Zalando.nl reviews

2.6

27-05-2020

Helpt niet

Ik probeerde een paar schoenen te bestellen, had ze in mn winkelwagen en rekende af met creditcard, na het afrekenen kreeg ik een melding dat de schoenen waren uitverkocht. Het geld is echter wel van mijn rekening afgeschreven, wanneer ik de klantenservice hierover contacteer, willen ze mij de schuld geven omdat ik iets heb besteld wat niet meer te verkrijgen was.

Ann
25-05-2020

Zalando nooit iets bij bestellen

Bij een retour zending, wat zoooooooo makkelijk is, krijg je na informatie over wanneer je nou eens je geld terug krijgt, te horen: neem rechtstreeks contact op met onze 'partner'. Wanneer je dat doet, krijg je keurig per kerende post een berichtje dat je met zalando zelf contact moet opnemen.

Miriam
23-05-2020

Zeer slechte klantgerichtheid

Nooit problemen gehad met de betaling, tot een paar weken geleden. Ik had de factuur betaald, maar bleef maar een betalingsherinnering krijgen. Ik moest ze maar een mailtje sturen met alle gegevens. Zelfs de factuur meegezonden.

Daar werd niet op gereageerd.

Weer gebeld en werd echt schandalig en brutaal behandeld, dus voor mij nooit geen Zalando meer.

Samantha
20-05-2020

Slechter en slechter

Voordien was ik super tevreden over Zalando. Al wat ik bestelde, kreeg ik aan. Ik kon achteraf betalen, heel handig als je je zwangerschapsmaat niet kent. Of babyschoentjes wil vergelijken. Plots lukte achteraf betalen niet meer. Contact opgenomen met Zalando, zonder verdere uitleg werd me gezegd dat het gewoon niet mogelijk is en dat kan "diverse redenen" hebben. Bij m'n partner ging het dan wel, en dat is een nieuw account. Ik heb geen openstaande facturen, en ik heb al veel gekocht. Sinds vandaag kan ik plots niet meer inloggen. Wachtwoord wijzigen lukt niet, ik krijg een mail met een link die 3u geldig zou zijn en die is onbruikbaar. Op de gsm ben ik altijd ingelogd, plots ook eruit gesmeten. Op m'n vriend z'n account kan ik ook ineens niet meer. Telefonisch onbereikbaar, en geen emailadres te vinden. Heel teleurgesteld in deze service! Vroeger gigantische fan, nu niet meer!

Laura
20-05-2020

Nooit problemen met Zalando

In mijn ervaring van meer dan 7 jaar en bijna 100 bestellingen, heb ik nooit problemen gehad met Zalando. Je zoekt kleren uit, klikt op bestellen, betaald iDeal of kiest ervoor om later te betalen (handig als je een duur paar schoenen in 3 maten koopt en je weet dat je er minstens 2 van terug gaat sturen) en je krijgt een x aantal dagen later je pakketje. Terug sturen ook super handig bij een PostNL punt en geld komt snel terug.

Sophie
13-05-2020

Creditcard betalingen

Ik was altijd erg enthousiast over Zalando tot voorkort. Ik wilde iets bestellen en kon enkel betalen met creditcard. Deze heb ik niet dus nam ik contact op met Zalando. Zij vertelde mij dat ik alleen nog via creditcard kon betalen en dat zij dat niet konden/gingen veranderen. Ik ben daarom nu geen klant meer. Ik had geen groot bedrag in mijn winkelwagentje en geen openstaande rekeningen.

21-04-2020

Wat een Kortom Uitermate Teleurstellend bedrijf

Schoenen besteld en betaald alleen was de maat te groot.

Een maat kleiner was er op dat moment niet. Een melding aangezet voor als er wel voorraad was. De melding kreeg ik, direct bestel en betaald en daarna geannuleerd. Nu 2 paar betaald en geen schoenen.

Dat is het proces en dat veranderen we niet was de reactie van de "klantenservice". u kunt gewoon op € 380 5-8 dagen wachten.

Echt een waardeloos bedrijf met een nog waardelozere klantenservice. Koop hier nooit meer wat!

