Zalando.nl reviews

2.6

Ulrike
30-08-2019

Alle maten verschillen

Verschillende keren dezelfde broek proberen kopen als ik al heb. Zelfde referentienummer, zelfde merk, zelfde maat en toch telkens 10 cm korter of langer dan de eerste. Niet omdat het een nieuwe collectie is want het was nog geen week na de eerste besteld

Janine
29-08-2019

Teleurstelling

Erg slechte ervaring met zalando. Betalen op rekening is een ramp want hun eigen overzicht klopt niet en je moet overal achteraan.

Wat ik nog het ergste vind, is dat ik een artikel (broek) op schade wilde laten beoordelen. Aangegeven dat ik ondanks de schade het artikel graag terug wilde omdat ik dit voor een gelegenheid had aangeschaft in combinatie met een top en een jasje (ook van zalando). Ik had het met een vergoeding zelf wel willen laten repareren. Ze storten gewoon het geld terug en koppelen niks terug. Ik zit nu met een incomplete set waarvan ik het bovenstuk niet goed kan combineren met andere items uit mijn eigen kledingcollectie voor die chique gelegenheid. De broek is niet meer op voorraad en ik moet het er maar mee doen dat ze hier zo mee om zijn gegaan. De top en het jasje kunnen ook niet meer retour. De top is inmiddels flink afgeprijsd en zelfs dat kunnen ze niet meer verrekenen.

Linda
17-08-2019

1 ster is nog te veel

1 ster is nog te veel!

Een twopack tshirts besteld beide zwart maat M. Eenmaal het pakket ontvangen zat er een twopack zwart en wit maat L in, een dubbele fout in 1 bestelling maargoed. Gebeld met de klantenservice en het probleem uitgelegd, de oplossing was retour sturen, het geld zou dan terug gestort worden, en een nieuwe bestellen. Daar was ik mee akkoord gegaan en ronde het gesprek af. De verkeerde maat bleek niet erg te zijn, want ik paste ze. Toen besloten om ze toch maar te houden, kaartjes er af geknipt en in de was gestopt. Uit beleefdheid nog een keer gebeld om uit te leggen dat ik de shirts toch wou houden en ze niet op een retour pakket hoefde te wachten die nooit aan zou komen. De medewerkster verteld mij dat dit niet kan, en de shirtjes alsnog terug moet sturen omdat ze verkeerd geleverd zijn. Dit was voor mij geen probleem geweest als de shirts die ik wou niet ineens uitverkocht waren. Zalando schuift de fouten die zij maken op de klant af. Ze wou niet met een tegemoetkoming komen en bood geen oplossing aan. Ik moest dus extra moeite doen om de shirts terug te sturen EN ik zou geen tshirt meer hebben, ik heb de beste mevrouw een fijne dag gewenst en de verbinding verbroken, geen idee of ik hier nog iets over ga horen.

16-08-2019

Nooit je gegevens geven

ZALANDO.

eenmaal in hun systeem blijven ze je stalken en bestoken met met ed.

Ondanks uitschrijven en aangeven geen mail meer te willen ontvangen blijven ze mailen.

Ook na telefonisch contact komt Zalando afspraken niet na.

Nooit met dit bedrijf in zee gaan!

Stefan
01-08-2019

Levertijd is bedrog!

Tijdens bestellen staat er “op voorraad” en in mijn bevestigingsmail staat er binnen 2 dagen in huis. Achteraf is dat meer dan een week! Nooit meer Zalando! Oplichters!

Malu
29-07-2019

Beloven van alles maar hebben nogsteeds mijn geld!

Boefjes zijn het! eens maar nooit meer hier wat besteld! jurkje besteld maar had een gat. teruggestuurd natuurlijk, telefonisch 5x dames aan de telefoon gehad (je kan alleen met een huistelefoon bellen vaak) welke zeiden; je krijgt een deel op je rekening, een deel als tegoed (omdat ik een klein deel met een bon betaalde) en het laatste deel op je rekening als de jurk retour is ontvangen! Dus adviseerde ze mijn een nieuwe jurk te bestellen en weer te betalen. zo gedaan. wat blijkt! dat laatste deel NOOIT ontvangen, blijft steeds hangen bij de financiële administratie wordt aangegeven! gebeld 11x nu. ze snappen het allemaal en vinden het logisch dat ik mn geld terug moet krijgen maar kunnen er niks aan doen. dus heb nu de nieuwe moeten betalen en er hangt ergens nog 40 euro bij deze boeven. ben woest! dacht dat ze een net bedrijf waren en telefonisch doen ze zich ook zo voor, maar niets is minder waar. mensen ben gewaarschuwd!

Daan
19-07-2019

Klantenservice volstrekt onbereikbaar

Ik probeer al wekenlang de klantenservice van Zalando te bereiken. Verbinding wordt steeds direct verbroken. Nergens op de website wordt melding gemaakt van problemen met de klantenservice, er is geen alternatief voor telefonisch contact en nergens een contactformulier of e-mailadres te vinden. Uiteindelijk via Zalando Lounge, wat een heel ander bedrijf is, toch contact gekregen. Ik kreeg een dame aan de lijn die me wist te vertellen dat men bij grote drukte de lijnen gewoonweg verbreken, dat is dus Zalando beleid. Toen ik hier mijn ongenoegen over uitte en zei dat ik het volslagen idioot vind dat Zalando al weken totaal onbereikbaar is en er geen enkele andere methode is om contact te leggen (behalve de Engelstalige chat), reageerde mevrouw geïrriteerd dat zij er niets aan kon doen en dit gewoon is zoals het daar gaat. Ze negeerde mijn verzoek om de klachtenprocedure toe te lichten en hing de telefoon op.

