My Fashion Treasure reviews

5.4
Periode2021

Larissa

Niks ontvangen

Afgelopen zomer 2 jassen besteld. Nu nog steeds niks binnen gekregen met als excuus dat de zending te laat is gekomen of een productiefout. wil ik mijn geld terug word er voor gesteld een cadeaubon? Ik wil mijn geld terug uiteindelijk geen reactie meer ontvangen.

Bestel hier aub niks om teleurstelling te voorkomen!

Anne-Marie

Geen geld retour

Eind februari een bestelling gedaan. Na een maand nog niks binnen en contact gezocht, latere levering. Krijg ik in juli een mail dat het nog langer duurt en dat ik de order ook kan annuleren. Omdat ik op dat moment zwanger was heb ik mijn bestelling geannuleerd. In augustus een mail dat het geld terug gestort zou worden maar nu in december nog steeds niet gebeurt. Krijg ook geen contact meer. Alles al geprobeerd, mail, klachtenformulier en fb. Zou er nooit weer wat bestellen.

Kim
09-12-2019

Nog steeds geen contact te krijgen.

6 september 2 jassen besteld.

Na vele mails, berichten via Facebook en priveberichten, 1x contact gehad.

Vele excuses verder, en verzoeken om mijn eerder recensie te verwijderen zou er een oplossing komen.

1ste week november zouden de jassen worden geleverd, maar helaas. Sinds die tijd weer geen contact meer te krijgen. Heel slecht bedrijf! Als je iets niet kunt, begin er dan ook niet aan, of ben open en eerlijk. Bestelnummer 5584

Christien

Slechte klantenservice

Halverwege november hier ook al een bericht neergezet. Klacht is nog niet opgelost maar wel verwijderd van de site! Krijg telkens wel contact over het terugstorten van mijn geld, maar al met al heb ik nog steeds niet ontvangen. Betreft een jas die ik begin oktober heb besteld en halverwege heb geannuleerd wegens de lange levertijden. Ik wil zsm mijn geld terug.

Naomi

Klacht

Niet bestellen . Begin november wat bestel alleen nog steeds niks binnen al heel veel mail gestuurd en op facebook geprobeerd contact te zoeken maar krijg geen contact over waar me pakketje blijft!

Pascal

Waardeloos bedrijf

Spullen besteld en niks geleverd en ook mijn geld kwijt .€55 betaald voor een winterjas in september en zit nog steeds te wachten , krijg geen enkele respons en ze vertelden mij dat ik het geld terug gestort zou worden en nog steeds niks! Morgen aangifte doen

Carla
08-12-2019

Twee jassen besteld en niet geleverd en geen geld terug

Vanaf september twee jassen betaald 55 euro en steeds mailen en geen antwoord en beloven geld terug te storten maar geen geld gekregen. FB site is weg nu

Marieke

Geld niet teruggekregen

In augustus heb ik een winterjas, met een waarde van 25euro gekocht. Hij zou wat later geleverd worden. Na de eerste tijdoverschrijding, heb ik een mail gestuurd. Zij gaven aan dat de vracht, waar mijn jas in zou zitten, nat was geworden. Ik zou mijn jas een maand later kunnen verwachten. Na ruim een maand verder heb ik opnieuw gevraagd waar mijn jas bleef. Zij gaven aan dat er vertraging was. Ditmaal heb ik gezegd dat ik dan mijn bestelling wilde annuleren en mijn geldbedrag terug wilde krijgen. Zij hebben keurig gereageerd en mijn bestelling geannuleerd, maar mijn 25euro heb ik tot op heden niet terugontvangen evenals een reactie op mijn mail waar mijn geld blijft.

Ik zal in de toekomst nooit meer gaan winkelen bij My fashion treasure en ik raad ook dit aan anderen aan, want mijn geld is weg.

Ik denk erover om aangifte te gaan doen.

Rosita

Slecht.

