Koopje.com reviews

1.9
Sacha
31-12-2023

Bestelling wordt niet geleverd.

Geven de vervoerder de schuld, maar deze is nooit geweest.

Dus ook geen mogelijkheid pakketje ergens op te halen. Malafide bedrijf. Nooit meer. Zou ook graag weten wat hier verder aan gedaan kan worden? Hoe dit soort praktijken aan te pakken? Iemand een idee?

André
22-12-2023

Oplichters

niet doen

Georgina
17-12-2023

Bestelling 9 weken geplaatst en betaald,

maar nooit ontvangen.

Zij zeggen dat het de schuld is van postnl,

dus ik krijg mijn geld niet terug.

Ik zal nooit meer iets bestellen daar.

Yvette
02-12-2023

Waardeloos. Eerst 6 weken wachten op je bestelling.

Wil je deze retourneren dan krijg je na 3 werkdagen nog geen reactie. Op hun site kun je ook een bericht achterlaten: staat binnen enkele uren een reactie. Nou vergeet het maar. Het blijft doodstil op de lijn. Het woord communiceren kennen ze daar niet.

Waardeloos bedrijf. Bestel daar nooit want het is een waardeloze boel daar. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt .

Marieke
16-11-2023

Product na een maand nog steeds niet ontvangen

Annemiek
14-11-2023

Onbetrouwbare site ,halen troep uit China en verkopen het hier voor belachelijke prijs.

Veel spullen worden aangeboden die door zogenaamde artsen en ingenieurs zijn gemaakt, pure oplichterij

08-11-2023

Na 14 dagen geleverd smart eco heater verpaking beschadigt doos heater was geopend geweest gebruiksaanwijzing gevouwen verfromd dus eerder gebruikt in het chinees en onbgrijpelijk engels, waarschijnlijk terug gestuurd dus 2e hands koopj reageert niet op mails om te retouneren, telefoon is een bandje dit bedrijf is niet koozjer

Gust
07-11-2023

Ik heb 2 air healer gekocht via koopjes com en gister ontvangen.Er zit geen beveiliging op en ze worden bloedheet van buiten ze verspreiden een zeer zware brand lucht dus zeer gevaarlijk dus geen aanrader,ik heb het hun laten weten maar nog geen reactie ik wil mijn geld terug? Wat moet ik doen?

Suzanne
03-11-2023

Ik zie allemaal negatieve recensies over deze webwinkel, maar ik heb mijn bestelde spullen keurig geleverd gekregen, zij het dat het wel wat lang duurde, maar ik had er geen haast mee.

Han
27-10-2023

Koop hier niet! Ik heb besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen, dit riekt naar oplichting!

Angela
28-09-2023

Koopje.com verkopen spullen uit China voor een veel duurdere prijs door.

ik ben nu dus voor zo’n € 80,00 opgelicht. Schandalig gewoon!

Als ik dit had geweten dan had ik de spullen zelf ook wel via China kunnen bestellen dan had ik nu € 80,00 uitgespaard.

Daar kwam ik pas achter toen ik al had afgerekend.

En ging kijken wat ze via een andere bedrijf kosten.

Nou dat was dus veeeeel minder dan wat ik bij koopje.com had betaald voor precies hetzelfde product.

Na alle resecties te hebben gelezen ga ik er niet vanuit dat als ik het terugstuur ik mijn aankoopbedrag van € 107,00 terug zal krijgen.

Dus mensen wees gewaarschuwd koop je producten niet via deze site aub.

Ik heb er weer wat van geleerd in ieder geval eerst kijken of ze ergens anders goedkoper worden aangeboden.

