FBTO reviews

4.1

Iris
03-03-2016

Uitermate tevreden

Ik heb hele goede ervaringen met FBTO. Nadat ik hulp nodig had ivm priveomstandigheden hebben de medewerkers van fbto er alles aan gedaan om mij goed te begrijpen en te helpen, Nog nooit problemen mee gehad.

Zeer tevreden

J.J.
01-03-2016

PAS OP MET FBTO

Ik wilde graag weten of de Roosevelt kliniek, die bekend staat met de beste zorg voor een bepaalde klacht, vergoedt gaat worden door FBTO. Wanneer je de klantenservice belt kunnen ze je niet meer vertellen dan wat er op de website staat en blijkt ook nog eens dat ze maar 75% vergoeden en geen overeenkomst hebben met de Roosevelt kliniek en veel gerespecteerde zorginstellingen. Ze kunnen je niet eens een alternatief aanbieden. Het is toch te absurd, ik betaal 130 euro per maand en kan niet de zorg krijgen die nodig is.

Francis
21-02-2016

Klantvriendelijk

De werknemers van FBTO zijn zeer klantvriendelijk. Ze nemen rustig de tijd om vragen van de klant uit te zoeken. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ze gehaast waren.

Isa
19-02-2016

TOP ZORGVERZEKERAAR

FBTO is zeker aan te raden, wij hebben er veel plezier van

Brandan
15-02-2016

Fijn die modules

Onverwacht geopereerd aan mijn schouder.

Dus niet voor 1 januari de module fisiotherapie aangezet. Nu dus onverwacht wel fisiotherapie nodig alleen minder dan 20 behandelingen.

Ik betaal genoeg aan deze onzin en oplichterij en nu word er doodleuk gezegd we kunnen niks voor u betekenen u zal het zelf moeten betalen.

Prima aankomend jaar met 5 man maar overstappen ookal zal hun dat niks interesseren.

Lj
08-02-2016

Verkeerde adres overgenomen

We zijn zeer ontevreden over FBTO, ze hadden per ongeluk ons oude adres ingevuld bij de woonverzekering. We waren dus 1,5 jaar niet verzekerd door een fout aan hun kant. Slordig is een understatement in dit geval.

Meaghan
07-02-2016

FBTO site

Het declareren gaat super makkelijk en snel. Alles staat ook duidelijk aangegeven en kan je dus alles overzichtelijk zien

Ankie
02-02-2016

Fbto

Vorig jaar was ik klant bij de fbto zorgverzekeraar en dat was vooral vanwege inzetbare modules. Daar heb ik ontzettend profijt van gehad ook mijn gezin want de tandverzekering die normaliter erg prijzig is kon ik nu later inzetten en de module aanzetten was gemakkelijk en alles is verder goed afgehandeld. Omdat de modules er in dit jaar 2016 uitgingen ben ik toch overgestapt ivm net iets voordeliger polis voor mijn volwassen zoon die thuiswoont. Maar ik was tevreden over de fbto.

Natas
26-01-2016

Erg sloom

ingediende facturen worden op slakkengang verwerkt wat ik nogal jammer vind.

betaal namelijk genoeg aan deze onzin verzekering die je nog verplicht bent ook.

en het mooiste van alles is altijd als je zelf te laat betaal. 2 dagen later ligt er dan al iets binnen.

dus zo zie je maar weer waar ze de meeste tijd in stoppen.

Karen
24-01-2016

Ik bepaal zelf wat en hoe ik verzekerd wil zijn.

Te oud voor kraampakket en fysio bepaal ik aan hand

van mijn klachten, hoeveel ik denk nodig te hebben per jaar. Zijn mijn lasten/ klachten minder neem ik ook minder.

Lisa
16-01-2016

Betrouwbaar

Al 6 jaar trouw bij FBTO. Altijd snelle afhandeling, goeie service en je betaalt alleen voor wat je nodig hebt!

16-01-2016

Prima keus

Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij FBTO, en altijd zeer tevreden geweest. prijs is prima, als er wat is lossen ze het op, die ene keer dat er uitgekeerd moet worden is er geen discussie.

Dus prima en houden zo.

Linda
14-01-2016

Fbto en omgang met klanten

ik heb een zorgverzekering bij fbto. als ik er heen bel voor vragen moet ik vaak erg lang wachten voor er iemand opneemt. als ik eenmaal geholpen wordt nemen ze wel de tijd voor je. wel jammer dat ik geen berichten krijg wanneer er een bedrag van mijn rekening wordt gehaald, ik heb een paar keer gehad dat er extra geld van mijn rekening is afgehaald en ik had geen idee waar dat van was,.

Cynthia
01-01-2016

Samen klant

Een tijd geleden zaten mijn man en ik bij de Ohra, maar na een aantal klachten van onze kant hebben we besloten om over te stappen naar de FBTO en ik moet zeggen, daar hebben we geen spijt van!

Toen er bij ons werd ingebroken en we een schadeverzekeraar moesten inschakelen werd het supersnel geregeld.

Binnen drie dagen hadden we ons schadegeld op de rekening gekregen en konden we het kapotte raam laten repareren.

FBTO hartelijk dank!

30-12-2015

Goede Service

Uit mijn ervaring word je bij problemen goed verder geholpen en vriendelijk behandeld.

Noortje
29-12-2015

Beoordeling

erg prettig dat je zelf de modules aan en uit mag zetten

Mien
22-12-2015

Afwijzing voor operatie

Best een fijne zorgverzekering als je niets moet.

Heb al 3 x een afwijzing gehad voor een operatie, mijn internist vond de operatie noodzakelijk, kon anders alleen maar zieker worden.

FBTO gaf aan, "als een arts iets medisch noodzakelijk vind, wil het niet zeggen dat de FBTO het ook medisch noodzakelijk vind"

Heb de operatie op eigen kosten moeten laten uitvoeren. Dat deed zeer, vooral als je op forums leest dat lotgenoten wel de operatie vergoed hebben gekregen, uiteraard waren die elders verzekerd.

Evert
19-12-2015

Vrije keuze modules instellen

Ineens geldt dit niet meer voor de tandarts, een wezenlijke verslechtering in de aanvullende modules. Voor mij voldoende on de verzekering voor 3 mensen op te zeggen.

Esther
19-12-2015

Plotseling rekening

Eind van deze maanden heb ik elke keer een rekening zonder waarschuwing, en ik weet niet eens waar voor ik moet betalen geen duidelijke uitleg

Paula
18-12-2015

Modulen

in 2015 modulen aan en uitzetten als je ze nodig hebt, in 2016 aanvullende en tandartsmodulen moet nu per 1 januari 2016 en kan je niet meer uitzetten.