Zilveren Kruis reviews

4.1

Martijn
31-03-2016

Klant vriendelijk heid

ik ben tevreden met dit bedrijf omdat ik altijd vriendelijk tewoord wordt gestaan en ik wordt ook goed geholpen bij problemen

Zoe
25-03-2016

Goedkoopste

Ik zit bij het zilveren kruis , omdat ik elk jaar

overstap naar de goedkoopste.

SY
24-03-2016

Niet behulpzaam!

Zilverenkruis is een zeer klantonvriendelijke verzekeraar als het gaat om het verstrekken van informatie. Ze geven geen of onjuiste informatie en zijn verre van behulpzaam als je geesteszieke familieleden wil ondersteunen in het op orde brengen van hun administratie. Ze hanteren in hun ogen de wet op privacy, maar zou iemand mij de noodzaak en functie van het handhaven van die wet binnen deze context kunnen uitleggen?

Zo zorgen ze ervoor dat dingen niet snel doorgepakt en opgelost kunnen worden en laten de geesteszieken lekker verder in hun ellende doorzakken omdat zij van die bureaucratische 9-17 types zijn, de "paarse krokodil mentaliteit" noem ik dat.

Kortom niets klantvriendelijks, erger nog: ze zijn ziekteversterkend!

Dus mocht je in de toekomst hulpbehoevend worden en op de steun van je familie en vrienden willen rekenen ben je hier niet aan het juiste adres!

23-03-2016

Goede regeling bij grote schuld

Met Achmea heb ik prettig contact gehad om een groot probleem, die uit het verleden is ontstaan, passend op te lossen voor beide partijen. Tevreden!

Adalet
21-03-2016

Vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring met mijn zorg verzekering

Tegewoordig gaat alles met computer en ik die niet veel met computers te maken heef ik moet een bewijs voor betaalde decaleer formlier aan vragen

Zo kwaam ik bij een chat wäar je alles kan vragen zo heeft de chat medewerker mij heel goed geholpen

Denise
20-03-2016

Te duur

Ik vind het basis pakket veels te duur naar verhouding wat er allemaal inzit

Agoo
19-03-2016

Uitstekende service

Prima verzekering. Declaraties zouden wat sneller mogen worden afgehandeld. En declaratie overzicht zou wat gedetailleerde, duidelijker mogen zijn. Bv afhandeling apotheek. Na 3 maanden afhandeling, omschrijving apotheek kosten, geen specificatie welke producten.

18-03-2016

Goed bereiklbaar

Ondanks de drukke tijden bij de zorgverzekeraar waren ze binnen 2 minuten bereikbaar. Ik was daar erg blij mee #rofl

Deniz
18-03-2016

Gewoon uitmuntend

Moet doen wat een zorgverzekering hoort te doen geen problemen, fijne klantenservice

Ellen
17-03-2016

Oplossingsgericht meedenken

Lang verhaal maar ons probleem werd na indienen van een schriftelijke klacht ook het probleem van Zilveren Kruis. Er werd enorm oplossingsgericht meegedacht en ook uitgevoerd, echt fantastisch! Zilveren Kruis in staat ook kritisch naar zichzelf te kijken en vanuit daar zeer klantgericht de oplossing aan te bieden. Prettig en zeer professioneel te woord gestaan! Geen enkele keer het gevoel gehad een groot callcenter aan de telefoon te hebben, zou mij ook niet hebben uitgemaakt zolang de antwoorden maar correct zijn die je krijgt toch? Meer dan tevreden en een compliment waard! Deze mensen werken met verschrikkelijke ingewikkeld gemaakte materie en moeten vaak schakelen om de juiste informatie te kunnen blijven geven, chapeau!

Gezin
15-03-2016

Prima maar klantenservice kan beter

Ik had een vraag over een vergoeding voor onze zoon onder de 18 jaar. Ik kreeg een vriendelijk "meisje" aan de telefoon. Duidelijk een callcenter. Ze moest alles navragen zodat ik lang in de wacht steeds stond bij elke vraag maar omdat ze zo haar best deed hield ik geduld. Ik kon duidelijk merken dat ze er niet veel van af wist. Ze had het ook nog over een eigen risico. Niet aan de orde bij kinderen maar ach.....ze was lief. Ze feliciteerde me ook nog met mijn bija jarige zoon. Haha, duurt nog 7 maanden maar ach......ze was lief. Tenslotte verbond ze me door naar een professional. Deze mevrouw wist waar ze over sprak en het was helder. Achteraf gezien had ik liever meteen zo iemand gesproken. Duurde nu veelste lang.....

14-03-2016

Hulp

Ik moest worden opgenomen in het scheepshospitaal aan boord van het cruiseschip, de rekening kreeg ik achteraf, de verzekering betaalde binnen een maand, perfect!

Buks
13-03-2016

Ik denk wel dat het beter kan.

Ik heb een 3-sterren polis bij Achmea Zilveren Kruis. Behalve natuurlijk het eigen risico is de vergoeding eigenlijk wel okee. Ik heb wel een keer meegemaakt dat een recept door mijn huisarts naar de verkeerde apotheek is gestuurd. Daar heb ik het niet afgehaald, maar het werd evengoed gedeclareerd. Ik heb veel moeite moeten doen voordat het terug werd gedraaid - terwijl ik geen fout had gemaakt.

13-03-2016

Goed bereikbaar

Ondanks de aangekondigde drukte was zilveren kruis goed bereikbaar. Na 2 minuten wachten kreeg ik iemand aan de telefoon.

Gertjan.Dekker
12-03-2016

Beter gezond blijven

Betrouwbare servicegerichte zorgverzekeraar. Ze doen veel aan preventie.

Victor
09-03-2016

Goede Zorgverzekering

Al jaren bij Zilveren Kruis verzekerd. Prima verzekering met een goede prijs/kwaliteit verhouding. En niet onbelangrijk waar tegenwoordig bijna alles online te regelen is.

01-03-2016

Inschikkelijke regeling

Ondanks een enorme schuld bij Zilveren Kruis is Zilveren Kruis wel bereid om een regeling te treffen die hanteerbaar is, maar ook lang duurt. Voor mij ideaal in ieder geval.

Barbara
27-02-2016

Via computer zorgvezekering gekocht

deel genomen aan een kortingsactie netjes al mijn gegevens ingevuld Maar Zilveren kruis besloot dat ik op een oud adres woonde en stuurde daar mijn rekeningen heen Daardoor zit ik met achterstand

Desiree
25-02-2016

Slechte dekking

Veel dingen worden toch niet vergoed ook al staat het wel in de polis

Job
23-02-2016