Zalando.nl reviews

2.6

Sil
21-03-2019

Wat is er aan de hand bij Zalando?

Al weken lang kan ik alleen per creditcard betalen bij Zalando maar ik heb geen creditcard.wat is er aan de hand bij Zalando? Voorheen nooit geen problemen gehad met betalen.komt bij dat ik nog een tegoed heb staan daar kan ik nu ook geen gebruik van maķen.dus ook mijn tegoedbon wordt vast gehouden! De telefonistes hangen al weken lang het standaard zelfde verhaal op.Ik kom geen steek verder.daarbij komt ook nog dat ik dan artikelen in mijn winkelwagen heb staan maar dan melding krijg dat bepaalde artikelen zijn uitverkocht.gggrrrr! Ik baal hier enorm van.en wil eigenlijk geen bestellingen meer plaatsen.maar omdat er nog een tegoed van € 90,- staat.probeer ik het zo af en toe nog eens.na af gewacht te hebben op advies van de telefonistes die je nergens mee verder kunnen helpen.

Mo
18-03-2019

Horloge

Horloge is binnen 2 maanden kapot gegaan. Ik schrijf een mail naar ze om te kijken of ze iets kunnen doen nog ik heb nooit meer iets terug gekregen ook niet na de 2 en 3e keer ik word genegeerd wat normaal niet zo is als ik iets anders vraag

Ano
07-03-2019

Zalando is niet meer wat het was

Zalando heeft z’n beste tijd wel gehad volgens mij. In het verleden werd alles zo snel verzonden maar helaas is dit niet meer het geval. Bijna een week wachten in de tijd dat alles de volgende dag in huis is, is niet meer van dez tijd! Jammer. Ik overweeg de Zalando app te verwijderen om teleurstellingen te voorkomen.

Alison
04-03-2019

Bestellen op rekening is ineens afgeschaft

Bestellen op rekening bij Zalando kan ineens niet meer. Ik doe dit al jaren en heb nooit een probleem met Zalando gehad, tot op heden. Inmiddels al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar deze mensen reageren ongeïnteresseerd. Ze kunnen/willen er niets mee doen. Schandalig en belachelijk. Zo raak je vaste klanten kwijt!

Dewi
26-02-2019

Waardeloos! Wat is met zalando gebeurd?

Waardeloos! Ik heb met cadeaubonnen een leuke portemonnee gekocht, dacht ik. Maar mij werd het verkeerde product gestuurd. Ik belde de klantenservice en de dame vertelde me, dat zoiets kan gebeuren en ik gewoon opnieuw moest bestellen. Maar ik wil wel mijn cadeaubonnen daarvoor willen gebruiken. Dame vertelde me dat ik gewoon bij het betalen "achteraf betalen" moest kiezen, zo zou ik alsnog met het tegoed van mijn cadeaubonnen achteraf kunnen betalen. Nou, die optie staat er niet. Ik dacht dat ik het even afwacht, omdat ik gewend ben dat zalando toch best snel met de retour verwerking is. Woensdag opgestuurd, donderdag bij zalando arriveerd. Nu maandag nog steeds geen tegoed van mijn cadeaubonnen op mijn account. Inmiddels is mijn portemonee uitverkocht, mijn tweede keuze afgeprijst. Klantenservice gebeld. Deze dame was zeer ongeïnteresseerd (belgische dame). Zei alleen dat ik moest wachten of gewoon opnieuw moest bestellen zonder mijn tegoed. Pardon? Jullie sturen mij het verkeerde product. Jullie kunnen toch zien dat het pakket terug bij jullie is? Wil ik tenminste mijn tegoed van de cadeaubonnen terug, zo dat ik opnieuw kan bestellen voordat alles uitverkocht is. Maar nee, er werd niet met een oplossing gekommen. Wat een waardeloze klantenservice. Ik was altijd een blije klant bij zalando geweest. Maar nu wil ik mijn cadeaubonnen nog inwisselen en dan is het klaar voor mij met zalando. Ik ga mijn account wissen of laten wissen. NOOIT MEER!

Emlia
15-02-2019

Bizar slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice! Personeel kan niet normaal de klant te woord staan. Nooit heb ik mijn bestelling ontvangen, en heb ik al vijf keer aan de telefoon gehangen. Het personeel heeft geen nette manier van omgang met de klant. Hangen spontaan op of schreeuwen door mijn verhaal. Zalando kan van de klantenservice van Wehkamp leren!

