Koopje.com reviews

Rieneke
27-01-2023

Koop nooit wat bij koopje .com. het adresdat ze gebruiken is de KVK in Apeldoorn maar daar zitten ze niet ze zitten in Curaçao Willemstad maar het telefoonnummer is van Sint Eustasias en Saba. Dus denk nooit dat je iets krijgt maar je mag wel betalen. Zo zitten er nog een paar van die slechteriken op sites. Bel altijd eerst de kamer van koophandel heb ik ook gedaan.

Antoine
06-01-2023

Voor 60 euro een mini beamer gekocht 1 maand geleden, volgens de track en trace wordt het product terug naar China gestuurd omdat koopje.com verzuimd heeft het product te claimen. Meerdere malen een mail gestuurd maar geen reactie. Telefonisch ook niet bereikbaar.

Nevzat
04-01-2023

Heel slecht servisie.

Astrid
24-12-2022

Hele slechte kwaliteit van product

Jelle
22-12-2022

Ik ben er ingetrapt iPuck™ Full HD Mini gekocht met de veronderstelling dat deze vanuit Nederland geleverd wordt. Dan had ik ip 29 euro hetzelfde product voor een paar euro zelf kunnen kopen. Wil mijn geld terug maar er wordt niet gereageerd op mijn mail.

Be
18-12-2022

Wat een oplichters, bestelling is nooit aangekomen.

Nooitweer
22-11-2022

Walgelijk bedrijf, via Instagram kwam ik bij koopje.com. Had vertrouwen in Instagram maar dat stel mij teleur, dat z’n bedrijf in zee gaan met koopje.com.

Koop nooit meer bij dit bedrijfje, het zijn oplichters en ze bestellen dit zelf ook bij het Chinese internet bedrijf en doen er geld boven op. Bah

Jk
14-11-2022

Ik vond een adres van koopje.com in Curacao, product komt dan weer uit China, gebruiken nep track&trace, koopje.com zijn oplichters, zeg maar een bende gangsters, afpersers . niet bereikbaar natuurlijk. Hetzelfde product waar ik nu reeds geruime tijd op wacht stond in promotie , ipv 52 euro nu 24 euro . bij bol.com geen promotie en 17 euro . schande van koopje.com . bannen van het www. oppakken en opsluiten, zwaar straffen door middel van terugbetaling aan klanten die verkeerde of helemaal geen bestelde artiekelen hebben ontvangen.

Hein
30-10-2022

Scammers, oppakken die handel en nooit meer vrijlaten

Jo
21-10-2022

Waardeloze tent. Verkopen troep, zijn niet bereikbaar, reageren niet op mails. Niet hier kopen!

Wendy
11-10-2022

Teleurstellend!

Het is een dropschippingsite, de goederen komen niet van hen . het komt rechtstreeks van China. Op AliExpress staan dezelfde producten enkel pakke goedkoper! Ik heb bij hun een product gekocht aan 19,99 en op AliExpress kost dat zelfde product maar 8€. Dus ze hebben gewoon 11€ winst. Het was de eerste en de laatste keer!

08-10-2022

Pomp besteld op site werd verteld dat het tot 6 bar zou kunnen. voor auto en caravan ed. na uitpakken bleek dat deze maar tot 3.5 bar gaat. ik mail sturen en na nog 2 mails reactie. dit was 4 weken later. bericht was dat je max 2 weken hebt om zaken terug te sturen. das lekker als je par reactie krijgt naar ruim 4 weken. Nooit iets kopen!

Miriam
01-10-2022

Het

SleepWellness™ - Orthopedisch zijslaper Kussen besteld. Vol verwachting was ik, daar ik altijd nek en schouder klachten heb die leiden tot migraine was mijn hoop hierop gevestigd, maar dat was ijdele hoop. Wat een prul zeg! Ja dat was het, een slap dun kussen. Helemaal niet wat ik verwacht had na het zien van het filmpje. En terugsturen is een kostbare zaak, dus dag kussen en geld! Niet bestellen dus! Is nog geen euro waard!

Pauline
10-09-2022

Zeer slechte service koop er nooit wat je kunt beter rechtstreeks in China bestellen waardeloos de website en nog erger de service

08-09-2022

Gewoonweg chinese troep. Waardeloos.

04-09-2022

Lees de retourvoorwaarden en je weet meteen dat dit 'bedrijf' niet deugt. Naast de kosten voor het retourzenden houden ze €10 in voor onderzoekskosten.

Daarnaast geldt voor onze aankoop het gezegde: Goedkoop is duurkoop

Woest
01-09-2022

Uit een impulsieve bui een product gekocht, maar na 2 uur al spijt getracht te annuleren. Je kunt je bestelling binnen 24 uur naar aankoop wijzigen. Na tig mails en geen reactie. Ja ongevraagde spam om reclame te maken voor nog meer bagger producten. 60 euro door de plee gespoeld, maar wat is dit een vreselijk.@#€ but bedrijf. Stelletje oplichters, jullie moeten je kapot schamen stelletje€@@€. Aan het eind vast een fijn gevoel als je tegen je gezin zegt.zo weer een aantal een poot uitgetrokken en opgelicht. Lager dan laag zijn jullie gezonken.

Salima
28-08-2022

Heb via hun reclame op youtube een kussen bestelt. Dat kussen is nooit aangekomen. Op mijn klacht hebben ze nooit gereageerd. 40 euro in de prullenbak gegooid. Wees gewaarschuwd.

Renske
26-08-2022

Ik wacht al weken op mijn bestelling. Maar ik hou nog hoop dat het in de komende weken komt, maar ondertussen raad ik iedereen af om hier wat te kopen!

Conny
20-08-2022

Ik had een product waar ik echt niet achter kan staan zo'n rotzooi was het. Ik heb een mail gestuurd kreeg direct een correcte mail terug en we zijn tot een oplossing gekomen Dankjewel Nicole van koopje.com

Contact is heel gemakkelijk en vriendelijk.