My Fashion Treasure reviews

5.4
Periode2021

Taylor

Geld nooit teruggekregen

Ik heb maanden terug jassen besteld bij My fashion Treasure. Telkens was er iets waardoor het niet geleverd kon worden. Na een tijd was ik er klaar mee en wilde ik gewoon mijn geld terug. Dit lijkt me niet zo moeilijk, maar ook hier ging er telkens “iets mis” ze begrepen echt niet waarom het geld nog niet op mijn rekening stond en ze zouden het in orde maken. Na enorm veel inspanning vanuit mijn kant heb ik 1 jas terugbetaald gekregen (uiteraard de goedkoopste) en probeer ik inmiddels alweer 6 weken om ook het geld van de andere jas terug te krijgen, maar ik krijg nergens een reactie op. Schandalig gewoon hoe dit bedrijf mijn geld niet terug wil geven terwijl de jassen ook nooit geleverd zijn. Elke keer krijg ik te horen excuses hoor mevrouw we gaan het oplossen, maar het gebeurd nooit. Ze reageren ook al 6 weken nergens meer op. Schandalig want het is MIJN geld, waar ik recht op heb.

Nathasja
16-01-2020

Heel slecht bedrijf dit, hier moet je nooit bestellen!

Helaas ben ik al vanaf begin augustus bezig met dit bedrijf. Na 3,5 maand geen jas ontvangen. Hèhè uiteindelijk kreeg ik na veel geleur toch mijn geld terug met een tegoedbon erbij. Deze besteed en na verwachting nu alweer 1,5 maand verder zonder een pakketje te hebben gezien. Ondertussen met 5 personen op de whatsapp gesproken, ze willen me graag helpen en het uitzoeken. maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Er word helemaal niks voor me gedaan, alleen maar beloftes gedaan die niet nagekomen worden.

Een stelletje oplichters zijn het!

Dit bedrijf moet stoppen en sluiten!

Susanne
15-01-2020

Bestelling nooit gehad

Wauw, hier moet je echt nooit maar dan ook echt nooit wat kopen.

In augustus 2019 een jas besteld, Ik zit nog te wachten.

Ik hoor werkelijk waar nooit meer iets van dit bedrijf. Geen reactie op mijn vragen.niks! Die jas hoef ik niet meer, maar mijn geld zou ik wel graag terug willen! Dit heet gewoon oplichting!

Sjef
15-01-2020

Wordt nog steeds aan het lijntje gehouden

Helaas, nog een en dezelfde ervaring als de vele personen voor mij. Ook wij zijn al maanden met dit bedrijf bezig. Geen jas ontvangen, excuses plus een tegoedbon voor dat bedrag ontvangen. Geen geld terug. Kan gebeuren, andere trui besteld. Natuurlijk ook weer niet ontvangen. Ook aan ons is beloofd, dat wij ons geld in de 1e week van januari zouden terug ontvangen. Ook die afspraak werd weer niet nagekomen. oen. Volgens informatie zou dit bedrijf in de grachtengordel van Amsterdam gehuisvest zijn. Ga daar wel verder mee en overweeg wijkagent in te schakelen en eventueel daarna aangifte te doen. Wacht hun reactie op dit bericht nog even af.

Ro
20-01-2020

Na een half jaar (!) eindelijk mijn geld terug. Slechte service en raad deze webshop niemand aan.

Leugens

Na maandenlang achter mijn bestelling aan te zitten, is me inmiddels al 4x beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen, elke keer zou dit binnen 2 werkdagen gebeurd zijn. Vorige week kreeg ik bericht dat het binnen 5 werkdagen zou zijn, intussen nog geen geld. Of ik even gister aan het einde van de dag of morgenochtend wilde kijken, dan zou het er zijn want is "verwerkt". Je raadt het al, geen geld. Deze mensen leveren je bestelling niet en geven ook zeker geen geld terug. Negatieve reviews verwijderen ze en plaatsen zelf positieve reviews. Aangifte is al gedaan. Wees gewaarschuwd en nogmaals bestel hier niks!

Helen
14-01-2020

Komt afspraken niet na

Bestel geen producten bij dit bedrijf! Na maandenlang wachten op een jas, deze nooit ontvangen! Dertig mails verder.vaak geen reactie en geen oplossing. Recent geld teruggekregen na het plaatsen van een openbare klacht. Ter compensatie van de overlast zou ik 2 maanden geleden een vest krijgen. Tot op heden nooit gehad en wederom geen reactie op mijn mails hierover.

