Koopje.com reviews

20-01-2022

Waardeloze rommel.warme waterdichte handschoenen gekocht, zijn niet waterdicht en laten kou door.dure handschoenen die koopje.com besteld bij alie express voor heel weinig.duurde 12 dagen voordat ze geleverd werden.

Geen spullen van bestellen.

15-01-2022

Verwarmde handschoenen besteld.

Linker doet niets. Rechter wordt bijna niet warm.

Duurt al een tijd voordat ze binnen zijn.

Nu gereclameerd dat niet werken.

Kreeg reaktie , echter zijn ze nu niet meer te bereiken.

Weg geld? Dacht het niet.Ik ga net zolang door tot ze het geld terug gestord hebben.

Carla
14-01-2022

Had inderdaad, zoals anderen ook al schreven, eerst de reviews moeten lezen. Het blijkt dezelfde China-bagger-oplichting te zijn als de BH-fraudeurs. 1 pot nat, ze lachen zich natuurlijk gek daar. Maar hun betalingsmoment komt wel. Veel plezier van mijn paar tientjes, zielepoten. Karma is a bitch!

Astrid
13-01-2022

Handschoenen besteld, zouden goed warm zijn. Nou krijg nog steeds erg koude vingers.

Wat een oplichterij.

Dorota
12-01-2022

Ze beloven dat 100 % tevredenheidsgarantie maar als je ze daar op wijst krabbelen ze snel terug. Waardeloze kwaliteit

Thea
05-01-2022

Helaas had ik geen reviews gelezen van dit bedrijf. Ik bestelde dekbedclips. Weken later kwam m'n pakketje. Ruim 30 euro betaald voor 2 pakketjes.

Krijg ik 30 plastic dingetjes met dubbelzijdig plakband. Lijkt in de verste verte niet op wat ik had besteld en kan er helemaal niets mee. Krijg uiteindelijk de helft van m'n geld terug. Meer kunnen ze niet betekenen. Als ik t retour kost te 10 euro en nog een bedrag van 7 euro voor het ruilen.

Wat een oplichters zijn dit. Never nooit bestel ik hier nog iets.

Zeg het voort. Het mag toch niet zo zijn dat deze oplichters gewoon door kunnen gaan.

28-12-2021

Ik heb 3 mnd geleden wat besteld nog steeds niet binnen gereageerd krijg constant zelfde bericht het duurt 4tot 6 weken dus niet raad iedereen af om daar te bestellen niet doen ( klote bedrijf)

Jack
25-12-2021

Eens maar nooit meer. Wat een oplichters. Het is rommel wat ik geleverd krijg en er zit geen retourbon bij. Moet je mailen naar de klantenservice om een formulier en RMA nummer, krijg je als antwoord dat je maar beter op hun aanbod kunt ingaan dat je de helft van je geld terug krijgt. Anders ben je 17 euro kwijt en heb je niets. (En m’n aankoopbedrag dan?) En je moet deugdelijk verpakt retour sturen terwijl ik het geleverd kreeg in een vuilniszakachtige verpakking. Nooit hier iets kopen

24-12-2021

Koopje.com is een dropshipper. Verkoopt spullen van Aliexpress en dat soort winkels. Ze adverteren de defogger voor in de auto voor 24,95 terwijl hij op Ali 5,85 kost. Het is pure oplichterij. Koop er niets, kijk eerst een op Aliexpress dan.

21-12-2021

Een paar "warme wind en waterdichte" handschoenen besteld.

Via maattabel de maat L.

Vallen erg klein uit.

Handschoenen zijn alles behalve warm. Dit terwijl er in de beschrijving staat dat ze ideaal zijn voor het koude Nederlandse weer.

Ik had beter naar de HEMA kunnen gaan.

Eens maar nooit weer.

20-12-2021

Je krijgt je bestelde artikel niet. Oplichters en diefjes.

17-12-2021

Te snel een review geschreven over overzet nachtbril. Klantenservice gaat nieuw artikel sturen en ik mag het oude houden. Netjes opgelost.

Amber
16-12-2021

Puur oplichterij!

Koop je een lekker dikke warme legging, op alle foto's blijkt het van goede kwaliteit te zijn. Maar na 3 weken wachten, komt het pakketje vanuit China. De legging is van goedkoop materiaal gemaakt, de heup band is een elastieke band die los zit in een lapje stof, alle naaden zitten los en het "lekkere dik warm bondje" is een dun laagje wol dat meteen loslaat. Geen enkel detail van dit product klopt met de foto's op de wesite en de reviews op hun website zijn ook vervalst.

Ze vragen niet eens om een review achter te laten. Sterker nog, er is geen manier om een review op hun website achter te laten.

Wees slim en koop hier niets, vooral niet als je goede kwaliteit verwacht. Ik heb hier zo zeer 30 euro verspilt.

Car
10-12-2021

Dropshipper die misleidende informatie verstrekt met mega lange levertijden die pas worden vermeld als je naar de status gaat vragen.

Helaas 40 euro kwijt aan deze oplichting. Terugsturen schijnt te kunnen volgens de voorwaarden, maar dan moet je zelf verzendkosten, en 10 euro voor een inspectie betalen. Terwijl ze de producten direct uit China laten versturen.

Misleiding is het. Koop hier niks

08-12-2021

Dropshipper met twijfelachtige praktijken, voegt niets toe aan je leven en kost je alleen maar geld. Je kan exact hetzelfde product met exact de zelfde leveringstermijn zelf op ali-express kopen voor minder dan de helft van de kosten.

Jeanet
05-12-2021

Maandenlang gewacht op mijn bestelling, niet geleverd. Met bijbetaling van €10 zouden ze het alsnog een keer opsturen. Oplichters zijn het.

04-12-2021

Tijdens het bestellen werd er aangegeven dat levering enkele dagen kon duren, na bevestiging was dit ineens meerdere weken. Daarnaast heel bijzonder dat het dan vervolgens niet mogelijk is om de bestelling te annuleren ondanks deze niet eens verzonden is. In mijn ogen zeer misleidend, wellicht tegen oplichting aan.

Fil
28-11-2021

Ali expres brol en retourneren kan je vergeten. Mijn legging had 1,5 maand vertraging en moest dan 10 of 17 euro betalen om te retourneren. Dan doen ze nog een 'one time offer' door de helft van u artikel terug te betalen en dan kan je het houden. Dus ik zit met brol en ben de helft van mijn geld kwijt.

Peet
12-11-2021

Warme winterlegging besteld, 40 euro betaald, ik dacht levering binnen enkele dagen, bijna 3 weken gewacht, blijkt uit China te zijn gekomen! Etiket in Chinees, duidelijk niet voor Europese markt gemaakt. Ik bestelde 1 maat groter voor de zekerheid, er staat XL op de zak, maar na opening blijkt dit een XS te zijn of zo, dus direct terug in zak en wilde het terugsturen, geen retourbon te vinden, moest ze mailen, kreeg binnen 2 dagen bericht terug, dat ik 17 euro moest betalen voor terugzending, maar zij konden mij aanbieden de helft van mijn betaling terug te storten, moest dan binnen 48 uur reageren anders verviel de deal. En bovenin hun site staat nota bene "Gratis levering. 100% tevredenheidsgarantie' Nou mensen, ik wilde dat ik ze voordien had opgezocht, koop hier nooit, je wordt opgelicht! Ik mag hopen dat iemand die dit kan, deze lui een halt toeroept!

02-11-2021

Wat een oplichters.

Ik krijg niet waar ik voor betaal.

En dan zeggen ze dus gewoon dat ik het wel gekregen heb. Weg geld. Koop er nooit meer iets.