16 augustus heb ik een bestelling gedaan voor een jas. Er stond iets verkeerds in de bestelling dus ik mailen, klachtenformulieren ingevuld(meerdere malen) nergens geen gehoor op gekregen. Een slechte recensie geschreven en meteen kregen we contact. Na veel over en weer geappt te hebben kwam ik er achter dat het tog niet ging werken en ik nooit een jas binnen ging krijgen. ik vroeg of ik me geld retour kon krijgen. Na een paar dagen niets, week nog niets, paar weken nog niets. Telkens contact gezocht. Kreeg telkens te horen dat het allemaal opgelost ging worden. Maar niets was minder waar. Toen heel boos geworden, zelf een betaalverzoek moeten sturen zodat ik het geld terug zou krijgen. Dat gelukkig uiteindelijk gelukt. Daarna te horen gekregen dat ze nog iets leuks zouden opsturen voor al die tijd dat ze niets hebben geregeld. Daar wacht ik nog steeds op.

Super slecht bedrijf met wat ze zeggen te doen en ze werkelijk doen. Hoop dat ze dit bij andere klanten anders gaan doen zodat hun wel goed geholpen worden.

Isabel
07-12-2019

Het is lachwekkend.

Als je hier een bestelling doet. Kan je eerst weken wachten tot je je bestelling nog steeds niet krijgt. Dan stuur je berichten, mails, contactformulieren. Daar wordt niet op gereageerd. Dan zet je hier een klacht op, binnen 5 minuten heb je opeens contact met ze. Ze beloven alsnog snelle levering maar ik gaf aan geen vertrouwen te hebben en geld terug te willen. Dit zou met 5 werkdagen gebeurt zijn, of ik de klacht dan wel wilde verwijderen. Goed, 2de kans dus eraf gehaald. Na 10 werkdagen nog steeds geen geld terug. Weer berichten en mails. Weer geen antwoord. Weer hier een klacht geplaatst. En natuurlijk na 5 minuten contact. Erg vervelend hoe het was gegaan maar ze hebben het zo druk dat ze het niet kunnen bijhouden. Ik heb meteen het geld op mijn rekening maar mocht ook wat uit de sale kiezen om gratis te ontvangen! Wat fijn! Dit zou ik met 2 dagen in huis hebben. Ook zijn vroeg me de klacht te verwijderen. Ik ben de slechtste niet dus dat doe ik, echter deed ik dit pas de ochtend daarna en had ik meteen een bericht of het me wel lukte. Maar jee raadt het al; 1,5 week verder en niets in huis. Ook de nummers die je helpen na de klacht reageren niet meer. Ik heb mijn geld terug dus ben blij maar het is te zot voor woorden hoe slecht er met de beloftes en klanten om wordt gegaan. Deze ervaring blijft toch echt staan.

Mariska

Bestel hier NIET

Eerste keer besteld, maar tevens de laatste keer. ( had positieve recensies gelezen, maar nou begrijp ik waarom er weinig negatieve zijn ) Na bijna 3 maanden wachten op een jas die ik besteld had en geen reactie op mails eindelijk reactie terug gehad, nadat ik een slechte recensie geschreven had, werd me van alles belooft als ik de recensie zou verwijderen. Dat gedaan en na een paar weken heen en weer mailen en ondertussen weer een slechte recensie geplaatst te hebben, kreeg ik mijn geld terug. En zou ter vergoeding een product gestuurd worden, om te laten zien dat het een goede site is. Nou je krijgt dan weer wat hoop en wilde bijna weer wat bestellen. Maar je raad het al. 5 weken verder en nog niets binnen. Ene naar de andere smoes.

Dus mensen bestel hier nooit.

Sanne
06-12-2019

Jas besteld nog steess niet binnen !

Hallo

Mijn moeder heeft op 11 - 09 - 2019

een panter print jas XL besteld en ze zou op 28 - 09 - 2019 de jas binnen krijgen ze heeft een mail naar my fashion treasure gestuurd en er kwam een mail terug gestuurd van uit my fashion treasure op 30 - 09 - 2019  met er waren goederen kapot de jas wordt op 28  - 10 - 2019 geleverd daarna heeft ze een mail gestuurd dat is prima maar ze heeft nog steeds haar jas niet ze heeft nog een een mail gestuurd naar my fashion treasure maar ze krijg geen antwoord terug en ik krijg ook een berichten op mijn mails die verstuurd heb naar my fashion treasure ze wilt graag haar geld terug want dit heeft nu lang genoeg geduurd we hebben vandaag 06 - 11 - 2019 we zijn nu bijna dikke 2 maanden verder! Ik heb op hun site ook een leuk berichtje achter gelaten zodat de mensen weten dat ze er mee moeten uit kijken en ik heb het op mijn eigen Facebook gezet en op die van me moeder en ik ga het straks ook nog op een groep plaatsen hopelijk krijg ze als nog haar geld terug!

