Allianz reviews

Anne
29-01-2020

Belachelijke service

Wat een belachelijke service. Wilde mijn auto overzetten. Ik hang inmiddels al 45 minuten aan de lijn. Toen maar het alarmnummer gebeld, om toch een medewerker te spreken. Die kon niks voor ons doen. wist er niks vanaf waarom er niet opgenomen werd en kon ons niet doorverbinden. Inmiddels zitten wij mooi bij een andere verzekering! Daaag Allianz

Stephan
29-01-2020

Bereikbaarheid 0,0

Ik heb een nieuw polisvoorstel ontvangen voor 2020 welke meer dan €2,- duurder is geworden. Hierdoor het besluit genomen om over te stappen.

Bedrijf is totaal onbereikbaar via Chat, Whatsapp & telefonisch (na 10 minuten in de wacht). Het versturen van een aangetekende brief levert ook 0 response op.

Hel
28-01-2020

Verzekering opgezegd restitutie nooit ontvangen.

Per 2 oktober 2019 mijn verzekering opgezegd. Op 7oktober Brief van Allianz met bevestiging en de belofte de restitutie ad € 43,- op mijn rekening zou worden bijgeschreven. Heden 28 januari 2020 nog niets ontvangen ondanks brieven etc. Gewoon oplichters.

Arie
21-01-2020

Niet bereikbaar

2 keer een mail verstuurd, 3 keer gebeld en elke keer na 20 minuten opgegeven. Klacht ingedient, ook geen reactie. Na 2 keer alarmlijn gebeld te hebben is mijn polis autoverzekering omgezet. Bleek dus 3 weken onverzekerd te rijden.

Nooit een klacht geschreven, maar wat een slechte organisatie!

21-01-2020

Nooit te bereiken voor opzegging

Superslechte service, absoluut geen aanrader.

René
20-01-2020

Niet doen

Je verzekering is niet op te zeggen, met als resultaat dat de nieuwe verzekeraar van een nieuwe auto de schadevrij jaren niet kan overnemen. Je zou je geld maar verdienen met deze praktijken, schaam je!

Sake
20-01-2020

Onbereikbaar

Heb mij nu al via post en via mail bij hun afgemeld, maar ze blijven rekeningen sturen.

Wil je er achteraan bellen neemt er tot 3 x toe niemand op.

Ook als je schade hebt krijg je pas na een half jaar reactie.

Schijtbedrijf.

William
19-01-2020

Klantvriendelijkheid

Zeer slechte klantenservice. 55 min aan de telefoon gehangen. Eerst was ik van plan om vragen te stellen. In de tussentijd beslist om maar gewoon op te zeggen vanwege de slechte service. Ver beneden peil deze verzekeringsmaatschappij.

Geerhard
17-01-2020

Onbereikbaar

Probeer Allianz te bereiken via chat en telefonisch maar niet bereikbaar zelf niet na 45 min.

Ga verzekering bij hun opzeggen en ga naar een andere verzekeringsmaatschappij betaal liever iets meer maar dan met een goede service.

Colette
16-01-2020

Spookbedrijf !

Er wordt niet opgenomen , niet op de chat gereageerd , nada niks

Alleen contact via alarmcentrale , zij zeggen ook dat ze heel veel klachten krijgen van Allianz en ze ook niet kunnen bereiken

Kan niet m’n auto omzetten , ga de rekening blokkeren en een andere verzekering nemen

Anne
15-01-2020

Opzeggen niet mogelijk

Vandaag 4x geprobeerd te bellen. Ongeveer een half uur in de wachtrij gestaan. Online chat niet mogelijk, niemand reageert. In het menu voor optie 2 gekozen, slecht ter woord gestaan en totaal niet begripvol. Ik wil mijn verzekering aanstaande zaterdag stopzetten vanwege de verkoop van mijn auto, maar ik heb hier een hard hoofd in. Heel slecht!

Mike
15-01-2020

Opzeggen onmogelijk

Geen reactie op chat, niet bereikbaar via e-mail, telefonisch een groot drama. Linkjes op de Allsecur klantenomgeving die niet meer werken in verband met de overgang naar AllianzDirect. Kies liever een ander voor een paar euro meer per maand!

Hassan

Onbereikbaar

Kkkk slecht bedrijf onmiddellijk andere verzekering zoeken niet proberen! Slechte service 136min gewacht niemand neemt op. Idioten!

Michalina
14-01-2020

Doe jezelf dit niet aan!

Wat jammer dat ik deze meningen niet heb gelezen voordat ik de verzekering afsloot. Ik kan je echt niet adviseren. Het is heel gemakkelijk voor hen om via internet een contract te sluiten, maar u kunt niet met hen communiceren om iets te wijzigen. Doe jezelf dit niet aan! Hopeloos :(

Ad
14-01-2020

Niet te bereiken, reageren nergens op ! Nooit meer Allianz direct !

Tot tweemaal toe belofte van terug bellen niet nagekomen.

Via Chat en mail geen reactie. Schandalig.

Betaal gewoon geen premie meer. Consumentenbond erachter gezet.

13-01-2020

Hopeloos onbereikbaar

Heb de hele dag geprobeerd om Allianz te bereiken vanwege een afgewezen woonverzekering, 3x gebeld, 2x niet opgenomen, 1x afgewezen. Web chat reageert niemand op!

13-01-2020

Slecht te bereiken

Ontzettend slecht te bereiken. Wilde mijn polis bijstellen en heb 2,5 uur in de wacht gestaan. Chat op de website wordt niet op gereageerd. Stop je geld in personeel en niet in reclame!

Edwin
11-01-2020

Onbereikbare en slechte klantenservice

Ruim 1 uur aan de telefoon gezeten om iemand te kunnen spreken, uiteindelijk iemand via de alarmcentrale weten te spreken.

Diegenen heeft een dossier aangemaakt maar is vervolgens bij niemand in het bedrijf bekend.

Via facebook messenger heb ik iemand gesproken die voorlopige dekking voor mijn auto weer kan garanderen. Lekker professioneel zeg!

Dan maar lekker onverzekerd rondrijden.

Katja
11-01-2020

BELACHELIJKE KLANTENSERVICE

Vorige week 1,5 uur aan de telefoon zitten wachten op reactie, ondertussen de chat geopend en ook hier bijna 2 uur gewacht op reactie. Toen er eindelijk een reactie was stond er: hoe kunnen we je helpen? je reageert niet, ik ga de chat sluiten. En dat allemaal binnen 1 minuut na de eerste reactie.

Man man man wat een bedrijf.

Vervolgens vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. De chat weer geopend, na een half uurtje kreeg ik reactie. Ze reageren zeer kortaf en niet professioneel. Ik gaf aan dat ik een wijziging wou doorgeven en kreeg gelijk het telefoon nummer doorgestuurd. Hierop heb ik aangegeven niet te willen bellen omdat ik de vorige keer al zo lang heb moeten wachten. Nadat de wijziging is doorgevoerd door medewerker vraagt hij netjes of die nog iets voor me kan betekenen, en ja dat kan hij dus ik stel nog een aantal vragen. Nadat ik reactie heb gehad op 1 vraag en nog niet op de rest van mijn vragen sluit hij zonder pardon de chat en kan ik weer opnieuw beginnen. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt

Leonie
08-01-2020

Gewoon onbereikbaar

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Krijgt ze gewoon niet te pakken