Allianz reviews

18-01-2021

Grootste smeerlappen van de Nederlandse verzekeraars

Via de VW-dealer een verzekering afgesloten bij Allianz (Volkswagenverzekering) en zij schrijven direct voor twee maanden premie af.

Verkoop je de auto blijf je maanden doorbetalen, hoop gezeik natuurlijk en bij tussenkomst van Assuradeuren eindelijk een berichtje maar wel met een dreigement.

Intussen de vrijwaring als kopie opgestuurd en nog niet in orde, incassobureau wordt ingeschakeld zo staat te lezen in de mail.

Onvoorstelbaar, nu maar een mail naar Kassa en Radar sturen want dit is ontoelaatbaar.

Waar ze ook een handje van weg hebben is binnen drie weken twee maanden premie van je rekening afschrijven. Prutsers!

Arthur
13-01-2021

Autoverzekering

1 jaar auto verzekering gehad, nieuwe auto konden zij niet verzekeren dus naar een andere en bij Allianz opgezegd. En begint de ellende. Verzekering blijkt elke keer weer op actief te staan, Allianz geeft de schade vrije jaren niet door aan de Roy data bank en daarom nu minder schade vrije jaren bij nieuwe verzekeraar. Kost weer veel moeite omdat recht te zetten. Allianz is dan slecht bereikbaar en duurt lang voordat je antwoorden krijgt. Zal deze verzekeraar niet aanbevelen.

Eva
11-01-2021

Overstapservice door fout Allianz en ik moet betalen.

Half december mijn autoverzekering opgezegd miv 1 jan, via de overstapservice. Dat was toen de enige mogelijkheid. Bevestiging van de overstapservice ontvangen. Gisteren keek ik in de portal van Allianz en daar was mijn verzekering nog actief. Heb toen de verzekering daar opgezegd (dat kon toen weer). Vandaag gechat met een medewerker en die gaf aan dat de verzekering per gisteren was opgezegd omdat ik dat zelf had gedaan. De Overstap service zou niet altijd goed werken. Op mijn bezwaar dat dat de wereld op zijn kop was en dat het niet meer dan logisch zou zijn als mijn verzekering per 1 jan zou worden opgezegd en de premie terugbetaald (immers dat was met de overstapservice geregeld) was geen respons meer. Wat bizar hoe een bedrijf met zijn klanten kan omgaan, ongekend slecht!

Joske
11-12-2020

Slecht bedrijf

Ik wilde vandaag mijn nieuwe auto laten verzekeren bij allianz, dit omdat zij de goedkoopste waren. 5 verschillende mensen in 2 dagen tijd aan de lijn gehad. Wilde maar niet lukken. Laatste vertelde mij dat het niet ging omdat de nieuwe auto nog niet op naam stond. Andere maatschappij gebeld geen enkel probleem. Dus mensen doe geen zaken met allianz want als het al fout gaat in het voor traject beloofd het bij een eventuele schade weinig goeds. Het zal er wel mee te maken hebben dat ze met een of ander call center werken en alles afwerken mbv een lijstje

Sunny
27-11-2020

Allianz licht mensen op ! Zeer slecht bedrijf!

Had tablet gekocht bij mediamarkt en gelijk verzekering (allianz) afgesloten bij aankoop.

Tablet viel en was kapot. Naar mediamarkt gebracht voor reparatie . Kreeg tablet na 2 maanden (!) terug als niet te repareren. Vervolgens allianz gebeld om schade te melden. Ben night weer 3 maanden verder en heb nogsteeds geen bericht van allianz . Uiteraard heb ik netjes iedere week gebeld en ook 12 mailtjes gestuurd, maar na alle smoezen van “ uw account is niet gekoppeld, er wordt aan gewerkt, wij bellen u “””vanmiddag”” terug , we begrijpen uw frustration en bedankt voor uw geduld.ben ik het much echt meer dan zat! zeer slecht telefonisch bereikbaar en steeds smoesjes en love beloftes, want uiteraard word ik niet terug gebeld of hoor ik hoe de status van de afhandeling is. Ga nooooooit met dit bedrijf in zee. Het zijn echt oplichters!

Hubert
20-11-2020

Autoverzekering.

Ik had mijn personen auto verzekerrd bij Allsecur. na overname door Allianz andere polis. verzekering opgezegd. die vieze duitse boeven blijven wel nog steeds de premie afschrijven, terwijl ik de autumatische incasso heb opgezegd.

Duitse praktijken die men 80 jaar geleden okk hadden.

zijn onbereikbaar-reageren niet op email-niet op brieven. Kortom een zooitje.

ga nooit met die in zee.

Esmee
12-11-2020

Niet bereikbaar

We proberen al 2 maanden een autoverzekering van een verkochte auto te beëindigen, ze reageren echter niet op e-mails en zijn telefonisch nagenoeg niet te bereiken. Geen aanrader.

Marnicq
10-11-2020

Niet te bereiken

Premies zullen wel laag zijn, maar voor de rest is alles superslecht bij Allianz Nederland, te triest voor woorden.

Nienke
02-11-2020

Hoe zeg je je verzekering op als ze niet te bereiken zijn?

Niet te bereiken, niet via chat en niet via telefoon. NOOIT aan beginnen. Ik kan niet eens m'n verzekering opzeggen omdat ze niet te bereiken zijn.

Jasper
02-11-2020

Slechte communicatie

Niet te bereiken. Cat duurt een eeuwigheid en telefoon geeft "technische problemen".

