Zilveren Kruis reviews

4.1

F.

Hoogste premiestijging voor 2016

Ik heb wegens goede gezondheid niets hoeven declareren aan zorgkosten dit jaar, en kan hier geen ervaringen over delen. De communicatie vanuit deze verzekeraar is voornamelijk via email en wat mij betreft prima verlopen. Wat een groot minpunt is, is de enorme premiestijging voor komend jaar. Indien mijn partner en ik niet overstappen zullen wij voor hetzelfde pakket ca. 300 euro meer betalen. Deze klacht heb ik ook van andere consumenten in hetzelfde schuitje gehoord. Wij zullen dus overstappen naar een andere verzekeraar, want de premiestijging die ZKA doorvoert is de hoogste onder alle verzekeraars.

Brenda

Goede service en dekking

prima vergoedingen met een goede collectieve korting.

Mieke

1jaar klant

zijn sinds 1jaar nu lid van zilverenkruis en moet zeggen ze staan je goed te woord en helpen je heel vriendelijk,heb geen problemen met hun,dus zeg mensen ook hoe ik over zilverenkruis denk

Mieke
15-12-2015

Juiste zorg + zilveren zorg gaan bijna samen

Ik heb alleen maar heel goede ervaringen met het Zilveren kruis. Zat er net bij en werd ziek wat heel veel geld heeft gekost en ik heb alleen maar lieve en menselijke reacties gehad, omdat ik me een beetje schuldig voelde. Ik kreeg als reacties zorg U nu maar dat U beter gaat worden en samen gaan we ervoor. En dat is gebeurd, wat er ook moest gebeuren werd goedgekeurd zelfs heel snel en kreeg dan een kaartje thuis met sterkte voor de desbetreffende behandeling. Dus U begrijpt wij hebben een band die wat mij betreft voor altijd is

Johannes
15-12-2015

Een pakkend bedrijf met zorg.

Al is het mogelijk een duurdere zorg verzekeraar dan een beperkt aantal anderen. Zij bieden mij de zorg en de keuze's die ik nodig heb.

Geen gezeur over wel of geen dekking, maar gewoon de hulp betalen die ik nodig heb.

Al zou ik goedkoper uit zijn bij een ander dan nog kies ik bewust voor het Zilveren Kruis.

Geen verborgen en kleine zinnetjes in mijn contract, maar open en eerlijk.

Suzan

Goede zorgverzekeraar

Zilveren Kruis is een goede zorg verzekeraar als je belt hebben ze alle tijd voor je. Ze leggen alles goed uit en zijn heel klant vriendelijk. Een goede aan raarder voor iedereen en niet duur.

Mevr.W

Zilverkruis verdiend goud

ik heb nooit problemen gehad. Ik zit er al z'n 45 jaar. Hij is wat duurder maar dan heb je ook wat.

Gerda

Perfecte service

Na een reis heb ik een declaratie van de arts van het hotel gestuurd en kreeg dit binnen een week terugbetaald.

Ook een declaratie van een kaakchirurg werd binnen 5 werkdagen aan mij overgemaakt. Moet er wel bij zeggen dat mijn eigen risico al op was voor dit jaar.

Frederieke
14-12-2015

Blij verrast

Ik maak helaas veel gebruik van mijn ziektekosten. Ik vind het erg duur ook al heb ik het meest uitgebreide pakket. Er moet veel bijbetaald worden, buiten het eigen risico om. Op mijn zoektocht naar een nieuwe verzekering viel me op dat ik eigenlijk bij Zilveren Kruis nog heel behoorlijk goedkoop uit ben. Dit in combinatie met de uitstekende service ben ik eigenlijk best blij verrast met mijn ziektekostenverzekeraar.

Anneke
14-12-2015

Voorwaarden

als je op de polis kijk en je kijk naar wat er vergoed wordt,word dat niet duidelijk aangegeven.

zoals mag je in elke ziekenhuis komen welke verzekering moet je dan hebben dan staan er 2 verschillende en als je daar gaat kijken staat het er niet bij dus moet je weer bellen.

ik vin ddat het duidelijker neergezet moet worden we zijn niet allemaal geleerden.

Riny
13-12-2015

Geen Zilver maar Goud

Heel goede service en uitleg, De vergoedingen zijn gewoon goed te noemen en alles wordt snel afgehandeld.

Chester

Goede verzekerraar

bij zilveren kruis zit al jaren en het is me altijd duidelijk wat ik kwijt ben aan mij zorg kosten en ook hoe mijn eigen risico is opgebouwd en ook waarvoor ik wel vergoedingen krijg

Henny van Heumen

Uitstekend

2 jaar geleden moest ik voor revalidatie naar Goes, ik woon in Oost-Souburg , en ik belde ze met de vraag of ze de reiskosten voor mij kunnnen betalen of dat ik alles of een gedeelte zelf moest betalen, en na overleg heb ik alle reiskosten kunnen declareren en betaalde zij de kosten, super vond ik dat.

Ko

Loopt achter

Kijkt de kat uit de boom contracten met zorgverzekeraars cq ziekenhuizen vergoedingen nog niet bekend, overstappen maar

Viggo

Zilveren Kruis

Een prima zorgverzekeraar, ben er al jaren en blijf er ook nog jaren

Doet wat het doen moet

Ik ben al jaren verzekerd bij deze maatschappij en tot dusver geen klachten over deze maatschappij

Dick

Altijd snel bereikbaar

Vragen worden netjes beantwoord en duidelijk. Zeer behulpzaam.

Jans

Zeer behulpzaam

hebben keurig geholpen met het aanpassen van onze polis

11-12-2015

Zorg welke zorg, alleen betalen

Verzekering is verplicht, maar betaal letterkijk alles zelf en dan ook nog eens een hoge premie.

Ruben

Geen zorgen

Ik ben zelden ziek en afhankelijk van medische hulp. Als het dan toch een keer nodig is, hoef ik me geen zorgen te maken over mijn ziektekosten. Zilveren Kruis regelt het allemaal. Duidelijk, snel, overzichtelijk en gedegen. Zelfs in het buitenland kan ik bij ze terecht voor ondersteuning en zorg. Geen zorgen!