Boudewijn
07-02-2019

Waardeloze klantenservice

Nog nooit zo slecht behandelt door een telefoniste van een klantenservice, en dat om een simpele vraag

07-02-2019

Klacht supersnel en supernetjes afgehandeld!

We hebben vandaag telefonisch een klacht over een paar schoenen doorgegeven aan Zalando. De medewerkster heeft twee opties aangeboden.

- Optie 1:

Schoenen retour en volledige bedrag terug

- Optie2 :

Een ruime vergoeding ter compensatie van de klacht, hiermee kan de klacht verholpen worden bij een schoenmaker.

Na telefonisch onderhoud was de ruime vergoeding binnen 5 min. op mijn Paypal rekening gestort. Vandaar mijn 10 voor de geleverde service!

Linsey
23-01-2019

Waardeloze klantenservice geen enkele medewerking

Super slechte en waardeloze…

Super slechte en waardeloze klantenservice.

Ik had VVV bonnen gewonnen hier wilde ik een horloge van kopen op zalando. Daarvoor moest ik eerst een zalando cadeaubon kopen met de VVV bonnen.

Het pakket met horloge 1 had ik via paypal betaald het pakket horloge nummer 2 met de cadeaubon. Nu heb ik nummer 1 terug gestuurd en hebben ze het tegoed niet op mijn paypal maar terug op mijn tegoed gestort. Terwijl ik de juiste informatie had bijgevoegd.

Niemand is thuis bij zalando want eerst kan het niet teruggedraaid worden omdat het betaald is met paypal (? ) nu kan het na een aantal mails ineens niet omdat het wettelijk niet mogelijk is. (? ) wat een kletskoek. Zij hebben het geld op de verkeerde manier teruggeboekt en nu zit ik met een tegoed op mijn account en moet ik de creditcard nog betalen.

Echt waardeloos terwijl ik zelfs de juiste gevens heb bijgevoegd zijn ze niet coullant en willen niet meewerken.

Super slecht ik zal mijn tegoed nog op moeten maken maar daarna gren zalando meer voor mij

16-01-2019

Nooit meer Zalando, callcenter-medewerker een ramp!

Witte sneakers bestelt via zalando. Na drie dagen kreeg ik om 04:00 een geautoriseerde mail dat mijn bestelling was vertraagd. Om 09:00 kreeg ik echter een mail dat mijn bestelling onderweg zou zijn. Erg vreemd, maar oké, heel blij dat toch onderweg is.

Bij thuiskomst opende ik het pakketje. Tot mijn verbazing zat de pakbon erin met het goede artikel, maar in het pakketje zelf zat een skinny jeans. Ik nam telefonisch contact op met de klantenservice.

Ik uitgelegd aan een (duidelijk hoorbaar) zenuwachtige dame wat er mis ging. Haar antwoord was schrikbarend. “ik zie dat de sneakers die u bestelde nu uitverkocht zijn. Dus toen u ze kocht waren er al niet meer zoveel. Op dat moment loop je risico dat je je gewenste product niet krijgt maar dat je iets verkeerd krijgt opgestuurd.” zeer bijzonder.

Maar de dame gaat verder: “ik heb nog één sneaker in een maatje groter zie ik. Die kun je op eigen risico bestellen.” dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik wil gokken ga ik wel naar een casino en bestel ik niet op een webshop. Als dit je bedrijfsvoering is zal ik me als management toch eens achter de oren krabben.

Voor mij, nooit meer zalando!

09-01-2019

Slechte behandeling van klanten

Kent u hem nog? Die eerste Zalando reclame? Nou ik ben er achter waarom die vrouwen zo gillen.

Dit is uit frustratie voor de enorm slechte en klantonvriendelijke behandeling daar!

Echt met die mensen valt niet te praten.

