Zilveren Kruis reviews

4.1

J.
21-02-2016

Snel!

sinds kort verzekerd bij zilverenkruis. De ingediende declaraties worden snel beoordeeld en uitbetaald.

Lachmipersad
16-02-2016

Altijd op tijd

sinds kort verzekerd bij zilverenkruis.

De ingediende declaraties worden snel beoordeeld en uitbetaald.

Melissa
10-02-2016

Tevreden klant

Ik ben al 6 jaar tevreden verzekerde bij zilveren kruis achmea en in al deze jaren nooit een negatieve ervaring gehad, toen ik zwanger was bijna alles vergoed gekregen en een leuke kraam box. Ik heb dus geen reden om over te stappen

Rebecca
10-02-2016

Al maanden onbereikbaar en 'gecontracteerde' (kartelvorming)zorg

Sinds 3 maanden is Zilveren Kruis totaal onbereikbaar!

Alles gaat via hetzelfde nummer. Nieuwe aanmeldingen, vragen over declaraties,. vragen over premies, alles!

Zelfs op hun eigen site refereren ze aan de drukte en raden ze aan om later terug te bellen....

Wanneer? Probeer ze nu al 1 1/2 maand te bereiken als reeds bestaande klant. Schandalig!

Daarnaast hebben ze tegenwoordig 'gecontracteerde' zorg. Of te wel prijsafspraken met zorginstellingen.

Of te wel Kartel vorming!

Als bijvoorbeeld je apotheek waar je al jaren heengaat geen afspraak met hun heeft krijg je maar 80% als je al geen machtiging opeens moet aanvragen voor iets wat al jaren loopt.

Als je je dus geld wilt besparen zou je dus over moeten stappen naar een van de weinige apotheken (lees apotheek ketens) waar ze wel een afspraak mee hebben, maar waar ze je niet kennen, de service belabberd is en de hulpverlening ver te zoeken.

En dit is nog maar het topje van mijn klachten, terwijl ik jaren een zeer tevreden klant ben geweest

Nogmaals, ronduit schandalig!

Lisah
08-02-2016

Niet de goedkoopste, maar......

Achmea Zilveren Kruis is niet de goedkoopste Zorgverzekering, maar ik kan mijn eigen ziekenhuis kiezen, nota's worden snel en correct verrekend.

De polis geeft duidelijk aan wat er wordt vergoed.

Al met al ben ik tevreden over mijn keuze.

Cheryl
06-02-2016

Myn verzekering

ik ben heel bly met zilverkruis wegen ik word goed behandel en daar ben ik bly om hoor nou ik tot gauw

Kaki
06-02-2016

Goed verzorgd!

Alles is heel duidelijk en ik weet precies waar ik aan toe ben! Je kunt altijd contact opnemen als iets niet duidelijk is

Joost
04-02-2016

De zorg anno 2016 is dramatisch gesteld

Niet alleen zijn de premies onverantwoord hoog, het feit dat de belastingdienst als 'tussenspeler' meedoet met het verstrekken van de zorgtoeslag hebben veel mensen het idee dat ze veel te veel betalen. De burger heeft recht op goede zorg, moet zelf kunnen kiezen waar hij of zij opgenomen wordt, de medicijnen moeten beschikbaar blijven voor een normale prijs en moeten al helemaal niet vervangen worden door goedkope troep uit het buitenland.

Daarnaast wordt het hoog tijd dat iemand de zorgbestuurders is met de kop keihard op de tafel gaat rammen om erin te prenten dat zulke exorbitante lonen niet door de beugel kunnen. Dit riekt naar corruptie en u bereikt hiermee alleen maar dat u nog verder van de maatschappij af komt te staan.

D.
03-02-2016

Service contact

Hang potverdorie een kwartier aan de telefoon, eindelijk iemand aan de lijn..

Maar die kan me nog niet helpen, wordt ik door verbonden, kan ik weer een kwartier aan de lijn hangen.

