Koopje.com reviews

Tea
15-02-2022

Owww, stom stom stom, ook zo'n Orthopedisch zijslaap kussen gekocht zonder onafhankelijke recensies te raadplegen! Op de site van koopje.com staan natúúrlijk hele goede ervaringen! Dus erin gestonken, wat een flutding!😭😭

Koop hier dus nooit meer wat! Leergeld zullen we maar zeggen.

Tea

Glenn
15-02-2022

Ik heb een kussen bestelt en wacht nu al ruim een maand en tot op heden niets ontvangen .Het zijn een stelletje oplichters ik zou een ieder willen aanraden niets maar dan ook niets bij hun te bestellen anders is het geld weg .Dus wees verstandig en lees eerst de Revues voor dat je over gaat tot bestellen .

Maves
14-02-2022

Geen aankopen doen bij dit bedrijf! zogenaamd orthopedisch kussen gekocht voor 30 euro. Slechte kwaliteit, stelt niks voor. Paar losse vlokjes in slecht stofje.

Had ook reviews moeten lezen, leren we weer van. Niet kopen dus via deze site. Duurt ook 2 maanden voor je iets binnen hebt.

Rienk
14-02-2022

Pas op! Dropshipping website. Ze geven de bestelling gewoon door aan AliExpress. Tas die inclusief verzendkosten op deze website 35 euro kost, kun je bij AliExpress voor 15 euro met gratis tiendaagse verzending kopen. Dit soort site zouden uit de lucht gehaald moeten worden.

Maya
13-02-2022

Heel apart. Wil ik t invullen kennen ze dit bedrijf niet, bij website wel.

Ik wilde bestellen,maar dacht bekijk eens de reviews. Omdat ik het terugstuurbeleid al vreemd vind.

DANKZIJ jullie bestel ik dus NIETS.

Schandalig dat dit soort sites kunnen doorgaan met mensen misleiden.🤬

Mieke
13-02-2022

Nou mijn nekkussen is na anderhalve maand binnen, en binnen 10 minuten weer buiten.

In de vuilnis container, wat een goedkoop dun vodje en daar betaal je dus bijna 30 euro voor.

Snap niet dat zo'n misleidend bedrijf met deze praktijken gewoon door kan gaan.

Anke
12-02-2022

Damn! Zo dom van me om geen reviews te lezen vooraf! M’n kinderen lachten me uit toen ik t pakketje met twee ‘orthopedische kussens voor zijslapers’ open maakte, en er twee synthetische vodjes uithaalde waar je nog geen geld op toe wilt geven. Opgelicht! En dan zetten ze op hun eigen website dat hun klantbeloordeling een 9.3 is. Terwijl hier 95% een dikke 1 geeft voor scam. Schandalig. Wat een leugenaars. Ik hoop dat de mensen die hier iets bestellen slimmer zijn dan ik.

Deniss
09-02-2022

Ik heb last van mijn nek zag advertentie

Met een filmpje dat het speciaal is gemaakt

Door een arts

Niks van waar als je bestelling plaats plaatsen zij door naar aliexpress

Ik kreeg een vod gelijk weggegooid €30

Kost € 3 op aliexpress

Dus koop niks hier

Aanklacht ingediend consumenten bond

Grootste bedriegers van nl

Ze moeten zich schamen

Dave
06-02-2022

4 weken geleden 2 kussen besteld. Leek een erg mooie kwaliteit. Nog steeds niets binnen. Idd een dropshipper. Misleidende nep reclame via youtube. Belachelijk. Aanpakken die oplichters!

Fatima
06-02-2022

Hoi, Ik heb ook twee kussens besteld! Maar tot heden nog niets ontvangen? De betaling gaat via Mollie! Waarom neemt Mollie géén actie? Zij zijn toch verantwoordelijk voor de transacties!?

René
05-02-2022

Wacht op zijkussen uit China die uiterlijk begin februari zou worden geleverd.

heden nog geen pakket ontvangen.

ook geen reactie mogen ontvangen op mijn mail

dit bedrijf moet af van YouTube met spoed zal het aan ideeën willen vragen stuur een bericht aan YouTube.

