Koopje.com reviews

Ger
07-07-2022

Ook een kussen besteld nu al 9 weken geleden nog niks gekregen wat ontzettend gemeen dit soort mensen, dat daar nu niks mee gedaan kan worden. Makkelijk rijk worden zo

Bestel hier niets.

Nel
04-07-2022

Bestelling gedaan op 30 april 2022 tot op heden 4 juli 2022 nog niks binnen🙈meerder keren contact gehad maar nog steeds geen oplossing. Ik zou zeggen hier niets kopen, hoe is het mogelijk dat zulke bedrijven nog mogen bestaan. Te gek voor woorden!

Marie-Jeanne
30-06-2022

Al bijna 2 maanden geleden een zijslaapkussen besteld van maar liefst bijna €40.

Nooit iets ontvangen. Steeds gemaild. Ik werd aan het lijntje gehouden. Ik eiste mijn geld terug maar men vertelde dat dat alleen kon als ik het product terugstuurde, dat ik dus nooit ontvangen heb.

Deze oplichters moeten berecht worden. Schandálig. Pure diefstal

Rita
23-06-2022

23 febr. Een zij slaapkussen besteld, nu 23 juni nog steeds niets ontvangen. Ik heb mijn geld terug gevraagd. Maar daar wordt niet op gereageerd.

Dus gewoon opgelicht

Marloes
21-06-2022

29 april dat kussen besteld, 21 juni nog niks ontvangen. De website lijkt ook spoorloos te zijn. Ik denk niet dat ik ooit iets ga ontvangen, maar als ik hier zo de reviews mag geloven hoef ik daar niet rouwig om te zijn.

Zonde van het geld!

Myriam
20-06-2022

Ik heb me ook laten misleiden door het Sleepwellness orthopedisch zijslaper kussen aan te kopen. Ik kreeg net een pakje binnen verstuurd via China Post, bleek dat het fameuze kussen te zijn.

Nazicht op Wish.com leerde me dat het kussen 19 euro kost bij hen, wel verzendingskosten van 11 euro, dus de schade is bij mij beperkt gebleven tot 6 euro. Amateurs zijn het.

Anna
18-06-2022

Begin mei een onkruidwieder gekocht, nog steedsniets gekregen. Is nu 18 juni.

Al een tiental emails gestuurd, je krijgt telkens hetzefde nietszeggende antwoord.

Ik heb het nagekeken bla bla bla.

Oplichters!

Annelies
17-06-2022

Als je iets besteld kan je nergens lezen hoe lang het duurt voordat je bestelde item wordt geleverd. Later blijkt uit China. Dus dat wordt meer dan een maand wachten.

Ik heb een sleepwellness orthopedisch zijslaper kussen gekocht à

bijna 40 euro. Dan komt hij eindelijk binnen en dan blijkt het een zacht simpel kussentje van nog geen 7 dollar te zijn.

Dus nooit bestellen bij deze site. Je krijgt niet wat je denkt dat je krijgt aan kwaliteit.

Kevi
14-06-2022

Nooit maar dan ook nooit hier bestellen zijn oplichters je pakket zal nooit aankomen en je zal eindstand alleen maar je geld kwijt zijn en er zal nooit een reactie tegemoet komen

Siroos
12-06-2022

Hoog waarschijnlijk oplichterij.

ik heb op 3 juni 2022, een Evo Pro X™ - Multifunctionele Elektrische Pomp besteld.

Na betaling, kreeg ik geen bevestiging.

Op webpagina: Contact: Koopje.com/pages/contact,

de telefoonnummer werkt niet.

email sturen heeft ook geen zien, je krijgt geen reactie.

Ik vraag me af of ik mijn geld terug kan krijgen van die dieven.

Thomas
08-06-2022

Bestelling nooit ontvangen , Trak en tracé nummer bestaat niet.

