Zilveren Kruis reviews

4.1

Diana
12-01-2016

Tevreden

Tot nog toe goede service en duidelijk

Agnetha
10-01-2016

Prima

al jaren bij zilveren kruis en nu krijg ik ook nog korting omdat ik via mijn werkgever een collectieve zorgverzekering heb

Ganesha
07-01-2016

Ervaring met zilveren kruis SLECHT!

klant van zilveren kruis ook omdat het moet; contact met de klantenservice over betalen van premie; beide gesprekken 3x doorverbonden met elke keer minimaal een half uur wachten om te horen dat ze er geen informatie omtrent gegeven mag worden; spreek je na 1,5 UUR eindelijk iemand wordt na elke vraag die er gesteld wordt en meerdere malen tijdens de vraag krijg je te horen "kan ik u ergens anders mee helpen" zo graag de verbinding willen verbreken terwijl je een helpdesk bent en pas de verbinding moet willen verbreken als je klant VOLLEDIG geinformeert is. de regelgeving maakt het onwaarschijnlijk om je recht hieruit te halen door bijvoorbeeld over te stappen sinds dit maar 1 moment aan het begin van het jaar kan. punt is ik wil betalen en ze helpen gewoon niet daarmee alsof je expres in het donker gehouden wordt.

ben alles behalve tevree !

Anonie

Tevreden over zorgverzekering

Ik ben automatisch lid geworden van Zilveren Kruis nadat zij Take Care Now hebben over genomen. Ik ben tevreden over deze zorgverzekering en heb hier nooit vervelende zaken bij ondervonden.

Ilona
04-01-2016

De service om klanten te helen kan wel beter

dat je heel snel word door verbonden naar een ander persoon die vervolgen ook geen antwoord weet op je vraag

uiteindelijk hang je op en nog steeds geen antwoorden

Rozannaxschollmann

Altijd. Erg. Blij met de service

Ben erg blij met het zilverenkruis. Heb 5 sterren en dat merk je ook wort altijd super goed geregeld. Kan ze altijd bellen als ik ergens niet uit kom ik raad ze iedereen aan en weg gaan doe ik zeker niet

Wilma

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over mijn zorgverzekering. Ik heb nog nooit problemen met ze gehad.

30-12-2015

Zorgen voor gemak

Ik heb verschillende verzekeraars leren kennen als klant, en ook zakelijk. Privé heb ik me laatst gemeld bij Zilveren Kruis. Het doen van de aanvraag, de afwikkeling en de gebruiksvriendelijkheid van de website waren respectievelijk makkelijk, snel en duidelijk. Ik ben er erg tevreden over. De premie is acceptabel.

27-12-2015

Ik Blijf!

Het komt niet bij mij op om van zorgverzekeraar te veranderen! Mijn ervaringen en contacten zijn uitstekend: Vriendelijke en DESKUNDIGE medewerkers aan de telefoon, premie al jaren redelijk stabiel en nu weer een extra dekking voor nog geen EUR 4,--- per maand voor het verzekeren van onvoorziene omstandigheden, hier en in het buitenland. Gemakkelijke overzichten on line en altijd de mogelijkheid om de verzekeringen aan te passen met uitgebreidere pakketten of juist niet.

Nav
26-12-2015

Zorgverzekering

uitstekende zorgverzekering... Helaas stap ik over vanwege behandeling die ik niet meer vergoed kan worden. Betreft premie is het prima tarief en declareren is erg makkelijk

Mihriban
23-12-2015

Flashers!

Voor de mensen die een goede zorgverzekering zoeken voor een redelijke prijs: bij Zilveren Kruis ben je aan het verkeerde adres! Je betaalt onnodig veel, terwijl je geen eens 100% vergoed bent voor bepaalde zaken. Tevens kan je geen eens je eigen pakket 'echt' samenstellen. Wanneer je het ziekenhuis in je pakket wilt, zit de fysio er automatisch ook bij. Wie zegt dat ik dat nodig heb? Als je echt een goede zorgverzekering wilt, waarbij je 100% wordt vergoed voor alles + voor een redelijke prijs, moet je bij BeSured zijn. Tevens vertellen de medewerkers aan de telefoon hele andere dingen dan wat er op de site staat. Zilveren Kruis, jullie zijn de grootste flashes die ik ken.

Esther
19-12-2015

Hele goede zorgverzekering

Eigenlijk heb ik geen klachten over het Zilveren Kruis. Prima zorgverzekering.