Janco
04-02-2022

Wat een totale misleiding is dit. Ik heb 6 weken geleden een zijslaap kussen besteld van "Sleep Wellness" klinkt goed dacht ik en zag er goed uit op de foto's. Nu is dat kussen binnen en het is echt helemaal niks, hier kan je niet op slapen. Het komt dus ook rechtstreeks uit China, en ze doen niet eens de moeite om het zelf knap te verpakken en daarna naar de klant te sturen.

Retourneren heeft ook weinig nut, er wordt al 10 euro ingehouden voor hervoorberading! Haha wat een oplichters. Ik wou dat ik even scherper was geweest. Dit was een goede les, en de kinderen hebben nu een kussen om te spelen. Dat zelfde kussen staat nu trouwens voor 49,95! Dus pas op!

Grace
03-02-2022

Zeer misleidend! 2 maanden geleden hier een medisch orthopedisch kussen besteld voor zijslapers. Na bestelling bleek het uit China te moeten komen?! Na 2 maanden wachten kwam de teleurstelling. Voor €29,95 een vodje van een kussentje ontvangen met lege plekken in de vulling, plat, dun en slap en veel kleiner als op de foto. Gewoon oplichting via dropshipping van een bedrijf in Curaçao.

Niet bestellen hier! Had ik ook maar eerder de reviews gelezen. Dom van me

Coco
31-01-2022

Bij bestelling en betaling wordt gemeld dat er nog 6 stuks zijn. Dan krijg je bevestiging van order plus een trackinglink, waar je niets mee blijkt te kunnen.

Bij klagen dat de bestelling nog steeds niet geleverd is, krijg ik te horen dat het gewoonlijk 6 weken of langer duurt! Dit zou op de website staan, maar dit heb ik niet gezien! Stond het er wel duidelijk genoeg? Als ik dit had geweten, had ik hier nooit iets gekocht. Het is dus zeer waarschijnlijk een dropshipper, en ik moet maar hopen dat ik 2 of 3 maanden na betaling een correct product geleverd krijg. NOOIT iets bestellen bij dit bedrijf!

Anouk
31-01-2022

Ik geloof er niks van dat de positieve reviews die hier staan echt zijn.

Dit bedrijf belazert de hele boel en vervolgens beweren ze dat jij (ik in dit geval) de boel belazert. Ik kan hier zo boos om worden. Je staat met je rug tegen de muur. Trap er alsjeblieft niet in lieve mensen. En breng alsjeblieft meer mensen op de hoogte dat dit bedrijf niet te vertrouwen is. Op hun Facebookpagina kan je geen berichten achterlaten en niet reageren op bestaande berichten. Er staan alleen maar boze gezichten onder de berichten. Dit is natuurlijk niet voor niks. Ik hoop dat dit bedrijf snel opgerold wordt.

Corrie
30-01-2022

Slechte communicatie

Product kwam veel te laat en dat kreeg ik na de bestelling pas te horen

Product ontvangen in een te kleine verpakking en t moet ongeopend terug

Verpakking leek op

N vuilniszak

Tjaa dan kan ik niet passen

Ik moet nu n code aanvragen en dan kan ik t terugsturen ( hoop ik )

Dan moet ik 17 euro betalen vh terugsturen

Zoals eerder vermeld op de vele nagatieve revieuws zijn t grote oplichters

Ik wil mijn geld terug

Michel
25-01-2022

Dropshipper vanuit China zonder dat ze het duidelijk vermelden. Daarnaast weigeren ze om retouren terug te nemen en moet je afwachten of je iets geleverd klacht. Lijkt oplichting, blijf hier weg.

Burt
24-01-2022

Gisteren besteld en vandaag bericht gekregen van koopje.com dat mijn bestelling verzonden is via china-post…. Nu al spijt, eerste en laatste keer dat ik er in getuind ben. Gekeken nasr artikel wat ik besteld heb, bij ali 14 euri goedkoper….

Michael
24-01-2022

Zeer slechte kwaliteit. Er stond bij “niet goed, geld terug”, maar na hun een mail gestuurd te hebben, ontving ik mijn geld niet terug. Schandalig hoeveel geld hun producten kosten voor de slechte kwaliteit.

Floris
24-01-2022

Dit is een dropshipper die zijn spullen haalt van aliexpress. Exact dezelfde artikelen kun je daar voor een fractie van de prijs kopen.