Zilveren Kruis reviews

4.1

Kiran
29-12-2017

SUPER SLECHT!

Noemt zicht een "hele goeie" verzekering, dacht het even niet!

Moet je eerst uren wachten aan de telefoon, hopend dat er iemand opneemt en jou te woord kan staan. Daarna ook nog een whatsapp bericht gestuurd, waarop ik nooit antwoord heb gekregen. Sorry maar vind de service van zilveren kruis dubbel niks! een tip: doe wat aan de service bij zilveren kruis want momenteen is de service traag & slecht!

Aj
06-12-2017

Zilveren kruis is gewoon minder

Zilveren kruis is gewoon een matig tot slechte verzekering. Veel gedoe om dingen vergoed te krijgen. Geeft niet altijd vergoeding. Deze verzekering werd gestimuleerd door werkgever. Gelukkig na 1 jaar ga ik weer naar een andere fatsoenlijke verzekering.

Marie
01-12-2017

Onbeschofte klantenservice

Te woord gestaan door een neerbuigende jongen, vraag was hoe het kan dat ik herinneringskosten in rekening krijg gebracht (a 10 euro per keer) terwijl alles netjes was betaald. Kwam geen zinnig antwoord op (wel een hoop gemaar en rondgaan in een kringetje) en ook geen oplossing. Ik moest maar gewoon betalen. Klap op de vuurpijl: meneer had hier geen zin in, het was nl vrijdag eind van de dag. Hij had wel wat beters te doen en dreigde met ophangen. Uit pure balorigheid maar zelf opgehangen. Met die attitude moet je niet bij een klantenservice gaan werken.

04-11-2017

Fake behandeling aan de telefoon

Bij Zilveren Kruis wordt binnen 15 seconden de telefoon op genomen. Je krijgt een medewerker klantenservice te spreken. Die vraag eerst aan jou geb. datum en PC+ huisnummer etc. Op jouw vraag weet de medewerker geen antwoord te geven. Alles moet worden gevraagd aan 'n collega (ik zet u even in de wacht). De collega zelf mag je niet spreken. Na 4 keer opnieuw proberen en 1 uur later ben je nog steeds niet geholpen. Conclusie: ZK huurt nono's om snel de telefoon op te nemen maar verder verspeel je een uur met die nono's omdat die helemaal niets weten en alles moeten navragen.Zonder oplossing geef je na 1 uur maar op.

Hannah
21-09-2017

Te slecht voor woorden

Declaraties indienen heeft al bijna geen zin meer. Ik heb een tweelingzus die ondanks haar andere naam + andere verzekering + ander adres toch steeds mijn vergoedingen en kosten van Zilveren Kruis krijgt. Dit leidt tot talloze belletjes en niet vergoede nota's. Na veel verontschuldigingen, 'notities' en verspilde belminuten kom ik zelden verder. Ik raad Zilveren Kruis niemand aan.

Maan
07-09-2017

Super tevreden over alles !

Wij worden altijd zowel telefonisch als per mail zeer vriendelijk en correct behandeld . De klantenservice leven met je vragen en zorgen mee. Wij hebben vorig jaar van een medewerkster van de klantenservice naar aanleiding van een telefoongesprek een prachtige doos met verse rozen erin gekregen met een hele lieve kaart erbij dat ze ons heel veel beterschap wenste voor onze dochter ! Wij waren helemaal ontroert en verrast door dit lieve gebaar ! Kortom fijne mensen met gevoel die voor ons klaarstaan binnen een hele goede zorgverzekering ! Dank jullie wel ! Superservice !

