Zilveren Kruis reviews

4.1

Fenna

Goede service

heb je vragen je kunt chatten of mailen je word serieus genomen er word naar je geluisterd. je krijgt ook op tijd bericht als je wat moet betalen en als het nodig is is er een betalings regeling.

Lida

Prima zaak

Zilveren Kruis is voor mij de ultieme zorgverzekering.

Zeer vriendelijk aan de telefoon.

Geduldig iets uitleggen en meedenken over de financieēle omstandigheden.

Na afloop van zo ' n gesprek leg ik met een voldaan gevoel de telefoon neer.

Daniel

Onterecht deurwaarder

Per vandaag een deurwaarder brief, weer eens ca 500 euro te betalen voor een zogenoemde betaal achterstand...

In 2015 ca 1200 betaald terwijl het nu pas half december is...al tig jaar klant....op een maand premie van ca 102 euro per maand....RAAR bedrijf, opzeggen kan en mag ook niet...

Ans

Goede verzekering

Alles word netjes geregeld

Miram

Super gergeld

prima service goede klantenservice

Gert

Goed en snel

Zilveren Kruis is wat mij betreft een perfecte verzekeraar. Ze handelen goed en snel. Reageren binnen de afgesproken tijd en denken met je mee.

Ina

Beste zorgverzekeraar

Een hele goede verzekering, goed bereikbaar per telefoon en je krijgt oed advies.

Hans.

Een prima zorgverzekering

Sinds mijn jeugd was ik bij VGZ verzekerd rond 2000 kreeg ik daar voor bepaalde zaken geen vergoeding en ben toen overgestapt naar Zilveren Kruis deze kwam direct met de gevraagde vergoeding overeen ik ben blij en zeer tevreden klant bij Zilveren Kruis.

Yvonne

Zorg

er zit geen basis bezoekje voor de tandarts in en ook niet de pil

Caroline

Zilveren kruis achmea

goede hulp gekregen

Berry
11-12-2015

De beste service zorg kan bieden

Lage premie en de juiste aanvullende verzekerringen voor een lage prijs. Rekeningen worden snel vergoed en de beste service.

Prima verzekering

Nu ik op leeftijd ben en dingen ga mankeren is deze verzekering prima geschikt voor mij, geen gezeur over niet betalen

Carla
11-12-2015

Iets duurder maar voortreffelijk geregeld

Hoewel uit vergelijkingen bleek dat Zilveren Kruis niet de allergoedkoopste zorgverzekeraar is als je wat meer wensen hebt over vrije keus in zorgverlener, ben ik toch klant gebleven. Alles wordt altijd prima voor mij geregeld, er zijn nooit vragen of verrassingen bij betaling van mijn zorgkosten bij de verschillende zorgverleners en/of medicijnen, een betalingsregeling voor hoge declaraties op mijn eigen risico zijn nooit een probleem en worden geregeld door altijd even vriendelijk personeel. Korton, ik ben een zeer tevreden klant bij een uitstekende verzekeraar!

Renee
09-12-2015

Geen plaats bij zorgaanbieders voor klanten van Zilveren kruis

Betalen ons blauw aan een zorgverzekering met ***aanvullend pakket maar het is niet te hopen dat je aan het eind van het jaar klachten hebt want dan zijn de budgetten van zilveren kruis bij de zorgaanbieders op.

Moet op advies van de huisarts een scan laten maken van mijn knie laten maken. Maar kan pas over een maand terecht bij het MRI centrum omdat het budget van zilveren kruis op is voor 2015. Kan je dus meteen je eigen bijdrage 2016 weer inleveren. Kan daar wel terecht als we een andere verzekeraar zouden hebben. Zelfde verhaal bij ziekenhuis in de buurt. Kon vanochtend al gescand worden maar niet met een verzekering van zilveren kruis. Ze bieden wel alternatieven: Breda, Amersfoort of Apeldoorn. Lekker als je in de buurt van Eindhoven woont!

Michel
08-12-2015

Ronduit slecht

Onze zoon heeft leukemie gehad, hiervoor zijn jaren daarna nog controles nodig, onze zoon heeft geen baan dus geen inkomen , hij is nog student

Voor deze controle is hij zijn totale eigen risico kwijt.eigenlijk kan hij dit niet betalen omdat hij geen inkomen heeft.