ESC
20-04-2020

Uiterst onbehulpzaam

Helaas verzendbewijs kwijtgeraakt maar Zalando werkt totaal niet mee om mij op een andere manier gegevens te verstrekken waardoor ik e.e.a. bij bijv. post.nl had kunnen opvragen. Ondertussen 239 euro betaald voor artikelen die ik dus retour heb gezonden.

10-04-2020

Verkeerde maten en te klein

Tweede bestelling bij Zalando:

Helaas een verkeerde maat geleverd gekregen, dit kan gebeuren. Na terugsturen en nieuwe besteld, weer verkeerde maat geleverd.

Klantenservice raad aan om "deze jas niet meer te bestellen bij Zalando". Apart advies welke ik in iets breder begrip ga uitvoeren: ik ga nooit meer bestellen bij Zalando.

Remy
07-04-2020

Veel langere levertijd

3-6 werkdagen wordt er beloofd, echter, inmiddels 5 werkdagen geleden besteld en het pakket is nog niet aangemeld bij post nl. Wanneer het pakket wordt aangemeld duurt het meestal nog 3 werkdagen tot bezorging. Dit gaat dus veel langer duren dan de beloofde 6 werkdagen(wat al heel lang is).

Klantenservice kan je ook niets vertellen dan, "ik kan verder niet voor je betekenen" en "ik heb ook geen idee".

Louise
03-04-2020

Fijne zaken

Al een aantal jaar hele goede ervaring met zalando.

Ze doen niet te moeilijk en aardige klantenservice. Het is wel altijd afwachten wanneer ze de telefoon oppakken want soms ligt de lijn eruit. Ik bestel liever via zalando dan bij de winkels zelf, omdat verzending en retour veel makkelijker en sneller gaat.

08-02-2020

Loze beloftes

De bestelling plaatsen en iDEAL betalen gaat wel goed maar als zalando dan binnen de beloofde termijn moet gaat leveren gaat het fout!

Eerst sturen ze een trackingcode die niet juist is en dan proberen ze het af te schuiven op een partner die zou niet leveren.

Ik heb met zalando een overeenkomst die ook al betaald is dus heb ik niets te maken met een 2e,3e of 4e partij

Er moet gewoon op tijd geleverd worden!

Joyce
29-01-2020

Product retour gedaan was te klein

Product retour gedaan, dag na binnenkomst. Heb per ongeluk het verzendbewijs weg gegooid. Ze kunnen t zogenaamd niet terug vinden waar t gebleven is. 1,5 maand na terug sturen kreeg ik ineens factuur binnen om even te betalen voor een product die ik niet eens meer in huis heb.

Meteen contact gezocht met Zalando en alle stappen die ik moest doornemen allemaal opgevolgd . En als klap op de vuurpijl sturen ze je ook nog eens een incassobureau op mijn dak terwijl ik betaald had omdat het bewijs spoorloos is.

Het is een regelrechte kutfirma.

Die van mij een 0,0 krijgt voor service. Wat een randdebielen werken daar. Klantvriendelijkheid echt Duits. Wel te zien dat ze zijn blijven hangen in de oorlog.

Rieke
26-01-2020

Besteld, betaald en niet gekregen!

Eindelijk een prachtige Hugo Boss jurk met een mooie korting, super blij mee. Maar helaas, geen bestelnummer.

De jurk heb ik (zoals altijd) besteld via de Zalando app, besteling geplaatst, bestelling afgerond, word dooregstuurd naar mijn bank app, ik betaal de jurk en de bestelling is gelukt, top! dacht ik.

De bestelling is niet terug te vinden in de app, ik heb toch echt betaald en een paar minuten voor deze jurk heb ik een andere bestelling gedaan. Toen kwam ik deze prachtige jurk tegen en die erachter aan besteld (en betaald!). De bestelling van een paar minuten eerder is ook gewoon goed gegaan dus ik dacht het is druk zal wel goed komen. Maar nee, het blijkt zelfs al lastig mijn geld terug te krijgen, belachelijk! En ik wil mijn geld niet terug ik wil die mooie jurk! Aan de klantenservice heb je niets; Ja mevrouw, Nee mevrouw, in het systeem kan ik niets vinden, zal misschien een storing zijn geweest.? Hoezo? Ik heb toch ook betaald en de bestelling was goed gegaan. Standaard ja heel vervelend mevrouw maar kunt u uw bankgegevens even sturen via reply op een email. Slecht!

