Zilveren Kruis reviews

4.1

Alex
08-12-2016

Teveel betaald wordt niet terug gestort

Betaalde per ongeluk paar keer teveel voor acceptgiro kosten, vervolgens weet niemand waar het is en het wordt ook niet terug gestort. Het zijn een stelletje oplichters. Kost zowiezo meer dan wat je voor terug krijgt.

Danique
28-11-2016

Niks wordt vergoed

Ook al denk je dat je een goede dekking hebt en een aanvullende verzekering, bijna geen een ziekenhuis is bij hun gecontracteerd. En als je naar een ziekenhuis wilt dat wel aangesloten is zorgen ze ervoor dat ze daarmee een afspraak hebben om je 6! weken te laten wachten als nieuw patiënt.

Dave
20-11-2016

Goed geregeld, nette afhandeling

Afgelopen twee jaren verzekerd geweest bij Zilveren Kruis zorgverzekering. Bij de tandartsverzekering de hoogste dekking genomen. Nooit iets gehoord van Zilveren Kruis, alle rekeningen werden netjes betaald zonder mijn tussenkomst. Geen aanmaningen, geen doorzendingen, niets. Heel prettig. Dat moet de manier zijn waarop je verzekerd bent. Dit heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Zijn er vragen, staan er altijd medewerkers voor je klaar, als de duidelijke website al niet toereikend is. Voor mij is verlengen volgend jaar zeker een serieuze optie! De premie lijkt het ook niet tegen te houden.

19-11-2016

Prima maar duur

Van Agis overgegaan naar ZK. Prima verzekering. Verder geen klachten. Wel duur ga nu maar eens kijken voor een goedkoper alternatief er zijn tenslotte meer spelers op de markt.

Miriam
18-11-2016

Goed geregeld !

Top verzekering Goed geregeld en altijd vriendelijk

27-10-2016

Onbereikbaar

Zijn onbereikbaar telefonisch sturen aanmaning zonder ooit een acceptgiro te hebben ontvangen of herinnering ! Dan probeer je contact op te nemen zijn ze onbereikbaar en vervolgens hoor ik nu om mij heen dat ik niet de enige ben en het al maanden zo is dat je ze niet kunt bereiken !

Pawankoemar
17-10-2016

Zorgverzekering

Ben al jaren ingeschreven bij dit zorgverzekering en blijf nog jaren hier. Top bedrijf.

Shmulik
03-10-2016

Niet bereikbaar en slechte info

10 minuten aan de lijn hangen, dan wordt verbinding verbroken. Nogmaals, idem. Zelf zoeken (wel/geen vergoeding bril) lukt niet, danmaar met de achterlijke chat. UIteraard levert dit niks op, behalve besparing voor de Zilverenkruis zodat wellicht de directeur hogere schandalige salaris kan krijgen. Na afloop geen idee of ik vergoeding krijg, bril aanschaffen en we zien wel.

Zorgverzekeraars zijn slecht goed voor hun eigen winst, hoe minder zeurderige klanten hoe beter. Maar wel 10% verhoging.

08-09-2016

Pakkend

Zilverenkruis , het is een van de beste die er is nooit geen gedoe en ook geen verassingen Alijd correcte behandelingen en evaluaties. Ken me niets beters voorstellen, maar het belangrijkste is dat je gezond blijft

Sylvia
05-09-2016

Telefonisch niet bereikbaar

Na eerst meer als 10 minuten gewacht te hebben, wordt plotseling de verbinding verbroken.

Iris
05-09-2016

Zilveren Kruis moet zich schamen.

Lange wachttijden voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Niet genoeg kennis om een vraag naar behoren te kunnen beantwoorden. Zouden contact opnemen met ons en het ziekenhuis, wat na verschillende telefoontjes van ons en het ziekenhuis vervolgens nog steeds niet is gebeurd.

02-09-2016

Vreselijk slechte zorgverzekeraar

Boevenbende nooit instinken in deze waardeloze oplichters

Herry
31-08-2016

Niet bereikbaar

In twee dagen bijna DRIE KWARTIER in de telefonische wachtstand!. Advies: Bel op dinsdag: Nou mooi niet want dat doet nu iederen. Ik vind het een schande dat zo'n bedrijf niet of nauwelijks bereikbaar is. En weg zijn mijn belminuten. Een grote bende is het! Reden Zilveren Kruis: We hebben het druk!. Maar geen extra mensen in dienst nemen en miljoenen opzij zetten? Rot op. Na de volgende verkiezing stem ik op partij die de Zorgverzekering weer gaat nationaliseren. Weg ermee!

