Bunq reviews

2.7
Steef Pluimers
13-08-2023

Ze steunen me altijd op het moment dat ik het nodig heb. Bedankt Bunq!

CC-FW
02-08-2023

Makkelijk aanmelden, soms staat alles voor de helft in het Engels.

Na app verbetering ( miv juli )krijg je nu per week de rente uitbetaald ipv per maand, maar kijk uit dat je dat niet per ongeluk uit zet(1 schuifje)

want dan krijg je helemaal geen rente meer.

Belachelijk dat je zo makkelijk per ongeluk je rente betaling uit kunt zetten.

Als je geen rente wil zet je het geld toch niet op een rekening die een hoge rente geeft?

Jurre Soekhoe
31-07-2023

Naast de andere handige dingen die ze hebben, wil ik het hebben over hun vreemde-valutarekening. Het is superhandig om geld te versturen en te ontvangen in verschillende valuta over de hele wereld.

Mathijs
26-06-2023

Echt een waardeloze bank. Naast de onveilige inlogprocedure (telefoonnummer + 6 cijfers, hoe is het?) is het vervolgens onmogelijk om in te loggen.

De registratie verliep wel soepel, maar inloggen is echt onmogelijk. Zowel in de browser als in de app. Foutmelding na foutmelding. En ook elke keer dezelfde 3 cijferige code op moeten lezen.

Na bellen en 2x mailen nog steeds geen fatsoenlijke reactie.

Ik ben blij dat ik deze problemen nu heb, nu er nog geen geld op de rekening staat. Dit moet echt beter kunnen Bunq!

JP
17-06-2023

Bunk's app is erg onvelig op de de smartphone: tussenstappen als Tan generator en bankpas bestaan niet. Mijn bung app werd gehackt en er werd 65.000 euro gestolen. Intussen kan ik geen Bunq aan de lijn krijgen. Ik heb wel een blog gemaakt over mijn en andermans ervaringen: https://vermijd-bunq.blogspot.com Opgelicht bij BUNQ? Contacteer mij, samen kunnen we op tv, samen kunnen we collectieve juridische acties nemen etc! Contactgegevens staan op de blog 17 juni 2023

Walter B.
23-05-2023

Ik heb de kritiek van gebruikers van deze bank gelezen en begrijp niet helemaal waarom ze zo negatief zijn over de klantenservice.

Ja, soms worden vragen niet meteen maar pas de volgende dag beantwoord. Maar op elke vraag die ik heb gesteld, heb ik een gedetailleerd antwoord gekregen.

Uiteraard heeft deze bank niet de snelste klantendienst, maar dat betekent niet dat ze niet efficiënt zijn.

Wan Kole
21-05-2023

Al mijn geld is beveiligd en dat is het enige dat telt.

Als er iets gebeurt, weet ik dat ik recht heb op een vergoeding. Maar dat is geen reden om roekeloos met je rekeninggegevens om te gaan.

Els
20-05-2023

Ik heb mijn aanmelding bij Bunq niet voltooid. Toch wel men geld hebben voor een rekening en passen, die ik niet heb. Ik neem aan, dat dat een vergissing is, anders zal ik een klacht indienen bij de DNB en Kifid.

11-05-2023

Het begon met een gratis abonnement (TravelCard of zoiets ==> gratis creditcard, handig voor op vakantie). Helemaal top. Ineens bestond dat abonnement niet meer. Ik heb tijdens het doen van een handeling (die niet meer mocht) zonder het door te hebben gekozen voor een betaald abonnement. Waarschijnlijk kreeg ik de duurste voorgeschoteld, want ik heb maandenlang ongemerkt €18,00. Ik gebruikte dit account alleen om te reizen en tijdens Corona deed ik dat dus niet. Tot mijn rekening verdampts was. Ik heb ruim 1,5 jaar betaald voor diensten waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Over compensatie of een gulden middenweg is niet te praten. Ik vertrouwde deze bank mijn geld toe. Ze hebben het ongemerkt afgenomen.

08-05-2023

Bunq is een bank voor Binqen.

Stoere bunqers die een serieuze bedrijging vormen voor onze traditionele banken.

Een neobank die goed en snel door heeft waar het eigenlijk omdraait.

Eerlijk delen van winsten en ook nog goed voor het milieu.

Stap meteen over!

Melle de Haan
01-05-2023

Ik regel graag alles via mijn telefoon. Het bespaart zoveel tijd. Maar let op, je went makkelijk aan zo'n comfortabele bankdiensten.

Als ik nu naar een offline bankkantoor moet, doe ik dat met grote tegenzin.

Alex
30-04-2023

Wat een enorme slechte support. Na vele malen geen hulp te hebben gekregen alles opgezegd.

Jordy van der Horst
01-04-2023

Misschien is het gewoon een grappig toeval, maar ik was blij dat het bedrijf hier in mijn land is opgericht. Slimme jongens inderdaad. Maar ja, wat belangrijker is dan waar ze zijn opgericht, is of het handig is, goed werkt, me tijd of geld bespaart, veilig is enzovoort. Objectief bekeken, bespaar je er wel degelijk tijd mee en is het handig, al weet ik niet zeker of dit de enige app is die dat kan.

Lennerd Koel
26-03-2023

Transacties gebeuren snel en onmiddellijk. Alle transacties die ik heb gedaan duren echt geen twintig seconden. De bank biedt ook meerdere bankpassen en soorten rekeningen aan en een rekening openen of een pas bestellen verloopt vlot.

Dave Molenaar
21-03-2023

Ik vind het fijn dat dit bedrijf om het milieu geeft. Dit is zo belangrijk tegenwoordig. Daarnaast hebben ze een mooie mobiele app waar je gemakkelijk mee kunt werken.

Luuk Helmich
25-02-2023

Ik heb me al aangemeld. Hun voorwaarden lijken erg aantrekkelijk. Ik heb nog geen pas gekozen. Misschien bestel ik er wel twee.

William
25-02-2023

Bij het openen van een bedrijfsrekening moeten er een aantal documenten geupload worden. De beoordeling duurde 2 maanden hetgeen onacceptabel is. Het helpcentrum is slechts een chatbot die alleen standaard antwoorden geeft. met enige moeite is er via de chat contact te krijgen, maar geven ook standaard antwoorden. De klant wordt niet serieus genomen. Als zakelijke bank niet aan te bevelen.

Tycho
22-02-2023

Een geweldig helpcentrum waar alle cruciale details door het bedrijf worden uitgelegd. Ik had wat vragen en heb niet eens support aangevraagd. Ik vond alle antwoorden door de informatie op de site goed door te lezen.

Ik vermoed dat dergelijke bedrijven binnenkort de financiële wereld zullen veroveren en dat is maar goed ook!

Zsofia
18-02-2023

Very easy to use, love the app!

16-02-2023

Dat je in play store geen review kan schrijven zegt al genoeg. Hele slechte bank.