Bunq reviews

2.7

Luna
09-03-2021

Help

After 4 weeks and daily contact via that crappy app, it is still not arranged that we can manage the account. In the meantime, customers have already transferred their money, but we cannot dispose of the balance. every time a stupid answer from a support chat employee. Not even an answer at all recently It is not possible to cancel the account, because we cannot withdraw the balance. because everything is blocked. Worthless! and where can I knock? complaints service BUNQ? untraceable! someone sent me through the app that this money would be returned to the sender. this is now 3 weeks ago and the senders of the money have not received anything yet. SCANDALOUS

Luna
02-03-2021

Geblokeerd

Na 4 weken en dagelijks contact via die waardeloze app is het nog steeds niet geregeld dat we de account kunnen beheren. Ondertussen hebben klanten wel hun geld al overgemaakt, maar kunnen wij niet over het saldo beschikken. telkens een stom antwoord van een support chat medewerker. Sinds kort zelfs helemaal geen antwoord

Opzeggen vd rekening kan niet, want we kunnen het saldo niet opnemen. want alles is geblokkeerd.

Waardeloos! en waar kan ik aankloppen? klachten service BUNQ? onvindbaar!

er heeft iemand via de app me gestuurd dat dit geld terug zou worden gestuurd naar de afzender. dit is ondertussen 3 weken geleden en de afzenders van het geld hebben nog niks gekregn. SCHANDALIG

27-02-2021

Kies een andere bank.

Ik wilde alleen maar een prepaid creditcard. Dat kon bij Bunq, dus ik opende een rekening en stortte 50 euro. Bunq heeft me na een paar weken ongevraagd opgezadeld met een abonnement van 16,99 per maand, waardoor mijn geld binnen 3 maanden verdwenen was. Na een volle dag zoeken in de krankzinnig ingewikkelde app was ik er achter hoe ik de rekening moest opheffen. Doei.

Freek
22-02-2021

Super simpel. Meer dan een bank

Alles in een app. En met een paar klikjes organiseer je je hele budget. Nooit meer nadenken of je geld kan uit geven. En je doet ook nog eens iets goeds door bomen te planten. Lekker bezig zo! Ook top is trouwens dat je klanten kaarten van appie, airmiles, freebees enzo kan toevoegen.

Inge
22-02-2021

Geen voortgang op verificatie

Wij wilden met de vereniging een BUNQ aaccount vanwege de lage kosten. Na 4 weken en dagelijks contact via die waardeloze app is het nog steeds niet geregeld dat we de account kunnen beheren. Ondertussen hebben leden wel hun contributie overgemaakt, maar kunnen wij niet over het saldo beschikken. Telkens met de smoes dat er een ID van 1 vd bestuurders nog geupload moet worden. dit spelletje houden ze al 4 weken vol, alle ID's zijn nu al 3x aangeleverd, maar telkens een stom antwoord van een support chat medewerker.

Waardeloos! en waar kan ik aankloppen? klachten service BUNQ? onvindbaar!

18-02-2021

Stop met Bunq bank, wat een ellende!

Dit is de meest waardeloze app die ik ooit heb meegemaakt. Dan nog niet te spreken over hoe lang alles duurt, ongelofelijk.

Als ik een tip mag geven, begin er niet aan, de app is ondoorzichtig, verwarrend onbetrouwbaar en je weet nooit wanneer iets gelukt is. Ook enorm frustrerend is het feit dat je niet weet of iets wordt of is uitgevoerd.

Beschrijvingen zijn niet te volgen, heel de tijd krijg je schermen die je continu moet verwijderen.

Ook duren en duren de reacties.

Dan probeer je vanuit 1 Bunq rekening naar de andere Bunq rekening geld over te boeken, dan krijg je bijgevoegde melding. na dagen lukt het nog niet.

Zelfs opzeggen lukte niet, maar ik hoop snel verlost te zijn van deze Bunq bank.

YO
16-02-2021

Bunq weigert klant zonder uitleg

Vroeger klant geweest bij deze bank maar na geen gebruik account opgeheven. Tijd later weer een account willen openen blijkt dit niet te kunnen. En als uitleg geven ze een standaardzin over dat je gebruik niet in lijn is met wat zij verwachten details weigeren ze te geven.