Bente
29-08-2016

Helder en brede dekking

Tot nu toe, in vergelijking met anderen, is de dekking die Zilveren Kruis mij biedt de beste en meest ruime tegen de laagste kosten per maand. Wanneer ik kies voor een voordeliger verzekering krijg ik gewoon ook minder vergoed, punt.

Telefonisten / medewerkers callcenter mogen van mij meer training krijgen, deze zijn naar mijn mening niet voldoende op de hoogte van de mogelijkheden. Als ik vragen heb waar ik online geen antwoord op kan vinden hoop ik telefonisch meteen geholpen te kunnen worden. Dit blijkt echter vaak niet het geval.

Anouska
17-08-2016

Bende...!

In 2014 overgestapt naar Zilveren Kruis...

Vanaf dag 1 tot op heden alleen maar problemen, premie achterstanden, incassokosten, incassoburo...

En tot op de dag van vandaag geen duidelijke uitleg over de zogenaamde bedragen die nog open staan?

Waardeloze zorgverzekering en niet bereikbaar.

Gooien je gewoon uit de tandverzekering en weigeren het terug te draaien, terwijl hun zelf de boel niet op orde hebben!

Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt...

Geen enkele ster waard, stelletje dieven zijn het, bah...!

Albert
15-08-2016

Waardeloze onderneming

lange wachtijd , vaak tijdens gesprek verbinding verbroken , de club komt zn afspraken niet na.

kortom slechte zorg verzekeraar en zeker per januari overstappen.

Souf
12-08-2016

Zeer onklantvriendelijk

Deze verzekeringsmaatschappij heeft totaal geen geduld en/of begrip voor de klant, ze nemen het voor gewoon en in mijn ogen staan ze niet altijd voor je klaar. In december zeker verplaatsen!

Ellen
11-08-2016

Kosten medicijnen

Zoals voor alle zorgverzekeringen geldt, er wordt flink verdiend aan zieke mensen en zeker op de prijzen van medicijnen. Dat geldt voor de farmaceutische industrie en voor de verzekeraars.

Pas merkte ik nog dat in Nederland, de farmaceutische industrie, de verzekering of de apothekers veel en veel hogere kosten voor medicijnen berekenen dan in bijvoorbeeld Hongarije. Ik kreeg daar mijn medicijnen (die ik thuis vergeten was) nog voor geen eentiende deel van de prijs die ik er in Nederland voor betaal. Sinds het verdwijnen van het ziekenfonds (een maatregel die voor ons allemaal beter zou uitvallen), ben ik per jaar zo'n kleine 2000 euro meer gaan betalen. De enige die hierop dus vooruit zijn gegaan zijn de veelverdieners die vroeger een dure particuliere verzekering hadden. Dat ik nog drie sterren geef is omdat ik vind dat het zilveren kruis wel alles netjes afhandelt.

Jostijn
08-08-2016

Reis vaccinaties

Dit jaar zou ik een wereldreis maken, waar ik onlangs van terug ben gekomen. Speciaal daarvoor heb ik zilverenkruis uitgezocht, omdat zij "100% de vaccinaties vergoedden", maar alléén bij gecontracteerde zorgverleners. Aangezien ik snel zou vertrekken, moest ik in begin januari al een afspraak maken om mijn vaccinaties op tijd te halen. In deze periode was de lijst van gecontracteerde zorgverleners nog niet compleet, dus ik ben naar de regionale GGD gegaan (meest logische keuze voor vaccinaties). Na de declaratie wou Zilverenkruis dit niet vergoeden, omdat de regionale GGD in dit gebied niet op de definitieve lijst van gecontracteerde zorgverleners staat. Ook de malariatabletten, die nota bene bij een gecontracteerde apotheek zijn gehaald, werden niet 100% vergoed wat zelfs volgens de zorg voorwaarden wel zou moeten! Ik heb een klacht ingediend, en als ze het volledige bedrag niet uitkeren ga ik in hogerberoep: het staat duidelijk zwart op wit in de voorwaarden en zij doen het af als een "meningsverschilletje".

Verder was ik nog door een hond in mijn voet gegrepen, dus moest ik anti-rabiës middelen (rabiës is levensbedreigend, dus daar kun je geen risico's mee nemen). Hier doet zilverenkruis nu onbeschoft moeilijk over om dit te vergoeden.

Naar mijn mening is zilverenkruis een stel oplichters en schoften die hun geld verdienen door desinformatie te verspreiden.

Vincent
08-08-2016

Prijzig

De prijs per maand is hoog en er verdwijnt steeds meer uit het basisparket