Vanaf juli beziggeweest met dit bedrijf en nog niks.

Nathalie
14-01-2020

Bestel hier ABSOLUUT NIET

Ik heb in aug een jas besteld, de jas nooit gekregen na heel veel mails en facebook berichten sturen kreeg ik een reactie een tegoedbon, ik met mijn goede gedrag een nieuwe bestelling geplaatst, en ja hoor hier hoorde ik ook niks van. uiteindelijk een mail gehad dat ze gingen verbouwen en dat ik mijn geld zou terugkrijgen begin januari, maar nog steeds geen geld en ook geen reacties meer op mijn e-mails! Pas op dus en bestel hier niet, stelletje oplichters.

Margret

KOOP HIER NOOIT WAT

Ik heb al eerder mijn ervarig hier achter gelaten over dit bedrijf. Toen hebben ze mij het telefoon nummer van hun whats app gegeven. Ze beloven van alles maar komen niks na. krijg geen reactie meer op whats app helemaal nergens meer op

Ze beloven dat je de volgende dag voor een bapaald tijdstip een reactie krijg en of je dan even op de site achter wil laten dat je klacht is opgelost.

Ik kan me niet voorstellen dat sommige een goede ervaring met dit bedrijf hebben want het zijn gewoon oplichters!

Marit
10-01-2020

Bestelling en berichten niet op gereageerd.

Vreselijk dat dit zich een bedrijf kan noemen. Vanaf Oktober wacht ik al op mijn geld.

Inmiddels wel 16 mailtjes gestuurd en klachten formulieren. Nog steeds geen geld terug gezien en ook geen bestelling!

Beloofd dat ze mijn geld terug zouden storten en dit is nooit gebeurd.

Nooit iets bestellen hier! Je wordt opgelicht waar je bij staat, dit graag zo veel mogelijk voort zeggen zodat er niemand meer opgelicht

Yvonne
10-01-2020

Geen product ontvangen en geen geld terug

In september een jas besteld. 3 keer bericht gehad dat deze vertraging had. In december was de jas er nog steeds niet, dus deze geannuleerd. Want een tussendoor-jas in januari heeft voor mij geen zin. Na meerdere malen contact, zou ik mijn geld terug krijgen. Maar nu in januari nog steeds niks gehad. Ben erg telleurgesteld in de webshop en service, waarbij het ik totaal niet gehoord word. NIET hier bestellen!

Saskia
08-01-2020

Niks bestellen hier

Na maanden te hebben moeten wachten op een betaalde maar niet ontvangen jas een negatieve recentie hier geplaatst. meteen dezelfde dag een massanger ontvangen of ik als het zou worden opgelost mijn recentie zou willen verwijderen om geen negatieve beoordeling te hebben. Duizenden malen excuses en een tegoedbon van 25 euro als compensatie. tot mijn grote verbazing stond de dag erna het geld terug op mijn rekening. voor de tegoedbon artikelen besteld uit de sale maar deze uiteraard nooit ontvangen. al met al hebben wij geluk gehad dat wij ons geld hebben mogen terug ontvangen na vele aandringen maar mensen :hier niks bestellen want de kans dat je ook daadwerkelijk iets ontvangt is heel klein (of uitgesloten).

Tessa
07-01-2020

Helaas na vele pogingen niet gelukt

Helaas vanaf augustus al bezig om mijn klacht op te lossen.

Jammer genoeg niet gelukt.

Ik had goede hoop, maar na 5 maanden geef ook ik de hoop op.

Vele afspraken niet nagekomen, vaak ook niet netjes te woord gestaan.

Zoals: een dame die paniek zaait.

Je heb wel de hele dag de tijd om ervaringen.nl vol te kalken, maar niet om tot een oplossing te komen (hier ben ik al vanaf augustus mee bezig, het houd een keer op)

Wilde graag de eigenaar spreken, werd gestuurd dat ik kon bellen volgende dag was dat helaas niet meer mogelijk

Do 5 dec zou de eigenaar de groothandel mailen, woensdag 11 dec donderdag 12 dec en vrijdag 13 dec een berichtje gestuurd geen reactie.