Jolanda
19-12-2015

Goede zorgverzekeraar

Sinds een paar jaar ben ik verzekerd bij Zilveren Kruis. Ik krijg collectiviteitskorting via mijn werk. De vergoedingen zijn goed. Ik kan de verzekering zo goedkoop of duur maken als ik wil, als ik niet alle vergoedingen nodig heb of wil of juist wel. De declaraties kunnen gemaild of via de app verstuurd worden, dus geen post meer. Ideaal. Ik ben tevreden en blijf ook volgend jaar bij Zilveren Kruis verzekerd voor mijn zorg.

16-12-2015

Tegenstrijdige en foute antwoorden telefonisch

Telefonisch krijg je over hetzelfde onderwerp qua vergoedingen tegenstrijdige antwoorden. Dat is zo verwarrend, dan weet je niet waar je financieel aan toe bent. En zeggen dat wat hun collega eerder vertelde niet klopte.

Ze denken niet met de klant mee.

Tevens roepen ze snel dat ze iets niet kunnen vinden in je persoonlijke gegevens, en dan melden ze vanaf welk jaar je verzekerd bent, dit klopte ook niet en was ook zeker niet relevant voor een andere vraag die ik in 2015 stelde.

Ook zeggen ze dat ik maandelijks de premie betaal, wat niet klopt want ik betaal de premie 1 jaar vooruit relevant is voor de vraag die stelde. du

Kortom het gesprek duurt daardoor onnodig lang en wekt irritatie op omdat meerdere medewerkers

onjuiste, niet relevante informatie geven voor de vraag die je stelt en steeds zeggen ik kan het niet vinden.

Joop

Ik geef maar een 7 omdat de verzekeringspremie duur is tov van anderen

geen noemenswaardige, alleen de premie voor de basisverzekering vind ik nogal fors gestegen voor 2016, verder heb ik nog niets gezien van de veranderingen in de basisverzekering

Anno
16-12-2015

EENS ZILVEREN KRUIS, NÓÓIT WEER!

Vorig jaar (2014) dacht ik naar een zorgverzekeraar over te stappen waarbij service & kwaliteit hoog in het vaandel staan, maar niets is minder waar! Er wordt bij lange na niet naar je geluisterd en als je ook maar voor je rechten wordt je afgewimpeld met een "sorry" waar je verder niets aan hebt. Ik raad het zilveren kruis achmea dan ook bij lange na NIET AAN, gewoonweg omdat er niet naar je geluisterd wordt wanneer je een verhaal aan ze te melden hebt. Naast het feit dat ik telefonisch telkens in de reden werd gevallen bij uitleg van mijn klacht waarbij ik een rekening van boven de 100 euro voorgeschoteld kreeg uit mijn eigen risico waar ik TOTAAL NIET gebruik van heb gemaakt, werd ik totaal niet serieus genomen (terwijl deze zaak vanuit de apotheek in mijn schoenen werd geschoven). De apotheek gaf de fout ook te kennen en zou dit vervolgens terug draaien. Nu (alweer bijna 2 maanden later) is het probleem nog altijd niet terug gedraaid en loopt deze voorlopig nog de komende 3 maanden (dat terwijl ik nu besloten heb om over te stappen op een andere zorgverzekeraar). Daarbij komt er nog bovenop dat ik een rekening moet betalen, terwijl die zou zijn komen te vervallen mocht deze fout waar ik de dupe van ben geworden niet zijn gemaakt. Kortom: dit was ééns- en een nóóit weer ervaring. Zelf heb ik ervaring als klantenservicemedewerker en heb bij lange na niet zulke onbeschofte gesprekken gevoerd noch meegemaakt op mijn afdeling. De medewerkers van het zilveren kruis kunnen hier zéker wat van opsteken daar de service noch de kwaliteit ZWAAR onder de maat zijn (en dit overdrijf ik niet!).

Lavieunerose

Geen klachten Nooit wachten

Klantvriendelijk en altijd bereid tot helpen. Service gericht. Nota's worden direct afgehandeld. Gewoon een goed bedrijf.

Leny

Top

Ik ben zeer tevreden over Zilveren kruis Achmea,ze hebben een pakket wat aansluit aan mijn behoeftes.

Ik zit vanaf het begin bij hun en heb geen klachten,ze bieden een goede service en je hebt een uitgebreidt pakket waar je uit kan kiezen.

Sabina
15-12-2015

Ben heel tevreden met hun geen klachten

geen problemen ondervonden alles wordt keurig geregeld

Jantine

Niet slecht, wel duur

Zilveren Kruis is een zorgverzekeraar zoals alle anderen. Het is jammer dat Agis met hen fuseerde, zonder dat erover naar de klanten gecommuniceerd werd of een passend aanbod gedaan werd met een collectiviteit - die ik door de fusie ineens kwijt was. Hierdoor ging ik ineens veel meer betalen. Dat heeft er nu voor gezorgd dat ik ben overgestapt; ik kon mezelf elders goedkoper én beter verzekeren.