Zilveren Kruis gebeld, hier krijgt hij de mededeling dat er gewoon betaald moet worden en dit kan niet in termijnen.

Conclusie hij gaat niet meer voor de controle's,...... Bedankt Zilveren Kruis !

Nick
03-12-2015

Zeer ontevreden!

Al jaren klant geweest van Zilveren Kruis.

Premie 2016 voor mijn gezin (3 personen) gaat 75 euro per maand omhoog voor dezelfde verzekering. (900 euro op jaarbasis) De verhoging wordt verweten aan het stopzetten van het collectief, wat misschien maar 30 euro per maand scheelt. Een klacht ingediend. Dit wordt echter lacherig afgedaan en wordt er gezegd dat als je naar een andere zorgverzekeraar wilt overstappen dan ga je toch.

Uiteraard heb ik dit advies opgevolgd en heb ik mijn zorgverzekering voor 2016 afgesloten bij Anderzorg. (scheelt voor mijn gezin 115 euro per maand!)

Kwaad
21-11-2015

Eenzijdig collectieve korting opzeggen

Ik ben al jaren bij zilveren kruis verzekerd. Vanaf 2006 kreeg ik een collectieve korting via mijn ex werkgever van 10% op de basispremie en 15 % op de aanvullende premies. Nu ben ik al drie jaar in de WIA beland en kreeg deze korting ook omdat ik niet door mijn schuld weg was gegaan bij mijn ex werkgever.

Wat krijg ik 18 November voor aanbieding voor het komende jaar:

alle collectieve kortingen zijn gestopt.

Ik ga van een premie van 104,88 naar 124,35 per maand.

Dat is een verhoging van 19,47 x 12 =233,64.

Ook heb ik de pech dat ik mijn eigen risico elk jaar opgebruik.

Bedankt he zilveren shit

Kies deze k...t verzekering nooit

01-11-2015

Eenzijdige poliswijziging, aanvullende verzekeringen weg

Zojuist een brief van ZK gehad dat ze de polis van m'n vader wijzigen. Waarschijnlijk valt de brief voor mij later in de bus. Wat blijkt? Ze zetten de polis zonder overleg om in een "combinatiepolis" i.p.v. een restitutiepolis. De combinatiepolis blijkt niets meer dan een verkapte naturapolis te zijn waar ik (en m'n vader) absoluut niet in willen zitten (over 5 jaar zijn er een hoop minder ziekenhuizen en specialisten geconcracteerd, mark my words). Zilveren Kruis biedt natuurlijk een restitutiepolis aan, maar die gaat je dus meer kosten, en je zult je aanvullende verzekering moeten wijzigen (waar ze dus wel op mogen toetsen).

Dit is gewoon oplichterij. Ik en mijn vader stappen dan ook over naar een niet-Achmea verzekeraar waar het woord "restitutie" gewoon dat blijft betekenen.

Silvia
22-10-2015

Tevreden

wij zitten met de zorgverzekering bi Achmea zilveren kruis en moet zeggen dat wij hier heel tevreden over zijn. Goed klantcontact, goed te woord gestaan en geholpen ga zo door

Jean Paul
14-10-2015

Aanvullende verzekering gestopt na 12 jaar klant

Echt waardeloos, ik had door FinBox niet gemerkt dat automatische afschrijving mislukt was, krijg in de zomervakantie een laatste herinnering, en nu uit alle aanvullende verzekeringen gegooid. En dat terwijl ik vorige maand weer geheel bij was met alle betalingen en al 12 jaar met mijn hele gezin probleemloos verzekerd ben. Kennelijk is Zilveren Kruis maar al te blij om die oude aanvullende regelingen stop te zetten.

Het voelt zeer onredelijk en onbillijk en klantenservice kan daar natuurlijk niets aan veranderen. Ik pieker er niet over om in 2016 weer bij Zilveren Kruis te verzekeren, maar ga op zoek naar een niet- Achmea zorgverzekeraar.....