Koopje.com reviews

17-07-2023

Ook ik ontving de telefoonhouder NIET! Zeer teleurgesteld in deze webstore. Daar bestel ik nooit niets meer. Op andere en meerdere sites kan men precies dezelfde bestellen ten eerste een mindere prijs en ten tweede “vandaag besteld, morgen in huis”.

Goodbye koopje.com

Ie
15-07-2023

Beste bijna bestellers van dit fraude bedrijf koopje.com :

Doe het niet!

Blijf er weg!

Maar toch wat besteld en nooit wat gekregen of geld terug gezien:

Maak melding bij acm aub

Of doe aangifte aub

Hoe meer meldingen, hoe meer deze organisaties er wat tegen kunnen doen. Deze webwinkel moet gestopt worden!

Utrecht
21-06-2023

Het mooiste , ze kunnen zoveel de overheden , maar ze laten hun burgers gewoon opgelicht worden door dit soort mensen , wij worden alleen gewaarschuwd ,dat is wat ze zeggen, lijkt mij toch niet moeilijk om hier achter te komen wie dit doen , probeer de overheid maar eens te bestelen ,dan staan ze niet op het matje , maar dan komen ze dwars door de muren heen , dan is het fraude of oplichting.als ik ze kon opzoeken,,,, weet je het gaat niet om het geld is maar 29 eurotjes , maar dat je genaaid wordt ,dan is het nog zo,n vuile ,,,,,,,,,, dat is niet in geld uit te drukken, als je zo wordt gepakt ik lig er echt wakker van .

Alles met koopje ,wissen

Sonja
04-06-2023

In januari een krultang besteld en betaald, nog steeds niks ontvangen. Een mail gestuurd via contact formulier, krijg je een vage mail terug dat de levering langer duurt.

Koop hier niks!

Antoinetta
01-06-2023

Pakje niet geleverd

Krijg n automatische mail

Bij telefoonnummer een bandje dat verwijst naar de site

Waardeloos bedrijf

Niks bestellen hier

Bob
25-05-2023

Bestelling gedaan maar blijkt uit China te komen. Keurig bevestiging ontvvangen maar nu ineens blijkt website niet meer te bestaan. Opgelicht voor 20 euries. Nooit meer via deze website bestellen.

Lilian
23-05-2023

Slecht! sinds 8 februari niets ontvangen. Krijg geen contact. mijn conclusie: oplichters.

Moa
19-05-2023

Het leek allemaal goed. Bestelbevestiging gekregen met bestelnummer. Ook een link om bestelling te volgen. Daar te zien dat het uit China moest komen, verdorie, had ik dat geweten.

Enfin afwachten maar. Nu nogmaals de link aangeklikt: bedrijf bestaat niet meer, staat er.

Link naar contactformulier in de bevestigingsmail werkt ook niet meer!

Oplichters? Het riekt er wel naar, gezien de vele slechte ervaringen, die ik nu lees😪

Suzanne
17-05-2023

Ik heb 3 mei wat besteld. Ik heb het nog niet in huis. Nu kan ik het bedrijf niet meer vinden op internet. Op geen enkele manier. Ook niet via het contactformulier etc.Heb geen groot bedrag uitgegeven, maar dit is wel erg jammer.

Mirjam
16-05-2023

Wacht al 14 dagen op een product dat al onderweg zou zijn

Klantenservice niet bereikbaar

Ik denk dat ik naar mijn geld en naar het product kan fluiten

Mika
09-05-2023

Gevonden via YouTube. Een bestellingen gedaaN van een schuifbare microvezel stoffer. Die paste niet voor onder mijn bed om schoon te maken

Wil het retourneren. Vond raar geen factuur erbij. Vreemde retour adres. Mail gestuurd, antwoord gekregen dat ik € 7,00 verzendkosten moet betalen en gaven ook aan als het pakket kwijt raakt. Dat ik mijn geld niet terug zal krijgen

Te gek voor woorden. Niks kopen bij koopje.com.

