Allianz reviews

Ad
08-10-2016

Allianz AOV

HELP

Ik heb een aov bij allianz ik ben 100% afgekeurd volgens de keuring van ALLIANZ. Nu heeft ALLIANZ mijn dosier van de huisarts opgevraagd en er is na boven gekomen dat ik voor mijn rug 3jaar geleden en mijn linker schouder toen ik 15 jaar was, last van had.

Nu beweert allianz dat als zij dat hadden geweten mij niet hadden geaccepteerd voor de aov.Waar door ze nu alle premie die ze mij hebben uitgekeerd terug willen.

Mijn vraag is heeft er iemand hier mee ervaring?

28-09-2016

Annulerings verzekerings scam

Allianz doet er alles aan om maar niet te betalen en vertellen niet de kleine lettertjes. In het zelfde uur dat ik de reis moest annuleren heb ik gebeld met een medewerker, om uit te leggen wat er gebeurd is en waarom je je reis moet afbreken.

Er werd mij verteld vul maar het formulier in. Niets over, ook al is je dochter doodziek, voordat ze naar bed gaat (wat alles is wat ze wil) moet ze nog even langs de dokter om door een arts te laten verklaren dat ze echt ziek is.

Ze moest al 1,5 uur in het openbaar vervoer reizen met vreselijke migraine, dan wil je maar één ding naar bed geen licht geen geluid.

Het is belachelijk dat je twee weken later gewoon een afwijzing krijgt en dat de medewerker dit kleine detail niet verteld heb, ik ben echt woest op deze *** verzekering.

Ik zal iedereen aanraden om nooit meer een annulerings- verzekering af te sluiten leg gewoon zelf 2,5% extra apart als je een reis afsluit. Het is zulke nepperij zo'n verzekering. Er is altijd wel iets waardoor ze niet betalen, ik zou het bijna oplichterij willen noemen.

Tineke
17-08-2016

Als je wa verzekert ben dan doen ze weinig voor je

In januari een aanrijding gehad ze zijn nog bezig om dat af te handelen weet tot nu nog niks als je een mail stuur om te vragen hoe het staat dan krijg ik steed als antwoord dat de tegenpartij nog geen andwoord of Allianz weer wat willen van de tegenpartij

Als je een wa verzekering en geen rechtsbijstand dan doen ze wenig voor je als je schade heb buiten je om .

Bernard
21-07-2016

"Aan het lijntje louden" daarna de premie 5voudig verhogen (!)

Bij deze hier een kopie van mijn email vaan Independer en Allianz voor een overlijdensrisiko verzekering (10jaar fixed voor €250.000) waarvoor de offer 4 manden geleden is afgegeven (€55/maand oplopend) en nu dus gecorrigeerd near het 5 voudige!

Beste Independer en Allianz,

Ik heb U alle gegevens bij de aanvraag gegeven. Er is niets nieuws. Sterker nog het cardio rapport wat ik speciaal heb laten maken bij het #1 Cardio ziekenhuis in Toulouse is uitstekend.

Dit had U en Allianz mij allemaal kunnen besparen.

U had deze hogere offerte dus ook gewoon onmiddelijk na de aanvraag kunnen opsturen.

Ik ben bang dat dit inherent is aan Uw industrie om klanten binnen te halen en dan proberen na een langere tijd corrspondentie een hogere premie door te drukken.

In principe voel ik mij dus onnodig aan het lijntje gehouden en voel ik me zelfs enigszins bedrogen.

U kunt dus de aanvraag definitief cancelen.

Ik ga een discussie op het internet opstarten hierover en zal dit ook met de genoemde hashtags opstarten.

Hopenlijk leert U ervan!

Bernard

Vincent
16-06-2016

Zij raken het schadeformulier kwijt en jij moet boeten.

Ik heb zonder problemen een autoverzekering afgesloten bij Allianz.

Enkele weken later is er een auto vol achterin gereden terwijl ik stil stond achteraan een file, met alarmlicht aan.

Deze auto was ook verzekerd bij Allianz, mooi makkelijk zou je denken.

Zij het niet dat ze mijn schadeformulier zijn kwijtgeraakt.

Nu kreeg ik een brief dat wanneer ik niet zelf een nieuw schadeformulier opstuur ze mijn verzekering zullen beëindigen. Aan de telefoon is zelfs verteld dat ze moeilijk gaan doen bij eventuele volgende schades omdat IK het niet opgestuurd zou hebben.

Helaas heb ik nog geen enkel telefoongesprek kunnen hebben met Allianz waarin er niet keihard met vingers naar mijn fouten werd gewezen. Ookal waren dit eigenlijk hun fouten!

Ik kan dan ook iedereen afraden om bij Allianz te verzekeren. Alles gaat goed, totdat ze moeten betalen.

PS van de tegenpartij hadden ze het schadeformulier wel, deze heb ik zelf hoogstpersoonlijk ingevuld en ondertekend en is ook nog eens mijn allianz formulier. Echter omdat ze mijn versie zijn kwijt geraakt is het niet meer rechtsgeldig en moet ik boeten.

Frieda
05-05-2016

Sukkels

ik sloot in april 2 autoverzekeringen af en betaalde 2 verschillende premies.na 6 aanmaningen bleek dat allianz beide premies op 1 auto had afgeboekt. allianz bekende fout en zou herstellen.maar nee hoor vele telefoon later moest ik opnieuw betalen want 1 auto had nu een credit bedrag en de ander niets want alianzz kon dit niet oplossen. ik moest 3 mei betalen voor ik de kans had beeindigde allianz per 11 april 2016 mijn verzekering bedankt allianz ! ik rij nu onverzekerd naar mijn werk ik kan niet anders de andere verzekering loopt helaas nog 10 maanden maar ik hoef niet uit te leggen dat deze door mij wordt beeindigd

Leo
17-03-2016

Schadewaarschuwing!

