Allianz reviews

27-10-2019

Legale oplichting

Ik heb mijn halve leven een overlijdens verzekering premie betaald maar na het overlijden van mijn echtgenote kon ik fluiten naar mijn € 17000,- .

Ik heb geprobeerd het uit te zoeken maar werd onbeschoft behandeld en natuurlijk hebben ze het juridisch helemaal dichtgetimmerd.

Allianz
22-10-2019

Schade is domweg niet te melden

Ik probeer mijn auto schade te melden, maar kansloos. Mijn account is niet te openen, mail wordt niet beantwoord en een terugbel verzoek via alarmcentrale is niet gehonoreerd. Via de telefoon zijn ze niet bereikbaar. Hoe meld ik mij schade? Na deze schade stap ik per direct over, doei doei

18-10-2019

Werkelijk zeer SLECHT!

Alles wat mis kan gaan gaat hier mis.

werkelijk alles.

lange wachttijden waardoor je maar weer ophangt

vage antwoorden

geen reactie op inmiddels 3 verzonden klachten.

niet aan beginnen en als je er een verzekering hebt; gauw overstappen naar een andere.!

Bea
09-10-2019

Allianz, een drama!

Onlangs een kleine aanrijding gehad. Totaal onduidelijk hoe Allianz dat afhandelt. Heb hen de laatste weken vaker gebeld. Ten eerste sta je tijden (zeker een uur) in de wacht en ten tweede word je afgescheept door soms onvriendelijke en onwetende medewerkers. De een vertelt je dit en de andere iets anders.

Vandaag opnieuw een poging: na 25 minuten werd ik 'uit de wachtrij gehaald, wegens lange wachttijden'. blijkbaar iets nieuws! De dame aan de andere kant kon mij niets vertellen. ze zat er voor een een terugbelverzoek te schrijven. Ik heb haar succes gewenst met alle boze mensen die zij te woord mag staan.

Ik stap in ieder over naar een andere verzekering. Nooit meer Allianz!

07-10-2019

Allianz, wat een drama

We hebben zakelijk met veel maatschappijen te maken maar Allianz is echt de grootste ellende die je kunt bedenken, onbereikbaar zowel telefonisch als per mail

Bellen nooit terug,regelen niks en zijn mega traag

Ze zouden het geld wat ze allemaal aan die irritante reclames besteden beter in het oplossen van deze ellende

sluit hier nooit een verzekering af!

Wouter
17-09-2019

Tijd om allianz op te heffen

Allianz individuele hospitalisatie is de minst klantgerichte organisatie die ik ooit ben tegengekomen. Je kunt ze niet bellen en als je een mail stuurt kan het 3 a 4 maanden duren voordat je een reactie krijgt zegt de telefoniste met droge ogen.

Dat slaat nergens op. Je moet nooit een verzekering bij dit bedrijf afsluiten en als je er wel een hebt zou ik die zo snel mogelijk omzetten, naar een ander. Wat mij betreft moeten ze de lopende zaken afwerken en dan het bedrijf sluiten. Dat zou het beste zijn voor iedereen.

Pepijn
17-09-2019

Doen helemaal niks voor je, zelfs geen contact!

4 maanden geleden een aanrijding gehad en was verzekerd bij Allianz. Tot op heden heb ik alleen contact gezocht maar niks van Allianz gehoord. Als je contact hebt kunnen ze je niet helpen. Belachelijk en schandalig als je voor die service 12 jaar heel netjes je premies betaald! Geen goed woord voor over!

29-08-2019

Allianz doei doei

Auto verzekering prolongeren. Allianz via knmvverzekering. Premie werdt 121% hoger.

Tel contact gehad. Was doodnormaal.

Dus premie van 190 naar 419euro.

Gelijk opgezegd zit nu 35%hoger helaas.

Allsecur cq Allianz doei doei

Cansel
27-08-2019

Zeer slechte communicatie

Zeer slechte communicatie. Ze doen alsof ze veel weten, maar hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Vervolgens ons behandelen als een stuk vuil.

Geen medeleven van ze en maar laten wachten.

Geen informatie geven en ook nog een zomaar gesprekken beeindigen.

We zijn casco verzekerd en betalen iedere maand netjes de rekeningen en vervolgens wordt je zo behandeld.

Geen aanrader dus!

Sam
10-08-2019

Airpods 1 maand bezig

1 maand bezig met garantie van air pods.

Geen reactie /geen telefoontje/geen mailtje.

