Koopje.com reviews

Linda
11-03-2022

Oplichterij is de site koopjes.com! Dit is helemaal geen orthopedische zijslaper kussen.! Het is opgevuld met polyester! Je denkt dat je goede zijslaper kussens koopt voor het bedrag van 52 €! Wat ze aanbieden is helemaal anders dan deze Chinese prul rechtstreeks voor de prullenbak. Volledig eens met Youssef. Je wordt belazerd door de koopjes.com site! Misschien is dit wel eens een item voor het programma opgelicht! Het is tijd dat zulke websites is worden door gelicht! Stoppen die handel!

Youssef
10-03-2022

Na 1,5 maanden wachten ontving ik een zogenaamde Sleepwellnesszijslaapkussen, gekocht bij koopjes.com. En rechtstreeks ontvangen vanuit China. Zeg maar, zoals AliExpress. Tot mijn verbazing kreeg ik een klein verpakking waar een kussen zou moeten zitten. Na het openen viel mijn mond letterlijk open. Het bleek niet te lijken op een kussen en heeft zeker niet te maken met orthopedie. Het lijkt zowel qua grote als qua stevigheid absoluut niet op de foto waarin je een vrouw op haar zij ziet slapen. Ik voel me zo xxx opgelicht voor die EUR 29,50. Vervolgens lees je tevredenheidsgarantie 100%. Wat betekent dat toch? Blijkt dat wanneer je het terugstuurt zij eerst beoordelen of de verpakking kapot is, en daarbovenop ben je ook nog EUR 10,- kwijt. Dit zijn oplichters. Je wordt gewoon belazerd. Hoezo niet openmaken? Het wordt geleverd in een zwarte folie plastic zoals iedereen dat kent van AliExpress, en daarbinnen zit het in een dun plastic, waarbij de lucht eruit is gehaald. Oplichterij!

Yira
08-03-2022

Een telefoon hoesje besteld. Ten eerste langer dan een maand moeten wachten om vervolgens een hoesje te ontvangen die helemaal niet past. Staat nog op de verpakking dat het voor desbetreffende telefoon is, wat dus niet waar is. En als je vervolgens de retourbeleid gaat lezen, lees je dat het je geld kost om te retourneren.

NIKS BESTELLEN!

AC
07-03-2022

Sleepwellnesszijslaapkussen via hen gekocht. Hele lange levertijd (>1 maand). Vervolgens kwam er een luchtdicht samengeperst kussen, dat na uitpakken erg dun blijft. Er zit te weinig vulling in en het stinkt. Niet het kussen, wat op Koopje.com staat, maar een slap aftreksel. Het beloofde effect is dus helaas nihil. Gebeld met Klantenservice 055-7410000, waar na het beluisteren van een bandje, alleen de mogelijkheid geboden wordt, een bericht via de website te versturen. Retourneren kost via de website minimaal € 10,-. Ben benieuwd of er bericht komt op mijn klacht en welke oplossing geboden wordt. Zal nooit meer iets kopen via koopje.com, want dit is hele slechte service.

06-03-2022

Hier hetzelfde, kussens besteld, nooit gekregen.smerige oplichters zijn het .

Ben dus niet de enige .

Henriette
05-03-2022

Ik ben er ook in getrapt. Na zes weken werd een verfrommeld pak afgeleverd met dat zogenaamde orthopedische kussen. Het is je reinste oplichting. Op de site staat dat je het pak alleen kan terugsturen als het niet geopend is. Hoe kun je het kussen beoordelen zonder het pak te openen? Dit is in strijd met de Nederlandse wetgeving. Je moet dus met jezelf overleggen of je het gaat terugsturen en extra kosten gaat maken in de zekerheid er nooit meer iets van te horen of de rommel maar weggooien en je verlies nemen.

OT
04-03-2022

Bestelling duurde erg lang!

WAARDELOOS kussen! Direct in de ton gegooid 😩

Hassana
02-03-2022

Ik heb twee zijslaap kussens besteld, ik heb heel lang moeten wachten totdat ze aan kwamen. Maar ik was erg ontevreden over de kwaliteit en de kussens waren ook leeg. Ik heb heel veel spijt dat ik deze site heb vertrouwd. 58 euro voor twee kussens met zo'n slechte kwaliteit vind ik helemaal niet kunnen.

