Koopje.com reviews

Pipi
19-08-2022

Product heeft een zeer lange levertijd van enkele weken en komt totaal verfromfraaid aan. De doos zag eruit alsof het overreden was.

En zoals eerder al vermeld, retour beleid houdt in dat je alsnog zelf 7,25€ aan kosten maakt voordat je van deze boeven misschien wat geld terug krijgt. En dan ook weer onder aftrek van 10€ kosten!

Mijn vriend is erin getrapt, het zijn mooie mailing met “aanbiedingen” maar onthoud gewoon 1 ding: het is OPLICHTING!

F.h.
08-08-2022

Heb een bestelling gedaan en betaald. Kreeg een verzoek

Om lid te worden van de familie wat ik natuurlijk niet wil.

Daarna een verzendbevestiging maar tot nu toe, 2 weken later, nog steeds geen levering. Betel dus niets bij deze oplichters.

Linda
03-08-2022

2 maanden geleden een slaapkussen ad Euro 40 besteld, nooit ontvangen. Destijds werd ik in het weekend wakker en kreeg op mijn telefoon meteen een advertentie over slecht slapen onder ogen (via de site You Tube). Heel sneaky. Kussen sprak me aan en met mijn niet-wakkere geest heb ik dit besteld. Stom! Had ik maar van te voren deze site eerst bekeken! Gelukkig komen dit soort mislukte bestellingen bij mij zelden voor, maar toch wees gewaarschuwd voor de aanlokkelijke advertenties en praatjes!

MvV
01-08-2022

Bezint eer ge begint!

Lees eerst goed de alg voorwaarden door voor je hier besteld!

Als je besteld en betaald hebt is er géén weg meer terug!

Je zit vast aan je bestelling.

Wil je toch van je bestelling af dan moet je zelf de retourkosten a minimaal € 7,25 betalen incl. € 10,00 aan controle kosten.

Kortom je bent altijd minimaal € 17,25 kwijt aan koople.com.

Kortom: niet in zee gaan met dit klantonvriendelijke bedrijf!

Mieke
29-07-2022

Op 9 juni onkruidwieder besteld en 19,97 euro betaald.

Vandaag, 29 juli nog niets ontvangen. Leveringsdatum wordt steeds uitgesteld. Nu weer tot 4 augustus.

Onbeleefde klantendienst, een antwoord is teveel gevraagd .

Wel dagelijks ongevraagde reclame voor hun andere producten .

Heb ondertussen een onkruidwieder gekocht bij Flying Tiger aan 2 euro en die doet het fantastisch!

Heb onlangs oorsmeer-verwijderaars gekocht: dikke brol!

Veel centen en werkt absoluut niet!

Zeker nooit iets kopen! Ik ben er 2 keer in getrapt .

Jammer, ik had beter mijn kleinkinderen getrakteerd op een ijsje!

Ik ben een weduwe met een klein pensioentje.

Ad
25-07-2022

Zeer slechte ervaring koop er niks je wordt opgelicht alles komt uit China mensen die door koopje.com gedupeerd zijn kunnen dit melden bij mollie daar kun je een klachten formulier invullen over een webshop die mollie gebruikt voor betalingsverkeer en hoe meer mensen dit doen hoe eerder dat deze oplichtingssite opgedoekt wordt en niet meer aan zijn geld kan

Martha
22-07-2022

Ik bestelde onlangs een wimperkruller,en niet ontvangen.contact opgenomen en kreeg een ander pakje,wat niet overeenkwam met het gevraagde. Ontvangen in Zéér slechte toestand .Kreeg Opzetwimpers in de plaats welke volledig uit elkaar vielen.!Je koopt er katten in zakken!Ik raad iedereen aan om er niets te bestellen,pure bedrog!Wees op jullie goede.

Martina
22-07-2022

Zijslaap kussen besteld. Goedkope kwaliteit en klein en plat. Elders veel goedkoper. Retourneren is zo een gedoe ik heb hem in de kliko gegooid. Duidelijk oplichting.

21-07-2022

Na twee en halve week nog steeds geen parasol geleverd. Zou binnen drie werkdagen geleverd zijn. Vooral nu de zon op zn best is. Nog niet opgelostjammer. Koop er nooit weer iets

21-07-2022

Dit zijn gewoon een bende oplichters; Produkt besteld, betaald, en uiteindelijk centen kwijt.

Stel voor klachten te groeperen en een formele klacht neer te leggen tegen dit bedrijf.

Thom
21-07-2022

Onlangs iets bij Koopje.com gekocht. De kwaliteit was ver onder de maat, dus ik wilde gebruik maken van het herroepingsrecht. Maar dat proces doet nog het meest denken aan een hindernisbaan.

