Allianz reviews

Pa
08-01-2020

Geen communicatie mogelijk

Geen communicatie mogelijk. Niet aan te raden.

Daniel
08-01-2020

Niet bereikbaar.

Ik heb een sterretje in mijn ruit dus wilde deze melden en had wat vragen. Drie kwartier gewacht op reactie via de chat, na 43 minuten bleek iemand gereageerd te hebben met gelijk de opmerking dat als ik niet binnen 1 minuut zou reageren de chat gesloten zou worden. Ik zag dit niet direct dus de chat was nog binnen 1 minuut afgesloten. Tweemaal per mail verzoek gedaan om contact met mij op te nemen, geen response. Getracht te bellen maar na tweemaal een half uur gebeld te hebben de moed opgegeven. Ik heb de opzegging voor mijn autoverzekering inmiddels verzonden.

Michiel
07-01-2020

Zeer slecht bereikbaar

Zowel telefonisch als via de chat zeer slecht bereikbaar. Via telefoon wordt geen wachttijd aangegeven en op de chat helemaal geen actie.

Uiteindelijk na zeer lang wachten iemand aan de telefoon gekregen en mijn autoverzekering opgezegd. Wel vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Sharon

Onbereikbare klantenservice

Totaal 1 uur in de wacht gestaan. Waardeloos te woord gestaan. Vervolgens hadden ze geen telefoon nummer van de zakelijke afdeling en kreeg ik een mailadres waar ik maar naar moest mailen?

Duidelijk dat ik hier GEEN verzekering af ga sluiten.

Ella

Geen communicatie mogelijk

Zijn op geen enkele manier bereikbaar. Verzekering voor nieuwe auto daarom maar elders afgesloten. Nu moet de oude verzekering bij Allianz nog worden beëindigd maar dat kan in dit tempo nog wel even duren

Niet bereikbaar

Zowel telefonisch als met chat op de site, email. geen reactie.

Koen

Waardeloze klantenservice

Telefoon wordt niet opgenomen, e-mails niet beantwoord en chat werkt niet.

Rogier
05-01-2020

Slecht bereikbaar

Geen respons op whatsapp, chat is buiten gebruik (maar ze gooien het op een niet up-to-date browser van de klant) en ook telefonisch niet bereikbaar.

Fijn zo'n verzekering die je dagelijks kan opzeggen, maar vervolgens onbereikbaar zijn.

04-01-2020

Opzegging door overlijden krijgen ze niet verwerkt

Mijn moeder is op 91 jarige leeftijd in augustus overleden. Dit hebben we door gegeven aan Allianz en aan de tussenpersoon. Ook de benodigde bewijzen van overlijden gemaild. Daarna een eerste aanmaning ontvangen, deze vergezeld van uitleg netjes teruggestuurd. Vandaag de volgende herinnering inclusief dreigementen met incasso op de mat. Bijzonder slordig en verdrietig.

Walter
04-01-2020

Geen normale klantenservice

Rot bedrijf, reageert niet en je betaald nog eens teveel ook.

03-01-2020

Onbereikbare klantenservice

De klantenservice van Allianz direct is telefonisch onbereikbaar alsmede via de chat. Op e-mails reageren ze al helemaal niet! Waardeloze service dat nog wel een staartje gaat krijgen denk ik via de Consumentenbond. Ik heb een veel te hoge premie gekregen en heb die bedragen al gestorneerd. Daar reageren ze dan weer wel op door herinneringen te sturen. Slechte zaak, letterlijk en figuurlijk.

Bertram Sr
02-01-2020

Bereikbaarheid dmv alle moderne communicatie middelen

Uw vraag: Beste allianz direct lezer,

Uw bereikbaarheid is onder ieders niveau

Probeer u al meerder dagen te bereiken,zowel telefonisch /chat

Wordt na 10 minuten nog niet beantwoord!

-Chat krijg ik ook geen reactie!

-Whatsapp ook niet!

Bij u werken de moderne communicatie middelen absoluut niet.

Omtrent dit gebrek wil ik u wel telefonisch tewoord staan

onder nummer ***********

Misschien een uitdaging

In mijn termen heet dit de verloren order.

Veel succes met de campagne

Gr ????????????????

Mehmet
30-12-2019

Slechtste bedrijf

De slechtste verzekeringsmaatschappij in nederland.

service 0 blijf alsjeblieft weg.