Je krijgt alleen reactie als je een ervaring plaats en dan blijkt iedere keer dat het mis gaat met de aanmaak van de order

Ik ben nu een hele tijd verder de jas voor de winter niet gehad vervolgens m’n kleding voor de kerst ook niet.

Na een hoop berichten en veel irritatie vind ik het erg jammer dat zulke bedrijven nog mogen bestaan.

Het geeft weinig vertrouwen zo en ik voel me erg in de maling genomen!

Melanie
16-01-2020

De service is uiteindelijk na lang regelen opgelost. Geld is eindelijk terug op de rekening na een paar weken. Kreeg ter compensatie een kortingscode om iets leuks te shoppen in de webshop. Ga ik zeker doen, vooral om te kijken hoe snel jullie service in werkelijkheid kan zijn! Ik ben zeer negatief geweest over dit bedrijf, maar ga kijken of het beter kan! Bedankt voor de compensatie en excuses!

Nog steeds geen contact

Van de week weer een klacht geplaatst. Dit wordt nummer 5.

Vandaag ga ik online aangifte doen. Heb in september een jas besteld. Iedere keer smoesjes. Uiteindelijk december de jas geannuleerd. Zou direct mijn geld terug krijgen. We zitten nu al in januari. Ik ben het meer dan zat.

Mijn klacht zou in behandeling genomen worden. Nog steeds geen contact.

Nogmaals mensen, bestel hier niks. Ik heb mijn geld hard nodig, en dacht een keer iets leuks voor mezelf te kopen. Doe dat hier niet alsjeblieft, je wordt beroofd van je eigen zuurverdiende geld.

Robin
06-01-2020

Aangifte doen

Ook ik heb hetzelfde als jullie ,

Dingen besteld maar tot op heden nooit binnen gekregen en geen enkele reactie op de klanten service.

Gewoon niet de moeite willen doen om me te woord te staan echt ongelofelijk!

Ik ben donderdag een dagje vrij en ik ga zeker naar de politie om aangifte te doen! Vreselijk bedrijf!

Iris
05-01-2020

NOOOIT BESTELLEN !

Nooit bestellen oplichters! Al 1/2 jaar wachten op een jas. geld terug gekregen na 6 maanden door te zeuren en steeds door berichten als ik mijn reactie zou verwijderen. Ik zou de service krijgen die ze altijd verlenen en mijn jas zou nog opgestuurd worden. weet niet waar de jas vandaan moet komen maar die zal nooit meer komen.

Zit te wachten tot ze worden aangemeld bij Alberto Stegeman bij oplichters!

Nooit bestellen dus!

Joelle
05-01-2020

Nooit bij bestellen !

Gewoon al sinds augustus bezig met dit bedrijf. Je we nemen contact met je op ja we gaan het regelen allemaal heel vervelend! Maar word er echt wat gedaan? NEE. Ik zie ook dat ik echt niet de enige ben die hier last van heeft en vind het dan ook tijd om hiermee samen in actie te komen! We laten ons toch niet zo behandelen!

Sanne

Niet bestellen!

Ze leveren niks, je krijgt uiteindelijk geen geld terug en uberhaupt een reactie kan je ook vergeten. Oja en de ineens positieve reviews plaatsen ze zelf. Triest

Mirta

Claim

Zie mijn eerdere reviews. Geen product, geen geld. Telkens valse beloften. Meer dan 6 maanden aan het lijntje gehouden. Potentiële klanten: niets bestellen hier. Opgelichte klanten: ik heb stappen genomen en onderzoek de mogelijkheden voor een ‘gezamelijke’ claim. Laat een reactie achter.

D van dongen
04-01-2020

Bestelling binnen gehad na klacht!

Bestelling netjes binnen gehad na klacht. super goed geholpen ik ben heel tevreden en raad jullie aan bij vrienden en familie.

Danieck
02-01-2020

Heel tevreden met jurkje!

Mijn bestelling is volledig goed verlopen! Zou het item pas volgende week krijgen maar vond hem net op de deurmat. De jurk is echt boven verwachting. Heel mooi gevoerd en je ziet er niets doorheen! Perfect met lange laarzen, en misschien ook leuk voor de feestdagen. Helemaal happy, ik kom 1000% zeker terug. Jullie zijn toppers!