Zilveren Kruis reviews

4.1

Jess
01-06-2016

Administratie een rotzooi, zeer onmenselijk

Wij betalen altijd de premie maar de administratie verwerkte het verkeerd waardoor zij dachten dat wij een achterstand hadden en ons onterecht in de basisverzekering terugplaatsten. Hierdoor veel onkosten gehad mbt de niet vergoede zorg (ziekenhuizen, medicijnen, tandarts, orthocenter opticien).

Zelfs de rechter heeft ons in het gelijk gesteld maar Zilveren Kruis hersteld de aanvullende verzekering niet en vergoedt niet onze kosten.

Schandalig!

Hadda
23-05-2016

Goed bezig

heb nooit problemen met ze

Arham
16-05-2016

Good ervaring

Wijn zij al vanaf 10 jaar klanten bij zilver kruis het is heel goed en wij zijn tevreden op dit

Jean
15-05-2016

Zeer prettige zorgverzekering

Zilverenkruis is een zeer prettige zorgverzekering. Persoonlijke aandacht en informatie is echt een kwaliteit! Online declaraties worden supersnel behandeld en uitbetaald.Klantenservice gebeld, altijd snel contact.

Kenneth
08-05-2016

Duidelijk en transparant

Ik krijg via Zilveren Kruis Achmea altijd duidelijk advies en hulp en met mijn lidmaatschap kreeg ik ook nog eens hoge kortingen bij het afsluiten van mijn rechtsbijstand en inboedelverzekering via Centraal Beheer Achmea.

30-04-2016

Gewoon goed

ik ben al jaren verzekerd bij de zilverenkruis

ze zijn goed te bereiken voor alle vragen

ik heb er nog nooit problemen mee gehad

ze zijn misschien iets duurder dan ander

Michel
26-04-2016

Gode verzeker aar

goede dekking en service

Hadda
23-04-2016

Zilver kruis

het is wel goed alleen je krijgt geen besnijdenis te goed

Jantje
18-04-2016

Pgb

ik had altijd pgb mantelzorg van mijn man en nu moest het via de thuiszorg dan moesten ze mij maar in bad tillen wat niet mag van de de Arbowet

Michelle
17-04-2016

+Zilveren kruis+ betrouwbaar meedenkend en bruisend van de juiste hulp.

Ik heb al jarenlangs bij zilveren kruis mijn ziekteverzekering lopen. Ik ben erg tevreden met de service en tijd die voor mij is genomen. Ook vind ik het net als zilverenkruis het belangrijk als de mogelijkheid er is je naar je dichtstbijzijnde zknhs te sturen. Veel informatie heb ik gekregen toen ik me moest laten ondezoeken en dat was erg fijn! Ik word netjes te woord gestaan en de telefoniste kwam zelf ook met ideeën wat voor hun extra tijd was, maar ik was er super erg mee geholpen! Vond dat echt super goed en de premie is gemiddeld, maar vind dat je het wel 100% waar krijgt in de zorg die ze aanbieden.

Ilario
14-04-2016

Zilverenkruis

Goed, tevreden en niks te klagen.....

Ri
12-04-2016

Overal zitten addertjes onder het gras! Kon even 900€ afrekenen als student! Geen ster waard!

Jo
09-04-2016

Betaling

Zonder enige problemen binnen zeer korte tij declaraties betaald.

07-04-2016

Betaling.

Snelle afwerking van financiële zaken, ik ben tijdens een cruise behandeld door de scheepsarts en kreeg de nota op mijn boordrekening, bij thuiskomst contact opgenomen en had binnen korte tijd het geld minus eigen risico op mijn rekening staan, prima!

07-04-2016

Afzetters

Wij zijn per 1 jan naar het buitenland en hebben dit half januari telefonisch doorgegeven aan ZK. Sinds die dag krijgen we ook alle post op ons adres in het buitenland. Aangegeven werd in dat gesprek dat wij ook geen recht meer hadden op verzekering. Tot onze verbazing werd nog steeds premie afgeschreven.

ZK eist een bepaald formulier (E121) om de zaak af te ronden. Dat hebben wij in maart opgestuurd. Nu wil ZK pas per maand de premielening stopzetten, ook al waren wij niet meer verzekerd. Schandalig! Bij andere verzekeringen is zo'n formulier helemaal niet nodig. Allemaal onzin om opzeggen lastig te maken en meer geld te innen. Boeven zijn het!

Ingrid
06-04-2016

Declaratie buitenland

heb in december 2015 declaratie opgestuurd over zorgkosten in het buitenland na 4 maanden nog niks echt waardeloos bij agis nergens last van gehad Echt schandalig

Istaren
06-04-2016

Achmea

ze helpen goed als het echt nodig is

Gonny
02-04-2016

Niet de goedkoopste, maar wel de beste

AL jaren klant bij Zilveren Kruis Achmea met de zorgverzekering en aanvullende verzekering. Altijd goed bereikbaar zowel telefonisch als via de chat. Voor bemiddeling kun je gebruik maken van een zorgcoach en dat werkt geweldig, wat ons niet lukt bij het ziekenhuis (een MRI scan op korte termijn) had de zorgcoach binnen 10 minuten geregeld. Declaraties worden snel uitbetaald. Ik blijf klant!

Estelle
02-04-2016

Één om niet naar om te kijken

Sinds 2 jaar heb ik een studentenzorgverzekering afgesloten bij StudentGoedVerzekerd. Wat een student nodig heeft zit inbegrepen en bij veelvoorkomende middelen en behandelingen voor studenten wordt 9 van de 10 keer volledig vergoed!

Ik was ook bij FBTO en Univé verzekerd. Daar moest ik wel naar omkijken!

Lisa
01-04-2016

Belachelijke kosten voor uitleg van medicijnen

40 euro is wat je moet betalen als er een uitleg van 1 minuut heeft plaats gevonden voor medicijnen die je al langer dan 15 jaar gebruikt. Reden: de medicijnen zijn langer dan een jaar niet besteld.

Belachelijk.