Een tijdje geleden, stapeltje facturen betaald, ook een aantal van Zalando, opgeteld en hoppakee alles weer betaald. Wat blijkt nu, krijg ik aanmaningen, ik gebeld, meneer de retouren zijn nog niet verwerkt nog even geduld. Ok, tijdje later weer een aanmaning, weer gebeld: meneer uw vrouw en dochter hebben 3 klantnummers, ik zie het al de betalingen staan niet op het juiste klantnummer, ik zal het wel even omboeken. Tijdje later weer gebeld, klopt het nu? Meneer we komen er niet uit, maar heb nog maar even geduld tot bij ons alles is verwerkt dan zal het vast kloppen. Zo nog een aantal keren hier over gebeld. Blijkbaar komt het niet goed, vorige samen met vrouwlief gebeld, telefoon op de speaker , een of ander chagrijnig wijf aan de lijn die nauwelijks wil helpen en het verhaal weer uitgelegd, voor alledrie de klantnummers alles doorgenomen en blijkbaar hebben ze een retour niet verwerkt, dat doet deze dame alsnog. En volgens haar moeten we dan nog iets van 40,- betalen, nou volgens ons niet. Of we dan een betalingsbewijs willen mailen, natuurlijk willen we dat. Er nog maar even bijgezet of ze terug willen reageren of alles nu geregeld is. Nou dat hebben ze gedaan! Mijn dochter krijgt 40,- terug en mijn vrouw moet nog 40,- betalen, maar die vordering hebben ze maar uit handen geven omdat die te oud is, daarover communiceren ze ook niet meer met mij, neem maar contact op met het incassobureau. Nou dat heb ik gedaan, blijkbaar staan zulke zaken in de algemene voorwaarden bij Zalando nota bene! Dus ik krijg vanzelf een brief waarin ik verzocht wordt het bedrag en natuurlijk de incassokosten te betalen.

Snapt u het nog? Nou ik niet!

Sena
07-01-2019

Artikel teruggestuurd maar toch tweede aanmaning voor betalen

In november bestelling gedaan, artikel vond ik niet goed, via de post terug gestuurd en bewijs van post gekregen, toch tweede aanmaning voor betalen. Echt schandalig, nooit meer iets bij Zalando bestellen

Marijke
05-01-2019

Met ideal betaald en bestelling niet doorgekomen: geld weg

Bestelling gedaan bij zalando en via ideal betaald. geld afgeschreven van mijn rekening. Echter geen bevestiging ontvangen van zalando dus gebeld naar klantenservice. Die vertelden mij dat bestelling niet te vinden was, ik kon het ook niet in "mijn zalando" terugvinden onder mijn bestellingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen maar er gebeurde weinig. 5 keer gebeld, 5 keer heel ander verhaal gehoord. Bij gesprek nr 5 vertelde de jonge dame mij dat ik het geld op verkeerde rekening had gestort en dus niet mijn geld terug kon krijgen en dat ik bij de bank geld terug moest halen. Onmogelijk bij ideal om verkeerd te storten en onmogelijk om geld terug te halen via bank. Fouten info, uit duim gezogen. Toen gedreigd met rechtsbijstand. Ik moest in de wacht, zij ging overleggen, terwijl ik wacht zie ik via bankieren app ineens mijn geld terug komen op mijn rekening en zalando heeft zomaar opgehangen, Hele ongeschoolde (lees domme) en onbeschofte medewerkers maar gelukkig na serieuze dreiging geld terug.

Ellen
30-12-2018

Krijg maar de helft terug

Krijg maar de helft terug van een betaald artikel die terug gestuurd is. Heb gelijk gezegd dan verwijder mij ook maar als klant . Geen reactie op de klacht wel op het verwijderen . Zeer slechte klantenservice / binding .

Zijn gelukkig zat andere webwinkels .

Dina
23-12-2018

Bestelling niet binnen.

Wat een drama. Ik heb kleding van zalando besteld. 8 dagen nog niet binnen. Ik vraag via emaile waar mijn broek is. Ze zegen dit. Wat betreft de broek durf ik geen uitspraken te doen. Mijn excuses hiervoor!

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

21-12-2018

Leveringen komen niet toe

Een pakketje besteld, al jaren naar hetzelfde adres. Opeens vonden ze het adres niet meer? Pakketje terug naar afzender. Telefonisch contact opgenomen, maar er kwamen geen vijf deftige woorden uit bij de helpdesk, ze probeerden ons maar te sussen met kortingsbonnen. We moesten de artikelen opnieuw bestellen maar die waren 'toevallig' beide uitverkocht? Niemand die ons kan verklaren waar het pakketje gebleven is en geen enkele bereidheid om het te onderzoeken. Een bedrijf die naar mijn ervaring te veel te kampen heeft met groeiproblemen.

19-12-2018

Nooit meer iets bestellen bij Zalando!