Dat was dus mijn laatste bestelling bij Zalando

Esther
18-07-2019

Bereikbaarheid

Probeer nu al 3 dagen Zalando telefonisch te bereiken, tel. gaat 2x over en dan wordt de verbinding verbroken. Ook op het ingestuurde contactformulier wordt niet gereageerd. Echt heel slecht! Hoe kan dit in deze tijd bij zo’n groot concern?!

18-07-2019

Vreselijke organisatie!

Zeer slechte ervaringen met Zalando. Bestel eerst vertraagd. Je ontvangt, nadat de afgesproken leverdatum is verstreken, een bericht waarin essentiële informatie ontbreekt zoals de aanleiding van de vertraging en de indicatie voor een nieuwe leverdatum. Telefonisch en per e-mail niet bereikbaar. Al met al we willen graag maar kunnen niet. Eenmalig en nooit meer!

Sacha
16-07-2019

Geen contact met de klantenservice te krijgen!

Ik heb een pakket retour gestuurd, 1 artikel direct geld terug gehad maar het andere artikel is niet terug betaald. Geen telefoonnummer meer op de website te vinden, inmiddels is ook de email niet meer te vinden en als ik reageer op een mail die ik eerder heb kunnen sturen krijg ik als reactie dat het niet mogelijk is om contact op te nemen. Zeer slechte zaak Zalando!

Chantal
15-07-2019

Zalando niet bereikbaar

Ik probeer de hele ochtend al contact te krijgen met Zalando over een levering die ik niet ontvangen heb. Per mail en per telefoon is Zalando niet bereikbaar. Wel aanmaningen versturen maar hierop kan niet gereageerd worden. Heel vreemd. Dit ben ik niet gewend van Zalando. Wat is er aan de hand?

Chantal van den Brink

Elise
14-07-2019

Pakket kwijt, geen geld retour

Mijn pakketje is nooit aangekomen. Al een maand lang krijg ik geen reactie van Zalando anders dan: “we weten niet waar het pakket is, zoek maar in de straat”. Mijn 145,- euro krijg ik niet terug en contact komt enkel vanuit mij, hoewel ze steeds beloven mijn te mailen/bellen. Bizar hoe Zalando omgaat met dergelijke problemen die niet door de klant komen.

Sara
11-07-2019

Niet beteikbaar, vertraging en annulering

Alleen maar emails over vertraagde en geannuleerde bestellingen. Na 6 dagen pas deels opgestuurd. Heb je niks aan als je spullen voor vakantie hebt beateld en inmiddels al weg bent als pakket eindelijk komt. Ik ga hier niks meer bestellen. Tel en chat niet bereikbaar!

Gana
10-07-2019

The customer service does not exist!

Everything is great unless you need a customer service. OMG! So unprofesiional! The colofon does not work, communication on facebook and instagram lasts for weeks and you do not get any solution. They just have more questions and they respond every other day! And still did not resolve my problem with the refund.

Victor
04-07-2019

Leveren altijd veels te laat hun producten aan

Leveren altijd veels te laat hun producten aan. Retourneren gaat ook moeilijk

Emma
25-06-2019

Vreselijk

In maart een order niet ontvangen wel incasso. Krijg geen antwoord waar het is.

10 juni mijn order Geanuleerd meer waard dan de order in maart die nooit ontvangen is. Maar ze willen niks terug storten.

Ik geef 1 ster omdat je geen 0 kunt geven.

Kortom dieven.

DRL
23-06-2019

Hebben administratie niet op orde

Aantal keren een bestelling geplaatst en netjes betaald (bewijs van afschrijving), maar de een na de andere aanmaning sturen. Ondanks diverse telefoontjes naar klantenservice.

Wij bestellen hier niks meer.

Appie
19-06-2019

Moeilijk doen over retouren

Ik ben altijd een hele trouwe Zalando klant geweest. Bestel altijd op rekening, betaal altijd netjes mijn spullen en stuur ook weleens dingen retour. Dat is ALTIJD goed gegaan. Nu echter gaan ze opeens moeilijk doen. Twee paar schoenen besteld (twee verschillende maten) via een partner shop Planet Sports. Verzendbewijsje bewaard, track & trace opgezocht. 5 juni 2019 is deze bezorgd. Op 19 juni is de retour schijnbaar nog altijd niet verwerkt, waardoor er opeens een aanmaning in mijn mailbox zat. Klantenservice is onwijs slecht bereikbaar. Blijkbaar stond er nog een bedrag open. Ik vroeg waarom, want de retour was al twee weken geleden bezorgd?!?!?!?!?! Ik zou een mail krijgen en dan zou ik het verzendbewijs moeten opsturen. Dan zou het allemaal geregeld worden.

Toen ik zei dat ik dit geen manier vond om met je klanten om te gaan, en dat het probleem niet bij mij ligt, maar bij Zalando en die partner, kreeg ik het te horen. Ik moest niet zo zeuren, dit was de enige mogelijke manier om het op te lossen. Want we waren al 15 minuten aan het praten en zo kwamen we geen steek verder was de mening van de klantenservicemedewerker. 0,0 begrip voor het feit dat het mij als klant allemaal extra moeite en gedoe kost omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

Jana
18-06-2019

Niet goed afgesteld met klant en post nl!

Zalando laat post nl ontelbare keren naar mijn adres gaan met het pakketje zonder hem uiteindelijk bij de buren of ophaalpunt af te leveren. Ik heb mijn bestelling uiteindelijk niet ontvangen en kan hem ook niet opnieuw bestellen. Eerste en laatste keer dat ik iets bestel heb hiero.

Silvano
17-06-2019

Keurig

Nooit problemen met Zalando! Snelle levering waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de aflevertijd. En ook retourneren gaat zeer gemakkelijk (met snelle restitutie van aankoopbedrag).