Fr
27-12-2019

Onbereikbaar

Onbereikbaar, kunt helemaal niks regelen

Herman
26-12-2019

Onbereikbaar

Vele keren gemaild, maar nooit een reactie. Respectloos getuigend van minachting voor de klant

Modjtaba

Opgelicht door Allianz verzekeringen

Ik heb een maand geleden een aanrijding gehad met iemand die uit een parkeervak reed

nou heb ik een behoorlijke schade aan mijn auto waardoor ik hem niet kan gebruiken

als je contact opneemt met allianz verzekeringen nemen ze je ook helemaal niet sirieus je word heel brutaal en onrespectloos

door ze behandeld

ik heb mijn schade ook gelijk gemeld bij allianz en toen kwam er een expert van hun langs om naar mijn auto te kijken en is de schade vast gesteld

vervolgens hoor je maar niks meer van ze en als je ze belt vertellen ze dat je maar geduld moet hebben

nu een maand verder hebben ze mij een email gestuurd dat er een technische expert naar de autos moet komen kijken

ik word hier gewoon aan het lijntje gehouden

wie heeft hier de zelfde ervaring met allianz verzekeringen

ik raad iedereen aan om nooit een verzekering aftesluiten bij allianz verzekeringen het zijn gewoon oplichters

Verity

Niet doen!

SLECHTSTE autoverzekering ooit. CRIMINEEL gewoon! Aangetoond via foto’s dat ik de miniscule schade die er was niet veroorzaakt heb. Toch premie meer dan verdubbeld en -5 schadevrije jaren. Daarbij komt dat ze je compleet dood negeren.

Sander
20-12-2019

Fout afgesloten en lange wachttijden

1- Via Independer mijn woonverzekering overgesloten naar Allianz. Bij Allianz hadden ze echter de verkeerde gegevens overgenomen. Aanpassen kan niet via de website, dus ik moest contact opnemen met de klantenservice. Op de pagina van Allianz is echter niets te vinden hoe je contact kan opnemen. Uiteindelijk een telefoonnummer gevonden via Google.

2- De wachttijd aan de telefoon is lang. Nu 15 minuten, de vorige keer 25 minuten. Als ik Centraal Beheer Achmea belde (mijn vorige verzekeraar) had ik binnen 1 minuut iemand aan de lijn.

3- De reacties van de klantenservice: "We hebben het druk, daardoor is de fout gemaakt." en "Ideal ligt eruit, daarom lange wachttijden aan de telefoon." (vorige keer duurde het zelfs langer) en "We zijn er mee bezig om de wachttijden te verkorten." (vorige keer zeiden ze dat ook).

Niet tevreden over hun service dus.

Maarten
18-12-2019

In de kou laten staan

Allianz Direct heeft mij 2 uur lang in de kou laten staan omdat ze mijn situatie niet goed begrepen/hebben ingeschat. Na 3 keer op en neer bellen met verzekeraar en sleepbedrijf bleek toch dat ik gelijk had en dat AD het slepen moest verzorgen. Daarna (pas) ben ik snel en goed geholpen. Gek genoeg stond er toen binnen 10 minuten een sleepwagen.

Ik heb een klacht opgestuurd. Na 10 dagen kreeg ik excuses en een Bol.com bon opgestuurd, behalve dat de bon nooit bij de mail is bijgevoegd. Op mijn reactie hebben ze nooit meer gereageerd.

Ik heb niet gekozen voor dit bedrijf (overname van AllSecur) en hoef er op deze manier ook niet te blijven.

17-12-2019

Overlijdensverzekering

Na het verlopen van de rente vaste periode van onze hypotheek hebben we de hypotheek overgesloten, daarbij wilden we graag onze overlijdensverzekering meenemen maar dat kon niet dus moesten we een nieuwe afsluiten. Bij Allianz onze gegevens ingevuld maar omdat de man 9 jaar geleden teelbalkanker heeft gehad hebben ze het medische dossier opgevraagd. Hij is helemaal genezen en het staat ver achter ons en is super gezond. Wij hebben alles na waarheid ingevuld en ze konden ons accepteren maar wel met een premie verhoging. Normaal zou de premie 13,50 per maand zijn en we hebben begrip voor een verhoging maar dit slaat helemaal nergens op. Het premievoorstel is nu 276 euro per maand voor 2 jaar en na die 2 jaar mogen we 13,50 betalen zoals ieder ander. Hoezo worden we gestraft. Dus zeker voor ons geen Allianz.