Bunq reviews

2.7

04-01-2020

Bank of The free?

Verplicht overstappen op premium als je pas verloopt ☹️ 7,99 p/m is veel te duur!

31-12-2019

Slechter dan slecht

Ik ben op dit moment met mijn administratie bezig en probeer een overboeking te doen. Waar je bij alle banken gewoon via touch id of een reader kunt inloggen en betalen moet dit bij Bunq via een hand herkenning die na 20 keer proberen nog steeds nooit werkt. Vervolgens kun je een wachtwoord zin van 5 woorden gebruiken, ook dit is zo complex en vervelend. Verder is de hele layout onduidelijk , verschrikkelijk dat bankieren je zo moeilijk wordt gemaakt.

Wilson
14-10-2019

Laat je niet oplichten

Slechte service (bellen niet mogelijk), verplicht overstappen naar duurdere abonnementen, beschikbare informatie is onduidelijk en misleidend. Neem deze bank niet.

Martijn
21-09-2019

Bank of the free.niet écht!

Prima dure bank als alles goed gaat! Ik ben jaren klant geweest bij Bunq en in het begin was het een erg innovatief en vernieuwend geheel.

"Bank of the free", opstaan tegen de gevestigde orde, de bestaande bankenwereld was vastgeroest en hield je in een houdgreep. Stap eruit en ga naar BUNQ.

Nu na jaren van bestaan zijn ze nog erger dan de toenmalige gevestigde orde. Bestaande klanten van het eerste uur worden gedwongen om over te stappen naar de Premium rekening á €7,99 per maand. Schandalig!

Mijn portemonnee was gestolen, waarin uiteraard ook mijn BUNQ pas. Uiteraard via de app direct geblokkeerd. En dan een nieuwe aanvragen. Niet dus, eerst overstappen naar de Premium anders geen pas meer.

Ter illustratie, bij de ING (die van de gevestigde orde) had ik binnen 2 dagen een nieuwe pas in de bus voor € 3,50

Dat is nog eens een beloning van BUNQ! Je portemonnee gestolen, alles kwijt. Bijna € 200,- aan kosten om alles te vervangen en door je bank gechanteerd worden als je een pas wil vervangen. Chappeau BUNQ!

Ik stap dus weer lekker over naar de gevestigde orde. Die gaan wél normaal om met bestaande klanten die bestolen zijn!

15-07-2019

Veel mogelijkheden

Fijne Fin tech bank in Nederland. Het is niet goedkoop met € 8 per maand deze bankrekening binnen NL, maar je krijgt er veel (gebruiks) mogelijkheden voor terug. Naast de bank app is een rekening nu ook via laptop of pc toegankelijk.

Teun
17-04-2019

Werking

Na veel inwerken op heel veel vragen, werkt het nog steeds niet

Lonne
10-04-2019

Cool app met cool functies

Ik ben blij met deze bank. Echt cool

Tim

Ik vind bunq erg fijn

Ik vind dit bedrijf en app erg fijn. Het is echt de Bank of The Free, want je kan keizen wat je met je geld wilt doen.

Heel leuke app!

Ik ben met bunq geweest voor ongeveer 1 jaar. De app is heel top en ik vind het heel makkelijk om te gebruiken. Het is nu de enige bank ik gebruik en ik ga niet meer terug naar de oude typische banken.

Charise

Never disspointed

I've always loved bunq since I joined (2017). Every time we have new great features and major updates.

You can't go wrong at bunq. Suppor is great, the instant payments are working perfectly. If we could have a new card design or new memberships would be definitely much appreciated!

Raul
03-04-2019

Getting interest and much more

I've been with bunq from the beginning. Had a few concerns with the app but support is always there very fast to solve anything you may ask.

If not for the features or the great user experience now they even offer a decent percentage of interest on your savings accounts. You can even choose where your money is invested. Proud to be one of the first who joined!

Lucas
23-03-2019

Fantastisch totdat ze mijn geld verloren!

Eerste keer dat het me overkwam dacht ik dat het gewoon pech was. Na eindeloze appjes kreeg ik mijn geld toch terug. Nu zijn ze weer een overschrijving naar mijn rekening kwijt. Niemand kan er wat aan doen; het is een ander team. Blablablabla. Een geluk dat ik het ontdekte, maar stel je voor dat je het over het hoofd ziet. Dan ben je gewoon je geld kwijt. Grote afrader, het risico is gewoon te groot.

Stephanie
12-08-2018

Prima als het werkt, maar oh wee als je wat verandert

Prima als het werkt, maar oh wee als je wat wijzigt zoals je naam. Er is totaal geen 'probleemverantwoordelijke' noch follow-up. Keer op keer beloftes en geen uitvoering, de situatie uitleggen en een jaar later nog geen verschil. De veranderingen die Bunq heeft doorgevoerd laten ook zien dat dit geen bank voor ondernemers is. Mijn advies: kies KNAB, zij snappen het wel. Bovendien: Bunq is volledig online via de app en heb al meerdere keren een storing meegemaakt. Dan kun je dus niets. Bij KNAB heb je een app en een website en kun je nog echt contact krijgen ook. Een probleem uitleggen (keer op keer) via de app werkt gewoon niet.

Mjh
20-06-2017

Geweldig en goedkoop

Ben erg blij met bunq, mijn kinderen hebben nu ook een rekening. Zo gebruiksvriendelijk en goede support!

Laura
01-02-2017

Snelste en goedkoopste gezamenlijke rekening

Omdat ik ga samenwonen had ik een gezamenlijke bankrekening nodig. Bij bunq was dit in 10 minuten gepiept! De app werkt fijn en snel. Zelfs de klantenservice in de app reageerde binnen een minuut. Top! Hopen dat deze bank blijft bestaan