Bunq reviews

2.7

Michael
18-06-2020

De laatste update heeft de hele ervaring verpest

De laatste update heeft de hele ervaring verpest.

Olaf
18-06-2020

Superbank maar nieuwe app geeft problemen

Bunq als bank vind ik geweldig. Flexibiliteit tegen lagere kosten dan regulieren banken en in het algemeen een betrouwbare, gebruikersvriendelijke app. Echter de V3 is een ramp. ja het ziet er mooi uit en werkt op zich prima maar ik kan dus nu niet meer switchen tussen twee accounts en dus de instellingen van mijn zakelijke account niet meer beheren. Dit is een erg vervelende bug en helaas niet de eerste in een nieuwe app. Ze moeten echt beter gaan testen met mensen in een Bunq Pack die zowel een persoonlijke als een zakelijke account hebben!

Don

Downgrade Bunq V3 naar V2

De Bunq update naar V3 is vreselijk, NIET DOEN is mijn advies. Ik ben in een keer al mijn gedeelde rekeningen kwijt! De oude versie kan je hiermee terug zetten. https://bunq.nl.aptoide.com/app

Henry
18-06-2020

Hele slechte app & niet luisteren

Heb altijd de frisse kijk gewaardeerd van Bunq. Maar afgelopen jaar scheuren ontstaan: zonder aankondiging opeens minder aantrekkelijke abo's, en wel heel erg vol van zichzelf zijn.

En nu. V3. Een draak van een applicatie! Nuttige functionaliteit verstoppen onder allerlei knoppen. En niet nuttige zaken (bomen, instagram, upsellen van nog duurdere abo's) irritant op de voorgrond zetten.

Gesjoemel met reviews: verrassend positieve Nederlandstalige reviews in de app store van personen met Russische namen.

En vooral: niet luisteren naar feedback. De klachten van klanten zijn overweldigend. Druk bezig met verwijderen van de klachten ipv er iets mee te doen.

18-06-2020

Ze zeggen te luisteren maar doen dat niet.

V2 van de bunq app was heerlijk. Werkte goed, duidelijk, fijn. Gisteren is V3 gelanceerd. Wat een bak ellende. Lees de diverse fora en Twitter er maar op na. Het ergste is nog dat ze hun kop in het zand steken en doen alsof alles fantastisch is. Te negatieve comments worden verwijderd. Alleen die enkeling die wat positiefs plaatst krijgt een reactie. Ik was fan, maar de ingeslagen weg is duidelijk de verkeerde. En dan heb ik het nog niet eens over de kosten die je uit het niets aan je broek krijgt. Nee, ik geef ze nog een maandje om het te fixen en anders ben ik weg.

Tuncay

Raad niet aan

Vind het niks

Roy

De-activeren

Uitstekend geholpen door Uw helpdesk. Heb besloten om mijn card van de-activeren naar activeren.

Dank U.

Kelsey
16-06-2020

Ben al dagen aan het wachten

Heb me geld na 2 maanden nog niet terug duurt nu veel telang

Robin
15-06-2020

Geweldige app, slechte communicatie

De titel zegt wel alles. Ik hou van bunq. De app is geweldig, alles is super makkelijk. Wel wat te veel focus op de bomen. Terwijl echt niet iedereen het supergreen a no heeft en wilt. Maar het ontbreekt echt aan communicatie naar de klanten toe voordat er een wijziging komt.

Michel
15-06-2020

Super

Dank je wel klantenservice meneer die api werkt!

Yoran
14-06-2020

Toegangscode gedeelde account werkt niet

Wij hebben een zakelijke account die nu al een jaar werkt met onze beide individuele toegangscodes en recentelijk heb ik geen toegang meer als mijn partner in logt met zijn code. Ik kan het blijven veranderen maar zodra hij inlogt word ik weer de toegang ontzegd

Michael
14-06-2020

Goede, duidelijke bank. Maar communicatie kan beter

Ben al sinds 2016 een blije klant van bunq. Ze hebben een zeer fijne en duidelijke app! Communicatie is wel een dingetje. Zo stopte ze zomaar oude abonnementen en voeren ze zonder aankondiging prijsverhogingen in. Ook willen ze nu een instagram feed in de nieuwe v3 app stoppen, echt een no-go!

Buiten dit heeft bunq wel super gave features.

Mireille
13-06-2020

Goede, snelle service

Goede, snelle service

Mike
13-06-2020

Customer service is bad

The app is great, but customer service is really bad. As long as there are no issues with payments you are good, but when shit hits the fence, you are basically on your own.

Tony

Scam.

Kaarten werken niet je staat overal voor schut .en je moet toch iedere maand contribitie betalen voor niets .ze leveren geen service .zo worden ze rijk .

Jacqie

Snelle hulp

Na wat vragen heen en weer in mijn eigen taal, goed geholpen .

Extreme prijsverhoging

Nog geen jaar ben ik compleet overgestapt naar het nieuw Joint abonnement en ze passen de abonnementen aan. De overstapservice is nog niet eens afgelopen. Ga nu met mijn gezin bijna 3x zoveel betalen.

Simon

Laatste ontwikkelingen bunq

Het mooiste van bunq vind ik dat de app geweldig is en de bankervaring beter is dan bij welke andere bank ik ook heb ervaring (en ik heb bij 3 grote Nederlandse banken gezeten). Ik heb bijvoorbeeld nog geen 1x een storing of probleem met bankieren met bunq gehad.

Wat ik wel minder positief vind, is de manier waarop bunq het Joint abonnement heeft verwijderd. Ik heb collega’s overgehaald om bunq te gebruiken en een Joint abonnement te nemen. Een paar maanden later is het Joint abonnement verwijderd en de +1 die hiervoor in de plaats terug zou zijn gekomen komt niet in de buurt van het oude Joint. Pack is een prima betaalbaar alternatief voor Joint, maar voor nieuwe klanten gevoelsmatig niet erg prettig als deze met vreemden moet worden gedeeld. Ook de communicatie is niet altijd even sterk, maar het is wel mooi dat er naar klanten wordt geluisterd.

Tot a lot hoop ik vooral dat bunq Insights nog veel weer te verbeteren zodat ik ook binnen de app goed inzicht kan krijgen in mijn financiën.

Al met al erg tevreden over bunq, maar - zoals altijd - is er ruimte voor verbetering.

Herman

Onvoorspelbaar.

Helaas te veel negatieve verassingen zoals het opheffen van bepaalde accountvormen en de verandering in de nieuwe bunq app. Op zich hoeft dit niet persé verkeerd te zijn er wordt alleen heel gebrekkig over gecommuniceerd. Dit geeft een gevoel van onveiligheid, iets wat je bij een bank echt niet wilt.

Dave

Fijne bank

App werkt top. Heb ook de travel card omdat je dan geen forex percentage betaalt.