Koopje.com reviews

05-04-2021

Koop hier niet!

Ik heb iets besteld voor de hond ivm de kou. wat blijkt, levering over 5 weken. Kou was toen al weg., Wat blijkt. Rotzooi van Alibaba. Product is ook nog eens bar slecht. Na retour zenden en 3 mailtjes geld terug. Ik koop er nooit meer iets, is gewoon misleiding.

02-04-2021

Trap er niet in

Bestelde item is nooit geleverd.

Doe geen zaken met deze criminelen

Monica
22-03-2021

Kijk eerst op Ali express

Heerlijke warme handschoenen. Betaald 43,-. Pakketje ontvangen na de kou waarop stond totaal prijs 4,11. Pakketje duurt zo lang omdat het uit China moet komen. Inderdaad te koop op Ali. Email gestuurd, geen reactie. Wilt u opgelicht worden, bestel bij koopje.com, succes verzekerd.

16-03-2021

Bestel hier niet!

Niks ontvangen, reageren niet op mail als je vraagt waar het pakketje blijft maar bioj de volgende keer kijken op track en trache bestaat het bestelnummer ineens niet meer! Pure oplichting baba klootjesvolk

13-03-2021

Criminelen

Betalen, niet leveren

Timo
04-03-2021

Malafide webwinkel

9 februari 2021 een fitness bankje besteld tot op heden niet ontvangen. Reageren niet op mail.

€59,95 weg.

Deze malafide praktijken moeten hard aangepakt worden.

Tineke
04-03-2021

JE KRIJGT JE SPULLEN NIET!

Hier niks bestellen je word opgelicht! in wacht al 9 weken op mijn pakje je kan bellen of emailen ze zijn er nooit het is maar 20 euro maar toch.!

Ik wil iedereen waarschuwen bestel niks op koopje.com het zijn oplichters!

Soultana
27-02-2021

Bestelling niet ontvangen AFRADEN!

Bestelling ordernr:543638 van bijna 55 euro na een maand niet ontvangen. Bij track en Trace nr onbekend! Oplichterij!

26-02-2021

Fitness bankje besteld

Fitness bankje besteld, voetensteun gekregen.

Vervolgens krijg je niemand te pakken. Niet via de telefoon, niet via de mail. Het gaat hier vermoedelijk om de firma "List en Bedrog". Dus hier niets bestellen.

Jack
21-02-2021

Wel betalen, niet leveren

Op 4 februari bestelling #545072 geplaatst en tot heden niets ontvangen, meerdere keer een mail gestuurd maar ze reageren niet. Als je de track entrace wilt volgen dan kom je op een lege internetpagina. De vraag is, producten leveren of geld terug storten.

Atef
17-02-2021

Bestelling n-12167 niet ontvangen van twee manden gleeden

Ik heb besteld op 18/01 twee manden trug en tot nu niet ontvangen bestelling nu/ 12167

ik dank oplichters om dat ik heb mail gestuurd maar gien antwoord

06-02-2021

Schade levering

Na veel geduld eindelijk mijn usb stick ontvangen. Helaas defect. Waarschijnlijk onder een stoomwals gelegen. Heden 6 febr. 2021 klacht ingediend. Ben benieuwd hoe de klacht wordt opgepakt en opgelost.

Dirkje
01-02-2021

Niets ontvangen

In december een tochtstrip besteld, nog steeds niets ontvangen! meerdere mails gestuurd, nooit een antwoord gekregen. Mijn advies, bestel hier niets!

Keerin
18-01-2021

Koop bij koopje, ALTIJD GOED

Ik ben heel erg te spreken over koopje.com. gewweldige service!

29-12-2020

Kloofbeitel

Een paar dagen geleden heb ik een kloofbeitel besteld, nog niets weer van gehoord. Mogelijk oplichterij. Jammer van de 34 euro. Gezien alle andere ervaringen heb ik er geen vertrouwen meer in. Volgende keer toch maar altijd de site checken.

Christiane
25-12-2020

BROL

Heb een doosje besteld voor over de tanden te plaatsen ( Witte tanden in plastiek) kost 20 euro met

verzendingkosten bij)

Kan het recht in de vuilbak gooien schandalig dat er

zo misbruik wordt gemaakt .

Zal zeker het rond zeggen dat het niet betrouwbaar!

Catharina
21-11-2020

Levering

Heb 30 okt. jl. iets besteld, zou binnen 4 dagen geleverd worden, tot op heden nóg niets ontvangen.

Ook ik denk aan oplichterij.

Catharina

13-11-2020

Niet leveren van bestelling #510962 d,d, 22/07/2020

Op 22 juli j.l. heb ik een zelfsluitende infrarood telefoonhouder (bestelling #510962) tot op heden is deze niet uitgeleverd zeker 10 keer het contactformulier op de website ingevuld nooit maar dan ook nooit enige reactie gekregen.

Als gereplied wordt op een E-mail komt deze als undiliverable terug.

Ronduit schandalig de handelswijze van deze website koop hier dus niet.

11-11-2020

Hoe lang kan iets nog leuk zijn?

Wachten.Wachten.wachten.nieuw geplande data . wachten. tot je een ons weegt en dat kan lang duren

Joop
09-11-2020

Grillpan besteld

Ik heb op 28 september een grillpan besteld bij deze zoals nu blijkt oplichters maar nooit iets ontvangen. Heb ze 5 mails gestuurd met het betalingsbewijs erbij maar je hoort niets van ze.