Steef
01-10-2020

Reisverzekering

Mensen let op

Sluit nooit een reisverzekering af bij Allianz

Echt wees gewaarschuwd

Wij hadden het helaas wel gedaan tijdens de reis hadden we onze EReader in de koffer gedaan , waarschijnlijk heeft deze klem gezeten maar bij aankomst bleek het glas gebarsten .

Erg vervelend maar goed we hebben een reisverzekering haha

Helaas wij kunnen u schade niet in behandeling nemen want u EReader had niet in de koffer gemogen . Nu is dit de eerste keer dat wij een schade claimen en natuurlijk de laatste .

We praten over hooguit 150 euro

Ik lach er maar om , maar wil iedereen wel waarschuwen om zeker nooit met Allianz in zee te gaan . Heb inmiddels ook reisbureau,s aangeschreven om deze organisatie te weren ipv aan te bevelen

Nogmaals denk goed na voordat u een reisverzekering bij Allianz afsluit

Ben
30-09-2020

Onbereikbare slecht werkende organisatie

Dubbele premie afschrijven ,rommeltje daar,geen reactie mail,geen reactie chat .onbereikbaar via tel

Nabil
25-09-2020

Telefonisch contact nagenoeg onmogelijk

Al maanden probeer ik tevergeefs telefonisch in contact met ze te komen. Op emailtjes reageren ze niet, dubbel met verschillende antwoorden (langs elkaar heen werken) of na de zoveelste e-mailtje krijg je pas een reactie.

Dit is een malafide flutverzekering. Geen aanrader! Ik ga overstappen! Ik sta op moment van schrijven al 15 min in de wacht. Ik hang maar op.

21-09-2020

Waardeloze organisatie

Meer dan een half uur in de wacht gestaan,en dit keer op keer. Uiteindelijk maar opgegeven. Wat een waardeloze organisatie is dit

Lorin
18-09-2020

Niet behulpzaam, fout na fout na fout.

Hier kan ik bijna wel een boek schrijven of wat er allemaal mis is gegaan en hoe slecht we mijn inziens geholpen zijn. Ik ben totaal niet tevreden over de communicatie en de hulp die ons is geboden toen wij pech met de auto kregen onderweg naar huis van onze vakantie. Dit was zowel op dat moment als naderhand de afhandeling.

Ad
15-09-2020

Boeven

Wauwwwwww wat een oneerlijke manier van werken! Doen er alles aan om je dagwaarde te drukken!

Er wordt totaal niet fair gekeken naar je opties maar alleen naar je kilometer stand.

14-09-2020

Op geannuleerde reis een fooitje terug op de reisverzekering terug op

Op een reis € 600,- betaalt voor een combi reis- en annuleringsverzekering. De annuleringsverzekering is n.v.t. i.v.m. Corona en vervalt. De reisverzekering, valt daarom niet meer in de combi en er blijft 12,- euro terug te betalen over van de € 600,-. Dat pas na POSITIEF meedenken van Allianz!

Advies: Nooit met reizen met de "zekerheid" van Allianz

Sjors
12-09-2020

Kijk aub naar de review score tot nu toe

Het aantal negatieve recensies zegt genoeg. 189 negatief, 3 positief. Dankzij mijn ervaring komt er een negatieve bij. Ik was jaren tevreden verzekerd (auto) bij AllSecur, maar na overname/inlijving door Allianz veranderde mijn polis-voorwaarden en daarmee de betaalmogelijkheden. Zelf betalen, wat ik jaren deed, mag simpelweg niet meer. Zodoende heb ik -tegen wil en dank- toestemming gegeven voor een automatische incasso. Aan mijn kant was het geregeld, zo bevestigde de servicemedewerker van Allianz. Desondanks tóch als wanbetaler genoteerd (er stond meer dan genoeg geld op de rekening én de toestemming bij de bank was geregeld). Ik heb de klantenservice direct gebeld na melding hiervan. Deze klantenservice kon mij op geen enkele manier helpen.

Alle andere lopende verzekeringen check ik nu op connectie met Allianz, en in geval hiervan worden ze direct door mij geannuleerd. Tevens in mijn directe kring.

Alvast excuus voor de taal.

Kl*te bedrijf! Als u verstandig bent, kiest u iets anders.

Pepijn
11-09-2020

Waaardeloos

Ik heb een hypotheek lopen via allianz, door een scheiding moet nu een naam uit het contract gehaald worden. Nu heb ik hiervoor al drie maanden geleden alle stukken aangeleverd en zouden ze hiernaar kijken. Vandaag kreeg ik bericht dat de documenten inmiddels meer dan twee maanden oud zijn en ik alle documenten opnieuw aan moet vragen/leveren. dit slaat helemaal nergens op in mijn ogen aangezien het al die tijd in hun bezit is geweest en zij er niets mee doen. ik zal nu de nieuwe documenten maar aanleveren en weer twee maanden wachten, dan zal ik het wel nog een keer moeten doen. En wat vind allianz hiervan? Geen idee want die zijn onbereikbaar zonder hypotheekbemiddelaar.

Sozcuk
11-09-2020

Geeft tegenpartij gelijk terwijl ik gelijk heb

De tegenpartij heeft van achter tegen mijn auto gebotst terwijl mijn auto stil stond, dit is ook allemaal ondertekent maar allianz maakt alles zo moeilijk en is onbereikbaar echt een waardeloos bedrijf. Eerst werd er gezegd dat ik gelijk had en de tegenpartij fout zit waar de tegenpartij ook in mee heeft gestemd later via de mail heeft de tegenpartij contact opgenomen met mijn verzekeraar en ben ik al maanden bezig met dit soort bullshit nooit hier iets laten verzekeren waardeloos bedrijf.!