Ajn
13-07-2017

Geldvreters, Klantonvriendelijk, Slecht niet aan te raden aan je ergste vijanden

Wat een rot bedrijf is dit zeg eens maar nooit meer als is het een tientje goedkoper het is dat zeker niet waard. Als je belt met de klantenservice vet onvriendelijk arrogant zelfs en dan maar te zwijgen hoe onbeschoft ze zijn. Echte geldplukker rotzakken dat het zijn, ik spreek voor veel mensen als ik zeg hoop dat ze failliet gaan want echt wat een klootzakken rot rot rot zakken zijn het. Om van dit bedrijf eigenaar te zijn nou dan liever helemaal niks dit is gewoon van der zotte. Stelletje ongeregeld rot zooi dat het bedrijf is.

Toe
11-05-2017

Zeer klantonvriendelijk

Een extreem op geld beluste organisatie, welke niet in het belang van de klant denkt! Administratief is het een zooitje, en dat voor teveel geld!

Michael Buys
01-05-2017

Zilveren kruis weet zelf niet wat ze doen ! wordt geen klant

Jaren bij het ziekenfonds wat op een gegeven moment zilverenkruis werd , helaas kwam ik op een gegeven moment zonder werk en dacht gebruik te maken van een collectieve verzekering , nou ik heb het geweten , dubbele inhouding premie, ineens andere kinderen op mijn polis , en van kastje naar de muur nu gelukkig al weer een aantal maanden werkzaam bij een baas en betaal ik zelf elke maand mijn premie en gespreide eigenrisico , hebben ze mijn teveel betaalde eigen risico van mij een mijn vrouw samen bijna 500 euro niet terug betaald daar ik hierop maar tot december moet wachten

ene medewerker zegt dan op een gegeven moment goed nieuws ik heb het nu aan u overgemaakt, echter niks op mijn rekening en krijg dan van een andere medewerker te horen dat dit afhankelijk is van info die ze in hun systeem krijgen (dit schijnt elke dag anders te zijn ?) we hebben het hier niet over het weer of aandelen maar gewoon om een klant welke zijn geld terug wilt ontvangen

Trix
29-03-2017

Klantonvriendelijk

Ik ben al tientallen jaren bij deze verzekering. 1x te laat met indienen van nota`s welke door mij zijn voorgeschoten bij de tandarts. Weigeren vervolgens uit te betalen. Geen coulance, niets. Kijken niet naar de klant alleen naar de regeltjes of je tegen een muur staat te praten. Verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf, een 1 is in dit geval nog teveel.

17-03-2017

Kinderen van grensgangers niet meer aanvullend verzekerd

Jarenlang konden wij als grensgangers (wonen in D en werken in NL) bij AGIS onze kinderen op onze aanvullende verzekering laten zetten. Nu Zilveren Kruis de scepter zwaait, kan dit opeens niet meer, omdat ze 'noch in NL wonen (beetje lastig om ze uit huis te zetten), noch in NL werken (lastig als ze nog naar school gaan)'. Gelukkig zijn er andere zorgverzekeraars waar het wel kan, bijvoorbeeld IZZ.

Gilbert
17-02-2017

Zilveren kruis komt financiële afspraken niet na.

Heb begin januari 1 declaratie voor de thuisdialyse ingediend. Krijg je een mail waarin staat dat de declaratie binnen 3 dagen worden overgemaakt op je bankrekening. Heb de afgelopen weken verschillende keren moeten bellen met de klantenservice wanneer nou eindelijk de declaratie wordt overgemaakt. Iedere keer wordt je met keiharde leugens en bedrog aan het lijntje gehouden. Afgelopen woensdag ook weer gebeld nadat je ruim 10 minuten in de wacht bent gezet komt de medewerker voor de zoveelste keer met de mededeling : mijn collega belt u binnen 5 werkdagen terug. Aangezien mij dit al verschillende keren is medegedeeld GELOOF ik er niet meer zo in. Ze moeten mij al die keren nog steeds TERUG BELLEN. Maar eens even goed rondkijken en dan overstappen naar een goede zorgverzekeraar die zijn klanten wel serieus neemt en wel binnen al te korte tijd declaraties op de bankrekening stort.