Ik raad iedereen in mijn omgeving ook direct af hier te bankieren want ze zijn onbetrouwbaar, echter kunnen oplichters wel hun slag slaan iedere keer via deze bank.

Mikkel
09-02-2021

Traag

Betalingen die niet via instant payment komen, komen traag binnen.

Als er geld binnenkomt kan het zomaar zijn dat bunq je rekening blokt en moet je bv een loonstrook opsturen om aan te tonen dat het klopt . Beetje een enge bank

Mango
03-02-2021

Rekening opeens geblokkeerd

Mijn rekening is opeens geblokkeerd. Er is verder ook geen mogelijkheid om dit op te lossen. Verder slechte service via de mail geen duidelijke uitleg verder. Je moet zelf allemaal maar uitzoeken. Dag Bunq

Koek
22-01-2021

Zomaar mijn privé en zakelijke acount geblokkeerd!

Ik ben al ruim een tijdje klant van bunq en was altijd tevreden! Tot afgelopen morgen. Ik vroeg de support hulp, omdat ik een pas wilde aanvragen voor een zakelijke subrekening. Ik had er al een die gekoppeld was met mijn privé en zakelijke rekening. Goed, bleek dat ik nog een account had en ik die moest verwijderen alvorens ik een pas voor de subrekening kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. De dame van de support gaf aan dat ze de oude rekening had verwijderd en ik nu de pas kon aanvragen. 3 minuten later krijg ik een bericht dat mijn verificatie is afgehandeld ( wat ik al een raar bericht vond aangezien ik al bijna een naar klant ben). 10 minuten later zie ik dat al mijn rekeningen geblokkeerd zijn en krijg ik opeens een bericht waarin word aangegeven dat ze mij danken voor het aanvragen van een rekening, maar zij mijn aanvraag helaas moeten afwijzen? Ik heb mijn privé en zakelijke account allang geverifieerd. Alle documenten toegestuurd die werden gevraagd! Mijn id alles! Ik was geaccepteerd en nu krijg ik dit?waar het überhaupt vandaan komt weet ik niet?! Maar dit is Echt absurd. Ze zijn een onderzoek gestart, terwijl er zich niks geks op mijn bankrekening afspeelt en mijn identiteit allang geverifieerd was. Zo ook voor de zakelijke rekening. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

20-01-2021

Bank van fraude en dieven

Valt me altijd op dat deze bank in 1 woord samenhangt met oplichting.

Elke oplichter op marktplaats of dergelijke sites sturen een link van deze bank.

Mensen trap er niet in.

19-01-2021

Bunq review

Opeens van gratis naar duurste rekening ooit. Moeilijk van af te komen.

Dick
13-01-2021

I've left

Since the 2020 update, such a mess. Cannot login, need to pay on personal expense to get access to company account, support is only a Google-translated chat from people who don't read your questions. I've left and never again.

12-01-2021

Werkt Bunq samen met dieven !

Kleine week geleden een rekening geopend.(Bunq) Een dag later geblokkeerd ik had contact gezocht met hun support. Krijg ik het algemene bericht. Dat het niet overeenkomt met hun betaling’s beleid. Terwijl ik er nog niet eens gebruik van had gemaakt. Na dag en nacht contact en een week verder. Konden ze mij de afschriften laten zien waar. Ik niks van afweet en nog steeds niks vanaf weet waar die vandaan komen kan Bunq mij ook niet vertellen. Alleen een brief de deur uitsturen en een blokkade bij een andere bank erop gooien. Wat bunq doet mag niet! Mensen onterecht straffen. Bunq kan in 1 week je hele leven om gooien. En je een stempel geven als crimineel. Zonder dit goed toe te kunnen lichten. Laat hun eerst maar werken aan beveiliging’s systeem beter beveiligen. En dan pas zich pas zelf een bank noemen. Inplaats mensen keihard een stempel geven en geen goede antwoorden kunnen geven op de vragen. Die pashouders hebben als er iets gebeurt alleen een verkoopt praatje opzetten en je aan de kant zetten.

Özlem
11-01-2021

Werkt Bunq B.V samen met de dieven ?!

Via Marktplaats had de oplichter mijn 06 nummer.Hij heeft een link gestuurd om mijn rekeningnummer te controleren.Toen was mijn geld gepakt naar Bunq B.V gegaan ( A.Taghi) Werkt Bunq B.V samen met de dieven!?

