Zalando.nl reviews

En mooie kleding.

Jacqueline
14-06-2019

Zeer klantvriendelijk

Bestellen verloopt altijd zeer uitstekend. Retourneren en geld terug gaat ook vlot. Zelfs bij een klacht over een artikel kreeg ik zonder dat ik erom vroeg het geld retour en mocht het artikel houden. Ik bestel alleen online bij Zalando!

Dirk
28-05-2019

Cadeaubon nooit ontvangen

Slechtste naverkoopdienst ooit , al meerdere weken aan het wachten op mijn cadeaubon die online besteld en betaald werd en die per mail moest geleverd worden , zeer onvriendelijke klantendienst , lachen je gewoon vierkantig uit . Ik heb nu een klacht ingediend bij de ombudsdienst en probeer op die wijze mijn geld te reupereren , aangezien zij niet bereid zijn om mij die nooit ontvangen bon terug te vorderen . Nooit geen Zalando meer gewoon een bende oplichters zijn het .

Sanne
21-05-2019

Prima, ook retour snel

Snelle levering, producten die niet naar verwachting waren retour. Snelle terugbetaling.

Boudeweijn
08-05-2019

Zalando verwerkt retour onjuist en lost het niet op

Twee artikelen retour gestuurd, slechts 1 gecrediteerd. Ben vervolgens gevraagd een rechtsverklaring in te vullen, echter deze wordt niet verwerkt, men laat niets meer horen.

Mar
08-05-2019

Slechte klantenservice

Zolang alles goed gaat met afleveren, betalen en terugsturen werkt het prima bij Zalando.

Maar als een retourpakketje niet aankomt, dan is er geen enkele service. Helaas dan moet je toch maar gewoon betalen, zonder dat je het product feitelijk hebt.

Krijg je, zonder een aanmaning, een incassobureau op je dak omdat je per ongeluk 4 cent te weinig hebt betaald. Etc.

Kortom slechte klantenservice!

Karlijn
02-05-2019

Hele goede service

Ik bestel heel vaak bij zalando. Ik heb vorig jaar een winterjas besteld waarvan begin dit jaar de rits kapot ging, dit is netjes opgelost. Ook heb ik een paar schoenen besteld met een beschadiging, hier kreeg ik een compensatie voor en mocht de schoenen houden. Ik ben erg te spreken over de service en zou zeker nogmaals bij zalando bestellen!

02-05-2019

Artikelen retour en na 2 maanden nog steeds geen geld terug

2 orders geretourneerd begin maart 2019 maar tot op heden nog geen geld terug gezien, het betref 240 euro. Eind maart heb ik nog contact gehad met Zalando en gaven aan dat ze de pakketjes idd ontvangen hadden en dat ze het geld zo snel mogelijk zouden overmaken. Heden, 2 mei en dus 2 maanden na dato, nog steed geen geld ontvangen.

Tevens is het bijna onmogelijk om iemand van Zalando te contacteren. Er wordt niet meer op emails gereageerd en telefonisch is al helemaal niet mogelijk.

Ze zijn een klant kwijt!

Zoë
01-05-2019

Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar

Ik ben een trouwe Zalando klant en koop frequent spullen. Onlangs heb ik een legging gekocht voor €35 bij Zalando. De legging was van hun partner Next. Het prijskaartje op de legging zei echter £18, dit vond ik vreemd. Na verder onderzoek bleek de legging op de website van Next €19 te zijn! Dit is bijna de helft minder. €16 om precies te zijn. Dit is erg veel geld. Je zou bijna elk artikel wat je besteld moeten controleren. En dit zorgt voor erg veel onbetrouwbaarheid. Meestal zijn duurdere spullen van betere kwaliteit. Bij een legging van €35 verwacht je ook een andere kwaliteit dan een van €19. Toen ik Zalando hierover aansprak zei Zalando simpelweg dat mijn klacht over de meldingsperiode was en dus niet meer in behandeling zou worden genomen. Deze meldingsperiode staat echter nergens aangegeven. Ik kreeg ook het meest klantonvriendelijke mailtje. Mijn moeder die dezelfde legging iets later heeft besteld heeft het prijsverschil wel terug gekregen. Zalando is nu een trouwe klant kwijt en ik zal nooit, maar dan ook nooit meer wat bestellen. Dit geldt ook voor de mensen om mij heen. Stuk of 10 klanten kwijt dus. Goed gedaan Zalando.

Tonny
22-04-2019

Kan niet niet meer bestellen omdat ik geen credit kaart heb.

Sinds vandaag kan ik alleen nog met credit kaart bestellen.

Die heb ik niet en ga ik ook niet aanschaffen.

Gebeld met de klantenservice , deze zeggen niets te kunnen doen , te idioot voor woorden.

Heb vandaag mijn account bij zalando laten verwijderen en zal hier ook niets meer kopen.

Wat een slecht bedrijf.

15-04-2019

Uitstekende en snelle service

Twee paar Sketchers gekocht voor mijn zoon. Na 1x dragen struikelde hij een de neus van de schoen was behoorlijk beschadigd en de lip op de wreef van je voet kapot. Wel slecht voor kinderschoenen.

Het andere paar ging een dag later kapot. Met de veters strikken trok hij het vetergaatje stuk.

Een mail gestuurd naar de klantenservice en de volgende dag antwoord. Ik kreeg die twee paar schoenen gratis, ze hoefden ook niet teruggestuurd!

In het verleden heb ik ook al eens de helft van een bedrag voor schoenen teruggekregen omdat de lichtjes in de zool het niet meer deden.

Ik ben een zeer tevreden klant!