Iris
24-01-2020

Zowat alles wordt geannuleerd

Voorheen toen ik dingen bestelde ging het altijd goed. Daarvan werd gewoon alles geleverd. Alleen de afgelopen keren wordt telkens meer dan de helft van mijn bestelling geannuleerd. Zo kwam ik er dus ook achter dat van mijn recente bestelling 7 van de 10 dingen geanulleerd zijn, omdat ze niet 'voorradig'.

Dus dan denk je eindelijk leuke kleren te hebben gevonden voor een redelijke prijs, waar bij staat dat ze nog voorradig zijn. Blijkt dit helemaal niet te zijn.

Ik ben hiervoor in contact geweest met de klantenservice, maar die hielp mij niet bepaald verder. Er werden mij alleen dingen verteld die ik al wist. Ook wordt er niks gedaan om dit weer goed te maken, het enige wat er gebeurt is dat je na een lange tijd je geld terug krijgt voor je geannuleerde spullen.

Hennie
17-01-2020

Fraude afhandeling bij Zalando

Net een fraude telefonisch gemeld bij Zalando. Had binnen 10 seconden een medewerker aan de telefoon, binnen 5 minuten was mijn account gedeactiveerd en de incasso van de rekening stopgezet. Fantastische service!

Chimène
15-01-2020

Ruilen

Product besteld in de sale en werd met een gat geleverd. Is pas gezien nadat het cadeau werd gegeven en dit is langer dan 14 dagen na aankoop geweest. Terwijl je binnen 100 dagen het product kan terugsturen. Nu krijg ik mijn geld terug, maar moet je nu een trui aanschaffen van 20€ meer, omdat ze bij de klantenservice na 14 dagen niks meer kunnen doen. Slechte zaak. Een fout die zij maken, kost mij nu geld.

Jimmy
15-01-2020

Geld Retour na 3 1/2 maand nog niet in orde

Maar weer gebels en eindelijk een medewerker gesproken die mij eigenlijk niets kan zeggen.

Betaling komt hopelijk binnenkort. Ja dat begrijp ik dat ze dat moeten zeggen. of ik iemand van de afdeling crediteuren mag spreken is het een no-go, vraag je naar de naam van de medewerker krijg je een vage voornaam, tegenwoordig geen volledige naam.

Bel je terug dan krijg je te horen welke Karin . er werken hier 10, tja zalando het is triest bij jullie

Ma
14-01-2020

Artikel wordt zonder verzending als retour geboekt

In de sale wat gekocht. Er kwam een melding van verzending met track&trace. Dagenlang stond bij de pakketdienst vermeld dat het pakket nog niet ontvangen was. Opeens komt er van Zalando een retourbericht. De zending was in goede orde retour gekomen!

Als het artikel niet meer op voorraad is, of niet meer voor die prijs leverbaar meldt dat dan gewoon en haal geen rare gratsen uit.

14-01-2020

Wacht al 2 maanden op €300! Valse beloftes

Waardeloos bedrijf geworden. Jammer want ik heb hier 4 jaar lang in volle tevredenheid kleding/accessoires gekocht.

Mijn product ging na een jaar kapot. Ik had contact opgenomen met zalando en kon het product laten repareren met een vergoeding van zalando van 60 euro, of ik kon het artikel terugsturen en 300 euro terugkrijgen. Voor 60 euro kon ik het artikel niet repareren, waardoor ik het heb teruggestuurd. De 300 euro was overgemaakt zeiden ze.

Echter, na een week nog niet ontvangen. Het bedrag zou overgemaakt worden via Paypal en die transacties zijn direct binnen normaliter. Vreemd.

Ik heb contact opgenomen en het bedrag zou opnieuw (huh, dus ze betalen dubbel?) overgemaakt worden op mijn paypal account. Na een week nog steeds weer niet binnen.

Na nog wat mails bleken mijn bankgegevens niet meer goed te zijn? Vreemd, het was toch overgemaakt via paypal? Bankgegevens gegeven via de mail en weer wachten.

Na weer ruim 1,5 week verder nog steeds geen geld. Ik heb gemaild en ze hadden weer mijn bankgegevens niet. Uiteindelijk opnieuw gegeven weer.

Inmiddels zijn we weer 7 dagen verder en nog steeds geen euro gezien van de 300 euro.