* Retourneren kan alleen als je van de helpdesk een RMA-nummer krijgt. Maar de helpdesk is alleen per contactformulier bereikbaar. Er staat een telefoonnummer bij, maar als je dat belt krijg je een bandje dat je vertelt dat je het formulier moet gebruiken, waarna doodleuk wordt opgehangen.

* De factuur moet bijgevoegd worden, maar die heb ik nooit ontvangen. Niet per mail en ook niet bij de levering.

* De website bevat een modelformulier voor herroeping dat duidelijk van elders is gecopy-paste.

* Naast de verzendkosten moet je 10 euro betalen aan zogenaamde "herbevoorrading kosten".

Wat een ellende. Mijn advies: deze website vermijden.

San
20-07-2022

Shit bedrijf koop er niets

Service van lik mijn vestje

Komen niets na en leggen niets uit

Een keer en nooit meer

Sora
18-07-2022

Ik heb vergelijkbare ervaring als Elsbeth.

Medio juni zijslaapkussen besteld. Op de site, ziet de kussen zo veelbelovend uit. Mooie reviews. Dus ik besloot om de kussen aan te schaffen in de hoop mijn nek- en rugklachten te kunnen verlossen. Na weken wachten terwijl anders wordt op de site verteld heb ik hem uiteindelijk ontvangen.

Het pakket was zo klein. In plaats van het grote hoefijzervormige kussen van de foto, een goedkoop, dunne, klein halfrond kussentje, naar mijn mening niet eens 5 Euro WAARD!

Het ligt vreselijk (goedkoop vulling, goedkope sloop).

Het wordt je ook verteld dat het retourneren een appeltje ei is. TE MOOI om WAAR te zijn! zoveel moeite en het gaat je geld kosten!Dus weg ermee!

Je kan niet eens direct een review op de site schrijven!. Al die mooi reviews lijkt wel nep!

KOOP NOOIT iets bij Koopje.com!

Deze is een frauduleuze site. Ik waarschuw consumenten geen producten af te nemen van deze webschop!

Elsbeth
17-07-2022

Heb begin juni een zijslaapkussen besteld. Op mijn mails ( waar blijft mijn kussen?) kreeg ik wel antwoord: het duurt lang, er is vertraging, enz.

Weken later krijg ik in plaats van het grote hoefijzervormige kussen van de foto een miezerig klein halfrond kussentje, dat nergens op slaat en helemaal niet prettig ligt, van goedkope kunststof.

Neppers. Bah. Mensen koop NOOIT iets bij Koopje.com

Htc
15-07-2022

Deze is een frauduleuze site. Ik waarschuw consumenten geen producten af te nemen van deze webschop.

Ik heb een elektrische dweil SweepIt Pro™ - Draadloze Elektrische Dweil

bij hun besteld. Ook in de productomschrijving stond dat het om het hierboven genoemde product ging waardoor ik in veronderstelling was dat ik dat product daadwerkelijk zou ontvangen. Nadat ik een bevestiging van mijn bestelling ontving werd opeens duidelijk dat ze me een pakket vab 15 dweildoekjes hebben aangesmeerd, terwijl overal nog steeds staat dat het gaat om de elektrische dweil. Het is bij hun ook niet mogelijk om de bestelling te annuleren. Vandaag heb ik tot mijn verbazing en teleurstelling in plaats van 15 doekjes slechts 4 zielige doekjes van hele slechte kwaliteit (wat je bij aliexpress voor misschien één euro kunt kopen) ontvangen. Dus ik ben dubbel opgelicht.

Anne
15-07-2022

Krijg geen contact

En geen antwoord

Heb n kindercamera gekocht maar werkt niet

14-07-2022

Iets besteld maar je krijgt niets.

Koop hier echt niets wat je bent je geld kwijt

Annelies
13-07-2022

Levertijd onwijs lang. Geen reactie op vraag over levering. Nog steeds niets ontvangen

Ger
13-07-2022

Heel lang gewacht op de kussens maar nu toch vanmiddag gekregen echt blij mee.

Natascha
08-07-2022

Ik kocht 3 muggenlampen bij hun.

1. Je moet er heel lang op wachten, want zij bestellen dit uit China en zitten alleen maar hun zakken te vullen.

2. Het is goedkope neptroep wat helemaal niet werkt en

3. Je moet eerst bij hun een retouradres opvragen, zelf de verzendkosten betalen en dan houden ze ook nog 10 euro in als ze vinden dat je recht hebt op je geld retour.

Wat een oplichters. Weg met dat bedrijf!