Volgens mijn tussenpersoon mocht ik met mijn type autoverzekering ieder kalender jaar een relatief kleine schade laten repareren aan mijn auto.

Daar ik best zuinig op mijn auto was, heb ik dit in 2012, 2013 en 2015 een keer laten doen. Een deukje...een krasje..etc

Ik kreeg in november 2015 ineens een brief van Allianz met allerlei dreigementen en consequenties als ik dat nog een keer zou doen.

Ze hadden de bovenstaande claims opgesomd plus nog een (hoger) geclaimd bedrag wat gewoon bij de tegenpartij is verhaald om hun standpunt wat aan te dikken!

Flutmaatschappij...ik ben dan ook al weg bij Allianz.

Het klassieke verhaal...je mag netjes jaar in jaar uit je premie betalen maar o wee als je beroep op doet op je verzekering!

L.Bergsen

Spijkenisse

04-11-2015

Hopeloos

Ben door een auto aangereden buiten mijn schuld om, deze verzekerd bij dat Allianz.

Mijn rechtsbijstand is er al twee maanden verder mee, paar keer een rappel gestuurd waar ze gewoon niet op reageren.

De auto van mij stond binnen een dag bij de schadereparateur, binnen drie dagen expert geregeld ( alles wel zelf gedaan), en daarna gebeurt er dus niks meer. Wellicht dat ze voor eigen klanten wel goed zijn (hoewel de berichten niet altijd hoopgevend zijn) maar voor wederpartijen zijn het een stel onbeschofte horken.

Ik heb besloten er een blog aan te wijden, eens zien wat dat kan getekenen.

Ria
23-05-2015

Fantastise verzekering

Al een paar keer onze reis moeten annuleren ivm ziekenhuis opname ,maar allianz heeft er nooit een punt van gemaakt en altijd de annuleringskosten uitgekeerd.

Een verzekering die ik iedereen aan kan raden voortreffelijk.

22-03-2015

Geweldige verzekering

Bij schade bel je Allianz en alles gaat vanzelf je krijgt uitleg wat je moet doen.

je kan de auto naar een topherstel bedrijf brengen en alles wordt geregeld

je krijgt tijdens de reparatie een vervangende auto mee.

Na aflevering wordt de auto keurig gepoetst van binnen en buiten geweldig wat een service,

ik kan deze verzekering van Allianzz dan ook bij iedering aanbevelen.

Wim IJsenbrand

r

Arthur
09-03-2015

Geweldig

Had bij pure pech de auto voor slechts 2 week verzekerd. Na een telefoontje hoefde ik die 2 week niet te betalen! super!

Jolanda boers
25-05-2014

Je wordt hier gediscrimineerd als je meer dan 40 uur werkt samen met je man

met mijn man het traject gestart voor aan AOV bij Allianz, na ruim 3 maanden van onderzoeken, testen en ander gereutel. Deze week de afwijzing ontvangen. De reden. Ik werk samen met mijn man in ons eigen bedrijf, meer dan 40 uur! Nou vraag ik je?!?! Schandalig dat ze ons om deze reden mogen afwijzen. Je moet dus thuis op de bank gaan zitten en vooral niet werken en ook niet met je man samen. Mijn advies doe geen zaken met Allianz , niet zakelijk en niet prive!

06-11-2013

Meer als 5 jaar 2 bedrijfsauto's en een prive auto verzekerd waarvoor altijd op tijd betaald is en nooit schade is geclaimed.

Bij aanschaf zakelijke en verkoop prive auto overgestapt naar verzekering van de autodealer die mij 75% beloofde voor alle auto's met 5 jaar nieuwwaarde regeling waar ik nu heel veel problemen heb en premieverhogingen omdat Allianz alles verkeerd in het systeem (Roy Data) zet.

Om van alle ellende af te komen wil ik nu die 3 auto's weer onder dezelfde voorwaarden terug onderbrengen bij Allianz en nu willen ze me niet meer omdat ze gekwetst zijn ivm vertrek naar andere verzekeraar.....een maatschappij met emoties dus !!

En mij dan nog terroriseren ook door Roy Data van valse informatie te voorzien....alle vergunningen intrekken van Allianz zou ik zeggen......

Wie wil er nu niet 3 auto's verzekeren waar nog nooit een schade van geclaimd is......Allianz dus !!

Ga dus nu alle zakelijke en prive verzekeringen ook elders onder brengen en dus nooit meer iets bij Allianz !

15-03-2013

Zeer waardeloos, deze *** kosten je alleen maar geld! Pas op mensen! Interpolis is daarintegen wel een aanrader, daar heb ik een goede ervaring mee. Maar de botenverzekering van Allianz is echt niks

01-10-2010

Je kunt je snel verzekeren bij Allianz en omdat het een grote maatschappij is zal ze niet snel failliet gaan zoals de dsb bank. Ik heb een Uitgebreide verzekering voor pleziervaartuig afgesloten bij Allianz.

Recentelijk zijn we met onze sloep tegen de kant aan gevaren waardoor er flinke schade op de romp van de boot was. Gelukkig waren we verzekerd bij alianz en namen we contact op met de verzekeraar. Ik werd goed geholpen en inmiddels kunnen we weer waren met de sloep en zijn alle kosten voor de reparatie vergoed door ALliaz pleziervaartuigverzekering.

Voordelen van Allianz: Goed geholpen door helpdesk en afsluiten van verzekering ging ook destijds eenvoudig.

Nadelen van Allianz: Wellicht niet de geodkoopste pleziervaartuigverzekering