Mascha
12-04-2019

Geld nog steeds niet terug gestort

Begin vorige week een mail ontvangen dat het geld binnen 5 werkdag zou worden teruggestort. Nu 7 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen. Tot op heden ook geen reactie op onze mail die wij hebben gestuurd.

Joao
11-04-2019

Waardeloze klantenservice, onbereikbaar!

Ik probeer al een week contact op te nemen met de klantenservice van Zalando zowel via email als via de 0800 tel. nummer, maar onbereikbaar.

Dit omdat een retourlabel niet door TPG post geaccepteerd wordt.

Renaldo
06-04-2019

Klant kwijt

Ons zijn ze ook kwijt als klant al 1 week wachten op onze kleding was voor heen wel anders toen ging het allemaal veel sneller en dat voor 400 euro mag je wel wat meer verwachten niet dus dan hebben ze misschien 1 maand de tijd maar dit hebben wij bij hun nog nooit meegemaakt dat je zo lang moet wachten op je kleding dus voor ons nooit meer jaren klant geweest

Khadija
01-04-2019

Wat is Zalando overkomen? Overgenomen door artificial intelligence?

Jarenlang met veel plezier en naar alle tevredenheid gewinkeld bij Zalando. Ik kan echter ineens niet meer bestellen bij Zalando tenzij ik een creditcard aanschaf? Bij bellen krijg ik keer op keer een standaard antwoord: het systeem bepaald hoe u betaald? Sinds wanneer is de wereld overgenomen door Ali's (artificial intelligence) wil het bedrijf graag failliet gaan ofzo? Onbegrijpelijk hoe laks Zalando met zijn klanten omgaat. De klanten die nota bene dit bedrijf zo groot hebben gemaakt.

Maria
31-03-2019

Bh beugel

Mooie BH besteld , gepast . Tijdens het dragen prikte de beugel in mijn lichaam . 2 dagen oud . Gelijk aan de bel getrokken en wat bleek , omdat ik het gespoeld had voor dat ik het aandeed , mag ik het niet terug sturen voor een ander of mijn geld terug . 2 dagen .

weer een klant kwijt

Sophie
27-03-2019

Klant kwijt

Ik heb twee weken geleden een paar schoenen gekocht bij Zalando. Mijn bestelling was maat 37, maar die bleken te klein, dus teruggestuurd en maat 38 besteld. Deze kwamen een paar dagen later aan, alleen bleek dat maat 39 opgestuurd was en deze waren weer te groot. Toen heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice (binnen de aangegeven uren!) maar dit nummer was niet bereikbaar. Later opnieuw geprobeerd, maar opnieuw geen contact te krijgen. Toen maar de schoenen teruggestuurd en voor de derde keer besteld. Opnieuw krijg ik maat 39 ipv 38 en opnieuw is er op verschillende tijdstippen en dagen geen contact met de klantenservice te krijgen. Ondertussen zijn we een paar weken en enkele honderden euros verder en heb ik nog steeds geen schoenen. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Eline
27-03-2019

Zwangerschaps lint ontbreekt

Vorige week een zwangerschaps jurkje besteld. Hierbij zat echter geen lint bij, zoals op de voorbeeld foto te zien was. Gebeld naar Zalando en het jurkje zou inderdaad voorzien zijn van een lint. Nu vroeg ik of het lint alsnog verstuurd kon worden. Maar nee dat kan blijkbaar niet. Ik moet eerst een andere bestellen en de huidige jurk terug sturen, voordat ik aan zo'n lint kom. Ter compensatie krijg ik 10,- terug, maar eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten. Als jullie echt zo klantvriendelijk zijn, dan stuur je dat lintje alsnog. Ik heb nooit slechte ervaringen met Zalando gehad, maar eerlijk gezegd ben ik er nu klaar mee.

Winnie
26-03-2019

Onvriendelijk en oneerlijk bedrijfje.

Ik doe 2 bestellingen bij zalando, toevallig voor hetzelfde bedrag, waren schoenen maar in 2 verschillende kleuren. De ene kleur bevalde zo niet dus stuur die retour en betaal netjes de andere.

Na een aantal weken ontvang ik een aanmaning en blijkt dat ze het verkeerde paar als retour genomen hebben maar zou mijn geld terugkrijgen en dan kon ik gewoon het andere paar daarvan betalen was zogezegd rap opgelost. 2 weken later bel ik opnieuw want had mijn geld nog altijd niet teruggekregen. Nu blijkt dat ze dat niet willen storten voor ik het andere paar betaald heb. Had de dag ervoor nog een bestelling geplaatst omdat ik dacht dat het wel in orde zou komen en moest nu ook deze bestelling eerst betalen voor ik mijn geld terug zou krijgen. Hoewel de bestelling hun magazijn zelfs nog niet verlaten had en je normaal 2 weken de tijd krijgt om deze te betalen als je de goederen houd. Anuleren kon intussen ook niet meer. Inmiddels zijn we 5 weken verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Ik bestel hier nooit nog iets! Zij maken fouten en dan gaan ze nog een beetje oneerlijk doen en vriendelijk zijn ze ook al niet. Loop nog liever 100 km om dan nog zo iets te bestellen.

Weer een klant KWIJT bravo hoor!

Elmer
24-03-2019

Hoe is Zalando zo afgegleden?

Had goede ervaringen met Zalando maar nu helemaal klaar mee. Twee keer op rij de verkeerde kleur jas bezorgd. Ik denk, voordat ik nogmaals bestel neem ik even contact met ze op zodat het nu wél goed gaat. "Nee meneer, komt helemaal goed, ik neem contact op met het magazijn als u een bestelling plaatst" Nou niet dus, de derde keer wéér de verkeerde kleur. En dan de reactie "Stuur m maar retour" Stelletje prutsers. Jammer, want bestelde graag bij ze.