Koopje.com reviews

Koopjemoeder
23-10-2021

Legging besteld van €29,97 die M hoort te zijn maar eruit ziet als XXS. Ik heb overwogen om het terug te sturen maar dan moet ik zelf de verzendkosten betalen EN houden ze €15 voor "handling and inspecting the items you sent back" dikke middelvinger naar kOopje.Co.

Linda
27-09-2021

Eerst en vooral is de levertermijn erbarmelijk lang.

Iets retour sturen, is eigenlijk onmogelijk. Je mag het product niet geopend hebben. Hoe kan je dan zien dat het niet bevalt? Je betaalt zelf voor de retourkosten (dit begrijp ik nog), maar je betaalt nog extra 10 euro omdat ze het moeten nakijken!

Eén keer, maar nooit meer!

Willy
23-09-2021

Besteld op 8 september.geleverd op 23 september.mooi verpakt,geen enkele schade.Bestelling was compleet in orde

El
14-09-2021

Hun doel (volgens henzelf): "ons doel is jouw leven makkelijker maken"

In Juni product besteld, op mails van mij reageren ze snel, dat is het enige positieve dat ik over ze kan melden. Steeds nietszeggende "dooddoeners", maar geen product. Geld kunnen ze niet terugstorten? Hoe moeilijk kan dat zijn? Kost me heel veel negatieve energie. Neem mijn verlies en hou er maar mee op. Koop hier NOOIT iets!

01-09-2021

Niets ontvangen

Product besteld maar nooit ontvangen

als ik daarover contact zoek vertellen ze me doodleuk dat ik het maar moet oplossen met postNL. Daarbij geven ze ook nog een verkeerd nummer

Mobi
20-08-2021

Veranderen je adres, incorrecte tracking en geen enkele service.

Besteld, betaald maar geen kloppende track en trace. Ze hebben zelf adres veranderd (claimen dat dat mijn fout is) en kunnen zogenaamd niet veranderen. Geen enkele manier om te garanderen dat ik dit pakketje krijg. Wss niet.

30-07-2021

Op -lichterij

Track&trace is vaak ook vals want ze moeten wel iets sturen met tracking om geen argwaan te trekken.

ik had een schaafmachine besteld en kreeg na 3 maanden een setje mini schroevendraaiers van 2,50 binnen.

verder is mij wel duidelijk geworden dat Aliexpress niets met dit bedrijf te maken heeft

Suzanne
28-07-2021

Krijgt niks!

Hier moet je echt niets bestellen!

Je krijgt geen bevestiging van je bestelling , krijgt niets geleverd en je bent je geld gewoon kwijt!

Irwin
27-07-2021

Koopje.com beter koopje.ellende.com !

6 mei een easy inflate luchtbed besteld en betaald. Na talloze mails blijft er gezegd worden dat het onderweg is! vandaag 27 juli en maar weer de track en trace bekeken. Nu staat er ineens verwachtte leverdatum 13 juli? maar het is vandaag 27 juli! weer 5 mails gestuurd op ál hun site mails van support en ook revieuw geschreven op trustpilot met ordernummer erbij en nu krijg ik ineens mail dat ze mij direct het geld terugstorten? nou ben benieuwd. Moet er wel bij zeggen dat koopje.com support wél altijd direct reageerde op mijn mails. Jammer hoor.

Iris
20-07-2021

Voorkom frustraties koop NIKS hier

Dacht probeer het eens op deze site on voor de vakantie een 3in1 wasmachine kopen maar na een aantal mails wordt er gemeld krijg je steeds een mail ja volgende week en dat nu al een aantal keren al

Vakantie zit er bijna op maar nog steeds niks

Laat je niet misleiden en koop hier NIKS

Andrew
20-07-2021

Koopje.com is Ali.expresstroep

Een zogenaamde motorbroek besteld bij Koopje.com. Na bestelling bericht dat het druk is en na ongeveer een maand wachten word het produkt geleverd. Afzender, Ali Express. Als ik deze chineese troep had willen hebben had ik daar wel rechtstreeks besteld.

Kortom, Koopje.com is gewoon een tussenadres van Ali Express. Mijn advies : koop hier niet.

In
19-07-2021

Super lange levertijd

Hier in de antwoorden van deze organisatie staat telkens dat we hadden kunnen lezen dat de levertijd 2 tot 4 weken is. Dit is NERGENS terug te vinden. Ik wacht nog steeds! Het klopt ook dat er geen fatsoenlijke reactie komt op je vraag wanneer je betaalde bestelling nu eens komt!

Slechte zaak! Schamen jullie je niet diep? Vast niet.

GRB
19-07-2021

Motorbroek

Weken geleden een motorbroek besteld. Volgens opgave leveren uiterlijk 12 juli. Helaas tot nu toe niets, na email contact nog even wachten wordt er gezegd. Zo iets simpels moet toch gelijk te leveren zijn. Geen goede service en niet voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd wanneer het aankoop bedrag terug gestort wordt.

Sarieta
13-07-2021

Grinder

2 maanden geleden een grinder besteld nog steeds niet ontvangen.

Krijg geen reactie op mijn mails.

Niet bestellen mensen!

Rick
24-06-2021

Dacht ff snel een scheerapparaat bestellen

Heb hier ondertussen een maand geleden een scheerapparaat besteld nog steeds niet binnen gekomen. Ik zag hem al op ali maar ik dacht ik betaal wat meer dan heb ik m eerder binnen. Blijkt gewoon zoon gare dropship site te zijn. Je krijgt het product van ali en wacht even lang alleen betaal je 3 keer de prijs.

Julien
02-06-2021

Onbetrouwbare afzetters

Bestelling en betaling gedaan maar nooit geleverd

is volgens mij een nepfirma

beantwoord mails met hetzelfde antwoord ; bestelling is onderweg maar komt nooit

Esm
25-05-2021

Koop hier niks !

De rotzooi komt rechtstreeks van ali voor een hogere prijs!

maanden wahten op je bestelling.

100 spam mails nadat je je hebt aangemeld, waar niemand op zit te wachten!

koopjes hier niks wees gewaarschuwd

Tineke
05-05-2021

Mondmasker

20 euro betaald voor een beschermend mondmasker

Kreeg iets met gaten erin doos kapot klacht ingediend

Rientje
26-04-2021

OPGELICHT!

Het is een oplichters zooitje! je besteld, je betaald en je krijgt niets opgestuurd! troep moet uit china komen. Tja, dan weet je het wel.

Paar keer achter aan gemaild, maar je krijgt geen reactie!

Het bericht is nog geen 1 ster waard. Maar ik ben razend op dit zogenaamde bedrijf.

Iedereen moet dit weten, bestel niets bij koopje.com!

Nina
17-04-2021

Opgelicht

Ook ik heb iets besteld, en niets ontvangen!