Op 8 december 2018 een cadeaukaart van € 50,00 direct via Internet bij Zalando besteld. Nu, 19 december 2018, elf dagen later blijkt er volledige onduidelijkheid over waar het pakket is gebleven. Zalando geeft de schuld echter aan DHL en DHL de schuld weer aan Zalando. Zalando vertikt het de zaak uit te zoeken. De helpdesk van Zalando is een regelrechte aanfluiting. Geen enkele bereidheid om je te helpen en wil ook niet bellen met DHL om de zaak uit te zoeken en tot een goede oplossing te komen. Op een mail wordt door Zalando niet gereageerd en inmiddels kosten gemaakt voor diverse malen met hen en DHL bellen. De cadeaukaart was een Kerstcadeau, wel betaald, maar of hij ooit nog aan komt betwijfel ik sterk.

Mijn advies: doe geen zaken met Zalando als jij je je spullen graag in goede orde wil ontvangen!

Emily
06-12-2018

Wel betaald, geen bezorging

Op Black friday 5 artikelen besteld en betaald. Betalingsbevestiging gekregen maar artikelen na 2 weken nog niet gekregen. Op mijn account staat de bestelling als “wachtend”. Al twee keer gebeld en ze geven de schuld aan post.nl die het aantal bestellingen niet aankan. Maar bestellingen die daarna geplaatst zijn (voor de normale prijs) zijn binnen no-time bezorgd. Grof leugen dus.

Ze kunnen mij verder niet uitleggen waarom de bestelling niet bezorgd wordt. Achteraf betalen kan al maanden ook niet meer, dus vermoed ik dat het niet goed gaat met Zalando en ga mijn bestelling annuleren in de hoop dat ik mijn geld terug heb voordat ze failliet zijn.

Jane
28-11-2018

Slechte Black Friday bij Zalando.nl

Ik heb tijdens de black friday sale 2 items gekocht. Geld is van mijn bank rekening afgegaan. Na 3 dagen nogsteeds geen bevestigingsemail gekregen, op mijn zalando account staat de bestelling ook nergens.

Klantenservice is niet altijd bereikbaar, de 0800 nummer is meestal te druk om bereikbaar te kunnen zijn. Nadat ik EINDELIJK met de medewerker had gesproken, heeft hij mij verteld om de screenshots naar hem te sturen en dat zijn collega het meteen zou behandelen. Gelukkig had ik de screenshots gemaakt van mijn betaling.

Het mailtje heeft helemaal niks opgelost en ik moet maar lekker afwachten of het nog goed gaat komen, anders moet ik het opnieuw bestellen, maar dat is geen black friday korting meer, dus dat krijgen ze niet van me.

Ik heb gevraagd als ik nog een Track & Trace nummer kon krijgen, maar dat was ook niet mogelijk. De medewerkers weten zelf niet hoe ze mij moeten beantwoorden.

Ik ben erg teleurgesteld met Zalando, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ipv het probleem meteen oplossen aan de telefoon, word ik verder verwezen naar emailen, maar dat heeft mij niet geholpen. De medewerker aan de telefoon heeft mijn bestelling niet in het systeem kunnen vinden, ik ga ervan uit dat ik aan het einde van deze week een bericht ga krijgen dat het geld terug zal worden gestort (hopelijk doen ze dat wel).

Heel erg teleurstellend, waarom hebben ze dan de Black Friday aanbieding als klanten niet krijgen waarvoor ze betaald hebben? En dan alsnog zeggen om het artikel nieuw te bestellen, maar dat krijg ik niet voor het prijsje van black friday! Vind ik niet netjes van Zalando, wat voor een bedrijf is dit nou? Wat mij betreft heeft deze ervaring voor mij de imago en klantenservice van Zalando verpest. Ik ben blij dat ik gebeld had, wie weet, anders hadden ze dit probleem niet eens gemerkt van mijn Zalando account en blijven ze met mijn geld!

Yvonne
24-11-2018

ZEER ONTEVREDEN

Gister voor Black Friday een bestelling gedaan bij Zalando, voor sportschoenen en een sportlegging. Natuurlijk betaald maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Toen net gebeld met Zalando en is mij verteld dat vanwege de drukte niet alle bestellingen zijn doorgekomen en dat mijn geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Toen ik vroeg of ik de artikelen voor de prijs die ik oorspronkelijk betaald heb ook weer mocht kopen werd meteen nee gezegd. Dat gingen ze niet doen en het is nou eenmaal zo. Belachelijk, je weet dat het tijdens Black Friday druk gaat zijn en dat mensen gaan wachten met spullen kopen totdat die korting erop staat. Als het dan mis gaat dan moet je daar als bedrijf zeker iets aan doen. Ik ga hier zeker niet meer bestellen.