Greet
28-04-2023

Heb op 6 April 2 jeans leggings besteld ,na 2 weken kreeg ik ze thuis gestuurd, veel te strak, wist niet dat 't uit China moest komen, heb gemailt dat ik ze retour wilde sturen en of ze een retourformulier voor me hadden, kreeg een mail dat ik 50% terug kon krijgen en de broeken mocht houden, dat wilde ik niet wilde m'n geld terug €40 ,kreeg daarna weer zo'n zelfde mail dat ze ook een grotere maat konden sturen, nee dat wilde ik ook niet, wilde m'n geld terug, het zijn smeerlappen van de bovenste plank, ze zijn zo slim dat ze geen retourformulier bij je pakketje doen, heb ze weer een mail gestuurd met 't verzoek dat ik nu toch echt dat retourformulier wilde hebben, uiteindelijk kreeg ik 't, moest 't eerst in een winkel uitprinten, weer naar huis formulier invullen ,mijn schoondochter was zo lief om het pakketje mee te nemen naar de winkel voor retour ,het lukte nog niet, we gaan nu stappen ondernemen, dat zouden ze wel willen dat we het erbij laten zitten!

Els
18-04-2023

Laten je bestelling betalen zonder te verwittigen dat levering tot 6 weken duurt .Heb iets besteld voor een puppy tegen de tijd dat het geleverd is past dit niet meer

Lina
24-03-2023

Zeer niet te vreden. Heb SleepWellness™ - Orthopedisch zijslaper Kussen besteld. Moet lang wachten en gekregen kussen zo zacht dat kon ik niet slapen. Ook product kwam van china zonder merk.

Nooit meer koop ik van deze bedrijf.

23-02-2023

Ik heb een mini beamer gekocht. Heb betaald en kreeg bijna direct een bevestiging. Zat een foutje in het adres kan mijn fout zijn geweest). Heb toen een mailtje gestuurd en fout binnen 30 minuten aangepast. Volgende dag kreeg ik een track en trace code. Hieruit bleek dat iemand in China hem ging inpakken. Op dag 3 kreeg ik een mail van de verkoper dat de beamer op reis ging. En idd via Track17 kon ik hem al op dag 3 volgen. Na 10 dagen is beamer bezorgd en was precies wat ze hadden beschreven. Enige min puntje was dat de beamer pas tussen 15 maart en 30 maart zou komen. Echter uiteindelijk had ik hem al op dag 9 in huis. Wil oon nog even kwijt dat het ontwerp van hun site en de communicatie opmtrent de order beter is dan van wie ook. Ergonomisch en qua ontwerp een voorbeeld voor iedereen. Hoop dat ie het ook doet. Ga vanavond testen!

Maureen
23-02-2023

Las slechte reviews.idd na dat ik besteld had, wist niet dat het uit China kwam, duurde lang en idd te klein. Koopje.com heeft een tegen aanbod gedaan.

Uit eindelijk nwe broek grotere maat, ben bijzonder

Tevreden en blij ermee.

Ludwig
21-02-2023

Op 04 februari heb ik 2 zwenkkranen besteld (gekocht) en vandaag 21 februari heb ik deze ontvangen via de koerierdienst. Het kwam nochthans uit Shangai (China). Deze kranen zijn van metaal en niet van kunststof zoals hier in verschillende recensies wordt beschreven, ze echt wat in de prsentatie wordt verteld, solide en gebruiksvriendelijk. Ik kan enkel de geleverde diensten en materiaal van koopje.com aanbevelen! Van mij alvast een 🥰

Gerdie
08-02-2023

Ondanks alle negatieve revieuws toch een gevoerde broek besteld ivm met de gasprijzen in Nederland .

Kwam op tijd aan het ben er ontzettend blij mee. Wel 3 maten groter bestellen dan je gewend bent want het zijn Chinese maatjes.

Vorige week een zwart exemplaar besteld en was nu al binnen.

Volgende try out is een verwarmde bodywarmer .

Susanne
08-02-2023

Led verlichting gekocht. USB snoer past niet. Nieuw snoer gekocht , lamp doet het nog steeds niet. Is dus niet op te laden. Waardeloos product. €20 weggegooid.

ANN
31-01-2023

Ik heb een artikel gekocht dat zo'n slechte kwaliteit was, dat ik er van af wilde zien.

- retourneren ging in 5 emails;

- ik een tegenbod: als ik het artikel zou accepteren 50%

Nadat ik het had geretourneerd exact volgens de voorwaarden die werden gesteld, kreeg ik het pakketje alsnog retour.

Het te retourneren bedrag moet nog worden bijgeschreven.

Uiteraard heb ik de afm hierop geattendeerd. Het zal wel met een sisser aflopen.

Bezint eer ge aan deze artikelen begint! ik zou het afraden.