Terwijl

Dit wle

Wordt beloofd!

Nooit meer allianz voor mij

Lenie
23-07-2019

Zeer onbetrouwbaar en slecht luisteren

Geen echte verzekering wel betalen maar niet thuis geven niet terug bellen geen mails beantwoorden en totaal geen inlevings- vermogen wat er op reis kan gebeuren. Men past eigen regels toe die niet in de voorwaarde vermeld staan.

Notcool
15-07-2019

Alleen als je binnen het 'risicoprofiel' past.

Ik ben al jaren verzekerd bij Allianz, autoschadeverzekering. Braaf betaald , geen schade geclaimd. Een nieuwe autoverzekering zou geen probleem hoeven zijn, toch? Wel dus! Misselijkmakend.

Dave
12-07-2019

Waardeloos bedrijf

Afgesloten reisverzekering bij Allianz waarbij ze stelselmatig probeerde uitwegen te zoeken zodat ze onder de gestelde algemene voorwaarden niet uit hoefde te keren.

Uiteindelijk heb ik toch maar 75% van de reissom terug gekregen. En vervolgens krijg ik 2 naar naar dato een bericht van re-fund dat er schijnbaar een dubbele betaling heeft plaatsgevonden. Er volgen in ieder geval juridische stappen tegen deze maatschappij

Mary
07-07-2019

Allianz heeft zaken niet op orde en waardeloze customer sevice

Na maandenlang mailen en bellen eindelijk gelukt om mijn auto verzekering op te zeggen. Dit na een belachelijk hoge en onuitlegbare prijs verhoging.Vervolgens wordt er twee keer premie geincasseerd en dit zou geretourneerd worden. Ook dit duurde maar dus bedrag zelf gestorneerd en gisteren ontvang ik een aanmaning. Ik weet niet wat er met dit bedrijf aan de hand is maar wat een belabberde ervaring. Van Customer Care hebben ze nog nooit gehoord en ze reageren zo traag als slakken of gewoon helemaal niet. Nooit meer. Ik snap niet dat dit soort bedrijven niet aangepakt worden.

Tim
02-07-2019

Telefoon ontploft binnen 1 maand maar valt niet onder garantie.

Wat verzekeren ze bij allianz?

Via chine een telefoon besteld met garantie via allianz.

Binnen een maand was de batterij ontploft en allianz meld doodleuk dat die niet onder de garantie valt.

Wat had er dan moeten gebeuren voor er garantie wordt gegeven?

Gelukkig kwamen we er op tijd achter. Dit had zoveel erger kunnen aflopen zoals tijdens de slaap.

In gezicht, in broekzak of gewoon niet thuis en misschien heel huis afgefikt.

Nooit maar dan ook nooit via allianz verzekering afnemen.

23-06-2019

Geen vakantie verzekering afsluiten!

Geen reisverzekering afsluiten, mocht er wat gebeuren krijg je slechts een fractie van de gemaakte (ziekenhuis) kosten

05-06-2019

Wat een poppenkast daar

Allianz is echt de slechtste verzekeraar ever.

klant van hun rijdt tegen mijn auto aan, nee hoor meneer dat doet onze klant niet. We keren niets uit. Vervolgens krijg ik een grote mond en word de hoorn opgelegd. Echt nog nooit zo'n slechte verzekeraar meegemaakt!

Onbeschoft en zeer klantonvriendelijk!

Anne
23-05-2019

Vergoeding schade aan derde veroorzaakt door verzekeringnemer bij Allianz

11 april op scooter aangereden door een auto welke bij Allianz verzekerd was. Alleen materiële schade, tw scooter, schoenen en panty, géén letselschade. Allianz erkent de aansprakelijkheid van de auto, heeft met voorrang (!) op 15 mei de vergoeding van de scooter uitbetaald, de vergoeding van de schoenen en panty kan nog wel tot eind juni duren werd mij 23 mei na telefonische navraag medegedeeld.

Onvoorstelbaar dat ze meer dan 2,5 maand de tijd nodig hebben om een materiële schade te vergoeden!

Anon
23-05-2019

Zeer slecht communicatie

Kan eigenlijk alle klachten die hier staan wel opschrijven, zo slecht.

Ramon
17-04-2019

Belachelijk.

Zeer slecht bedrijf in de communicatie.

Vrijwel onmogelijk om een goede review te schrijven omdat het contact al het meest belabberde is van alle bedrijven ooit gesproken.