Koopje.com reviews

08-05-2022

Iets besteld, betaald niets geleverd. Kennen wel mijn e-mailadres maar kan op geen mogelijkheid meer op de site. Geld kwijt denk ik

Janny
03-05-2022

Alles wat je daar besteld komt van Aliexpress, alleen betaal je veel meer. Wat een oplichters zijn het. Mensen bestel daar niets. Moest een cijfer geven jou een 1 is nog teveel.

Marius
22-04-2022

Ook hier niet op zitten letten, spullen komen rechtstreeks van aliexpres voor een aanzienlijk hoger bedrag. Kwartje viel pas toen het pakketje aankwam in typische aliexpres stijl (ingepakt in wit plastic met veel tape).

Wijze les om dit soor sites vooraf te checken op reviews

20-04-2022

Ik ben erin getrapt… impulsaankoop. Wist het ook eigenlijk wel. Maar dacht laat ik eens goedgelovig zijn ;-) niet doen dus!

BJ
18-04-2022

Zeer overtuigend filmpje over speciaal ontwikkelde steunzolen op koopje.com . Geleverd: driedubbele rotzooi zooltjes van niks. Betaald 25 euro. Waarde: 0.95 cent niets de moeite om het netjes in te pakken.

Oplichters.

Sonja
17-04-2022

Houden zich niet aan de wetgeving die voor online winkels geldt. Helaas wel bestelling gedaan. Direct nog voor de bevestiging kwam de bestelling geannuleerd, dus conform bedenktijd.

Nee, moet zes weken wachten, dan kan ik Kontakt opnemen met service dienst en dan pas kan ik het terug sturen.

Hoe lang gaat het dus duren voor ik mijn geld terug krijg?!

13-04-2022

Koopje.com zijn oplichters.

Je betaald veel te veel en de rommel komt uit China.

Voor een waardeloos setje oorsmeer reiniger wat op AliExpress slechts €1.25 kost rekent koopje.com maar liefst €16,95

Echt rommel.

Dus u bent gewaarschuwd voor koopje.con

U wordt opgelicht.

Lin
13-04-2022

Ik twijfelde om iets te bestellen en zag toen de reviews hier, even nagezocht of wat ik wilde bestellen ook op alixpress te bestellen was: en ja hoor! Koopje.com gebruikt EXACT de foto's van alixpress.

Als je slechte kwaliteit wilt, bestel het dan meteen via alixpress en laat de mensen van Koopje.com je dan niet extra betalen.

Taal
08-04-2022

Ik ben er net niet ingetrapt.

GEERT
07-04-2022

Schoenzolen besteld. Na maand nog niets in huis. Na mailcontact komt bestelling aan. Verpakt in vuiniszak. Met erin schoenzolen van slechte kwaliteit waarop niet te lopen is. Merkloos terwijl een merkartikel beloofd is. Made in chi a en tegen fractoe van de prijs te besyellen op aliexptess. Eenmaal verpakking geopend mag niet retour! Nooit meer koopje.com. niet kopen daar

03-04-2022

Heb wat besteld maar na eenweek nog niets gehoord

Aldo
01-04-2022

Wat een oplichters allemaal, heb wat besteld krijg het pas over een maand. te gek voor woorden dit. Maar afwachten wat het is maar lees nu al dat het troep uit China is . Dat verklaart natuurlijk de levertijd.

Maria
19-03-2022

Echt troep uit China! De wellness kussen gekocht, zeer slecht kwaliteit, gewoon in de vuilnisbak gedaan, niet te gebruiken.

Xx
17-03-2022

Kijk eerst op AliExpress. 200 x goedkoper dan koopje.com. Hier doet dit bedrijf jou bestelling. Goedkope Chinese rotzooi.

16-03-2022

Zijslaapkussen besteld. Prachtig reclamefilmpje en mooi gepresenteerd. Na vele weken wachten werd het zijslaapkussen geleverd. en tot onze schrik. zeer beroerde kwaliteit. Helaas wordt het reclamefilmpje nog steeds getoond op internet en youtube, maar trap er niet in.

Ik heb van koopje.com mijn geld teruggekregen en mocht de kussens zelf in de kliko doen. De reden dat ik toch deze negatieve beoordeling plaats is dat ze mijn dringend advies om het misleidende reclamefilmpje van internet te halen niet hebben opgevolgd. Ik wil andere mensen graag waarschuwen om deze kussens niet te bestellen!

Syl
16-03-2022

Je krijgt geen product, je mag niks annuleren ook al mag dit volgens de wet wel, ze hebben daar lak aan.

Als je je geld kwijt wilt geef t dan aan goed doel.

Vreselijke oplichters

Christel
15-03-2022

Ik heb me ook laten verleiden door dit bedrijf om de kussens te bestellen voor hals en rug . Reclame op you tube . Was voordelig te kopen 49 euro voor 2 . Heb lang moeten wachten kwam blijkbaar uit buitenland . Heb regelmatig berichten gestuurd waar mijn bestelling blijft . Ondertussen maar reclame sturen over andere producten. Ik was het zo beu dat ik gevraagd zolang dat ik de bestelling niet heb ontvangen dat ik niets anders koop . Uiteindelijk na bijna 2 maand gewacht gekregen . De kussens was die 49 euro niet waard zo plat . Heb uiteindelijk 1 kussen in het andere gestoken om het nog te kunnen gebruiken. Een goeie waarschuwing op Instagram heb je ook van die Nederlandse firma's die ineens verschijnen met producten vanuit het buitenland ( allieexpress) om profijt te maken met zogezegde de helft korting . Trap er niet in

Bella
14-03-2022

Helaas is er geen mogelijkheid om 0 sterren te geven. Ik heb het kussen voor zijslapers besteld. Moest wéken wachten op de bestelling. Het kussen is vandaag uiteindelijk aangekomen. Wat een flut, slap ding, zeg! Zo plat als een dubbeltje en totaal geen model in te krijgen. Kan zo de kliko in. Bestel hier niets! Een gewaarschuwd mens telt voor twee. De reclame is uiterst misleidend en klopt helemaal niet met de werkelijkheid.

Kia
13-03-2022

4 januari 2x sleep wellness besteld, nu 13 maart nog niet ontvangen. Meerder keren gemaild,

9 maart krijg ik mail dat de bestelling niet bezorgd kon worden en geretourneerd is naar de leverancier. Waarom is niet bezrgd kan worden? wordt niet gezegd.

Meerder keren gebraad om mijn geld terug te storten, hebben niet gedaan en wordt meer niet gereageerd.

Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven hun werk kunnen voortzetten?

Wil ik proberen via de media en consumentenprograam andere mensen te waarschuwen.

Leon
12-03-2022

-Heel lang moeten wachten

-product voldoet niet

- geen reactie vanuit klantenservice

- terugsturen is een drama