Annemieke

Geld nog niet terug

Zeer slechte ervaring

In mei 2019 bikini besteld die er achteraf niet was, bestelling zou er augustus pas zijn, dan was mijn vakantie over dus direct contact gezocht om mijn bestelling te annuleren,

Vanaf mei tot heden ( lees 6 dec 2019 ) mails en messenger berichten aan het sturen om mijn. Geld terug te krijgen,

Dan werd het direct overgemaakt en dan weer met spoed? Hoe moeilijk kan het zijn, en dan nog beledigd doen als ik ze oplichters noem!

Bestel hier aub niets!

Jasmijn
06-12-2019

Geld weg en nooit de jas ontvangen.

In juli jas besteld. Nadat 3 x de datum aangepast is nog geen jas ontvangen. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Nu 3 maanden later nog mijn geld niet terug. En ze reageren nergens meer op. Zowel mails als social media als klachten via de website worden genegeerd. Dit heb ik nooit eerder gehad. Dus koop er niets!

06-12-2019

De afhandeling duurt veel te lang en je moet er steeds erachter aan. Nu eindelijk na 4 maanden heb ik mn geld terug gekregen.

Slechte zaak

Nou daar gaat ie dan, de tweede slechte recensie van mijn kant.De eerste recensie heb ik verwijderd ,in opdracht van my fashion treasure omdat ze binnen 5 werkdagen mijn geld terug zouden boeken. Omdat zij erg vriendelijk zijn in contact trap je er met beide benen er weer in.Ik zat al te wachten vanaf augustus op een jas.Allerlei oorzaken had het,maar je moet er zelf achteraan.Vervolgens werd er 2 keer over beloofd binnen 2 weken het geld terug te boeken.Niet gebeurd.Besloten om een recensie te schrijven,kreeg binnen een half uur reactie via Whatsapp.Wederom erg vriendelijk en zou dan binnen 5 werkdagen geld terug krijgen.Je krijgt dan ook een mail met de bevestiging erin.Je kan wel raden ,de 5 werkdagen verstrijken ook.Nogmaals een app gestuurd en ja hoor ik ga je helpen ,wat vervelend bla bla.Ik ben er klaar mee.Je moet hier gewoon nooit wat kopen.

Denice
05-12-2019

Netjes

Dit wil ik graag nog eventjes met jullie delen.! Na 2 klachten verder.! Is het heel netjes opgelost.! Ik ben net vriendelijk geholpen en het is opgelost.! Super fijn dank jullie wel.!

A dekkers
05-12-2019

Super netjes opgelost!

Na wat mis communicatie en late reactie alles super netjes opgelost. Alle begrip voor verlate communicatie door wat drukte. Netjes hoe jullie dit met een paar dagen toch weten te drukken.

Inmiddels ook mijn bestelling ontvangen. Leuke items super leuke kwaliteit en zeer betaalbaar.

My fashion treasure, jullie zijn top!

Mi
04-12-2019

Leveren niet & valse beloftes

Recensie 13 november:

28 oktober een jas en jumpsuit besteld. Een bevestigingsmail van mijn bestelling maar geen track en trace van DHL.

Zelf op de site gekeken naar de voorwaarden: 5-10 werkdagen verzendtijd. Dit geduldig afgewacht, nog niks.

9 november contact geprobeerd te krijgen via instagram, geen antwoord. Het contactformulier ingevuld op de site, wederom geen antwoord. Erg teleurgesteld, gezien de positieve reacties had ik deze service niet verwacht.

Na de recensie kreeg ik een appje. Excuses, foute levering, 20 november zou mijn bestelling alsnog geleverd worden. Ook zou ik €10,- teruggestort krijgen. De vraag of ik mijn klacht wou verwijderen, dit gedaan.

Vervolg:

20 november geappt omdat mijn bestelling niet werd geleverd: geen antwoord

28 november geappt: krijg ik te horen dat desbetreffende collega vanmiddag aanwezig is, krijg wederom geen bericht.

30 november geappt, wederom geen antwoord. Bovenstaande klacht weer op ervaringen.nl gezet. Meteen daarna een appje!

Er wordt vaak sorry gezegd, ik begrijp je, mijn collega had dit moeten doen blablablaa.