Lijn
08-01-2021

Account zomaar gesloten

Sinds 3 jaar een kleine, maar tevreden klant van bunq. Is plotseling uit het niets mijn account gesloten (dus niet geblokkeerd, maar echt gesloten). Op de mail met vraag waarom en waar het resterende saldo is gebleven. helemaal niets. Dat moet je haast wel ordinaire diefstal gaan noemen. Frustrerend is dat je nergens terecht kunt. Zou het iedereen afraden hier een rekening te openen.

Hub
02-01-2021

Geld weg bij bunq

Ik had een flink bedrag overgemaakt van mijn bunq rekening naar mijn privé rekening bij een andere bank.

Na een week was dat geld er nog niet. En bunq reageert totaal niet op mijn vragen waar dat geld nu gebleven is. Niet meer op de bunq rekening en niet op mijn andere privé rekening. Dat geeft te denken. Manipuleert bunq de overboekingen? Hoe is het mogelijk dat een overboeking er na een week nog niet is? Stel je toch eens voor dat door het achterhouden van geld door bunq elders moeilijkheden ontstaan, bijvoorbeeld doordat je een betalingstermijn mist. We zullen maar eens een klacht bij de AFM indienen. Dan worden ze misschien wakker bij bunq. Ik denk dat iedereen die dit leest de bunq bank maar beter kan mijden.

Diannely
21-12-2020

Slecht klantenservice

Hi dus ik heb een frustratie met bunq op deze moment, par maanden geleden werd ik slachtoffer van cruade phishingaanvallen whatever you may called it, ik heb meerdere dan een keer voor dat mijn account werdt gesloten doorgegeven wat er aan de handen was. Eindstand werdt mijn account verwijderd kon het niet meer gebruiken , moet opeens andere bank account aanvragen en moest constant aan bunq voor mijn geld vragen als og f hun het terug konden opsturen. Nu kreeg ik te horen wegens corona was mijn vlieg gecanceld dus ik kreeg refund maar ze zeiden het geld zal op het rekening of pas ewaar ik der mee had betaald teruggestuurd worden (heb wel doorgegeven dat ik nieuwe bankrekening heb) dus nu stuur ik eeen email na bunq support ze zeggen ja ik moet naar de politie ze gaan mij er niet der meee helpen dus ben ik mijn vliegtickets geld zomaar kwijt? dit is gwn heel lastig en ik vind het jammer dat hun geen goeie veiligheid kunnen aanbieden aan hun klantr en het is niet alleen maar met mij gebeurt heel veel mensen.

Kem
18-11-2020

Nooit een zakelijke rekening openen

Voor onze stichting hadden we een zakelijk account nodig; Bunq leek hiervoor geschikt, omdat dat één van de weinige zakelijke rekeningen is waar stichtingen ook onder vallen.

Na een aantal weken kwamen we er niet meer in. De code veranderen lukt ook niet en contact met Bunq krijgen we tot dusver niet. Er staat nog een flink bedrag op de rekening. Wij gaan hier flink werk van maken om dit bedrag z.s.m. terug te krijgen.

Zoek a.u.b. een andere bank, die en een goede klantenservice heeft en een duidelijke app heeft.

14-10-2020

Slechtste bank ooit!

Een aantal maanden terug een zakelijke rekening geopend bij Bunq. Leek in 1e instantie vlot te verlopen tot na ongeveer een week de rekening zonder aankondiging ineens geblokkeerd werd. Via mail contact gezocht (bellen kan je ze niet!). Krijg het antwoord dat het bedrijf waarvoor de rekening is geopend niet zou bestaan volgens de KvK en daarom is geblokkeerd. WTF! KvK-uittreksel en gegevens allemaal aangeleverd. Zou opgelost worden. Ondertussen komt er geld binnen op de rekening. Wordt door Bunq achtergehouden!

Opnieuw mailen; vragen om uitleg. Allerlei smoezen en kluitjes-in-het-riet. Of er wordt gewoon een hele tijd niet gereageerd. Klantenservice is om te huilen zo slecht.

Inmiddels een rekening bij de Rabo geopend. Wordt je wel vriendelijk geholpen. Ben nog wel steeds bezig om het geld van de Bunq-rekening terug te krijgen (gaat om paar duizend euro). Wordt denk ik kwestie van lange adem.

Conclusie: Zakelijk Bunq niet doen!