Marius
30-05-2022

Heb een Portable Electric Air Inflator gekocht. Ik was sceptisch over de kracht van de pomp. Ook al staat er in de gebruikshandeling dat de pomp tot 3,5 bar zou kunnen pompen in werkelijkheid haalt hij dit niet. De autobanden lopen juist leeg als ik de inflator gebruik.

Ik wilde de Inflator terugsturen maar ik krijg te horen; 'hou de pomp maar, u krijgt de helft van het aankoopbedrag terug'. Als ik het artikel retour wil sturen krijg ik als reactie dat ik dan 10 euro stocking fee en 7 euro verzekerd verzenden moet bekostigen.

Ik wacht nog op een reactie maar kreeg bij reactie op de email met het aanbod de melding dat mijn email niet is aangekomen. Slechte kwaliteit en service.

Shiva
28-05-2022

Een set besteld van 3 sportbustiers grootste maat, deze passen zelfs mijn dochter met b cup niet zo klein vallen ze.

Wat krijg ik te horen, hou ze maar u krijgt de helft terug. nou, nee dus, ik wilde mijn betaalde bedrag terug en ze retour sturen. krijg ik als reactie dat ik dan 10 euro stocking fee( hoe verzinnen ze het) en 7 euro verzekerd verzenden moet bekostigen.

Bespottelijk en crimineel, nooit wat bestellen daar dus. Slechte kwaliteit en service.

Lutz
25-05-2022

Heb een elektrische fietspomp gekocht. Na 3 minuten al kapot.

Geprobeerd te klantenservice te bereiken, maar zelfs na 4 dagen nog geen antwoord op mijn klacht.

Absoluut waardeloos product, en zeer slechte klantenservice.

Andre
25-05-2022

Helaas kan lager dan 1 ster niet.

Je krijgt na 4 weken spullen die koopje.com bij AliExpress op jou naam besteld tegen veel meer geld.

Is meer bekoopje.com

Oplichters site

Rens
23-05-2022

Ik heb onlangs een Elektrische Pomp gekocht. Absoluut waardeloos. Je kan net zo goed 60 euro direct door het toilet spoelen. Niet kopen!

Magda
22-05-2022

Naar aanleiding van een youtube advertentie de sportlegging gekocht, impulsaankoop en toen ik daarna toch maar even googelde vreesde ik het ergste. Maar de legging is echt heerlijk en doet wat het beloofd. Maar bij dit soort dropshipping blijft toch een nare smaak hangen.

Constance
19-05-2022

Ik kocht orthopedische zooltjes, die ik al eerder kocht bij Ali express. Maar, dan moet je zo lang wachten en dit was een Nederlands bedrijf, dacht ik, dus ik dacht, dat ik het kon vertrouwen. Dus niet! Lang moeten wachten en nepdingen ontvangen. Die zooltjes geven beslist geen ondersteuning en lijken op de zooltjes op de foto, maar wat Ali express verkoopt, maar dáár heb je wat aan! Dit is zijn geld niet waard. 35 euro door de neus geboord en ga je retourneren, dan moeten zíj goedkeuring geven én je bent sowieso 10 euro kwijt! Had ik de recensies maar gelezen. Koopje.com: NIET DOEN

Ellie
14-05-2022

Zijslaper kussen besteld 2 mei, omdat er nog steeds niets binnen is en ik ook geen bevestigingsmail gekregen heb, kreeg ik argwaan en ging de reviews lezen. Allemaal troep uit het buitenland (vaak via ali express. Waarschijnlijk geld kwijt en een niet bruikbaar kussen wat ooit nog wel of helemaal niet komt. Ik denk dat ik dit aan ga geven. Grote oplichters. Er wordt veel geld verdiend over de ruggen van de mensen. die allemaal de dupe zijn. Dit moet stoppen

Ger
09-05-2022

Een Split Houtklover besteld, eindelijk na drie weken geleverd.

Tot mijn grote verbazing een tweede hands met het schroefdraad geheel versleten. Gelijk Koopje .nl op de hoogte gebracht, nu drie weken later nog geen reactie.

Wat voel ik mij bedonderd, ik koop hier in ieder geval nooit meer iets.