Per direct de ‘beloofde’ € 10,- gestort gekregen omdat zij fouten hebben gemaakt en de vraag of ik mijn klacht wil verwijderen en een mail:

Beste Milou,

Hierbij een overzicht van de gemaakte afspraken.

- jouw jumpsuitje word a.s. dinsdag geleverd.

- jouw jasje word binnen 7 werkdagen geleverd.

LET OP! Wij hebben een verwerkingstijd van 3 werkdagen. Dit betekend dus dat je uiterlijk over 3 werkdagen een reactie krijgt op jouw verzonden e-mail.

Met vriendelijke groeten,

MFT team

‪www.myfashiontreasure.nl‬

Kvk ‪72998075‬

Zoals ik al had verwacht: dinsdag en woensdag geen jumpsuit. Geappt dat ik desbetreffende persoon wou spreken en mijn geld terug gevraagd omdat ik er geen vertrouwen in heb. Krijg ik als antwoord:

“Oke duidelijk! Krijg je na 18:00 een bevestiging per email :-)!

Word verwerkt door de klantenservice :-)”

Een mail gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd. Het geld zou binnen 14 dagen op mijn rekening staan. Geappt dat ik het geld nu terug eis gezien ik 37 dagen verder ben en beloftes niet nagekomen worden.

Ik heb mijn geld nu terug. maar ik wil anderen waarschuwen voor deze webshop, begrip en valse beloftes.

Ondertussen erachter gekomen dat alle kleding te koop is op AliExpress (de jas, een shirt van de site). Zelfs met dezelfde foto en voor 1/4e van de prijs. NOOIT WEER!

Hier enkele links van kleding op Ali express wat my fashion treasure ook aanbied:

-links verwijderd-

Check vooral de negatieve recensies dagelijks op graydongo.nl en ervaringen.nl. Ze vragen de klanten namelijk negativiteit te verwijderen waardoor ze positief uit de reviews komen!

Meisje
03-12-2019

Niet bestellen!

Begin oktober een teddy jas besteld, en nog steeds niet binnen. Al meerdere keren een mail gestuurd maar krijg geen duidelijkheid.

Claudia
03-12-2019

Klantenservice niet geloven!

Hier een bijzonder lange review over my fashion treasure. In september de leopard jas besteld. Al snel volgde er een mail in mijn spam box dat de levering was uitgesteld tot 28 oktober ivm kapotte zending, begrijpelijk. Helaas op 28 oktober nog steeds geen jas en ook geen bericht waarom het langer duurde. Meerder keren contact opgenomen via email zonder resultaat. Na een slechte recensie te hebben geschreven kreeg ik een WhatsApp berichtje om het op te lossen. Al snel werd er gezegd dat mijn jas onderweg was en zou arriveren op 20 november, ik kreeg 10 euro teruggestort en ze vroegen of ik de review wilde verwijderen. In goed vertrouwen deze verwijderd, maar het geld kwam maar niet. Via WhatsApp meerdere keren contact opgenomen en pas op het moment dat ik ging dreigen met een slechte review werd er meteen gereageerd. Op een 'normaal' Whatsappje werd niet gereageerd, alleen als de dreiging erin stond. Gelukkig na meerdere keren contact eindelijk 10 euro teruggestort gekregen, maar nog steeds geen jas. Elke keer weer op goed vertrouwen erop gehoopt dat de jas alsnog zou komen. Maar helaas nog steeds geen jas ontvangen. Ook heb ik nog steeds geen geld terug. Op deze site valt te lezen dat er regelmatig alternatieven opgestuurd worden qua jassen of tegoedbonnen worden gegeven, maar hier zie ik niets van terug. Ook heb ik zelf continue achter hun aan moeten zitten met mijn vragen en werd ik totaal niet op de hoogte gehouden van het beloop, terwijl zij dit wel elke keer weer beloofden. Bij deze hoop ik anderen te behoeden voor deze slechte klantenservice en hun loze beloftes.

Update van 03/12/2019:
Na deze klacht heeft de klantenservice van my fashion treasure weer contact met mij opgenomen. Nu ben ik zeker op een hele nette manier behandeld en is de klacht netjes afgehandeld. Het is jammer dat het via deze manier moest, maar ik ben zeker tevreden over de klachten afhandeling.