Laura
02-02-2017

Gierige geld vreters

Ik ben vorig jaar zomer met spoed naar ziekenhuis gebracht omdat ik dood ging van de pijn. Algoed, volgende dag weer gezond naar huis. Ik heb al die tijd niks te hore gekrege over een bedrag, geen waarschuwing of email met de vraag hoe ik de volledige eige risico wil betale. blijkbaar word NIKS vergoed door hun EN ik heb geen een woord gehoord over wanneer dit betaald moest worde. Ik kijk ff op mijn rekening: BAM ik sta rood! Geen waarschuwing, niks. Gelijk in 1x alles, echt alles van mijn rekening af gehaald zonder schaamte. Ik ga overstappen naar een nieuw zorgverzekering, ga lekker rijke mense leeg trekke als jullie zo nodig geld wille snuive

01-02-2017

Slechte Communicatie

Zilveren kruis was te laat met het informeren dat mijn pakket veranderd werd, op het moment dat ik belde was het al doorgevoerd en kon helaas niet meer veranderd worden omdat het 1 februari is.

Ik heb werkelijk nog nooit, echt nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zijn klantenrelaties zo met een korrel zout neemt.

30-01-2017

Foute informatie zorgt voor te dure verzekering.

Mijn moeder in het verpleeghuis heeft de zorgverzekering lopen bij Zilveren Kruis, met een collectiviteitskorting van PwC. Deze collectiviteit stopt per 1 januari 2017, maar het premieoverzicht dat ik op 23 december ontvang is voor mij reden bij ZK te blijven. Het scheelt slechts 12 euro op jaarbasis. Via automatische incasso wordt het bedrag ook per 28 december afgeschreven. Geen reden dus om van zorgverzekeraar te wisselen, zou je denken. Tot ik op 2 januari opnieuw een afschrijving zie: 136 euro. Als ik bel, wordt mij vriendelijk aangegeven dat dat komt door het ontbreken van de collectiviteit. Op grond van informatie van ZK voor 31 december had ik verkeerd gekozen. Dat vond de allervriendelijkste telefoniste ook, maar behalve uitleg geven kon zij niets voor mij doen, omdat de opdracht op 23 december al aan de bank was gegeven. Ik eindigde met de conclusie dat de interne communicatie dus niet goed loopt binnen ZK. Dat kon zij niet ontkennen.

21-01-2017

Ziekenhuizen worden zonder de klant in te lichten opeens niet meer gedekt

Nvdoorn
21-01-2017

Smerige fraude nota s verzinnen

Ik raad deze echt af heb half jaar teveel betaald en me geld krijg ik niet terug nee ze sturen zelfs nota dat ik nog moet betalen .er word niet gereageerd op je mails klachten en zogenaamd ben ik een wandtbetaler zelfs na bewijzen van afschriften reageren die rotlijers niet en kan ik niet overstappen en me geld is gewoon gestolen

Carin
03-01-2017

Aanrader

Vanaf kinds verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea. Niets te klagen. Verder kun je tegenwoordig heel handig online via mijn zilveren kruis inloggen direct kijken of jouw gekozen pakket een vergoeding dekt of niet. Je hoeft dus niet meer de klantenservice te bellen voor al je vragen. Je kunt alles zelf online regelen en dat scheelt een enorm hoop wachttijd en telefoonkosten! De medewerkers (-sters) zijn wel vriendelijk.

Jamie
21-12-2016

Zeer slechte klantenservice, aanvullende zorgverzekering abrupt beëindigd na eenmalig late betaling. Hierom moest ik mijn fysio behandeling zelf betalen

12-12-2016

Onbereikbaar

Komt afspraken niet na.Na Agis een waardeloze boeven bende.Krijg ze nooit te pakken.Antwoorden niet op schriftelijke klachten.Dreigen met incassobureau.Dit omdat ik nooit acceptgiro's krijg.