Alleen om een vraag waarom ze extra geld van mijn rekening halen..

Afzetterij is dat, geld verdienen door klanten te laten wachten aan de lijn.

Mariska
31-01-2016

Goede, betrouwbare maatschappij

Al sinds meerdere jaren bij Zilverenkruis Achmea. Declaraties gaan snel, telefonisch wordt je correct te woord gestaan en de website is handig met veel informatie.

LJJ
28-01-2016

Zeer slecht

Zilveren kruis bemoeilijkt bewust het overstappen. Verstuurd rekeningen niet. Stuurt vervolgens zonder melding of telefoontje een deurwaarder.

Neem deze verzekering nooit is mijn advies

Murat
28-01-2016

Goeie Verzekering

ik vind mijn Verzekering erg goed, het is goedkoop en allemaal goeie keuzes.

DAnny
27-01-2016

Telefonisch drama

Maakt niet uit wanneer je belt, maar wachttijd duurt bijna altijd langer dan een half uur.

Soms nemen ze na die tijd op en hangen gewoon weer op zodat je WEER moet terugbellen en WEER een half uur moet wachten.

Zeer slecht dit!

Brengt zeker geld op , deze manier met klanten omgaan!

Lenn
26-01-2016

Hopeloos!

Elke maand netjes betaald, toch moet ik iedere maand via de gerechtsdeurwaarder betalen. Herhaaldelijk verzocht om de betaling weer gewoon via Zilveren Kruis zelf te laten verlopen maar dat is blijkbaar niet mogelijk.

De klantenservice bereiken is 'a hell of a job', wachttijden van meer dan een half uur zijn eerder regel dan uitzondering.

Concluderend;

Slecht georganiseerd

Waanzinnig slechte administratie

Bereikbaarheid is ronduit verschrikkelijk slecht

26-01-2016

Hoog kannie waar zijn gehalte

Mijn schoonmoeder van 88 krijgt brief van Jan Willem Evers / directeur marketing en verkoop van verzekeraar Zilveren Kruis.

Hierbij wordt de mogelijkheid geboden om eigen risico gespreid te betalen. Procedure is: log-in op de site via DigiD en vink iets aan. Aan mij (schoonzoon ) word gevraagd om dat via Internet te regelen.

Ingelogd krijg ik een pop- up venster om eerst haar e-mailadres in te voeren, zonder kom je niet verder op de site. (Heeft. Ze dus niet)

Ten einde raad voer ik mijn eigen e-mailadres in. Pakt hij niet! ( niet bekend)

Ontredderd de telefoon gepakt. De wachttijd is 15 minuten. Ik haak af. Hoog kannie waar zijn gehalte.

Jody
25-01-2016

Goede ervaringen

word netjes en goed geholpen met vragen

word snel geholpen

en duidelijke uitleg

Nusca
23-01-2016

Ontevreden

Ja ik heb naar verhaal van me zorg verzekering van up tot op ik betaal zoveel geld en ik moet nog kosten betalen ook voor medicijnen.

21-01-2016

1 van de velen

geen gedoe maar alles goed en snel geregeld makkelijk tebereiken en perfecte afhandeling .Geen reden on over te stappen naar een andere zorgverzekering

Tinus
16-01-2016

Zeer tevreden

Heb na mijn auto ongeluk veel zorg nodig en dit is uitstekend geregeld via Zilveren Kruis Achmea.

Annie
16-01-2016

De zorg die ik verdien.krijg ik.

Ben bij het Zilveren Kruis verzekert.fijne zorgverzekering,als je iets niet snapt ,krijg je altijd goede uitleg.Wij die allebei kanker hebben gehad ,zijn zeker met advies en steun goed behandelt ,alles correct afgehandeld keurig vergoed allemaal .Dus iedereen aan te raden Zilverenkruis Groeten Anneke.