overstappen ging vrij eenvoudig. Als je krap met geld zit is het dus zeker de moiete waard.

29-06-2011

Inshared? Gemakkelijk af te sluiten, en ik bespaar (geen drukfout) 1080 euro per jaar t.o.v. London, die mijn eerste schade na 10 jaar "beloonden" met een premieverhoging van 60 euro per maand. Ik zou het wel weten.....

08-06-2011

Helaas had ik een parkeerschade door eigen schuld, maar het systeem is prefect alles thuis even regelen de reparatie bedrijven die door Inshared zijn aangesloten zijn zeer modern en kwalitatief op een hoog niveau.

Ik ben januari 2011 pas bij deze verzekering en heb ook mijn huis en aansprakelijk afgesloten bij Inshared.

Zeer tevreden over deze afhandeling

09-05-2011

Het is een goedkope autoverzekering. Duidelijke site alleen dan begint het geouwehoer..

Nadelen van InShared: tot 3 maal toe online verzekering proberen af te sluiten. Steeds aan het eind krijg ik de melding dat op basis van deze gegevens in niet te verzekeren ben. ik zou een risico zijn.

13 jaar mijn rijbewijs en toevalling onlangs een 2e schade gereden. Had inmiddels weer 8 schade vrije jaren opgebouwd.

Zit bij mijn huidige verzekering nog op 60% korting.

Lijkt me toch geen probleem om een verzekering af te sluiten.

Ik krijg op emails ook geen duidelijk antwoord waarom ik geen verzekering kan afsluiten. Terwijl ik bij andere maatschappijen wel geaccepteerd wordt.

Jonatan
13-04-2011

Ik had vorig jaar een woonverzekering afgesloten bij de Inshared. Dit deed ik omdat deze verzekering voor mij voordelig was en ik het makkelijk via internet kon afsluiten. Ik had het nooit verwacht maar ik moest afgelopen maand aanspraak doen op mijn verzekering. Er was namelijk ingebroken. Er was niet veel gestolen want waarschijnlijk zijn de inbrekers op de vlucht geslagen om een 1 of andere rede. Maar tassen ingepakt met MIJN spullen lagen op mijn bed en het raam was geforceerd. Wel was mijn laptop kwijt. Ik kon de aanspraak indienen via de website van inshared en inmiddels is alles geregeld en betaald. Gewoon goede woonverzekering dus.

24-02-2011

Vijf is het hoogste cijfer, ik ben tot nu toe (sinds een jaar )heel tevreden over inshared.

Die meneer die geen groene kaart had ontvangen ????

Indien je goed leest op de site van Inshared, zie je dat je deze groen kaart kunt downloaden, binnen een minuut staat ie in je mailbox en kun je deze uitprinten.

Het Europeesche schadeformulier, indien je dit aanvraagt, ontvang je ook dit binnen drie werkdagen.

Nou ik ben in ieder geval tevreden.

03-01-2011

Zojuist mijn autoverzekering bij Inshared afgesloten voor mijn nieuwe Fiat. Ik heb de premie bij een paar betrouwbare verzekeraars vergeleken en bij inshared was de verzekering voor de auto het voordeligst.

Handige van Inshared is dat je de verzekering online kan afsluiten, hou ik wel van. Altijd maar in de wacht staan bij die heldesks is niets voor mij. Toch krijgt INshared een 4 en en geen 5 omdat ik niet weet hoe het zit als je iets wilt aangeven bij deze verzekeraar, hoe snel en goed dit dan wordt afgehandeld.

01-01-2011

Ik heb echt hele slechte ervaringen met de Inshared autoverzekering. Ik ben in de zomer overgestapt van de HEMA naar Inshared via Independer. al snel kreeg ik een bevestiging en welkomstmail. Kort daarna kreeg ik de bevestiging dat mijn HEMA verzekering was opgezegd. Recent kwam ik erachter dat ik daarna geen groene kaart heb ontvangen van Inshared. toen ik daarna inlogde op Mijn Verzekeringsmap van Inshared bleek deze helemaal leeg te zijn. Ik weet niet waar het mis is gegaan, maar volgens mij rijd ik dus al gewoon 3 maanden onverzekerd rond. Ik heb afgelopen week 2 keer contact opgenomen om uit te zoeken wat het probleem is. De eerste keer werd toegezegd dat ik beslist de volgende dag teruggebeld zou worden. dat zijn ze niet nagekomen. Daarna heb ik weer gebeld en werd toegezegd dat ik een mail zou krijgen. Helaas zijn ze dat ook niet nagekomen.

23-12-2010

Ik had mijn autoverzekering bij inshared in eerste instantie afgesloten door hun lage premie. Door het slechte weer van afgelopen tijd ben ik gebotst tegen een lantaarnpaal. Gelukkig niet heel hard maar er zat wel een flinke deuk in mijn auto. COntact opgenomen met inshared en mijn autoverzekering heeft alles vergoed. ik werd goed geholpen en nu is alles afgehandeld. Mijn complimenten inshared!

15-09-2010

Naast goedkoop is Inshared ook nog eens goed voor het milieu... Het scheelt een hoop papierwerk, dat digitaal verzekeren en ze geven korting op het reizen met de trein.

Hier kan menig verzekeringsinstelling een voorbeeld aan nemen, ga zo door.

Groeten Martine H.

29-07-2010

Vandaag via internet mij premie berekend bij inShared en ik zag dat ik nu veels te veel per maand betaal. De premie bij de autoverzekering van Inshared was 20 euro per maand goedkoper! Ook las ik dat iedereen die zonder schade heeft gereden geld terug krijgt aan het einde van het jaar. Naar z'n autoverzekering was ik op zoek, en Inshared heeft met deze geboden. Na mij berekening heb ik direct de verzekering afgesloten en mijn oude verzekering die ik had lopen bij de Hema opgezegt. Online afsluiten ging eigenlijk heel snel en eenvoudig. Dat is snel geld verdienen/besparen.