Lenie
01-03-2022

Nooit iets kopen hier,eerst checken wat voor website dit is!

Het duurt maanden voor je iets krijgt,retouren lukt niet.

Kwaliteit vreselijk!

Stom als je dit doet!

Lenie

Vin
24-02-2022

Kussen besteld bij deze oplichters. Goedkope troep uit China. Ze gooien er 25 euro bovenop en bestellen het regelrecht van AliExpress of soortgelijke sites. Verzoek om koop ongedaan te maken ingediend. Geen grijntje respect of klachtgerichtheid. Gelijk beginnen ze over wat het gaat kosten. Je kan je geld beter in de fik steken dan daar bestellen.

Jo
24-02-2022

Ook hier het orthopedische zijslaapkussen besteld in de veronderstelling dat het geen troep zou zijn uit China maar helaas eringtrapt😠😤🤬

Marjan
21-02-2022

Wat een troep leveren ze. Ik zou me geld terug gestort krijgen . Nog niets op me rekening gezien.

Sleep masker is niks en dat kussen helemaal lachertje lijkt niet op die van het filmpje.

Stom ingetrapt me geld kwijt maar zij moeten gestopt worden!

Jay
21-02-2022

Zijn bedriegers. Koop nooit iets van hun. Willen gewoon geld uit je zakken jagen.

Gemma
20-02-2022

Zogenaamd orthopedisch zijslaapkussen gekocht. Pas 5 weken later geleverd: komt uit China, waardeloze kwaliteit, het kussen stinkt en voldoet op geen enkele wijze. Retourneren kan binnen 14 dagen, kosten daarvan zijn voor koper en bovendien wordt tevens € 10,00 in rekening gebracht. Nadat ik een mail gestuurd heb, werd door Koopje.com aangeboden de helft van de aankoopsom aan mij terug te betalen en ik mag het kussen houden. Schrale troost, want dit product gaat in de vuilnisbak. Ik voel me bedonderd.

Liesbeth
19-02-2022

Had ik eerst deze revieuws maar gelezen. Geen retourzending mogelijk, hier is sprake van oplichting!

Een keer en nooit weer!

Anja
17-02-2022

Oplichters mooi filmpje gebruiken over orthopedische kussen die er in de verte totaal niet op lijkt zeer slechte kwaliteit wat gewoon in china gemaakt is ipv originele ontwerper die in filmpje getoond wordt je kan het niet eens een kussen noemen de steun die deze kussen zou moeten geven ,kan niet eens er zit amper vulling in niet goed geld terug nou dus niet want dat is nogal een probleem daar verpakking mag niet open zijn geweest hoe kan ik in vredesnaam het produkt bekijken dan en je moet 10 euro betalen voor herbevoorrading normaal ben ik scherp met bedrijven maar ben er mooi ingetuind bij dit bedrijf koopje.com ze kunnen beter miskoopje.com kunnen heten

Benno
17-02-2022

Goedkope chinese troep . Met lange levertijd . Voor de helft van de prijs op alieexpress te kopen.

Esther
17-02-2022

De advertentie op YouTube suggereert dat je een orthopedisch kussen kunt kopen waarmee je als zijslaper snel van klachten af bent. Dit kussen is echter in werkelijkheid een goedkoop dun slecht afgewerkt vod uit China, dat pas geleverd wordt na een maand. Geld terug is niet mogelijk. NIET INTRAPPEN!

16-02-2022

Vermijd deze site want hij voldoet aan geen enkele voorwaarden. Lange levertijd en retour sturen is vrijwel onmogelijk ook al sta je als consument in je recht.

Een Orthopedisch zijslaap kussen kost trouwens in China €4,44 en op hun site €49,95, de kwaliteit is om te huilen en nog geen €2,50 waard.

Swetla
16-02-2022

Ik heb ook de zijslaap kussen gekocht. Na 26 dagen pas binnengekregen.

Kwaliteit is nul komma nul. Ik ben naar de retour voorwaarden gaan kijken en kwam erachter dat zeer waarschijnlijk niets terug ga krijgen.

Je mag verpakking blijkbaar niet openmaken om het te mogen retourneren. Verzendkosten moet je dan ook zelf betalen, en bovendien wordt er nog €10 van de retour bedrag ingehouden om een of andere stomme reden.

Ik zal nooit meer iets kopen op koopje.com