Jörgen
28-09-2023

Bestelde en betaalde artikel wordt niet geleverd. Probeer nu al 2 weken contact te krijgen maar ze reageren nergens op. Behalve dan hun standaard automatische bericht dat ze binnen 2 dagen contact opnemen wat ze dus niet doen. Ook de telefoonnummers waarop ze bereikbaar zijn krijg je antwoordapparaat of een muziekje verder niets. Het zijn OPLICHTERS

Betsie
15-09-2023

Ik heb een chromecast besteld bij koopje.com werkt dus niet wilde het retour doen en kreeg een filmpje toegestuurd hoe ik het moest doen maar niks deed het zelfs mijn kleinkinderen kregen het niet voor mekaar .Weer gevraagd ik wil het retour doen kreeg weer een filmpje weer een mail gestuurd toen kreeg ik het aanbod 50% terug van de aankoop som omdat het retour doen de kosten voor mezelf zijn ik heb het aanbod aangenomen en heb het ook ontvangen maar voel me wel opgelicht ik kreeg te horen van iemand die er verstand van heeft is een nepding ben zeer teleurgesteld .Heb er nu eentje bij een ander bedrijf gekocht en werkt perfect.Dit wilde ik even kwijt.

Maria
06-09-2023

Ik had beter moeten opletten, zag pas later dat mijn bestelde product niet uit Nederland zou komen maar uit China. Waardeloos, ze doen overkomen dat ze een Nederlands bedrijf zijn, maar importeren hun rommel dus uit China. Na 4 weken ontving ik het zogenaamd unieke product, wat een slap aftreksel was van de foto op hun site. Nooit meer doen dus!

Dippie
03-09-2023

Gisteren alsnog mijn pakketje goed ontvangen.Dus excuus voor de vorige review

Adriaan
01-09-2023

Wat een onvoorstelbaar waardeloos bedrijf.

Mensen koop NIETS bij Koopje.com zonde van je geld.

Talloze keren geprobeerd contact te leggen via mail maar geen

oplossing. Dus doe het niet.

Kirsten
25-08-2023

Heb een apparaat besteld om mijn foto’s makkelijk op ons TV scherm te laten zien vanaf mijn telefoon. Een soort Apple TV. Heb er zelfs twee besteld 😡

Apparaat doet het niet. Gemaild. Kreeg, na twee weken wachten, een filmpje opgestuurd met aanwijzingen. Precies dit had ik al gedaan. Opnieuw gemaild. Geen reactie. Geen RMA (retour)nummer gekregen, geen retouradres. Weer gemaild. Nu mag ik het (48 uur durende) aanbod overwegen: retourneren (weer geen retouradres of RMA nummer vermeld dus HOE DAN?…) of zij storten 50% van het aankoopbedrag terug. We zijn inmiddels meer dan een maand verder. Ik heb voor terugstorten gekozen. Zal ik wel nooit meer iets van horen. DRINGEND ADVIES: koop hier niets. Geef je geld liever uit aan iets zinnigs!

Tetjana
29-07-2023

Ik heb nog 16 juni een artikel, een telefoonhouder besteld, maar tot nu toe helemáál niks ontvangen. Na de meerdere keren contact van de kastje naar de muur, heb ik Koopje. com gevraagd om mijn geld terug te storten. Dan zijn ze ook niet thuis.

Schandalig, dat zo bedrijf mag op zo manier bestaan en verder gaan met veel mensen te belazeren en hun geld afpakken. Dat zijn de boeven!

17-07-2023

Ook ik ontving de telefoonhouder NIET! Zeer teleurgesteld in deze webstore. Daar bestel ik nooit niets meer. Op andere en meerdere sites kan men precies dezelfde bestellen ten eerste een mindere prijs en ten tweede “vandaag besteld, morgen in huis”.

Goodbye koopje.com

Ie
15-07-2023

Beste bijna bestellers van dit fraude bedrijf koopje.com :

Doe het niet!

Blijf er weg!

Maar toch wat besteld en nooit wat gekregen of geld terug gezien:

Maak melding bij acm aub

Of doe aangifte aub

Hoe meer meldingen, hoe meer deze organisaties er wat tegen kunnen doen. Deze webwinkel moet gestopt worden!